Geweldige nacht gehad maar ook wat min punten maar al met al een top 1e HC feest gehad

Acts gezien:
Lowroller
Re-Style vs Predator
Darkraver vs Vince
Charly Lownoise & Mental Theo (20 min)
Dyprax vs State of Emergency Live
Nosferatu vs Outblast
Tha Playah Live
Angerfist vs Miss K8 Live
Evil Activities Live
Wasted Mind Live
Zoals je ziet vooral bij de main geweest waar het goed vertoeven was, niet te druk (vooral links achter in) en hitte vaak goed te doen.
Sfeer was erg goed maar daar komt helaas ook meteen mijn 1e min punt: Het VDK niveau, de tering mensen!!
Nog nooit zoveel mensen ervan af gezien om 23:15 WTF. Waarom ik het zo vervelend vind/vond was dat ze als zombies rondliepen en totaal niet merkte dat ze half over iedereen heen vielen.
Ander minpuntje waren de te kort aan WC's, bij de Early was er achter de Raw HS stage een kleine plee waar altijd een enorme rij stond dus moest ik helemaal terug naar de Main

.
Geluid was prima waar we stonden, link achterin, maar oordoppen had ik zeker nodig. Met grote overmacht de beste set van de avond voor mij: Miss K8 vs Angerfist Live

Half uur lang puur genieten.
Om 05:30 na Wasted Mind trok ik het echt niet meer, mijn benen waren volledig leeg en gelukkig wilde mijn BoB ook wel naar huis
Heerlijk 1e HC feest gehad, nog wel eens voor herhaling vatbaar maar dan misschien toch een festival (Dominator)