Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek 
wrote:en een opgerolde broek
wrote:en een opgerolde broek
welk shirt , had ie hele tijd niet aan..wrote:Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek
wrote:welk shirt , had ie hele tijd niet aan..wrote:Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek
Hebben we die foto nog?wrote:Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek
Weet ik niet, ik was daar niet bij betrokken.wrote:Hebben we die foto nog?wrote:Skribbler, te herkennen aan zijn shirt waar Skribbler op staat en een opgerolde broek
Ik heb diewrote:Oh ik dacht me te herinneren dat jij hem gemaakt had.
Oh held, haha, ben niet bij de meeting geweest maar jou wel zo'n beetje het hele feest lang gezien. Rechtsvoor bij raw hardstyle, toch?wrote:Ik dacht 'hmmm... het zal wel afkoelen, een lange spijkerbroek lijkt me fijn'
SLECHT IDEELeek me trouwens ook wel lekker oldskool joh, mn broek oprollen
Wat betreft mijn shirt: als ik die uitdoe en tussen mijn riem stop, zorg ik er wel altijd voor dat 'The Skribbler' naar voren hangt... is het nog enigszins te zien![]()
Enne... welke foto? Ik wil hem zien

Waarom heb ik jou niet gezien?wrote:blabla foto
Ja idd, dacht er op de terugweg aan dat ik jou helemaal niet gezien heb. Jammerwrote:Waarom heb ik jou niet gezien?
Je dacht toen pas aan mij?wrote:Ja idd, dacht er op de terugweg aan dat ik jou helemaal niet gezien heb. Jammerwrote:Waarom heb ik jou niet gezien?
Hmm ok. Naja, ik wist ook niet dat dat Skribbler was. Zag alleen een kerel met opgerolde broekspijpenwrote:Nee, maar ik heb toch een hele poos in de buurt van skribbler gelopen
Zag je ook een lange kerel met een blauw T-Shirt?wrote:Hmm ok. Naja, ik wist ook niet dat dat Skribbler was. Zag alleen een kerel met opgerolde broekspijpenwrote:Nee, maar ik heb toch een hele poos in de buurt van skribbler gelopen
Pff, niet dat ik me kan herinneren iigwrote:Zag je ook een lange kerel met een blauw T-Shirt?
Omg die rechterwrote:Zo spannend is ie niet hoor![]()
Rechts/onder is nog het schitterende been van Firetrap te zien!
Zeker te begrijpenwrote:Ja zeker rechts voorEnne... als je me het hele feest hebt gezien, snap je mijn spierpijn denk ik ook wel...?
![]()
Heb ik nog ff met jou staan praten dan? Kan me wel zoiets herinnerenwrote:Zeker te begrijpenwrote:Ja zeker rechts voorEnne... als je me het hele feest hebt gezien, snap je mijn spierpijn denk ik ook wel...?
![]()
, stond nog een tijdje naast / bij je tijdens Phrantic vs Deetox. Aan mij viel weinig te herkennen opzich, zwart shirt aan met lange broek.
Geen idee, zou zo kunnen.. Ik heb niemand om een nickname op Hardtraxx gevraagd eigenlijk. Ben slecht met namen dus zou het toch niet onthoudenwrote:Heb ik nog ff met jou staan praten dan? Kan me wel zoiets herinnerenwrote:Zeker te begrijpenwrote:Ja zeker rechts voorEnne... als je me het hele feest hebt gezien, snap je mijn spierpijn denk ik ook wel...?
![]()
, stond nog een tijdje naast / bij je tijdens Phrantic vs Deetox. Aan mij viel weinig te herkennen opzich, zwart shirt aan met lange broek.