Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgenavond eens kijken hoe ik een HC feest ervaar

Wordt mijn allereerste en kijk er onwijs naar uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Morgenavond eens kijken hoe ik een HC feest ervaar

Wordt mijn allereerste en kijk er onwijs naar uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 18:41 
 

Nog nooit zoveel liveacts bij mekaar in 1 line up gezien :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
ErikZ schreef:
Morgenavond eens kijken hoe ik een HC feest ervaar

Wordt mijn allereerste en kijk er onwijs naar uit :thumbsup:


same here :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Nog nooit zoveel liveacts bij mekaar in 1 line up gezien :huh:

feesten/penoze-live-the-dark-universe-showcase-25-04-2014-t42354.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Uberhout schreef:
ErikZ schreef:
Morgenavond eens kijken hoe ik een HC feest ervaar

Wordt mijn allereerste en kijk er onwijs naar uit :thumbsup:


same here :thumbsup:


ditto! ben reuze benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog 2 kaartjes over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knallen vanavond, mijn aller eerste MOH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 20:45 
 

patrickjeb schreef:
AndyAsteroids schreef:
Nog nooit zoveel liveacts bij mekaar in 1 line up gezien :huh:

feesten/penoze-live-the-dark-universe-showcase-25-04-2014-t42354.html

Lol wauw. Gaat ver. Wel vet hoor zoveel liveacts :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een topfeest gehad!! :thumbsup: zowat hele avond mainstage gestaan, echt vette stage en omkleding enzo :$ en ik vond de sets van Angerfist & Miss K8 en Wasted Mind toch wel het meest genieten :love:

ben daarna ook nog even met vrienden naar Radical Live gegaan en daar nieuwe nummers langs horen komen. Ik hoop dat die film kwaliteit te pruimen is haha :D

Hardstyle zaal had trouwens ook echt niet normaal hard geluid hadden ze bij de mainstage ook wel mogen doen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Hardstyle zaal had trouwens ook echt niet normaal hard geluid hadden ze bij de mainstage ook wel mogen doen :drool:

De main bij Masters heeft altijd dramatisch geluid, rest zat naar wat ik me herinner wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje, geluid geen last van gehad. Elacin ER 25 heeft zijn werk weer gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 22:50 
 
Hardtraxxer

Main was inderdaad slecht geluid en vond ik vrij saai. Hardstyle stage was de paar keren dat ik toevallig langskwam erg leeg, beetje hypocriet van de organisatie dat ze zo een grote zaal daarvoor gebruikt hadden. Grotendeels bij de frenchcore en terror gestaan, daar was het geluid en de sfeer goed en het was ook lekker druk. De industrial line-up was voor mij niet heel boeiend dus ben daar niet langs geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Main was inderdaad slecht geluid en vond ik vrij saai. Hardstyle stage was de paar keren dat ik toevallig langskwam erg leeg, beetje hypocriet van de organisatie dat ze zo een grote zaal daarvoor gebruikt hadden. Grotendeels bij de frenchcore en terror gestaan, daar was het geluid en de sfeer goed en het was ook lekker druk. De industrial line-up was voor mij niet heel boeiend dus ben daar niet langs geweest.

Hypocriet? xd
Raw hardstyle is enorm populair tegenwoordig. Ze hangen er niet voor niets ook "gewoon" erg goed geluid neer.
Voor tzelfde geld was t er super druk geworden en was de zaal veel te klein geweest als t in een andere zaal was. Dat valt vooraf totaal niet in te schatten, dus niks hypocriets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Main was inderdaad slecht geluid en vond ik vrij saai. Hardstyle stage was de paar keren dat ik toevallig langskwam erg leeg, beetje hypocriet van de organisatie dat ze zo een grote zaal daarvoor gebruikt hadden. Grotendeels bij de frenchcore en terror gestaan, daar was het geluid en de sfeer goed en het was ook lekker druk. De industrial line-up was voor mij niet heel boeiend dus ben daar niet langs geweest.

Hypocriet? xd
Raw hardstyle is enorm populair tegenwoordig. Ze hangen er niet voor niets ook "gewoon" erg goed geluid neer.
Voor tzelfde geld was t er super druk geworden en was de zaal veel te klein geweest als t in een andere zaal was. Dat valt vooraf totaal niet in te schatten, dus niks hypocriets aan.


Polletje houden voor de tijd was misschien wel handig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige nacht gehad maar ook wat min punten maar al met al een top 1e HC feest gehad :D

Acts gezien:
Lowroller
Re-Style vs Predator
Darkraver vs Vince
Charly Lownoise &­ Mental Theo (20 min)
Dyprax vs State of Emergency Live
Nosferatu vs Outblast
Tha Playah Live
Angerfist vs Miss K8 Live
Evil Activities Live
Wasted Mind Live

Zoals je ziet vooral bij de main geweest waar het goed vertoeven was, niet te druk (vooral links achter in) en hitte vaak goed te doen.

Sfeer was erg goed maar daar komt helaas ook meteen mijn 1e min punt: Het VDK niveau, de tering mensen!!
Nog nooit zoveel mensen ervan af gezien om 23:15 WTF. Waarom ik het zo vervelend vind/vond was dat ze als zombies rondliepen en totaal niet merkte dat ze half over iedereen heen vielen.

Ander minpuntje waren de te kort aan WC's, bij de Early was er achter de Raw HS stage een kleine plee waar altijd een enorme rij stond dus moest ik helemaal terug naar de Main :(.

Geluid was prima waar we stonden, link achterin, maar oordoppen had ik zeker nodig. Met grote overmacht de beste set van de avond voor mij: Miss K8 vs Angerfist Live :yay: Half uur lang puur genieten.

Om 05:30 na Wasted Mind trok ik het echt niet meer, mijn benen waren volledig leeg en gelukkig wilde mijn BoB ook wel naar huis

Heerlijk 1e HC feest gehad, nog wel eens voor herhaling vatbaar maar dan misschien toch een festival (Dominator)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 12:13 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een best feestje was het weer! Leek alleen dit jaar warmer te zijn dan vorig jaar.. en de wc's achter de hardstyle stage waren dramatisch zeg!

Heerlijke setjes gehoord ook weer, tering.
TOA, D.O.M, Trasher, Angerfist & k8 en Peacock mijn favorietjes toch wel.

Moet zeggen dat ik het vooraf erg jammer vond van een hardstyle stage, ook al ben ik er zelf dol op.

Toch heeft Moridin me verrast en heb dan ook even een lijstje bijgehouden (zoals ik dacht dat het ongeveer was :p­)

Moridin - Skywards
Moridin? - ID (?)
Tartaros - Imagine (Moridin Remix)
N-Vitral - Such Kick (?)
Thera & Delete - Welcome (edit?)
Moridin - Born in Darkness
G-Shock - Demons (Promo Remix)
Moridin - Last of Your Kind (deze https://www.facebook.com/photo.php?v=10151823383231207) ?
Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass
The Geminizers - Out of Control (ID Remix)
Moridin - Unleashed
Moridin - Anger (?)

Al met al, ik heb weer genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 12:52 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
pecola-tje schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Main was inderdaad slecht geluid en vond ik vrij saai. Hardstyle stage was de paar keren dat ik toevallig langskwam erg leeg, beetje hypocriet van de organisatie dat ze zo een grote zaal daarvoor gebruikt hadden. Grotendeels bij de frenchcore en terror gestaan, daar was het geluid en de sfeer goed en het was ook lekker druk. De industrial line-up was voor mij niet heel boeiend dus ben daar niet langs geweest.

Hypocriet? xd
Raw hardstyle is enorm populair tegenwoordig. Ze hangen er niet voor niets ook "gewoon" erg goed geluid neer.
Voor tzelfde geld was t er super druk geworden en was de zaal veel te klein geweest als t in een andere zaal was. Dat valt vooraf totaal niet in te schatten, dus niks hypocriets aan.


Polletje houden voor de tijd was misschien wel handig geweest.


Zoiets probeer ik ook te zeggen, het had op z'n minst bescheiden geweest een wat kleinere zaal daarvoor uit te trekken, de eerste keer dat het er staat. Verder zeg ik hier niks over hardstyle zelf, dus je hoeft je niet zo aangevallen te voelen pecola.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel me totaal niet aangevallen, allesbehalve zelfs. Van mij had heel die hardstyle zelfs weg mogen blijven daar :P

Wil alleen maar aangeven dat het niks hypocriets is van de organisatie, omdat ze blijkbaar niet goed genoeg geïnformeerd waren over de hardstyle liefhebbers op MOH.
Daar hadden ze meer aan kunnen (en moeten) doen, maar dan is het niet meteen hypocriet om t in een grote zaal te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feroxx schreef:
The Geminizers - Out of Control (ID Remix)


Vazard & Delete Remix. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het VDK gehalte wel hoog liggen, maar had er totaal geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drukte @ HS zaal: https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:55 
 
Hardtraxxer

hardaddict schreef:


Is dat tegenwoordig rauwe hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:


Staat daar links nou zo'n kermisbank? :P Of is dat normaal bij Masters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat was alleen tijdens moridin, toen zany aan de beurt kwam ging iedereen weer weg. was zelf verbaasd hoeveel mensen moridin kwamen kijken. Ik liep toevallig net naar binnen tijdens born in darkness. De HS zaal was helemaal niet zo druk, kan wel naar een kleinere zaal denk ik zo.

Bijna hele avond bij de industrial gestaan, heerlijk geluid, totaal niet druk en wat een sets <3. Catscan vond ik toch beste set van de avond, helemaal niet bekend mee maar zaten paar nummers in met een rolling bassline die een ontzettend dikke drive gaven aan zijn set. N3ar vond ik ook geweldig, was een album showcase en zaten echt hele goede nrs tussen, album is zeker het luisteren waard. en uiteraard TOA ook fucking bruut. Eerste hardcore feestje was iig geslaagd, maar je merkt wel dat qua sfeer het toch anders is dan een hardstyle feest. Niet slecht bedoeld maar viel me gewoon op. zit nu te twijfelen om naar prspct te gaan want die industrial stage was echt gewoon te gruwelijk!.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten