Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 01:47 
 

Official Masters of Hardcore will be back in the Brabanthallen, Den Bosch on Saturday March 29th. The biggest hardcore event in the world will present hardcore in all its forms and bring you the best artists of the scene.

MASTERS OF HARDCORE - EMPIRE OF ETERNITY WILL BE THE HARDEST EDITION TO DATE.

Ticket sales will start November 30th at 12:00 PM at www.mastersofhardcore.com

The first 500 tickets sold through mastersofhardcore.com will automatically be upgraded to VIP ticket including VIP entrance, deck and shirt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 01:49 
 

Bij een goede 'industrial' line-up overweeg ik om weer te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel ook nog, mij zul je niet vaak bij de mainstage zien. Dus hopen dat de rest van de line up goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup afwachten dus :) Ik ben benieuwd of ze met iets leuks aankomen. Al kun je er waarschijnlijk donder op zeggen dat er weer namen zoals Sickest Squad of Peacock in de 'industrial' staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup afwachten dus :) Ik ben benieuwd of ze met iets leuks aankomen. Al kun je er waarschijnlijk donder op zeggen dat er weer namen zoals Sickest Squad of Peacock in de 'industrial' staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:04 
 

zal wss toch niet veel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
zal wss toch niet veel zijn

Dit. Maar hoop van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer word de line-up meestal bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vorige keer in Februari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hopen op een goede early line-up, dan wellicht aanwezig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goede industrial + wat millenium hardcore en misschien kom ik een kijkje nemen op mn verjaardag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik las zojuist op de officiële Twitter van MOH dat de Line-Up na afgelopen weekend bekend zou worden gemaakt. Daarnaast las ik ook iets over een suprise Line-Up.. :whistle:

We gaan 't zien. :yes:

https://twitter.com/official_MOH/status/421385385693159425
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Supreme Team staat er sowieso volgens mij, hadden ze laatst op FB gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Trailers maken kunnen ze daar iig wel :P met leuke line-up een optie maar dat zien we dan wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
The Supreme Team staat er sowieso volgens mij, hadden ze laatst op FB gezet.

>.<
Vind toch dat t weer eens tijd word voor wat nieuwe, interessantere formaties in de hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 6e zaal erbij en daarmee het grootste vloeroppervlak ooit (van een MOH-editie uiteraard).
Benieuwd waarmee ze die extra zaal gaan invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Een 6e zaal erbij en daarmee het grootste vloeroppervlak ooit (van een MOH-editie uiteraard).
Benieuwd waarmee ze die extra zaal gaan invullen.


Main / Industrial / Early / Terror / Talent / Freestyle (Classics)...ze hebben al jaren 6 zalen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
The Constructor schreef:
Een 6e zaal erbij en daarmee het grootste vloeroppervlak ooit (van een MOH-editie uiteraard).
Benieuwd waarmee ze die extra zaal gaan invullen.


Main / Industrial / Early / Terror / Talent / Freestyle (Classics)...ze hebben al jaren 6 zalen :thumbup:


Al jaren 6 is toch ietwat overdreven.

2010: 4
2011: 4
2012: 6
2013: 5
(aldus partyflock, ben zelf vanaf 2011 niet meer geweest dus het kan best anders zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
stefan_helmond schreef:
The Supreme Team staat er sowieso volgens mij, hadden ze laatst op FB gezet.

>.<
Vind toch dat t weer eens tijd word voor wat nieuwe, interessantere formaties in de hardcore.


Eens!
The Supreme Team is niet slecht ofzo, verre van.. Maar de liveset op Dominator (die live heel vet was) was vrijwel saai toen ik 'm terugluisterde. Dit vooral omdat het de 4 meest commerciële hardcore artiesten zijn..
We zijn inderdaad toe aan een nieuwe en 'frisse' hardcore formatie if you ask me.. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PsychoWynd schreef:
The Supreme Team is niet slecht ofzo, verre van.. Maar de liveset op Dominator (die live heel vet was) was vrijwel saai toen ik 'm terugluisterde.

Wat is dan het probleem? Of heb je liever op het feest zelf dat je denkt van 'wat een kutset, hopelijk luistert 'ie thuis wat beter weg?' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
PsychoWynd schreef:
The Supreme Team is niet slecht ofzo, verre van.. Maar de liveset op Dominator (die live heel vet was) was vrijwel saai toen ik 'm terugluisterde.

Wat is dan het probleem? Of heb je liever op het feest zelf dat je denkt van 'wat een kutset, hopelijk luistert 'ie thuis wat beter weg?' :P


Haha daar heb je een punt. :$
Maar zoals ik al zei, Heb geen probleem met de Supreme Team of wat dan ook, vindt ze nog altijd goed. Maar dat neemt niet weg dat ik wel eens iets nieuws zou willen zien..

Daarom was ik het met het volgende bericht eens:
pim0412 schreef:
stefan_helmond schreef:
The Supreme Team staat er sowieso volgens mij, hadden ze laatst op FB gezet.

>.<
Vind toch dat t weer eens tijd word voor wat nieuwe, interessantere formaties in de hardcore.


Om maar een voorbeeld te noemen; Traxtorm Gangstaz Allied ofzo?? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Code:
Official Masters of Hardcore
★ LINE UP & WEBSITE MASTERS OF HARDCORE 2014

On the 29th of March 2014 all sounds in hardcore become one. The wishes of all hardcore fanatics will be fulfilled, no genre will be neglected. We proudly present the line up for the biggest Official Masters of Hardcore event in history.

Area 1: EMPIRE OF ETERNITY
Angerfist vs Miss K8 Live
Tha Playah Live
Wasted Mind Live
Nosferatu vs Outblast
Korsakoff
Ophidian Live
Noize Suppressor Live vs Mad Dog Live
Dyprax vs State of Emergency Live
Evil Activities Live
Hardcore España Live
Re-Style vs Predator
Partyraiser
Crossfiyah vs Bodyshock
MC Tha Watcher

Area 2: DISTRICT OF DEVASTATION
Lowroller
N3ar
DaY-már
Negative Audio Live
The Outside Agency Live
Mindustries live
Bloodcage
Dr.­ Peacock Live
Catscan
Thrasher
Deathmachine
MC Dart

Area 3: REALM OF THE ERUDITE
Charly Lownoise &­ Mental Theo
Darkraver vs Vince
Paul Elstak
Bass-D
Dune
Promo vs Base Alert
Ruffneck
Backfire
MC Syco

Area 4: CRUDE COUNTY
Crypsis
Radical Redemption Live
Adaro
Chain Reaction
Zany
B-Front vs High Voltae
Warface
Moridin Live
Kold Konexion
X-Pander
MC Nolz

Area 5: AREA OF ANNIHILATION
T-Virus
Sandy Warez
The Sinner
The Vizitor
Kaoz Engine Live
Drokz vs Akira
Noisekick vs The Untitled
The Destroyer Live
SRB
MC Animal Tag

Area 6: PROVENCE DE FOLIE
Prototype Hardcore
DAM
Randy
The Braindrillerz
Le Bask
Hungry Beats
X-Mind
D.­O.­M.­
Cardiak
Progamers
MC No-Id


Ook een raw hardstyle area op Masters dit jaar dus. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb het gezien.. teleurstellend.
Waarom moet alles steeds commerciëler worden?...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal 4 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke whatthefuck
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten