Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wanneer doen we foto en meeten op fissa enso.
00.30 – 01.00 Donkey Rollers LIVE 73%  73%  [ 22 ]
02.00 – 03.00 D-Block & S-te-fan 27%  27%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sinds zo ongeveer half hardtraxx hier heengaat.
Verbaast me dat deze er nog niet was.

21.00 – 22.30 Luna & Pavo & Pila
22.30 – 23.30 Scope DJ
23.30 – 00.30 Zany & The Pitcher
00.30 – 01.00 Donkey Rollers LIVE (Defqon 2005)
01.00 – 02.00 Psyko Punkz
02.00 – 03.00 D-Block & S-te-fan
03.00 – 04.00 Technoboy
04.00 – 05.00 Ryfle & Distractor
05.00 – 06.00 Deepack
06.00 – 06.30 AVIO LIVE
06.30 – 08.00 Alpha2 & B-Front & Ran-D

De Timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt omdat bijna iedereen elkaar al kent :) Ik vind daarom ook een meeting niet echt nodig... Ik schijn nogal te lijken op mijn ava :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Komt omdat bijna iedereen elkaar al kent :) Ik vind daarom ook een meeting niet echt nodig... Ik schijn nogal te lijken op mijn ava :P


Nu je het zegt, jullie lijken echt als twee druppels water :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okee, dan kom ik meteen even met een idee aangezien dit toch één grote meeting gaat worden:

Zullen we een minuutje de moeite nemen om een giga HT groepsfoto te maken? Lijkt me best leuk :thumbup:
In het kader van 'nu we er toch zijn' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen als ik naast Davey mag staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Zullen we een minuutje de moeite nemen om een giga HT groepsfoto te maken? Lijkt me best leuk :thumbup:
In het kader van 'nu we er toch zijn' :D

Op zich een vet idee. Regel het maar ff. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Okee, dan kom ik meteen even met een idee aangezien dit toch één grote meeting gaat worden:

Zullen we een minuutje de moeite nemen om een giga HT groepsfoto te maken? Lijkt me best leuk :thumbup:
In het kader van 'nu we er toch zijn' :D


Lijkt me wel lachen :P
The Skribbler schreef:
Komt omdat bijna iedereen elkaar al kent :) Ik vind daarom ook een meeting niet echt nodig... Ik schijn nogal te lijken op mijn ava :P


Ken ik jou? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb pas 1 iemand mogen ontmoeten (dan wel weer meteen Jor-D bij puur toeval) dus mij lijkt het zeker de moeite :D

Zelf ben ik verdomd makkelijk te herkennen aan een feestmuts, toeter en ballonnen (een vriend is jarig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Alleen als ik naast Davey mag staan

Voor deze ene keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Alleen als ik naast Davey mag staan

Voor deze ene keer.


Dibs op het andere plekje naar Jur (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig! Ik zeg kwart over 9 uur, linksvooraan. Lekker rustig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dat is niet leuk, dan is er niemand VDK. Beter doen we gewoon op het eind, op het pontje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 16:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iedereen zal er wel zijn tijdens DR Live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan de Loudness 2010 hardtraxx groepsfoto
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdtafel eerst maar afwachten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 20:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik meet alleen mensen die bier voor me meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik meet alleen mensen die bier voor me meenemen.

Ik weet niet of ik daar aan kan voldoen. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Ik meet alleen mensen die bier voor me meenemen.

Ik weet niet of ik daar aan kan voldoen. :list:

Voor jou maak ik een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Pommer schreef:
Ik meet alleen mensen die bier voor me meenemen.

Ik weet niet of ik daar aan kan voldoen. :list:

Voor jou maak ik een uitzondering.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Feest wordt wss een grote meeting, maar een fotomomentje moet kunnen toch. Zou, zoals eerder gezegd, wel even de tijdtafel afwachten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...en ik wacht sowieso al een poos op de TT :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
...en ik wacht sowieso al een poos op de TT :x

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
The Skribbler schreef:
...en ik wacht sowieso al een poos op de TT :x

Afbeelding

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik was ook sprakeloos. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een sticky van gemaakt.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten