Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Gvd, KUT.. Ik wil ook :(


Gaan Ruubstaa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
aaargh ik wil ook verdomme :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Onderweg, rond half 10 daar waarschijnlijk. Whatsapp ligt er nu al uit, goed begin xd

Haha bij mij ook man. Zwaar irritant.
Nu ook onderweg 10 over 10 bij de RAI.
Waar is nou de meeting en hoelaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Project 141 schreef:
Onderweg, rond half 10 daar waarschijnlijk. Whatsapp ligt er nu al uit, goed begin xd

Haha bij mij ook man. Zwaar irritant.
Nu ook onderweg 10 over 10 bij de RAI.
Waar is nou de meeting en hoelaat?

Half 1, TOA vs Producer linksvoor. En idd, whapp eruit is gruwelijk kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom vnv ook wel ffkes kennismaken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:53 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Dream Chaser schreef:
Project 141 schreef:
Onderweg, rond half 10 daar waarschijnlijk. Whatsapp ligt er nu al uit, goed begin xd

Haha bij mij ook man. Zwaar irritant.
Nu ook onderweg 10 over 10 bij de RAI.
Waar is nou de meeting en hoelaat?

Half 1, TOA vs Producer linksvoor. En idd, whapp eruit is gruwelijk kut.

yo jonges k ben er ook bij wort swaar hakke vet je ken me herkenne aan men shirt waar op staat : sjaak-klapkaak-sosbos en k heb een aus broek aan en men airmaxies deronderdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wanneer Dysphoria terug komt, dat was tenminste nog een grappige troll

En Stijn, mij herken je vast nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar was iedereen? Al was ik ook anderhalf uur te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:31 
 

Hooli schreef:
Waar was iedereen? Al was ik ook anderhalf uur te laat

hahaha held xd

ik was op tijd, maar doordat een vriendin van me eruit was gezet niet helemaal met mn kop erbij
had Strep, project, steffnov en sjors gezien
later nog staan beuken met sjefferd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb project, jefferd en steffnov ff de hand kunnen schudden, verder nog met kasper, banaanslak en echte oostzaner rondgehange :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:55 
 

hardcoresjors schreef:
Ik heb project, jefferd en steffnov ff de hand kunnen schudden, verder nog met kasper, banaanslak en echte oostzaner rondgehange :P

ohja die had ik ook nog gezien!
totaal onverwachts haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dream Chaser was voor mij nogal onverwacht haha, stond opeens voor me :P

edit: Er was trouwens een vrouwtje heel erg onder de indruk van het idee van naar feesten gaan met mensen van een forum xd Dat was ''wel echt super leuk''

Ja, die uit Hams :lol: die had ook wel wat op, maar was wel gezellig haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:21 
 

Was dat niet dat vrouwtje vlak bij die artiesten ingang/ehbo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:25 
 

Haha, die was nogal.... druk en apart..

Stijn, dat vrouwtje in de Industrial met die pony.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:37 
 

Chris Two schreef:
Haha, die was nogal.... druk en apart..

Stijn, dat vrouwtje in de Industrial met die pony.. :lol:


ga je mensen uitlachen meneer met wolf tshirt.

?
gaat maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:46 
 

Probeer je jezelf te bewijzen? Als afzeikmeester?

Denk dat dit een geval was van: Bijzijn = weten waarover het gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:50 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Haha, die was nogal.... druk en apart..

Stijn, dat vrouwtje in de Industrial met die pony.. :lol:


ga je mensen uitlachen meneer met wolf tshirt.

?
gaat maar door.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 08:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dream Chaser was voor mij nogal onverwacht haha, stond opeens voor me :P

edit: Er was trouwens een vrouwtje heel erg onder de indruk van het idee van naar feesten gaan met mensen van een forum xd Dat was ''wel echt super leuk''

Was ook wel toevallig dat wij net naar voren liepen. Had niet eens door hoe laat het was eigenlijk.
Wel een gaaf feest gehad. Nu weer gaan werken dat is wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 13:26 
 
Hardtraxx Addict

Beetje schrale opkomst :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 16:56 
 

Strep schreef:
Beetje schrale opkomst :P .

je hebt iig enkele legendes ontmoet hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 16:59 
 

Strep schreef:
Beetje schrale opkomst :P .


Ik ging net de Industrial uit, paar minuten later was iedereen er schijnbaar... :/
Kon echt niks met ToA & The DJ Producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam ook die Industrial zaal binnen, ging ergens links voor staan, waren geen bekende koppen, ik kijk heel even over het publiek heen, en ja hoor, Stefan steekt er bovenuit, BAM gevonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand Danny de Munk nog gespot? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik kwam ook die Industrial zaal binnen, ging ergens links voor staan, waren geen bekende koppen, ik kijk heel even over het publiek heen, en ja hoor, Stefan steekt er bovenuit, BAM gevonden :lol:

:lol: ja dat is mijn functie toch ook xd wel jammer dat ik al vrij snel weer weg moest
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten