Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na al die industriële kookplaat receptjes van jullie, begin ik wel ernstig benieuwd te worden hierna. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Na al die industriële kookplaat receptjes van jullie, begin ik wel ernstig benieuwd te worden hierna. :worship:

Je gaat je ogen uitkijken vriend :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat word smullen geblazen (L) :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er op dag 2 ook nog een meeting? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben in voor n meeting op dag 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 21:17 
 

Niemand zal me toch herkennen denk ik, en of ik aanwezig ben ligt aan TT.

Zeg die dag wel wat ik aan heb etc waaraan ik te herkennen ben. ^^

Een zwart broekje van Helmond Sport is al 1 ding wat ik zoiezo aan heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Niemand zal me toch herkennen denk ik, en of ik aanwezig ben ligt aan TT.

Zeg die dag wel wat ik aan heb etc waaraan ik te herkennen ben. ^^

Nee precies, en als nieuw member heb ik toch weinig te vertellen op zo'n meeting denk ik zo. :P

Hoop dat mn bestelling bij spreadshirt op tijd binnen is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
JEFSKIII schreef:
Niemand zal me toch herkennen denk ik, en of ik aanwezig ben ligt aan TT.

Zeg die dag wel wat ik aan heb etc waaraan ik te herkennen ben. ^^

Nee precies, en als nieuw member heb ik toch weinig te vertellen op zo'n meeting denk ik zo. :P

Hoop dat mn bestelling bij spreadshirt op tijd binnen is...

Gewoon komen! Anderes leren wij jullie toch niet kennnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 09:58 
 
Hardtraxx Elite

Niet tijdens Frequencerz meeten joh dan kunnen we eindelijk losgaan moeten we handjes schudden. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:04 
 

Onthafloorx schreef:
Niet tijdens Frequencerz meeten joh dan kunnen we eindelijk losgaan moeten we handjes schudden. :nono:

gaan we samen toch gewoon los, net als op BTB :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:10 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
Niet tijdens Frequencerz meeten joh dan kunnen we eindelijk losgaan moeten we handjes schudden. :nono:

gaan we samen toch gewoon los, net als op BTB :D


Als ik dan weer al gesloopt ben om acht uur manman die setjes waren toen te goed haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toneshifterz vs Nitrouz is misschien ook wel leuk om te meeten :) ? Ga iig niet naar BH, DBSTF en Isaac :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toneshiferz & Nitrouz is misschien wat vroeg,beter gewoon nog n dag of 2 wachten op de timetable.
Vorig jaar was t volgens mij de act vóór AVIO live,denk dat je die tijd aan moet houden (uur of 5-6 zal dat zijn denk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeiend, je kunt ook gewoon samen los gaan op Freq's Live, omdat bijna iedereen van dit forum, freq's wel tof vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik niet, veel te ruig voor mij! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus..tijdens Toneshifterz & Nitrouz doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:07 
 

ik wil naar BH :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dus..tijdens Toneshifterz & Nitrouz doen?

Ik zeg doen, WP hoeft denk ik toch niemand heen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:12 
 

Wat draait TOA dan? Als het van die vage hardcore is dan kom ik mss wel kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:25 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Dus..tijdens Toneshifterz & Nitrouz doen?


ik vind van wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus Nitrouz vs. Toneshifterz, en tijdens TOA, mocht de tijd natuurlijk gunstig uitkomen :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Dus Nitrouz vs. Toneshifterz, en tijdens TOA, mocht de tijd natuurlijk gunstig uitkomen :D !

De tijden staan erbij? Dus hoezo gunstig uitkomen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zie het net xd wel jammer dat Frequencerz Live, tegelijk staat met Promo & D-Passion :( voorderest.. Brennan Heart laatste uurtje.. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:01 
 

Afbeelding

het maakt mij niet uit wanneer we meeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga trouwens wel eerst naar Angerfist, dus als het tijdens Toneshifterz & Nitrouz is ben ik sowieso iets later haha
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten