Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
en een opgerolde broek xd

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek xd

welk shirt , had ie hele tijd niet aan.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:48 
 

Pete schreef:
Daveytl schreef:
Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek xd

welk shirt , had ie hele tijd niet aan.. :thumbdown:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek xd


Hebben we die foto nog? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Daveytl schreef:
Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek xd


Hebben we die foto nog? xd

Weet ik niet, ik was daar niet bij betrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Oh ik dacht me te herinneren dat jij hem gemaakt had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 04:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht 'hmmm... het zal wel afkoelen, een lange spijkerbroek lijkt me fijn'
SLECHT IDEE :P Leek me trouwens ook wel lekker oldskool joh, mn broek oprollen xd

Wat betreft mijn shirt: als ik die uitdoe en tussen mijn riem stop, zorg ik er wel altijd voor dat 'The Skribbler' naar voren hangt... is het nog enigszins te zien :x

Enne... welke foto? Ik wil hem zien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 09:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Oh ik dacht me te herinneren dat jij hem gemaakt had.

Ik heb die :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:07 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ik dacht 'hmmm... het zal wel afkoelen, een lange spijkerbroek lijkt me fijn'
SLECHT IDEE :P Leek me trouwens ook wel lekker oldskool joh, mn broek oprollen xd

Wat betreft mijn shirt: als ik die uitdoe en tussen mijn riem stop, zorg ik er wel altijd voor dat 'The Skribbler' naar voren hangt... is het nog enigszins te zien :x

Enne... welke foto? Ik wil hem zien :$


Oh held, haha, ben niet bij de meeting geweest maar jou wel zo'n beetje het hele feest lang gezien. Rechtsvoor bij raw hardstyle, toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zeker rechts voor :D Enne... als je me het hele feest hebt gezien, snap je mijn spierpijn denk ik ook wel...? :$

Wootum... ik wil die foto zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo spannend is ie niet hoor :P

Afbeelding

Rechts/onder is nog het schitterende been van Firetrap te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
blabla foto

Waarom heb ik jou niet gezien? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Waarom heb ik jou niet gezien? :(

Ja idd, dacht er op de terugweg aan dat ik jou helemaal niet gezien heb. Jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zenda schreef:
Waarom heb ik jou niet gezien? :(

Ja idd, dacht er op de terugweg aan dat ik jou helemaal niet gezien heb. Jammer :(

Je dacht toen pas aan mij? :cry:

Nee, maar ik heb toch een hele poos in de buurt van skribbler gelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Nee, maar ik heb toch een hele poos in de buurt van skribbler gelopen :P

Hmm ok. Naja, ik wist ook niet dat dat Skribbler was. Zag alleen een kerel met opgerolde broekspijpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zenda schreef:
Nee, maar ik heb toch een hele poos in de buurt van skribbler gelopen :P

Hmm ok. Naja, ik wist ook niet dat dat Skribbler was. Zag alleen een kerel met opgerolde broekspijpen :P

Zag je ook een lange kerel met een blauw T-Shirt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Zag je ook een lange kerel met een blauw T-Shirt? :P

Pff, niet dat ik me kan herinneren iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Zo spannend is ie niet hoor :P

Afbeelding

Rechts/onder is nog het schitterende been van Firetrap te zien!


Omg die rechter :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:18 
 
Hardtraxx Addict

Nog een aantal nieuwe mensen ontmoet, altijd wel leuk :)

Overigens zat de sfeer er toch wel goed in, dat maakte het helemaal compleet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:41 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ja zeker rechts voor :D Enne... als je me het hele feest hebt gezien, snap je mijn spierpijn denk ik ook wel...? :$


Zeker te begrijpen :D , stond nog een tijdje naast / bij je tijdens Phrantic vs Deetox. Aan mij viel weinig te herkennen opzich, zwart shirt aan met lange broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TBA schreef:
The Skribbler schreef:
Ja zeker rechts voor :D Enne... als je me het hele feest hebt gezien, snap je mijn spierpijn denk ik ook wel...? :$


Zeker te begrijpen :D , stond nog een tijdje naast / bij je tijdens Phrantic vs Deetox. Aan mij viel weinig te herkennen opzich, zwart shirt aan met lange broek.

Heb ik nog ff met jou staan praten dan? Kan me wel zoiets herinneren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, het ziet er wel een beetje vreemd uit... die broekspijpen :P Maarja... geef ik eigenlijk vrij weinig om bij zo'n vet feest :D

TBA: tja, dan weet ik het ook niet precies... Veel nieuwe mensen gezien weer, dus kan niet alles onthouden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:27 
 
Hardtraxxer

Zenda schreef:
TBA schreef:
The Skribbler schreef:
Ja zeker rechts voor :D Enne... als je me het hele feest hebt gezien, snap je mijn spierpijn denk ik ook wel...? :$


Zeker te begrijpen :D , stond nog een tijdje naast / bij je tijdens Phrantic vs Deetox. Aan mij viel weinig te herkennen opzich, zwart shirt aan met lange broek.

Heb ik nog ff met jou staan praten dan? Kan me wel zoiets herinneren :P


Geen idee, zou zo kunnen.. Ik heb niemand om een nickname op Hardtraxx gevraagd eigenlijk. Ben slecht met namen dus zou het toch niet onthouden :P Skribbler is makkelijk vanwege z'n shirt.. Ik was nog Theracords stickers aan het plakken op een legioen mensen.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 9071_o.jpg

Zo liep ik er bij op Ground Zero (rechter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 21:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pff, geen idee meer, gezicht zegt me zo niks in ieder geval :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten