Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:38 

Donateur

Broken Balance schreef:
Je hoeft je niet naar je genre te kleden om een liefhebber te wezen. Ik luister sinds m'n 8/9 naar hardcore en
heb voor 3 maanden eens een 100% hardcore shirt gedragen 7 jaar terug en had een Enzyme ketting. Meer niet.

Upload eens een foto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:40 

Citaat:
Klinkt een beetje raar als je dat er voor zegt.

Ik zeg toch ook dat het een vooroordeel is.

Citaat:
Nou als je in zo'n area komt waar iedereen echt als een idioot raar loopt te hakken en ze allemaal met de doppen wijd open, kaakschaatsend staan en new kids dingen lopen te schreeuwen en in voddige oude kleren lopen dan kom je voor mij niet over als een gewoon persoon.

Totaal overdreven dit, maar alsnog beter dan: doe je handjes in de lucht, er komt weer een break aan.

Citaat:
Je komt ook niet bij de president in je v-halsje.

Als de president mij uitnodigt om te komen ga ik niet eens, laat staan net gekleed. Hij is ook maar een mens hoor. Ik snap al dat gedoe rond het ontmoeten van de koningin/president/beroemdheden nooit. Alsof het buitenaardse wezens zijn. Walgelijk dat.

Denk dat het mooie van een hardcore feest is (welke stijl dan ook) dat iedereen gelijk is en dat je met iedereen een leuke avond gaat hebben. Dat is in veel mindere mate bij hardstyle zo merk ik uit eigen ervaring. Blijkt ook uit jullie reacties trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:48 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Broken Balance schreef:
Je hoeft je niet naar je genre te kleden om een liefhebber te wezen. Ik luister sinds m'n 8/9 naar hardcore en
heb voor 3 maanden eens een 100% hardcore shirt gedragen 7 jaar terug en had een Enzyme ketting. Meer niet.

Upload eens een foto.

Van die Enzyme ketting?
Heb ik ooit eens een foto van op Hardtraxx gezet. Ben hem echter kwijt, en hij is niet meer te koop op RIGE.
(Het was eerst een sleutelhanger maar heb er een ketting van gemaakt)

en dat 7 jaar oude shirt leek hierop
Afbeelding

En @ Neraz.
Dat heeft tenminste nog een euforisch samenhoren, bijvoorbeeld bij de Tijdmachine toen.
5 minuten lang hetzelfde handje op je hoofd onder je enkel tikje op dezelfde kick is imo nog idioter.

Succes met een goede baan vinden later. Want met zo'n attitude krijg je al die AOW trekkers die geld afrukken van mensen die wel hun best doen voor hun welzijn. Je kan huilen om een systeem of gewoon een fatsoenlijk mens zijn en een normaal leven leiden. Je krijgt nou eenmaal niks gratis.

En toevallig dat je nou net het stukje eruit quote waar persoonlijke ervaringen in staat. Want ik ken zulke mensen van waar ik eerder woonde en ben een stuk of 4/5 keer zo'n area binnen gewandeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:50 

:lol: hahaha is goed Broken. Wij moeten eens een goed gesprek voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

Een keer gevraagd, nu de tweede maal. De discussie dit is wel/niet hard en het volk wat het trekt is niet echt relevant. Vanaf hieronder gewoon lekker over het feest houden, die discussie kan vast ook wel ergens anders. Vanaf hieronder ontopic, de offtopic dingen worden verwijderd.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten