donkere spijkerbroek, wit shirt met grijze streep erop met een afbeelding van een hoofd met een NOIZE balkje, lichtgroene zonnebril (zelfde model als Lakedance zonnebrillen)
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Haha nog best goed gelukt toch? 
-
G
alleen GielH heb ik niet gezien
of iig niet gesproken 
verder wel geslaagde meeting, alleen jammer dat Timothyb en Hooli net te laat waren voor de foto
en dat wesley ineens weg was tijdens de foto 
maarja, gelukkig overal meestal wel HTérs te vinden, behalve wanneer ik ze nodig had
tijdens NC op de main 
dit is de meetingfoto btw:

kan je em niet zien? pf vriendje worden
Vik - mandy (een vriendin van mij) - KSwoosh - Project 141 (onder) - sjobie - jooorrit - OnthafloorX - Stan-
verder wel geslaagde meeting, alleen jammer dat Timothyb en Hooli net te laat waren voor de foto
maarja, gelukkig overal meestal wel HTérs te vinden, behalve wanneer ik ze nodig had
dit is de meetingfoto btw:

kan je em niet zien? pf vriendje worden
Vik - mandy (een vriendin van mij) - KSwoosh - Project 141 (onder) - sjobie - jooorrit - OnthafloorX - Stan-
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Haha ik zie mezelf op de achtergrond geloof ik 
-
G
tja, das kut.wrote:Heb geen PF meer
-
S
Als vrienden van GielH zijn wij hem gebruikelijk ook de hele dag kwijtwrote:alleen GielH heb ik niet gezienof iig niet gesproken
-
G
wrote:Heb maar ff PF aangemaakt zodat ik hem kan zien
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ik heb verdomme nog als een mongool allerlei mensen zitten aanspreken en gevraagd of ze op Hardtraxx zaten maar nog vond ik niemand :').
-
G
was je wel voor de camera om half 4?wrote:Ik heb verdomme nog als een mongool allerlei mensen zitten aanspreken en gevraagd of ze op Hardtraxx zaten maar nog vond ik niemand :').
-
G
ik was drinken halenwrote:en dan niet precies om 10 voor half 4 nadat je een sms hebt gehad dat ze er al zijn maar er niemand is?wrote:was je wel voor de camera om half 4?wrote:Ik heb verdomme nog als een mongool allerlei mensen zitten aanspreken en gevraagd of ze op Hardtraxx zaten maar nog vond ik niemand :').
Volgens mij sta ik er niet zo heel best op, keek toen recht in de zon 
Last edited by sjobie on , edited 1 time in total.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Ow wtf was 'ie tijdens Toneshifterz en Nitrouz? Hmm. Foutje.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Nouja rond die tijd ben ik helemaal niet op de main geweest. Dacht eigenlijk dat 'ie bij TOA was.wrote:Nee, hij was daarvoor om half 4 tijdens PPwrote:Ow wtf was 'ie tijdens Toneshifterz en Nitrouz? Hmm. Foutje.
-
G
wrote:Nouja rond die tijd ben ik helemaal niet op de main geweest. Dacht eigenlijk dat 'ie bij TOA was.wrote:Nee, hij was daarvoor om half 4 tijdens PPwrote:Ow wtf was 'ie tijdens Toneshifterz en Nitrouz? Hmm. Foutje.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Niet bij de meeting geweest, maar wel verschillende keren aangesproken of ik op hardtraxx zat en dus wel wat mensen gesproken
Zo alleen even geen idee wie 
Oh, is dat STAN-, nog iets van 2 uur lang achter gestaan op het eind.
Ben niet naar de meeting geweest, helemaal niet aan gedacht, en het was ook erg gezellig bij m'n vriendengroep (we waren met 15 man
)
Ben niet naar de meeting geweest, helemaal niet aan gedacht, en het was ook erg gezellig bij m'n vriendengroep (we waren met 15 man
nope, Aalst, Waalre, Valkenswaard, Leende, Dommelen, Borkel
Sorry, meeting helemaal gemist, mijn fout

-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik was met een groep van 10 man uit Sint Oedenrodewrote:Hmm ja iemand van een groep uit Sint Oedenrode kwam me heel bekend voor dus vroeg me af of het misschien een hardtraxxer was
Die ik tegenkwam bij Headhunterz? En toen vol gas door naar TOAwrote:Oh, is dat STAN-, nog iets van 2 uur lang achter gestaan op het eind.
Ben niet naar de meeting geweest, helemaal niet aan gedacht, en het was ook erg gezellig bij m'n vriendengroep (we waren met 15 man)
nope, heb je niet aangesproken, wist natuurlijk nog niet dat je op Hardtraxx zat.wrote:Die ik tegenkwam bij Headhunterz? En toen vol gas door naar TOAwrote:Oh, is dat STAN-, nog iets van 2 uur lang achter gestaan op het eind.
Ben niet naar de meeting geweest, helemaal niet aan gedacht, en het was ook erg gezellig bij m'n vriendengroep (we waren met 15 man)
Wat een set was dat!
Ah, d'r was een kerel die ik tijdens hhz tegen kwam en die is toen bijna heel de tijd mij achterna gegaanwrote:nope, heb je niet aangesproken, wist natuurlijk nog niet dat je op Hardtraxx zat.wrote:Die ik tegenkwam bij Headhunterz? En toen vol gas door naar TOAwrote:Oh, is dat STAN-, nog iets van 2 uur lang achter gestaan op het eind.
Wat een set was dat!