Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:47 
 

hardcoresjors schreef:
Ik kwam ook die Industrial zaal binnen, ging ergens links voor staan, waren geen bekende koppen, ik kijk heel even over het publiek heen, en ja hoor, Stefan steekt er bovenuit, BAM gevonden :lol:

haha ik had precies etzelfde, ff naar steffnov zoeken en voila gevonden! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik kwam ook die Industrial zaal binnen, ging ergens links voor staan, waren geen bekende koppen, ik kijk heel even over het publiek heen, en ja hoor, Stefan steekt er bovenuit, BAM gevonden :lol:

haha ik had precies etzelfde, ff naar steffnov zoeken en voila gevonden! xd

Jah dat dacht ik ook tot ik door Project 141 werd aan gesproken "Jij bent Mike toch, zag je al zoeken. Maar iedereen is net weg"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Strep schreef:
Beetje schrale opkomst :P .


Ik ging net de Industrial uit, paar minuten later was iedereen er schijnbaar... :/
Kon echt niks met ToA & The DJ Producer

Snap ik, TOA is dan ook dramatisch en lachwekkend slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Chris Two schreef:
Strep schreef:
Beetje schrale opkomst :P .


Ik ging net de Industrial uit, paar minuten later was iedereen er schijnbaar... :/
Kon echt niks met ToA & The DJ Producer

Snap ik, TOA is dan ook dramatisch en lachwekkend slecht.

Je moest naar Maddog gaan dat is wel de baas van de mainstream hardcore en Traxtorm is sowieso het beste hardcore lable ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:21 
 

M-arijn schreef:
Je moest naar Maddog gaan dat is wel de baas van de mainstream hardcore en Traxtorm is sowieso het beste hardcore lable ooit.


Sandy Warez volstond ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sandy Warez is echt overdistorted ruige shit, en dan vind je toa niks?

Want meestal vinden mensen TOA beter omdat Sandy Warez alleen lompe krakende shit maakt.

(Zou persoonlijk ook Sandy Warez voor kiezen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:26 
 

Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:15 
 

Chris Two schreef:
Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²

:') ! Volgens mij was het gewoon industrial en breakbeat hardcore als ik Dj hidden mag geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:41 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²

:') ! Volgens mij was het gewoon industrial en breakbeat hardcore als ik Dj hidden mag geloven.


Wat heeft DJ Hidden ermee te maken? Ik heb het over TOA vs Producer... niet over Hidden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:46 
 

Chris Two schreef:
kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²

:') ! Volgens mij was het gewoon industrial en breakbeat hardcore als ik Dj hidden mag geloven.


Wat heeft DJ Hidden ermee te maken? Ik heb het over TOA vs Producer... niet over Hidden



Oh mijn fout. Excuus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:55 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Strep schreef:
Beetje schrale opkomst :P .

je hebt iig enkele legendes ontmoet hahaha

Ja dat wel ja :P .
haha jij was ook zo weer weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:16 
 

Strep schreef:
KSwoosh schreef:
Strep schreef:
Beetje schrale opkomst :P .

je hebt iig enkele legendes ontmoet hahaha

Ja dat wel ja :P .
haha jij was ook zo weer weg

ja, er was bijna niemand en had atm wat andere dingen aan mn hoofd ;)
en ik vond et niet zo geweldig tijdens TOA en Producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Toa was echt pure noise... maar dan ook noise²

:') ! Volgens mij was het gewoon industrial en breakbeat hardcore als ik Dj hidden mag geloven.


Wat heeft DJ Hidden ermee te maken? Ik heb het over TOA vs Producer... niet over Hidden


Want Hidden zit ook niet bij TOA...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 19:13 
 

Is dat dan? Ik ben daar niet mee bezig... het zijn er 2... en Tis takkeherrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden en Eye-D zijn samen TOA :P
En dat laatste is jouw mening... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:55 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Strep schreef:
KSwoosh schreef:
je hebt iig enkele legendes ontmoet hahaha

Ja dat wel ja :P .
haha jij was ook zo weer weg

ja, er was bijna niemand en had atm wat andere dingen aan mn hoofd ;)
en ik vond et niet zo geweldig tijdens TOA en Producer

je hoeft je niet te verantwoorden ofzo :P
ik was alleen ff drinken halen en toen was de helft weg haha

maar vond 't wel grappig om paar gezichten te zien bij mensen hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:22 
 

Strep schreef:
je hoeft je niet te verantwoorden ofzo :P
ik was alleen ff drinken halen en toen was de helft weg haha

maar vond 't wel grappig om paar gezichten te zien bij mensen hier

gelukkig maar haha
volgende keer blijf ik wel ff langer stampen :P FQ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Is dat dan? Ik ben daar niet mee bezig... het zijn er 2... en Tis takkeherrie


Lellebel is that you
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Is dat dan? Ik ben daar niet mee bezig... het zijn er 2... en Tis takkeherrie


Ik ben het met je eens :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang niet meer op 't forum gekeken, wist dus niet dat er een meeting was. Helaas, volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 02:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Lang niet meer op 't forum gekeken, wist dus niet dat er een meeting was. Helaas, volgende keer beter.

:mad:
Er is altijd een meeting :list:

Wel gezellig, leuk, top, Ge-wel-dig(e) avond gehad?

Foto Aftermeeting:
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ken er 0 van
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
ken er 0 van

:oh:

Namen zijn:
Dream Chaser, Project 141, Mikeee, Strep
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 19:44 
 

en Mol op de achtergrond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha die foto lachen man! Was een gruwelijk feestje
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten