Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxxer

Ik ben wss ook aanwezig bij de meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:24 
 
Hardtraxx Elite

Zou de meeting lukken? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Zou de meeting lukken? :whistle:

Ja want ben bob deze keer :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Onthafloorx schreef:
Zou de meeting lukken? :whistle:

Ja want ben bob deze keer :whistle: .

Je neef is waarschijnlijk ook aanwezig, als ie op tijd is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon linksvooraan? Bij het hekwerk o.i.d?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Gewoon linksvooraan? Bij het hekwerk o.i.d?

Kunnen we doen. Of achteraan bij de lichtregeling :)?


chicken schreef:
Je neef is waarschijnlijk ook aanwezig, als ie op tijd is. :)


Haha gaat ie toch :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, hij weet alleen nog niet of ie op tijd is, aangezien hij gelijk uit een wedstrijd oid naar intents gaat. Als Niels op tijd is ben ik sws ook bij de meeting. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:15 
 

urbandesigner schreef:
Onthafloorx schreef:
Zou de meeting lukken? :whistle:

Ja want ben bob deze keer :whistle: .

ik ook xd ik zal mn wekker ook nog eens zetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij rijden half 12 weg, rond kwart over 12 bij de ingang dus (kan ook wel wat extra gazzz geven :P).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:20 
 

urbandesigner schreef:
Wij rijden half 12 weg, rond kwart over 12 bij de ingang dus (kan ook wel wat extra gazzz geven :P).

nais!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen bij The Anarchist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:23 
 

urbandesigner schreef:
Nog mensen bij The Anarchist?

wij zijn wss om 1 uur aanwezig ,dus wss net neit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wij rijden pas om 13:00 weg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon rond 12uur aanwazig, meeting zie wel in hoeverre ik daar bij kan zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Dan ben ik er niet bij. Ga sowieso naar The Wasted Penguinz :cool:


Zowiezo Vik! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken of ik ook langs Angerfist ga en Tha Playah vs Amnesys is een must, dus misschien ben ik er. (als ik het niet vergeet :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij TOA ben ik erbij, vanzelfsprekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zou de plaats wat specifieker kunnen in de beginpost? Mainstage kan ik niet zoveel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ruubiie schreef:
Gewoon linksvooraan? Bij het hekwerk o.i.d?

Kunnen we doen. Of achteraan bij de lichtregeling :)?

Vandaar dat ik het nog even vraag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:19 
 
Hardtraxx Elite

Camera arm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter achter anders kun je elkaar niet verstaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Beter achter anders kun je elkaar niet verstaan :/

Als ze hetzelfde geluid hebben als vorig jaar. Versta je iiedereen makkelijk hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:27 
 

dennis schreef:
mrazura schreef:
Beter achter anders kun je elkaar niet verstaan :/

Als ze hetzelfde geluid hebben als vorig jaar. Versta je iiedereen makkelijk hoor xd

ging prima ja :P en anders maar een paar pasjes nar achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Dan ben ik er niet bij. Ga sowieso naar The Wasted Penguinz :cool:

dit!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten