Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 19:20 
 

Bloodcage @ Masters of Hardcore - Empire of Eternity


Tracklist:
01. Hibou - Geboren In Trauer (DJ Freak Version)
02. [KRTM] - Dildo XL
03. Tymon & Waldhaus - Born in Sin
04. Bloodcage - Stress
05. I:gor - Execution
06. Bloodcage - Strangers Empire
07. Bloodcage - Paradise
08. Bloodcage - Reject
09. N-Vitral - Sicko Cell
10. Ruffneck - Wraith
11. The Relic - Into the void
12. The Relic - Between Light & Shadow
13. Cubic Nomad - Prometheus Attack
14. Engage Blue - Addicted to Death
15. Ophidian - Spectral Plane
16. ISR Live - Speedcore Mash
17. Stormtrooper - Beautiful Music
18. I:Gor - Game Tight (Funky Tales Fix)
19. Andy the Core vs F. Noize - Sentenced
20. Rob Da Rhythm - Live Tonight
21. Ophidian & Hamunaptra - darkness incarnate
22. N-Vitral - The Evil Earth
23. Bloodcage - Strangle And Mutilate
24. [KRTM] & Stygmah - Valentines Day Massacre
25. Khaoz Engine - Hidious Nightmares
26. Pshychosis Disorder - CPU Says Buy A New PC
27. Sandy Warez - We Are In The Dark (KRTM Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 19:21 
 

Wat een vette set is dit! Hiervoor had ik best op Masters willen zijn. Wat een geweldige DJ is Bloodcage. Ik ben fan van m :D

Hibou - Geboren In Trauer (DJ Freak Version) wat een plaat is dat ja. Ongelofelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Wat een vette set is dit! Hiervoor had ik best op Masters willen zijn. Wat een geweldige DJ is Bloodcage. Ik ben fan van m :D

Hibou - Geboren In Trauer (DJ Freak Version) wat een plaat is dat ja. Ongelofelijk.


Je weet dat dit gewoon Angerfist is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:41 
 

Is niet zo. Is een andere gozer die draait die vroeger de MC van Angerfist was. MC Prozac ofzo. Had m op Dominator gezien toen draaide hij ook al zo vet. Was de positieve verassing van de dag toen.

En dan nog? Dit is een hele dikke lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Discogs betrouwbaar is, is het gewoon Angerfist ;) Nergens zie ik daar ook maar iets wat enigszins lijkt op MC Prozac :P
Mja misschien zijn er kenners die er meer van weten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:54 
 

Ik ben betrouwbaarder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik ben betrouwbaarder ;)


HAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Nee...

Wat Sander zegt, dit is gewoon Angerfist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:56 
 

Yooo people!

As some of you might know, Bloodcage has always been sort of a project between me (Danny Angerfist) and Minne Roos (better known as MC Prozac).
Minne's taste for the more underground and industrial hardcore has been inspirational throughout the years, and we've decided that it's time we took it to a new level.

As of now we will both be in the studio more regularly to create more filthy Bloodcage music, while Minne will become the face of the project and bring the noise to the stage.
All Bloodcage related stuff will go through this Facebook page and will be handled only by Minne as he is of today DJ Bloodcage, a proud new member of the Most Wanted DJ Agency.

First appearance is this saturday at Dominator Festival!!

Let the good times roll...strangle and mutilate.



Neem nou eens iets van me aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan is het nog steeds Angerfist.
90% van de producties komen van hem af en toen hij er nog onder draaide, had hij precies dezelfde soort setjes.

Als ik voor Angerfist sta en dezelfde plaatjes draai dan ben ik toch ook niet opeens Bloodcage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:59 
 

Het gaat erom dat de DJ van die set gewoon MC Prozac/Minne Roos is. Lul je er nou niet onderuit :lol:

HAHAHAHAHAHHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het gaat erom dat de DJ van die set gewoon MC Prozac/Minne Roos is. Lul je er nou niet onderuit :lol:

HAHAHAHAHAHHA


Ik zeg dit is Angerfist. Wou je beweren dat dat niet waar is?
Want net als voor The Pitcher of Dozer altijd een andere DJ stond is het nog altijd Michel Pollen achter alles.

Deze gast heeft alles geleerd van Danny zelf en heeft nu wat 1/2 keer gedraait na alles wat Danny heeft gemaakt/gedraait? Dat maakt het nog niet dat Prozac nu opeens Bloodcage is en alles verdiend wat Danny heeft opgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:04 
 

Het gaat mij niet om de producties maar om het draaien. Jij haalt nu de producties erbij om te laten lijken of je gelijk hebt. Ik had gewoon gelijk met het feit dat DJ Bloodcage nu gewoon MC Prozac van het voormalige Angerfist is. Dat de producties nog door Danny Masseling worden gemaakt heeft hier niets mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het gaat mij niet om de producties maar om het draaien. Jij haalt nu de producties erbij om te laten lijken of je gelijk hebt. Ik had gewoon gelijk met het feit dat DJ Bloodcage nu gewoon MC Prozac van het voormalige Angerfist is. Dat de producties nog door Danny Masseling worden gemaakt heeft hier niets mee te maken.


Citaat:
Deze gast heeft alles geleerd van Danny zelf en heeft nu wat 1/2 keer gedraait na alles wat Danny heeft gemaakt/gedraait? Dat maakt het nog niet dat Prozac nu opeens Bloodcage is en alles verdiend wat Danny heeft opgezet.


Hij heeft zich na een twee setjes niet echt onderscheiden van Danny als Bloodcage.
Je ziet ook duidelijk staan dat hij insiprerend was, wat zegt dat Danny alsnog alles zelf deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:13 
 

Ze geven met dat bovenstaande bericht duidelijk aan dat Angerfist en Bloodcage nu duidelijker gescheiden worden. Danny draait onder Angerfist en Minne onder de naam Bloodcage. Voorheen draaide Danny onder Bloodcage en niet Minne dus ik vind het terecht dat Bloodcage nu het project van Minne Roos/ MC Prozac is. Ze geven dat zelf ook op die manier in dat bericht aan.

Het ging mij puur en alleen om de persoon die draait als DJ Bloodcage. MC Prozac (die vroeger inderdaad de MC van Angerfist LIVE was) heeft nu niets meer met Angerfist te maken en is gaan draaien onder de naam Bloodcage, waar voorheen Danny onder die naam draaide. Ik heb daarmee niets foutiefs gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 20:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze scheiden niet in producties, dat staat er. Alleen hij draait. Wat niks veranderd aan de hele act die Angerfist altijd leidde. Daarom om te claimen dat hij er alleen voor heeft gezorgd en dat het nu zijn act is slaat nergens op omdat Angerfist altijd de leiding had er niks is veranderd. Feitelijk is hij de DJ nu. Maar er is geen drol veranderd dus in principe is het nog steeds Angerfist. Duudelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 21:50 
 

Het is heel simpel. Ik zei dat Bloodcage als DJ gewoon de persoon Minne Roos is en niet Danny Angerfist. Jullie zijn het daar niet mee eens. Nou dan heb ik gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 23:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het is heel simpel. Ik zei dat Bloodcage als DJ gewoon de persoon Minne Roos is en niet Danny Angerfist. Jullie zijn het daar niet mee eens. Nou dan heb ik gelijk.


Citaat:
Feitelijk is hij de DJ nu. Maar er is geen drol veranderd dus in principe is het nog steeds Angerfist. Duudelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Producties: Danny samen met Minne
DJ: Minne

Dit is hoe het is, en niet anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 00:07 
 

Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Het is heel simpel. Ik zei dat Bloodcage als DJ gewoon de persoon Minne Roos is en niet Danny Angerfist. Jullie zijn het daar niet mee eens. Nou dan heb ik gelijk.


Citaat:
Feitelijk is hij de DJ nu. Maar er is geen drol veranderd dus in principe is het nog steeds Angerfist. Duudelijk?

Ja maar jij dacht dat Danny Masseling ook draaide onder de naam Bloodcage en jij probeert je er nu met andere dingen onderuit te lullen. En er is weldegelijk wat verandert omdat MC Prozac eerst gewoon niet draaide. Ik weet niet of Bloodcage uberhaupt wel gebruikt werd om geboekt te worden. Dus er is wel degelijk wat veranderd. De enige link met Angerfist is nu dat hij MC is van de live act van Angerfist. Dat vind ik niet hetzelfde als: dat is Angerfist begrijp je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 21:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jij gaat er vanuit dat ik dat zei. Wat ik zei en bedoelde dat dit in principe nog gewoon Angerfist.

Ik heb Bloodcage wel eens op een kleiner feestje zien staan en hij stond ook eens op een Hellraiser geloof ik daarna is het een hele tijd stil geweest. En daar stond Danny gewoon in z'n Angerfist kleding. Dit deed hij maar heel zelden, net als M2S en Kid Morbid. Dat was ten tijde van z'n nummer Antichrist Superstar.

En je gaat nu tegen iets in door het zelf te herhalen. Ik zei feitelijk is hij nu de DJ ja. Maar hij draait/doet/maakt niks anders dan dat Danny doet/deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziek setje, aardige 15% pitch trouwens in het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:36 
 
Hardtraxxer

Dit was echt genieten, ramde echt lekker door! blij dat ik mensen mee heb kunnen krijgen :)
Geluid, temperatuur, ruimte en sfeertje was ook wel lekker op dat moment.
Vond dit ook een beter set dan die op Dominator.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore