gemist ach leuke dag gehad
kom ook uit sint-oedenrode haha had die groep wel gezien ken er ook een paar van 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Pfoe niet veel Hardtraxxers tegengekomen. Pe-cola, Wessel en Stan. En natuurlijk Urbandesigner tijdens Freqeuncerz live. Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om ons heen stond. Stond ook daadwerkelijk.
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Nee hoor, rechts vooraan stond ik in m'n eentjewrote:Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om om heen stond stond ook daadwerkelijk.
wrote:Pfoe niet veel Hardtraxxers tegengekomen. Pe-cola, Wessel en Stan Urbandesigner tijdens Freqeuncerz live. Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om om heen stond stond ook daadwerkelijk.
Tijdens TOA toch?wrote:Pfoe niet veel Hardtraxxers tegengekomen. Pe-cola, Wessel en Stan Urbandesigner tijdens Freqeuncerz live. Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om om heen stond stond ook daadwerkelijk.
Ja tijdens TOA. Wat was dat een verdomt lekker set zegwrote:Tijdens TOA toch?wrote:Pfoe niet veel Hardtraxxers tegengekomen. Pe-cola, Wessel en Stan Urbandesigner tijdens Freqeuncerz live. Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om om heen stond stond ook daadwerkelijk.Ging verdomme lekker daaro
Dennis, we keken wel echt gevaarlijk tijdens freqz
. Er hadden gewonden kunnen vallen (a)
Gewonden? Ik denk dat er dan een paar dode mensen waren gevallen 
Genoeg mensen gezien, stond ook vlakbij de meetingspot volgens mij op de main maar was al bij genoeg bekende in de buurt, verder niet meer aangedacht.
En wie was die held die uit het niets naar mij kwam in de Scantrxx tent tegen het einde en zei: Ik ben henkie.

En wie was die held die uit het niets naar mij kwam in de Scantrxx tent tegen het einde en zei: Ik ben henkie.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ja alleen is Evert dan de enige die ik niet echt ken verder, kom zelf uit Schijndel en had idd dat shirt aan, wie was jij dan?wrote:Met Evert?wrote:Ik was met een groep van 10 man uit Sint Oedenrodewrote:Hmm ja iemand van een groep uit Sint Oedenrode kwam me heel bekend voor dus vroeg me af of het misschien een hardtraxxer was
edit: Ik las net dat je Theracords shirt aan had, dan ben jij diegene die ik bedoel jaJe kwam me bekend voor, misschien heb ik hier keer foto gezien ofzo!
Zag tijdens die set wel een meisje weggedragen worden, was dat jullie werk?wrote:Gewonden? Ik denk dat er dan een paar dode mensen waren gevallen
Als ze van linksvooraan kwam, jawrote:Zag tijdens die set wel een meisje weggedragen worden, was dat jullie werk?wrote:Gewonden? Ik denk dat er dan een paar dode mensen waren gevallen
Ik was er nietwrote:Genoeg mensen gezien, stond ook vlakbij de meetingspot volgens mij op de main maar was al bij genoeg bekende in de buurt, verder niet meer aangedacht.
En wie was die held die uit het niets naar mij kwam in de Scantrxx tent tegen het einde en zei: Ik ben henkie.![]()
![]()
![]()
Niet op de meeting geweest, maar heb toch wel weer een aantal mensen gezien/gesproken 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik weet het meneer singh hahahahawrote:Genoeg mensen gezien, stond ook vlakbij de meetingspot volgens mij op de main maar was al bij genoeg bekende in de buurt, verder niet meer aangedacht.
En wie was die held die uit het niets naar mij kwam in de Scantrxx tent tegen het einde en zei: Ik ben henkie.![]()
![]()
![]()
AF, lekker samen lopen raggen op Psycho he
?
Dus jullie waren op een soort van 'ragdate'??wrote:AF, lekker samen lopen raggen op Psycho he?
Spannend zeg
Daarna ook nog eens op B2BWwrote:Dus jullie waren op een soort van 'ragdate'??wrote:AF, lekker samen lopen raggen op Psycho he?
Spannend zeg
Maar we houden toch allemaal van elkaar??wrote:Hardtraxx liefde
Ik oooooooooooooooooooooooookwrote:Ja heb ook hele dag hartjes gemaakt, dus zit hoop ik in de aftermovie![]()
wrote:Vast wel, volgens mij heb ik het samen met iedereenwrote:Ik oooooooooooooooooooooooookwrote:Ja heb ook hele dag hartjes gemaakt, dus zit hoop ik in de aftermovie![]()
Wait, deden we dat niet samen?

Dat riepen we dus op de main, konden de stoere boIszzz niet waarderen aldaar :')