Strep schreef:
Harmony, tenzij je alleen indoor feesten bedoelde.
Ik bedoel alleen indoor ja. Anders had je idd Harmony en Hardshock nog.
Bestaat A Nightmare Indoor nog eigenlijk?
evenserieusnou schreef:
Ik zie het meer als lokkertje. Helemaal niets mis mee dus!
Alsof je als HS luisteraar niet de behoefte hebt om rond te gaan wandelen?
Laat ze lekker een van de HC zalen inlopen en daar blijven plakken
Werkt een beetje als: Every girl likes it in the butt, most just don't know it yet.
Goed idee van de organisatoren

Als je als HS luisteraar naar een hardstyle feest wil denk je toch niet in eerste instantie aan Masters Of Hardcore. Plus er zijn veel mensen die pro-hardstyle zijn maar een hekel hebben aan hardcore.
Basshunterzz schreef:
Wanneer er Hardcore staat op een festival met in de naam: The Harder Style festival hoor je niemand maar wanneer het andersom is...
En waarschijnlijk staat een groot deel van de mensen, die nu zitten te klagen, uiteindelijk tijdens het feest toch los te gaan bij Warface..
Welk hardcore only feest draagt die titel dan? Volgensmij geen.
Als ik Warface zou willen zien ga ik niet naar een MOH waar ik kom om een Noize Suppressor, D-Passion, Ophidian e.d. te zien maar naar een hardstyle feest of een festival als Defqon/Decibel waar het concept een mix is van alle stijlen. Plus, de halve line-up is MiM, je hoeft alleen maar naar Angerfist of een andere MOH artiest te gaan en je hoort precies het zelfde alleen dan +20 bpm.
Wat Steff zegt, ik hoop dat ze hard op hun bek gaan en leren van hun fouten.
Maak dan een 150 BPM area en dump daar EA, Endymion, Mad Dog, AoF, Pandorum, Amnesys e.d. neer.
Dan hou je je iig nog aan het hardcore concept (voor zover je het hardcore kan noemen)