Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:30 
 

De allerlaatste Thunderdome.... en zoals vernomen gaan er redelijk wat Hardtraxxers naar toe.

Dus meeting tijd! Een tijd is nog lastig afspreken, maar dit kan natuurlijk bepaald worden zodra de TT er is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er denk ik wel ff :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:44 
 

hardcoresjors schreef:
Ik ben er denk ik wel ff :P

same here, aleen TT afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:07 
 
Hardtraxx Addict

wil wel langskomen maar vind de meetings nooit :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gok dat deze meeting bij TOA vs Producer plaats gaat vinden, eventueel een 2e op de main bij Promo vs D-Passion? Zolang de TT niet bekend is, wie weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:11 
 

Nee joh, bij The Sickest Squad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Nee joh, bij The Sickest Squad...

Dat je je daar in je uppie mag vermaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:11 
 

Steffnov schreef:
Gok dat deze meeting bij TOA vs Producer plaats gaat vinden, eventueel een 2e op de main bij Promo vs D-Passion? Zolang de TT niet bekend is, wie weet :P

flikker op met je 2 meetings man, gewoon 1 meeting doen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, gewoon 1. Swooshie.. Als er een meeting is. App/sms me dan ff een kwartier van te voren ofzo :P. Ik ben zo slecht in meetings! Hahah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Gok dat deze meeting bij TOA vs Producer plaats gaat vinden, eventueel een 2e op de main bij Promo vs D-Passion? Zolang de TT niet bekend is, wie weet :P

flikker op met je 2 meetings man, gewoon 1 meeting doen -.-

Ja, die 2e was voor de poesjes die niet naar TOA vs Producer durven he :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Gok dat deze meeting bij TOA vs Producer plaats gaat vinden, eventueel een 2e op de main bij Promo vs D-Passion? Zolang de TT niet bekend is, wie weet :P

flikker op met je 2 meetings man, gewoon 1 meeting doen -.-

Ja, die 2e was voor de poesjes die niet naar TOA vs Producer durven he :p

Durven lijkt me niet echt de juiste verwoording :P
Als Toa & Producer tegelijk met eentje draaien die ik graag wil zien dan kom ik denk ik later! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:42 
 
Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Aanwezig. Strep, heb je nummers van HT'ers?

Nope :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Project 141 schreef:
Aanwezig. Strep, heb je nummers van HT'ers?

Nope :p.

Jij zou mij nog een PM sturen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 19:48 
 

Stijn, let wel, ik heb er een bij die niet alleen gelaten wil worden als ze d'r pillekes ingenomen heeft... xd
Dus die moeten we niet uit oog verliezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geloof dat Swooshie mijn nummer nog wel heeft? Heb jouwe niet meer, heb een Blijfoon nu en niet alle nummers gingen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:07 
 

Heb niemands nummer meer eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:33 
 

Chris Two schreef:
Stijn, let wel, ik heb er een bij die niet alleen gelaten wil worden als ze d'r pillekes ingenomen heeft... xd

sukkel

Jeff3rd schreef:
Geloof dat Swooshie mijn nummer nog wel heeft? Heb jouwe niet meer, heb een Blijfoon nu en niet alle nummers gingen over.

als het nog steeds eindigd op 791, dan jazeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:47 
 

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Stijn, let wel, ik heb er een bij die niet alleen gelaten wil worden als ze d'r pillekes ingenomen heeft... xd

sukkel


Hmm, tsjaa, vrouwtje wordt dan altijd keibang haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:51 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Stijn, let wel, ik heb er een bij die niet alleen gelaten wil worden als ze d'r pillekes ingenomen heeft... xd

sukkel


Hmm, tsjaa, vrouwtje wordt dan altijd keibang haha

Waarom neemt ze het dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kasper we appen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:35 
 

Heter Pan schreef:
Waarom neemt ze het dan?

Don't ask me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Stijn, let wel, ik heb er een bij die niet alleen gelaten wil worden als ze d'r pillekes ingenomen heeft... xd

sukkel

Jeff3rd schreef:
Geloof dat Swooshie mijn nummer nog wel heeft? Heb jouwe niet meer, heb een Blijfoon nu en niet alle nummers gingen over.

als het nog steeds eindigd op 791, dan jazeker!



Das m'n partytelefoon! Haha! Ik PM je even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iedereen nou een oranje unox muts opdoet herkennen we elkaar gemakkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:39 
 

zijn er trouwens nog mensen in voor een stationsmeeting als vorig jaar, of niet?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten