Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grijs Enzyme shirt, zoals traditioneel op feesten voor mij.

En kijk anders maar naar iemand die er aardig bovenuit steekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:46 
 

Ik trek gewoon normale kleding aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Ik trek geen kleding aan.


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ik trek gewoon normale kleding aan.


Broekpak
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:51 
 
Hardtraxxer

ben ook aanwezig!! te herkennen aan lang gozer met Theracords Allstars shirt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net gratis tickets gekregen van onze grote vriend Thera.
Dus ik ben ook aanwazig
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Net gratis tickets gekregen van onze grote vriend Thera.
Dus ik ben ook aanwazig

Zie hierboven :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Zie hierboven :yay: :worship:

Je bent toch aanwezig? Nice ^^ Dan zie ik je daar wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Grijs Enzyme shirt, zoals traditioneel op feesten voor mij.

En kijk anders maar naar iemand die er aardig bovenuit steekt.


Ik loop met een V-Hals shirt.
Dus kijk naar de gene met een Enzyme Records Ketting.
Kan niet missen want die van mij is de enige in de wereld voor zover ik het weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zenda schreef:
Zie hierboven :yay: :worship:

Je bent toch aanwezig? Nice ^^ Dan zie ik je daar wel!

Is goed, kom wel voorbij bij een meeting. Met een beetje geluk gaat Patrick(jeb) ook mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Present! :cool:
Moet jou ook nog meeten Wootum :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij moet ik iedereen nog is meeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Volgensmij moet ik iedereen nog is meeten :P

Geldt voor mij ook geloof ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen aan mijn Gucci nektasje en mijn Gucci petje, zal ook wel een ray-ben zonnebril op hebben, en hoogstwaarschijnlijk slippers met sokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

feunen voor die leventje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sjors is wel het makkelijkst te herkennen denk ik haha :P

Ik heb een wit shirt met of zonder broek, ligt aan de staat waarin ik verkeer.
Nee gekheid

Als je iemand ziet die het logo van Enzyme op zn borst heeft hangen aan een ketting dan ben ik het :P
En dan even tikje doen op de schouder en zeggen wie je bent he ! :list:

Vooral jullie Daniel Sander en Stefan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja baas! :P

Moet je wel een keer langs de raw of de industrial komen ;)

Ik weet nog niet wat ik aandoe, laat ik morgen weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Sjors is wel het makkelijkst te herkennen denk ik haha :P

Ik heb een wit shirt met of zonder broek, ligt aan de staat waarin ik verkeer.
Nee gekheid

Als je iemand ziet die het logo van Enzyme op zn borst heeft hangen aan een ketting dan ben ik het :P
En dan even tikje doen op de schouder en zeggen wie je bent he ! :list:

Vooral jullie Daniel Sander en Stefan!

Spreek ik jou ook weer is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En nu is het niet zeker of ik ga. Vriend van me kan niet meer en ik heb zelf ook wat problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:36 
 
Hardtraxx Addict

Bij Titan en Wavolizer sowieso aanwezig, zal wel weer wat bekenden en misschien nieuwe mensen tegen komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien ook wel aanwezig bij een van de meetings, te herkennen aan n shirt met als superhipster opdruk 'Vinyl kills MP3'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:06 
 
Hardtraxxer

Dat iedereen al weet wat die aan heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan groene sokken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Te herkennen aan groene sokken. :)

Juist en daarom wist ik zeker dat jij het was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
sjobie schreef:
Te herkennen aan groene sokken. :)

Juist en daarom wist ik zeker dat jij het was!


:thumbsup:
Je bent ook weer terug op de wereld? :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten