Ik ben wss ook aanwezig bij de meeting
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zou de meeting lukken? 
Ja want ben bob deze keerwrote:Zou de meeting lukken?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Je neef is waarschijnlijk ook aanwezig, als ie op tijd is.wrote:Ja want ben bob deze keerwrote:Zou de meeting lukken?.
Gewoon linksvooraan? Bij het hekwerk o.i.d?
Kunnen we doen. Of achteraan bij de lichtregelingwrote:Gewoon linksvooraan? Bij het hekwerk o.i.d?
Haha gaat ie tochwrote: Je neef is waarschijnlijk ook aanwezig, als ie op tijd is.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ja, hij weet alleen nog niet of ie op tijd is, aangezien hij gelijk uit een wedstrijd oid naar intents gaat. Als Niels op tijd is ben ik sws ook bij de meeting. 
-
G
ik ookwrote:Ja want ben bob deze keerwrote:Zou de meeting lukken?.
Wij rijden half 12 weg, rond kwart over 12 bij de ingang dus (kan ook wel wat extra gazzz geven
).
-
G
nais!wrote:Wij rijden half 12 weg, rond kwart over 12 bij de ingang dus (kan ook wel wat extra gazzz geven).
-
G
wij zijn wss om 1 uur aanwezig ,dus wss net neitwrote:Nog mensen bij The Anarchist?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Wij rijden pas om 13:00 weg. 
Gewoon rond 12uur aanwazig, meeting zie wel in hoeverre ik daar bij kan zijn. 
Zowiezo Vik!wrote:Dan ben ik er niet bij. Ga sowieso naar The Wasted Penguinz
Even kijken of ik ook langs Angerfist ga en Tha Playah vs Amnesys is een must, dus misschien ben ik er. (als ik het niet vergeet
)
Bij TOA ben ik erbij, vanzelfsprekend 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Zou de plaats wat specifieker kunnen in de beginpost? Mainstage kan ik niet zoveel mee 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Vandaar dat ik het nog even vraagwrote:Kunnen we doen. Of achteraan bij de lichtregelingwrote:Gewoon linksvooraan? Bij het hekwerk o.i.d??
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Camera arm?
Beter achter anders kun je elkaar niet verstaan 
Als ze hetzelfde geluid hebben als vorig jaar. Versta je iiedereen makkelijk hoorwrote:Beter achter anders kun je elkaar niet verstaan
-
G
ging prima jawrote:Als ze hetzelfde geluid hebben als vorig jaar. Versta je iiedereen makkelijk hoorwrote:Beter achter anders kun je elkaar niet verstaan