Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezicht zegt mij wel wat. Heb inderdaad een poos vlak naast je gestaan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA schreef:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 9071_o.jpg

Zo liep ik er bij op Ground Zero (rechter)

Ken ik jou ergens van :innocent: :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA schreef:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 9071_o.jpg

Zo liep ik er bij op Ground Zero (rechter)

Ken ik jou ergens van :innocent: :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 23:00 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Gezicht zegt mij wel wat. Heb inderdaad een poos vlak naast je gestaan xD


Klopt! :D

Daveytl schreef:
Ken ik jou ergens van :innocent: :lol: ?


Haha geniaal, ja volgens mij wel ;) Volgende keer stap ik weer op je af, kijken of je het nu wel kan onthouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 17:34 
 
Hardtraxxer

Geen idee, zou zo kunnen.. Ik heb niemand om een nickname op Hardtraxx gevraagd eigenlijk. Ben slecht met namen dus zou het toch niet onthouden :P Skribbler is makkelijk vanwege z'n shirt.. Ik was nog Theracords stickers aan het plakken op een legioen mensen.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 9071_o.jpg

Zo liep ik er bij op Ground Zero (rechter)[/quote]

mm kreeg ik niet van jou cola! bij bar de raw hardstyle area?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:06 
 
Hardtraxxer

thehardstyleholland schreef:
mm kreeg ik niet van jou cola! bij bar de raw hardstyle area?


Klopt! :) Haha, dacht eerst nog dat je iemand anders was op Hardtraxx, had de verkeerde nickname in me hoofd zitten
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten