Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
zijn er trouwens nog mensen in voor een stationsmeeting als vorig jaar, of niet?

Ik ga wel met de trein, weet alleen niet hoe laat ik aankom. Dus optie, mocht het uitkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:11 
 

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
zijn er trouwens nog mensen in voor een stationsmeeting als vorig jaar, of niet?

Ik ga wel met de trein, weet alleen niet hoe laat ik aankom. Dus optie, mocht het uitkomen :P

same!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben dit jaar met de auto. Vriendin rijd. Scheelt weer OV gedonder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
zijn er trouwens nog mensen in voor een stationsmeeting als vorig jaar, of niet?

Als jullie station meeting doen en ik kom rond de zelfde tijd aan wil ik wel even hallo zeggen, ben alleen wel met vrienden dus moet even kijken hoe ik met meeting doe.

Kom sowieso nog wel langs tijdens de TOA meeting of waar het ook is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

00:30 bij toa en producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:08 
 

geen stations meeting dus :P prima

00:30 bij TOA en DJ Producer lijkt me prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:36 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yesyes, morgen thunderdome tijd! :D
Misschien kom ik ook wel ff langs. Een hoop mensen van HT ken ik nog niet, anderen al tijden niet gezien of gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zolang Swooshie mij iets van een half uur-kwartier van te voren appt/smst/belt moet t goedkomen dat ik op de meeting ben :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 22:40 
 

Jeff3rd schreef:
Zolang Swooshie mij iets van een half uur-kwartier van te voren appt/smst/belt moet t goedkomen dat ik op de meeting ben :P.

hopen dat ik et niet vergeet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laten we hopen van niet :p. Ik ben echt altijd zo dramatisch met meetings :P. Vergeet het altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:18 
 

Jeff3rd schreef:
Laten we hopen van niet :p. Ik ben echt altijd zo dramatisch met meetings :P. Vergeet het altijd.

ik dus ook xd
heb et maar ff in me agenda gezet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan het er wel inzetten, maar de kans is groot dat ik het dan al niet meer lezen kan... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 01:03 
 

Jeff3rd schreef:
Ik kan het er wel inzetten, maar de kans is groot dat ik het dan al niet meer lezen kan... xd

dan heb ik iig de buzz nog :lol:
he? he? wat was er nou ookalweer...? eeeeuuuuhhmmm ??? waar had ik het ookalweer over?
oooh zal wel niks zijn :lol:
Heeeeey sjefff! jij ook hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jeff3rd schreef:
Zolang Swooshie mij iets van een half uur-kwartier van te voren appt/smst/belt moet t goedkomen dat ik op de meeting ben :P.

hopen dat ik et niet vergeet xd

Wij moete ook ff smse kasper :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 10:43 
 

Ondanks dat wij soms (lees: meestal) haat en nijd zijn, wil ik jou best ontmoeten sjors! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jeff3rd schreef:
Ik kan het er wel inzetten, maar de kans is groot dat ik het dan al niet meer lezen kan... xd

dan heb ik iig de buzz nog :lol:
he? he? wat was er nou ookalweer...? eeeeuuuuhhmmm ??? waar had ik het ookalweer over?
oooh zal wel niks zijn :lol:
Heeeeey sjefff! jij ook hier!


Zo is het weleens vaker gegaan ahahahah! xd


Vanaaf Benzo Furyyyy :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TOA vs Producer :worship: :worship:

Kom zeker even langs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jeff3rd schreef:
Laten we hopen van niet :p. Ik ben echt altijd zo dramatisch met meetings :P. Vergeet het altijd.

ik dus ook xd
heb et maar ff in me agenda gezet :lol:

Dan sms ik jou wel rond 12 uur +-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
TOA vs Producer :worship: :worship:

Kom zeker even langs!

Ik ben wel benieuwd wie jij bent hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd, KUT.. Ik wil ook :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:32 
 

Dan ga je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Gvd, KUT.. Ik wil ook :(

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
is men het er nou mee eens, linksvoor bij de bar meeten? :cry: weet niet hoe groot de zaal is

Is best joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aaargh ik wil ook verdomme :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten