Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

gemist ach leuke dag gehad :D kom ook uit sint-oedenrode haha had die groep wel gezien ken er ook een paar van :cool:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfoe niet veel Hardtraxxers tegengekomen. Pe-cola, Wessel en Stan. En natuurlijk Urbandesigner tijdens Freqeuncerz live. Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om ons heen stond. Stond ook daadwerkelijk.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om om heen stond stond ook daadwerkelijk.

Nee hoor, rechts vooraan stond ik in m'n eentje :D
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Pfoe niet veel Hardtraxxers tegengekomen. Pe-cola, Wessel en Stan Urbandesigner tijdens Freqeuncerz live. Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om om heen stond stond ook daadwerkelijk.

:worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Pfoe niet veel Hardtraxxers tegengekomen. Pe-cola, Wessel en Stan Urbandesigner tijdens Freqeuncerz live. Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om om heen stond stond ook daadwerkelijk.

Tijdens TOA toch? :D Ging verdomme lekker daaro :yay:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
dennis schreef:
Pfoe niet veel Hardtraxxers tegengekomen. Pe-cola, Wessel en Stan Urbandesigner tijdens Freqeuncerz live. Volgens mij waren wij de enigste 2 die los gingen toen. Alles wat om om heen stond stond ook daadwerkelijk.

Tijdens TOA toch? :D Ging verdomme lekker daaro :yay:

Ja tijdens TOA. Wat was dat een verdomt lekker set zeg :drool:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis, we keken wel echt gevaarlijk tijdens freqz xd. Er hadden gewonden kunnen vallen (a)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewonden? Ik denk dat er dan een paar dode mensen waren gevallen xd
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg mensen gezien, stond ook vlakbij de meetingspot volgens mij op de main maar was al bij genoeg bekende in de buurt, verder niet meer aangedacht.

En wie was die held die uit het niets naar mij kwam in de Scantrxx tent tegen het einde en zei: Ik ben henkie. :worship: :worship: :worship: :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:01 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Jorgvv schreef:
Project 141 schreef:
Hmm ja iemand van een groep uit Sint Oedenrode kwam me heel bekend voor dus vroeg me af of het misschien een hardtraxxer was :P


Ik was met een groep van 10 man uit Sint Oedenrode :P


Met Evert? :P
edit: Ik las net dat je Theracords shirt aan had, dan ben jij diegene die ik bedoel ja ^^ Je kwam me bekend voor, misschien heb ik hier keer foto gezien ofzo!


Ja alleen is Evert dan de enige die ik niet echt ken verder, kom zelf uit Schijndel en had idd dat shirt aan, wie was jij dan? :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Gewonden? Ik denk dat er dan een paar dode mensen waren gevallen xd


Zag tijdens die set wel een meisje weggedragen worden, was dat jullie werk? :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
dennis schreef:
Gewonden? Ik denk dat er dan een paar dode mensen waren gevallen xd


Zag tijdens die set wel een meisje weggedragen worden, was dat jullie werk? :P

Als ze van linksvooraan kwam, ja :P.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Genoeg mensen gezien, stond ook vlakbij de meetingspot volgens mij op de main maar was al bij genoeg bekende in de buurt, verder niet meer aangedacht.

En wie was die held die uit het niets naar mij kwam in de Scantrxx tent tegen het einde en zei: Ik ben henkie. :worship: :worship: :worship: :lol:

Ik was er niet :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet op de meeting geweest, maar heb toch wel weer een aantal mensen gezien/gesproken :)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:22 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Genoeg mensen gezien, stond ook vlakbij de meetingspot volgens mij op de main maar was al bij genoeg bekende in de buurt, verder niet meer aangedacht.

En wie was die held die uit het niets naar mij kwam in de Scantrxx tent tegen het einde en zei: Ik ben henkie. :worship: :worship: :worship: :lol:


Ik weet het meneer singh hahahaha
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AF, lekker samen lopen raggen op Psycho he :cool: ?
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
AF, lekker samen lopen raggen op Psycho he :cool: ?

Dus jullie waren op een soort van 'ragdate'??
Spannend zeg ^^
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
urbandesigner schreef:
AF, lekker samen lopen raggen op Psycho he :cool: ?

Dus jullie waren op een soort van 'ragdate'??
Spannend zeg ^^

Daarna ook nog eens op B2BW :$ (L)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx liefde :loving:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Hardtraxx liefde :loving:

Maar we houden toch allemaal van elkaar?? :$ :loving: :love: (L)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Love was in the air :loving: :loving:


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ja heb ook hele dag hartjes gemaakt, dus zit hoop ik in de aftermovie :loving: :loving:

Ik oooooooooooooooooooooooook :D Wait, deden we dat niet samen? xd
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
STAN- schreef:
Project 141 schreef:
Ja heb ook hele dag hartjes gemaakt, dus zit hoop ik in de aftermovie :loving: :loving:

Ik oooooooooooooooooooooooook :D Wait, deden we dat niet samen? xd

Vast wel, volgens mij heb ik het samen met iedereen xd


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat riepen we dus op de main, konden de stoere boIszzz niet waarderen aldaar :')
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dat riepen we dus op de main, konden de stoere boIszzz niet waarderen aldaar :')

Wij hebben een paar keer flink staan godveren bij Paul Elstak. Toen hij die remuxx draaide en daarna nog een paar van die sentimentele hc tracks :/ :/
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten