haha ik had precies etzelfde, ff naar steffnov zoeken en voila gevonden!wrote:Ik kwam ook die Industrial zaal binnen, ging ergens links voor staan, waren geen bekende koppen, ik kijk heel even over het publiek heen, en ja hoor, Stefan steekt er bovenuit, BAM gevonden
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Jah dat dacht ik ook tot ik door Project 141 werd aan gesproken "Jij bent Mike toch, zag je al zoeken. Maar iedereen is net weg"wrote:haha ik had precies etzelfde, ff naar steffnov zoeken en voila gevonden!wrote:Ik kwam ook die Industrial zaal binnen, ging ergens links voor staan, waren geen bekende koppen, ik kijk heel even over het publiek heen, en ja hoor, Stefan steekt er bovenuit, BAM gevonden
Snap ik, TOA is dan ook dramatisch en lachwekkend slecht.wrote:Ik ging net de Industrial uit, paar minuten later was iedereen er schijnbaar...wrote:Beetje schrale opkomst.
![]()
Kon echt niks met ToA & The DJ Producer
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Je moest naar Maddog gaan dat is wel de baas van de mainstream hardcore en Traxtorm is sowieso het beste hardcore lable ooit.wrote:Snap ik, TOA is dan ook dramatisch en lachwekkend slecht.wrote:Ik ging net de Industrial uit, paar minuten later was iedereen er schijnbaar...wrote:Beetje schrale opkomst.
![]()
Kon echt niks met ToA & The DJ Producer
-
C
Sandy Warez volstond ook...wrote:Je moest naar Maddog gaan dat is wel de baas van de mainstream hardcore en Traxtorm is sowieso het beste hardcore lable ooit.
Sandy Warez is echt overdistorted ruige shit, en dan vind je toa niks?
Want meestal vinden mensen TOA beter omdat Sandy Warez alleen lompe krakende shit maakt.
(Zou persoonlijk ook Sandy Warez voor kiezen)
Want meestal vinden mensen TOA beter omdat Sandy Warez alleen lompe krakende shit maakt.
(Zou persoonlijk ook Sandy Warez voor kiezen)
-
C
Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²
-
K
:') ! Volgens mij was het gewoon industrial en breakbeat hardcore als ik Dj hidden mag geloven.wrote:Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²
-
C
Wat heeft DJ Hidden ermee te maken? Ik heb het over TOA vs Producer... niet over Hiddenwrote::') ! Volgens mij was het gewoon industrial en breakbeat hardcore als ik Dj hidden mag geloven.wrote:Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²
-
K
wrote:Wat heeft DJ Hidden ermee te maken? Ik heb het over TOA vs Producer... niet over Hiddenwrote::') ! Volgens mij was het gewoon industrial en breakbeat hardcore als ik Dj hidden mag geloven.wrote:Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²
Oh mijn fout. Excuus
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ja dat wel jawrote:je hebt iig enkele legendes ontmoet hahahawrote:Beetje schrale opkomst.
haha jij was ook zo weer weg
-
G
ja, er was bijna niemand en had atm wat andere dingen aan mn hoofdwrote:Ja dat wel jawrote:je hebt iig enkele legendes ontmoet hahahawrote:Beetje schrale opkomst.
.
en ik vond et niet zo geweldig tijdens TOA en Producer
Want Hidden zit ook niet bij TOA...wrote:Wat heeft DJ Hidden ermee te maken? Ik heb het over TOA vs Producer... niet over Hiddenwrote::') ! Volgens mij was het gewoon industrial en breakbeat hardcore als ik Dj hidden mag geloven.wrote:Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²
-
C
Is dat dan? Ik ben daar niet mee bezig... het zijn er 2... en Tis takkeherrie
Hidden en Eye-D zijn samen TOA 
En dat laatste is jouw mening...
En dat laatste is jouw mening...
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
je hoeft je niet te verantwoorden ofzowrote:ja, er was bijna niemand en had atm wat andere dingen aan mn hoofdwrote:Ja dat wel jawrote: je hebt iig enkele legendes ontmoet hahaha.
en ik vond et niet zo geweldig tijdens TOA en Producer
ik was alleen ff drinken halen en toen was de helft weg haha
maar vond 't wel grappig om paar gezichten te zien bij mensen hier
-
G
gelukkig maar hahawrote:je hoeft je niet te verantwoorden ofzo
ik was alleen ff drinken halen en toen was de helft weg haha
maar vond 't wel grappig om paar gezichten te zien bij mensen hier
volgende keer blijf ik wel ff langer stampen
Lellebel is that youwrote:Is dat dan? Ik ben daar niet mee bezig... het zijn er 2... en Tis takkeherrie
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik ben het met je eenswrote:Is dat dan? Ik ben daar niet mee bezig... het zijn er 2... en Tis takkeherrie
Lang niet meer op 't forum gekeken, wist dus niet dat er een meeting was. Helaas, volgende keer beter.
wrote:Lang niet meer op 't forum gekeken, wist dus niet dat er een meeting was. Helaas, volgende keer beter.
Er is altijd een meeting
Wel gezellig, leuk, top, Ge-wel-dig(e) avond gehad?
Foto Aftermeeting:

wrote:ken er 0 van
Namen zijn:
Dream Chaser, Project 141, Mikeee, Strep
-
G
en Mol op de achtergrond