Gaan Ruubstaa!wrote:Gvd, KUT.. Ik wil ook
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Haha bij mij ook man. Zwaar irritant.wrote:Onderweg, rond half 10 daar waarschijnlijk. Whatsapp ligt er nu al uit, goed begin
Nu ook onderweg 10 over 10 bij de RAI.
Waar is nou de meeting en hoelaat?
Half 1, TOA vs Producer linksvoor. En idd, whapp eruit is gruwelijk kut.wrote:Haha bij mij ook man. Zwaar irritant.wrote:Onderweg, rond half 10 daar waarschijnlijk. Whatsapp ligt er nu al uit, goed begin
-
HHardtraxxer
- 115 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
yo jonges k ben er ook bij wort swaar hakke vet je ken me herkenne aan men shirt waar op staat : sjaak-klapkaak-sosbos en k heb een aus broek aan en men airmaxies deronderdfwrote:Half 1, TOA vs Producer linksvoor. En idd, whapp eruit is gruwelijk kut.wrote:Haha bij mij ook man. Zwaar irritant.wrote:Onderweg, rond half 10 daar waarschijnlijk. Whatsapp ligt er nu al uit, goed begin
Benieuwd wanneer Dysphoria terug komt, dat was tenminste nog een grappige troll
En Stijn, mij herken je vast nog wel
En Stijn, mij herken je vast nog wel
Waar was iedereen? Al was ik ook anderhalf uur te laat
-
G
hahaha heldwrote:Waar was iedereen? Al was ik ook anderhalf uur te laat
ik was op tijd, maar doordat een vriendin van me eruit was gezet niet helemaal met mn kop erbij
had Strep, project, steffnov en sjors gezien
later nog staan beuken met sjefferd
Ik heb project, jefferd en steffnov ff de hand kunnen schudden, verder nog met kasper, banaanslak en echte oostzaner rondgehange 
-
G
ohja die had ik ook nog gezien!wrote:Ik heb project, jefferd en steffnov ff de hand kunnen schudden, verder nog met kasper, banaanslak en echte oostzaner rondgehange
totaal onverwachts haha
Ja, die uit Hamswrote:Dream Chaser was voor mij nogal onverwacht haha, stond opeens voor me
edit: Er was trouwens een vrouwtje heel erg onder de indruk van het idee van naar feesten gaan met mensen van een forumDat was ''wel echt super leuk''
-
C
Was dat niet dat vrouwtje vlak bij die artiesten ingang/ehbo?
-
C
Haha, die was nogal.... druk en apart..
Stijn, dat vrouwtje in de Industrial met die pony..
-
K
ga je mensen uitlachen meneer met wolf tshirt.wrote:Haha, die was nogal.... druk en apart..
?
gaat maar door.
-
C
Probeer je jezelf te bewijzen? Als afzeikmeester?
Denk dat dit een geval was van: Bijzijn = weten waarover het gaat.
Denk dat dit een geval was van: Bijzijn = weten waarover het gaat.
-
E
wrote:ga je mensen uitlachen meneer met wolf tshirt.wrote:Haha, die was nogal.... druk en apart..
?
gaat maar door.
Was ook wel toevallig dat wij net naar voren liepen. Had niet eens door hoe laat het was eigenlijk.wrote:Dream Chaser was voor mij nogal onverwacht haha, stond opeens voor me
edit: Er was trouwens een vrouwtje heel erg onder de indruk van het idee van naar feesten gaan met mensen van een forumDat was ''wel echt super leuk''
Wel een gaaf feest gehad. Nu weer gaan werken dat is wat minder.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Beetje schrale opkomst
.
-
G
je hebt iig enkele legendes ontmoet hahahawrote:Beetje schrale opkomst.
-
C
Ik ging net de Industrial uit, paar minuten later was iedereen er schijnbaar...wrote:Beetje schrale opkomst.
Kon echt niks met ToA & The DJ Producer
Ik kwam ook die Industrial zaal binnen, ging ergens links voor staan, waren geen bekende koppen, ik kijk heel even over het publiek heen, en ja hoor, Stefan steekt er bovenuit, BAM gevonden 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Iemand Danny de Munk nog gespot? 
wrote:Ik kwam ook die Industrial zaal binnen, ging ergens links voor staan, waren geen bekende koppen, ik kijk heel even over het publiek heen, en ja hoor, Stefan steekt er bovenuit, BAM gevonden