Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

evenserieusnou schreef:
Every girl likes it in the butt, most just don't know it yet. :thumbup:

:lol: Held
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Harmony, tenzij je alleen indoor feesten bedoelde.


Ik bedoel alleen indoor ja. Anders had je idd Harmony en Hardshock nog.
Bestaat A Nightmare Indoor nog eigenlijk?

evenserieusnou schreef:
Ik zie het meer als lokkertje. Helemaal niets mis mee dus!

Alsof je als HS luisteraar niet de behoefte hebt om rond te gaan wandelen? :yes:
Laat ze lekker een van de HC zalen inlopen en daar blijven plakken :thumbsup:

Werkt een beetje als: Every girl likes it in the butt, most just don't know it yet. :thumbup:

Goed idee van de organisatoren :worship:


Als je als HS luisteraar naar een hardstyle feest wil denk je toch niet in eerste instantie aan Masters Of Hardcore. Plus er zijn veel mensen die pro-hardstyle zijn maar een hekel hebben aan hardcore.

Basshunterzz schreef:
Wanneer er Hardcore staat op een festival met in de naam: The Harder Style festival hoor je niemand maar wanneer het andersom is...
En waarschijnlijk staat een groot deel van de mensen, die nu zitten te klagen, uiteindelijk tijdens het feest toch los te gaan bij Warface..


Welk hardcore only feest draagt die titel dan? Volgensmij geen.
Als ik Warface zou willen zien ga ik niet naar een MOH waar ik kom om een Noize Suppressor, D-Passion, Ophidian e.d. te zien maar naar een hardstyle feest of een festival als Defqon/Decibel waar het concept een mix is van alle stijlen. Plus, de halve line-up is MiM, je hoeft alleen maar naar Angerfist of een andere MOH artiest te gaan en je hoort precies het zelfde alleen dan +20 bpm.

Wat Steff zegt, ik hoop dat ze hard op hun bek gaan en leren van hun fouten.
Maak dan een 150 BPM area en dump daar EA, Endymion, Mad Dog, AoF, Pandorum, Amnesys e.d. neer.
Dan hou je je iig nog aan het hardcore concept (voor zover je het hardcore kan noemen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Binnenkort ook maar kaartjes aanschaffen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:05 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Maak dan een 150 BPM area en dump daar EA, Endymion, Mad Dog, AoF, Pandorum, Amnesys e.d. neer.
Dan hou je je iig nog aan het hardcore concept (voor zover je het hardcore kan noemen)


Vet idee! zouden interessante sets uit kunnen komen :) of een <150 bpm zaal, Slavefriese ensow er neer zetten etc. :)

Hoewel ik trouwens niet tegen een Hardstyle zaal op MoH ben, want variatie ftw, vind ik wel dat dan een 150 bpm zaal of een Millennium Hardcore zaal beter had gepast :)

Oh, en voor degenen die vinden dat MoH voor Hardcore only staat:

https://partyflock.nl/party/928:Masters-of-Hardcore

Citaat:
Techno - trance zone

Dick
Francois
Pavo
Spider Willem

Ambient zone

Narouz


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...anders haal je er ff een feest uit 1997 bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 01:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Binnenkort ook maar kaartjes aanschaffen :yay:


:thumbsup:

Dit jaar gaat weer een fantastische MOH experience worden in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik geloof dat er in 2005 of 2006 ook een freestyle zaal was waar jump en hardstyle werden gedraaid. Die zaal had het decor van MOH The Underground Vendetta en stond in de hal waar afgelopen jaar de meeste foodstands en industrial stonden.

Ik zal iig zeker een kijkje nemen even, maar meerendeel van de tijd sta ik gewoon in de main voor de FOH of in de industrial :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:08 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
...anders haal je er ff een feest uit 1997 bij xd


Beetje flauw ik weet het :P Maar in de trant van "bewijs dat het vanaf het begin al niet hardcore only was" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 21:11 
 
Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
Broken Balance schreef:
Maak dan een 150 BPM area en dump daar EA, Endymion, Mad Dog, AoF, Pandorum, Amnesys e.d. neer.
Dan hou je je iig nog aan het hardcore concept (voor zover je het hardcore kan noemen)


Vet idee! zouden interessante sets uit kunnen komen :) of een <150 bpm zaal, Slavefriese ensow er neer zetten etc. :)

Hoewel ik trouwens niet tegen een Hardstyle zaal op MoH ben, want variatie ftw, vind ik wel dat dan een 150 bpm zaal of een Millennium Hardcore zaal beter had gepast :)

Oh, en voor degenen die vinden dat MoH voor Hardcore only staat:

https://partyflock.nl/party/928:Masters-of-Hardcore

Citaat:
Techno - trance zone

Dick
Francois
Pavo
Spider Willem

Ambient zone

Narouz


:P


'Variatie ftw', anders kom jij als sloperij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 01:56 
 
Hardtraxx Addict

Zou ik maar al te graag doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

timetable:

Area 1: Empire of Eternity
21.30 - 23.00 Crossfiyah vs Bodyshock
23.00 - 00.00 Re-Style vs Predator
00.00 - 00.30 Hardcore España Live
00.30 - 01.30 Korsakoff
01.30 - 02.00 Dyprax vs State of Emergency Live
02.00 - 02.30 Tha Playah Live
02.30 - 03.30 Nosferatu vs Outblast
03.30 - 04.00 Ophidian Live
04.00 - 04.30 Angerfist vs Miss K8 Live
04.30 - 05.00 Evil Activities Live
05.00 - 05.30 Wasted Mind Live
05.30 - 06.30 Partyraiser
06.30 - 07.00 Noize Suppressor Live vs Mad Dog Live
Hosted by MC Tha Watcher

Area 2: Area of Annihilation
22.00 - 23.00 Contest winner
23.00 - 00.00 Lowroller
00.00 - 00.30 Mindustries live
00.30 - 01.15 DaY-már
01.15 - 01.45 N3ar live
01.45 - 02.30 Catscan
02.30 - 03.30 Bloodcage
03.30 - 04.00 Negative Audio Live
04.00 - 05.00 Thrasher
05.00 - 05.30 The Outside Agency Live
05.30 - 06.30 Deathmachine
06.30 - 07.00 Dr. Peacock Live
Hosted by MC Dart

Area 3: Realm of the Erudite
22.00 - 23.00 Backfire
23.00 - 00.00 Bass-D
00.00 - 01.00 Darkraver vs Vince
01.00 - 02.00 Charly Lownoise & Mental Theo
02.00 - 03.00 Paul Elstak
03.00 - 04.00 Dune
04.00 - 05.00 Promo vs Base Alert
05.00 - 06.00 Ruffneck
Hosted by MC Syco

Area 4: Crude County
22.00 - 22.45 Hardcraft
22.45 - 23.30 Warface
23.30 - 00.30 Kold Konexion
00.30 - 01.00 Moridin Live
01.00 - 02.00 Zany
02.00 - 03.00 X-Pander
03.00 - 04.00 Chain Reaction
04.00 - 05.00 B-Front vs High Voltage
05.00 - 06.00 Crypsis
06.00 - 06.30 Radical Redemption Live
Hosted by MC Nolz

Area 5: District of Devastation
22.00 - 23.00 T-Virus
23.00 - 00.00 Sandy Warez
00.00 - 00.30 The Sinner
00.30 - 01.30 The Vizitor
01.30 - 02.00 Khaoz Engine Live
02.00 - 03.30 Drokz vs Akira
03.30 - 04.30 Noisekick vs The Untitled
04.30 - 05.00 The Destroyer Live
05.00 - 06.00 SRB
Hosted by MC Animal Tag

Area 6: Provence de Folie
22.00 - 23.00 Progamers
23.00 - 00.00 Cardiak
00.00 - 01.00 Randy
01.00 - 02.00 Le Bask
02.00 - 03.00 DAM
03.00 - 04.00 Prototype Hardcore
04.00 - 04.30 The Braindrillerz
04.30 - 05.30 D.O.M.
05.30 - 06.00 X-Mind
06.00 - 07.00 Hungry Beats
Hosted by MC No-Id
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:11 
 
Hardtraxxer

Geen treinen van/naar Den Bosch ... lekker dan!

Tussen 22:45 en 7:35. Als je dus van begin tot eind aanwezig bent is er geen probleem.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/20408 ... rkeer.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
timetable:

05.30 - 06.30 Partyraiser
06.30 - 07.00 Noize Suppressor Live vs Mad Dog Live

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 13:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net als Dr. Peacock na Deathmachine en TOA -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Net als Dr. Peacock na Deathmachine en TOA -.-

Tja, dat gaat dan in ieder geval nog sneller (ik zeg niet harder he, ik zeg sneller :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:

05.30 - 06.30 Deathmachine
06.30 - 07.00 Dr. Peacock Live
Hosted by MC Dart


Area 4: Crude County

22.45 - 23.30 Warface

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiezen tussen Radical Redemption en Partyraiser. Dat wordt een lastige keuze. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Kiezen tussen Radical Redemption en Partyraiser. Dat wordt een lastige keuze. :P


Partyraiser, want het is ten eerste Masters Of Hardcore en ten tweede week is Qapital een weekje later en daar staat Radical dus dan is het win-win :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
robinD schreef:
Kiezen tussen Radical Redemption en Partyraiser. Dat wordt een lastige keuze. :P


Partyraiser, want het is ten eerste Masters Of Hardcore en ten tweede week is Qapital een weekje later en daar staat Radical dus dan is het win-win :P


Ja, Partyraiser is te tof om missen inderdaad.
Het wordt ook wel Partyraiser voor mij, want de groep waar ik mee naar M.O.H. ga zijn ook meer van de hardcore :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Kiezen tussen Radical Redemption en Partyraiser. Dat wordt een lastige keuze. :P


Deathmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 02:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Partyraiser draait tenminste gevarieerd en heeft nog echte mix skills.
En het tempo zit er ook altijd wel lekker in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evil Activities na Angerfist & Miss K8? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
robinD schreef:
Kiezen tussen Radical Redemption en Partyraiser. Dat wordt een lastige keuze. :P


Deathmachine

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Arrow schreef:
robinD schreef:
Kiezen tussen Radical Redemption en Partyraiser. Dat wordt een lastige keuze. :P


Partyraiser, want het is ten eerste Masters Of Hardcore en ten tweede week is Qapital een weekje later en daar staat Radical dus dan is het win-win :P


Ja, Partyraiser is te tof om missen inderdaad.
Het wordt ook wel Partyraiser voor mij, want de groep waar ik mee naar M.O.H. ga zijn ook meer van de hardcore :) .


haha ja ik ben zelf meer van de hardstyle, maar ik ga naar een Hardcore feestje dus dan is de keuze ook makkelijk, want de week erop Qapital is het toch alleen maar hardstyle dusja :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten