Fuzzylogic schreef:
PsychoWynd schreef:
The Supreme Team is niet slecht ofzo, verre van.. Maar de liveset op Dominator (die live heel vet was) was vrijwel saai toen ik 'm terugluisterde.
Wat is dan het probleem? Of heb je liever op het feest zelf dat je denkt van 'wat een kutset, hopelijk luistert 'ie thuis wat beter weg?'

Haha daar heb je een punt.
Maar zoals ik al zei, Heb geen probleem met de Supreme Team of wat dan ook, vindt ze nog altijd goed. Maar dat neemt niet weg dat ik wel eens iets nieuws zou willen zien..
Daarom was ik het met het volgende bericht eens:
pim0412 schreef:
stefan_helmond schreef:
The Supreme Team staat er sowieso volgens mij, hadden ze laatst op FB gezet.
Vind toch dat t weer eens tijd word voor wat nieuwe, interessantere formaties in de hardcore.
Om maar een voorbeeld te noemen; Traxtorm Gangstaz Allied ofzo??
