Ik ga wel met de trein, weet alleen niet hoe laat ik aankom. Dus optie, mocht het uitkomenwrote:zijn er trouwens nog mensen in voor een stationsmeeting als vorig jaar, of niet?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
C
same!wrote:Ik ga wel met de trein, weet alleen niet hoe laat ik aankom. Dus optie, mocht het uitkomenwrote:zijn er trouwens nog mensen in voor een stationsmeeting als vorig jaar, of niet?
Ben dit jaar met de auto. Vriendin rijd. Scheelt weer OV gedonder 
Als jullie station meeting doen en ik kom rond de zelfde tijd aan wil ik wel even hallo zeggen, ben alleen wel met vrienden dus moet even kijken hoe ik met meeting doe.wrote:zijn er trouwens nog mensen in voor een stationsmeeting als vorig jaar, of niet?
Kom sowieso nog wel langs tijdens de TOA meeting of waar het ook is
-
G
geen stations meeting dus
prima
00:30 bij TOA en DJ Producer lijkt me prima!
00:30 bij TOA en DJ Producer lijkt me prima!
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014

Yesyes, morgen thunderdome tijd!
Misschien kom ik ook wel ff langs. Een hoop mensen van HT ken ik nog niet, anderen al tijden niet gezien of gesproken.
Misschien kom ik ook wel ff langs. Een hoop mensen van HT ken ik nog niet, anderen al tijden niet gezien of gesproken.
Zolang Swooshie mij iets van een half uur-kwartier van te voren appt/smst/belt moet t goedkomen dat ik op de meeting ben
.
-
G
hopen dat ik et niet vergeetwrote:Zolang Swooshie mij iets van een half uur-kwartier van te voren appt/smst/belt moet t goedkomen dat ik op de meeting ben.
Laten we hopen van niet :p. Ik ben echt altijd zo dramatisch met meetings
. Vergeet het altijd.
-
G
ik dus ookwrote:Laten we hopen van niet :p. Ik ben echt altijd zo dramatisch met meetings. Vergeet het altijd.
heb et maar ff in me agenda gezet
Ik kan het er wel inzetten, maar de kans is groot dat ik het dan al niet meer lezen kan... 
-
G
dan heb ik iig de buzz nogwrote:Ik kan het er wel inzetten, maar de kans is groot dat ik het dan al niet meer lezen kan...
he? he? wat was er nou ookalweer...? eeeeuuuuhhmmm ??? waar had ik het ookalweer over?
oooh zal wel niks zijn
Heeeeey sjefff! jij ook hier!
Wij moete ook ff smse kasperwrote:hopen dat ik et niet vergeetwrote:Zolang Swooshie mij iets van een half uur-kwartier van te voren appt/smst/belt moet t goedkomen dat ik op de meeting ben.
-
C
Ondanks dat wij soms (lees: meestal) haat en nijd zijn, wil ik jou best ontmoeten sjors! 
Zo is het weleens vaker gegaan ahahahah!wrote:dan heb ik iig de buzz nogwrote:Ik kan het er wel inzetten, maar de kans is groot dat ik het dan al niet meer lezen kan...![]()
he? he? wat was er nou ookalweer...? eeeeuuuuhhmmm ??? waar had ik het ookalweer over?
oooh zal wel niks zijn![]()
Heeeeey sjefff! jij ook hier!
Vanaaf Benzo Furyyyy
TOA vs Producer
Kom zeker even langs!
Kom zeker even langs!
Dan sms ik jou wel rond 12 uur +-wrote:ik dus ookwrote:Laten we hopen van niet :p. Ik ben echt altijd zo dramatisch met meetings. Vergeet het altijd.
heb et maar ff in me agenda gezet
Ik ben wel benieuwd wie jij bent hahahawrote:TOA vs Producer![]()
![]()
Kom zeker even langs!
-
E
Dan ga je 
Is best johwrote:is men het er nou mee eens, linksvoor bij de bar meeten?weet niet hoe groot de zaal is