Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:39 
 
Hardtraxxer

Penoze LIVE + 'The Dark Universe Showcase'

25 april 2014 / NDSM-werf / Amsterdam

Bij een bijzondere evenement hoort een bijzondere teaser!

Deel, verdeel en heers!

Met o.a.: E-Force & Digital Punk (live), B-Front (live), Ran-D & Hard Driver (live), Alpha² & Frequencerz (live), The R3belz (live), Phuture Noize (live), Dj Thera (live), Warface (live), Outbreak (live) en een Dark Universe Showcase van niemand minder dan Dj Adaro zelf en niet te vergeten een geniale opening van 'De Vier' dat zijn de mannen waar wij in geloven, GEMS, Unchained, Bouncing Ball & Dj D-Droned!!

Kortom, een avond om nooit te vergeten!

https://www.facebook.com/events/1391692964421060/

Tickets:
https://www.loseyourmind.nl/

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen maar live acts? Gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Bazenshizzle altijd, daar bij Lose Your Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woehoe eindelijk weer een leuke koning(inne)nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerst eens kijken of deze locatie bevalt tijdens de tijdmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Alles live? Of hele avond 1 fader omhoog omdat het een voorbereide set is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk origineel idee met alleen maar LIVE acts :love: alleen klote dat dag erop Beat The Bridge Kingsday is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:27 
 
Hardtraxxer

Damn wat heb ik hier een zin in :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar afwachten of Adaro dit wel haalt.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Nog maar afwachten of Adaro dit wel haalt.....


Dat is zeker zo. Laten we het hopen.

Ben wel dabei! Hoop toch wel dat ze het nu organisatorisch beter voor elkaar hebben dan de afgelopen keer op de NDSM werf, maar dat lijkt me niet moeilijk te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende dag BTB wat me laat twijfelen.
Ik denk het niet, maar zie het tegen die tijd nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vreemd om het op koningennacht te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Prophet album showcase ipv Adaro.

Zal mij benieuwen of dit wat wordt. Nog werkelijk geen plaat van zijn album gehoord:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
The Prophet album showcase ipv Adaro.

Zal mij benieuwen of dit wat wordt. Nog werkelijk geen plaat van zijn album gehoord:p


Ben maar blij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 01:16 
 
Hardtraxxer

10 kaarten gewonnen altijd leuk. Ben er bij alleen niet tot eind ivm beat The bridge de dag erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 21:16 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig. Nog meer Hardtraxxers aanwezig? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net vrijkaart gekregen :D :clap: :clap:
Zou niet gaan omdat ik morgen Kingsland Festival heb maar nu samen met een vriend :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Aanwezig. Nog meer Hardtraxxers aanwezig? :)

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 19:19 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb een blauw t-shirt met dit gezicht erop aan:
Afbeelding

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 19:59 
 
Hardtraxxer

Aanwezig rechtsvoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje, alleen erg jammer van The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 14:01 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Prima feestje, alleen erg jammer van The Prophet.


Klopt! de sfeer bij B-Front Phuture Noize en Digital Punk vs E-Force was echt heel ziek, net als met De Tijdmachine zong iedereen mee. Jammer dat het tegen het einde wel wat rustiger was want de Live sets van Thera en Warface gingen echt helemaal nergens meer over :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 15:03 
 
Hardtraxx Elite

Vond het beter dan verwacht.
Geen last gehad van drukte!
Nergens wachtrijen.
Goede temperatuur.
Geluid was dik in orde.
The Prophet viel me zelfs mee.
Track keuze van Alpha2 vond ik weinig aan, maar ben sowieso niet echt een alpha2 fan. Vond alleen Senses wel gaaf!
Gelukkig stonden ze b2b met frequencerz.
Sfeer bij phuture noize, bfront en e-force & digital punk was echt dik!
Thera die The Battle, Violence en Twilight Zone 2014 draaide :love:
En het de aparte, maar zeeeer vette live act van Warface was ook echt super vet! Ging compleet nergens meer over! Hoe warface ook die kickrolls loopt uit te beelden... Prachtig!

Vdk gehalte lag wel erg hoog. Had op een geveven moment een paar zwaar irritante gasten naast me staan..

Maar al met al een super vet feestje gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad :D

Kwamen binnen precies bij de 1e plaat van Phuture Noize, erg gave set. Hard Bass Tool viel me wat tegen tbh, Oblivion Remix was dan wel erg gaaf.

B-Front: :drool: hij en de zaal genoten met volle teugen

Digital Punk & E-Force: :oh: Wat een bazen set was dit. Helemaal vooraan gaan staan aangezien Terrence (MC Tellem) een goede bekende van ons is. Jammer dat dit geen Live Act was maar een DJ set. Mocht de pret niet drukken want alleen maar heerlijke platen. Dark Symphony en Seven als dikke hoogtepunten

The Prophet: Uurtje pauze, dit had echt niet gehoeven :(

Alpha2 & Frequencerz: Wat een lol hadden deze heren erin xd Niels stond als een beest achter de drumpad/effecten, elke goede overgang werd met Arjan gevierd als een overwinning :lol: . Het was wel erg de Frequencerz show maar heerlijke set.

Na deze set naar huis gegaan, drama met de pendelbussen :sick: Uiteindelijk om 06:45 in bed om om 12:00 weer op te staan en naar Kingsland Festival te vertrekken.

Voor een gratis feest (voor mij dan) echt geweldig genoten, sfeer was uitermate goed, lekker temperatuur en setjes boven verwachting goed
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten