Heerlijk feest gehad

Kwamen binnen precies bij de 1e plaat van Phuture Noize, erg gave set. Hard Bass Tool viel me wat tegen tbh, Oblivion Remix was dan wel erg gaaf.
B-Front:

hij en de zaal genoten met volle teugen
Digital Punk & E-Force:

Wat een bazen set was dit. Helemaal vooraan gaan staan aangezien Terrence (MC Tellem) een goede bekende van ons is. Jammer dat dit geen Live Act was maar een DJ set. Mocht de pret niet drukken want alleen maar heerlijke platen. Dark Symphony en Seven als dikke hoogtepunten
The Prophet: Uurtje pauze, dit had echt niet gehoeven

Alpha2 & Frequencerz: Wat een lol hadden deze heren erin

Niels stond als een beest achter de drumpad/effecten, elke goede overgang werd met Arjan gevierd als een overwinning

. Het was wel erg de Frequencerz show maar heerlijke set.
Na deze set naar huis gegaan, drama met de pendelbussen

Uiteindelijk om 06:45 in bed om om 12:00 weer op te staan en naar Kingsland Festival te vertrekken.
Voor een gratis feest (voor mij dan) echt geweldig genoten, sfeer was uitermate goed, lekker temperatuur en setjes boven verwachting goed