Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na aanleiding van deze post

Lose Your Mind schreef:
Thanks. De volledige Lose Your Mind pagina wordt op dit moment geheel vernieuwd. De fouten die hierop staan leveren dan ook geen vlaggen op. ;) Ter compensatie komen we wel een blad bier brengen als er een Hardtraxx meeting tijdens CRAFT Festival komt.


Dit vraagt natuurlijk om een meeting, oude stijl! Wildstylez als afsluiter op de Tijdmachine lijkt een goede optie, misschien heeft iemand een betere ten tijde van de timetable release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijkend naar het topic is Wildstylez de meest populaire naam op de line-up voor Hardtraxxers, lijkt mij dus de beste keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht de time table nog even af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nice, Rob. Weet wat je op je hals haalt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 13:54 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Schitterend! :thumbsup: :beer:
22:00 bij Wildstylez is prima! Mocht het veranderen dan lezen wij dat hier wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik wacht de time table nog even af..


Ook al wil ik er graag bij zijn, moet wel ff kijken naar de time-table
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik sta sowieso bij Wildstylez. Mij niet gezien bij Warface :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik lust geen bier. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 15:28 
 

ik ben te jong voor craft en ik heb geen geld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ik ben te jong voor craft en ik heb geen geld :cry:

Vorig jaar kon je zo zonder ticket naar binnen lopen heb ik gehoord. Lose Your Mind betaalt ons bier. Gewoon gaan dus. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon wachten tot je 18 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Vorig jaar kon je zo zonder ticket naar binnen lopen heb ik gehoord


Blijft een van mn vreemdste festival ervaringen ooit dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut aanwezig!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Tof om meeting te doen. Wildstylez ben ik zeker, heb nog weinig HT leden ontmoet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 18:19 
 

Leuk ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Present! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:beer: proost
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rond dat tijdstip gaat sowieso iedereen zeggen dat ze van Hardtraxx zijn. xd

Niet aanwezig overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang het alleen op hardtraxx staat, moet je een hardtraxxer zijn (echt lid of alleen meelezend) om dit te weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen laten inloggen met zijn/haar Hardtraxx account en enkel accounts die gemaakt zijn voor 06/07/2015. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ludieke actie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Iedereen laten inloggen met zijn/haar Hardtraxx account en enkel accounts die gemaakt zijn voor 06/07/2015. :D

En een minimum aantal posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je laat mensen LYM PB'en op Hardtraxx, en als ze aan die eisen voldoen, stuur je aan die accounts de dag voor het feest een hardtraxx biercoupon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of zet een VIP Hardtraxx podium neer
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten