Morgenavond eens kijken hoe ik een HC feest ervaar
Wordt mijn allereerste en kijk er onwijs naar uit
wrote:Morgenavond eens kijken hoe ik een HC feest ervaar
same herewrote:wrote:Morgenavond eens kijken hoe ik een HC feest ervaar
Penoze LIVE + 'The Dark Universe Showcase' (25-04-2014, NDSM-werf, Amsterdam)wrote:Nog nooit zoveel liveacts bij mekaar in 1 line up gezien
ditto! ben reuze benieuwd!wrote:same herewrote:wrote:Morgenavond eens kijken hoe ik een HC feest ervaar
Lol wauw. Gaat ver. Wel vet hoor zoveel liveactswrote:Penoze LIVE + 'The Dark Universe Showcase' (25-04-2014, NDSM-werf, Amsterdam)wrote:Nog nooit zoveel liveacts bij mekaar in 1 line up gezien
De main bij Masters heeft altijd dramatisch geluid, rest zat naar wat ik me herinner wel goed.wrote:Hardstyle zaal had trouwens ook echt niet normaal hard geluid hadden ze bij de mainstage ook wel mogen doen
Hypocriet?wrote:Main was inderdaad slecht geluid en vond ik vrij saai. Hardstyle stage was de paar keren dat ik toevallig langskwam erg leeg, beetje hypocriet van de organisatie dat ze zo een grote zaal daarvoor gebruikt hadden. Grotendeels bij de frenchcore en terror gestaan, daar was het geluid en de sfeer goed en het was ook lekker druk. De industrial line-up was voor mij niet heel boeiend dus ben daar niet langs geweest.
Polletje houden voor de tijd was misschien wel handig geweest.wrote:Hypocriet?wrote:Main was inderdaad slecht geluid en vond ik vrij saai. Hardstyle stage was de paar keren dat ik toevallig langskwam erg leeg, beetje hypocriet van de organisatie dat ze zo een grote zaal daarvoor gebruikt hadden. Grotendeels bij de frenchcore en terror gestaan, daar was het geluid en de sfeer goed en het was ook lekker druk. De industrial line-up was voor mij niet heel boeiend dus ben daar niet langs geweest.
Raw hardstyle is enorm populair tegenwoordig. Ze hangen er niet voor niets ook "gewoon" erg goed geluid neer.
Voor tzelfde geld was t er super druk geworden en was de zaal veel te klein geweest als t in een andere zaal was. Dat valt vooraf totaal niet in te schatten, dus niks hypocriets aan.
Zoiets probeer ik ook te zeggen, het had op z'n minst bescheiden geweest een wat kleinere zaal daarvoor uit te trekken, de eerste keer dat het er staat. Verder zeg ik hier niks over hardstyle zelf, dus je hoeft je niet zo aangevallen te voelen pecola.wrote:Polletje houden voor de tijd was misschien wel handig geweest.wrote:Hypocriet?wrote:Main was inderdaad slecht geluid en vond ik vrij saai. Hardstyle stage was de paar keren dat ik toevallig langskwam erg leeg, beetje hypocriet van de organisatie dat ze zo een grote zaal daarvoor gebruikt hadden. Grotendeels bij de frenchcore en terror gestaan, daar was het geluid en de sfeer goed en het was ook lekker druk. De industrial line-up was voor mij niet heel boeiend dus ben daar niet langs geweest.
Raw hardstyle is enorm populair tegenwoordig. Ze hangen er niet voor niets ook "gewoon" erg goed geluid neer.
Voor tzelfde geld was t er super druk geworden en was de zaal veel te klein geweest als t in een andere zaal was. Dat valt vooraf totaal niet in te schatten, dus niks hypocriets aan.
Vazard & Delete Remix.wrote:The Geminizers - Out of Control (ID Remix)
Is dat tegenwoordig rauwe hardstyle?wrote:Drukte @ HS zaal: https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Staat daar links nou zo'n kermisbank?wrote:Drukte @ HS zaal: https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater