Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
zit nu te twijfelen om naar prspct te gaan want die industrial stage was echt gewoon te gruwelijk!.

Doen. Gewoon doen. Sfeer is op PRSPCT ook vaak heel erg goed, en sws is de maassilo echt een heerlijke locatie. /reclame
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moridin en Warface voor mij de sets van de avond!! Was wel een stapje terug qua hardheid als je dan weer in de main kwam... En die hardcore gasten maar zeggen dat dit niet op MOH hoorde, maar als ze langs de Hardstyle liepen het in de broek deden van de enge en harde geluiden xd was leuk feestje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Was wel een tof feestje. Veel bij de early en de mainstage doorgebracht. Veel van de platen ken ik totaal niet, maar dat scratchwerk van Vince af en toe was wel ziek zeg!
Jammer dat het openbaar vervoer niet meewerkte, waardoor ik pas rond half 1 binnen was. Angerfist & Miss K8 Live was wel vetjes, wat een tempo zat daarin zeg.
Verder merk ik wel dat m'n voorkeur ligt bij de early, vind die cleane kicks veel lekkerder over komen dan die distorted kicks die in 9/10 van de mainstream platen zitten. Tijdens TOA ook nog ff langs de Industrial geweest, wat wel aardig klonk.

Wat me wel opviel was dat het vdk gehalte abnormaal hoog lag. Weet niet of dit standaard is bij HC feesten? Had er verder geen last van, maar het viel me wel op dat er echt bijna niemand normaal uit zn doppen keek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Was wel een tof feestje. Veel bij de early en de mainstage doorgebracht. Veel van de platen ken ik totaal niet, maar dat scratchwerk van Vince af en toe was wel ziek zeg!
Jammer dat het openbaar vervoer niet meewerkte, waardoor ik pas rond half 1 binnen was. Angerfist & Miss K8 Live was wel vetjes, wat een tempo zat daarin zeg.
Verder merk ik wel dat m'n voorkeur ligt bij de early, vind die cleane kicks veel lekkerder over komen dan die distorted kicks die in 9/10 van de mainstream platen zitten. Tijdens TOA ook nog ff langs de Industrial geweest, wat wel aardig klonk.

Wat me wel opviel was dat het vdk gehalte abnormaal hoog lag. Weet niet of dit standaard is bij HC feesten? Had er verder geen last van, maar het viel me wel op dat er echt bijna niemand normaal uit zn doppen keek.


Hahaha idd ik had ook echt t gevoel als ik de enigste was die niet vdk was ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:05 
 
Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Moridin en Warface voor mij de sets van de avond!! Was wel een stapje terug qua hardheid als je dan weer in de main kwam... En die hardcore gasten maar zeggen dat dit niet op MOH hoorde, maar als ze langs de Hardstyle liepen het in de broek deden van de enge en harde geluiden xd was leuk feestje ^^


wat jij eng en hard noemt bij hardstijl is eigenlijk gewoon happy en soft :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boze max in hoofdletters, waar heb jij het in hemelsnaam over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:35 
 
Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Boze max in hoofdletters, waar heb jij het in hemelsnaam over?


Niet boze Max in hoofd letters hoor, maar gewoon, doe nou niet alsof hardstijl hard is, die enge hoge geluidjes zijn namelijk gewoon happy, en verder is er niks hards aan hardstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Brainweavers schreef:
Boze max in hoofdletters, waar heb jij het in hemelsnaam over?


Niet boze Max in hoofd letters hoor, maar gewoon, doe nou niet alsof hardstijl hard is, die enge hoge geluidjes zijn namelijk gewoon happy, en verder is er niks hards aan hardstijl.

:yawn:
Er is zat Hardstyle die niet happy is hoor ;) Ook zonder ''die enge hoge geluidjes''
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Niet boze Max in hoofd letters hoor, maar gewoon, doe nou niet alsof hardstijl hard is, die enge hoge geluidjes zijn namelijk gewoon happy, en verder is er niks hards aan hardstijl.
volgens mij ben je met de verkeerde oogkleppen uit bed gestapt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:39 
 
Hardtraxxer

Fluxion schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Brainweavers schreef:
Boze max in hoofdletters, waar heb jij het in hemelsnaam over?


Niet boze Max in hoofd letters hoor, maar gewoon, doe nou niet alsof hardstijl hard is, die enge hoge geluidjes zijn namelijk gewoon happy, en verder is er niks hards aan hardstijl.

:yawn:
Er is zat Hardstyle die niet happy is hoor ;) Ook zonder ''die enge hoge geluidjes''


alsnog niet hard, en het meeste dat als 'rauw' bestempeld wordt is gewoon happy
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:40 
 
Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Niet boze Max in hoofd letters hoor, maar gewoon, doe nou niet alsof hardstijl hard is, die enge hoge geluidjes zijn namelijk gewoon happy, en verder is er niks hards aan hardstijl.
volgens mij ben je met de verkeerde oogkleppen uit bed gestapt ;)


volgens mij, is dit een ad hominem, doei je overtreedt discussieregels
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Fluxion schreef:
KWAAIE-MAX schreef:

Niet boze Max in hoofd letters hoor, maar gewoon, doe nou niet alsof hardstijl hard is, die enge hoge geluidjes zijn namelijk gewoon happy, en verder is er niks hards aan hardstijl.

:yawn:
Er is zat Hardstyle die niet happy is hoor ;) Ook zonder ''die enge hoge geluidjes''


alsnog niet hard, en het meeste dat als 'rauw' bestempeld wordt is gewoon happy

Misschien in vergelijking met Industrial HC etc. niet nee, maar dat betekent niet dat het soft is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik constateerde een feit van iets dat ik heb meegemaakt op het feest: Hardcore gasten die niet anders dan HHZ en Brennan Heart enzo kennen die helemaal ondersteboven geblazen werden door de Hardstyle zaal.

Kan ik verder niets aan doen.. sorry ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik constateerde een feit van iets dat ik heb meegemaakt op het feest: Hardcore gasten die niet anders dan HHZ en Brennan Heart enzo kennen die helemaal ondersteboven geblazen werden door de Hardstyle zaal.


Ik neem aan dat die hardcore gasten ook niet verder dan Endymion en Evil Activities kwamen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:49 
 
Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Ik constateerde een feit van iets dat ik heb meegemaakt op het feest: Hardcore gasten die niet anders dan HHZ en Brennan Heart enzo kennen die helemaal ondersteboven geblazen werden door de Hardstyle zaal.

Kan ik verder niets aan doen.. sorry ^^


ik ben bij de hs zaal geweest, het ging niet hard

Kan ik verder niets aan doen.. sorry ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:51 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Brainweavers schreef:
Ik constateerde een feit van iets dat ik heb meegemaakt op het feest: Hardcore gasten die niet anders dan HHZ en Brennan Heart enzo kennen die helemaal ondersteboven geblazen werden door de Hardstyle zaal.


Ik neem aan dat die hardcore gasten ook niet verder dan Endymion en Evil Activities kwamen?


inderdaad stef, it works both ways :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik neem aan dat die hardcore gasten ook niet verder dan Endymion en Evil Activities kwamen?


geen idee, punt is meer dat ze bij hardstyle denken aan top 40 YoS nummers, als je dan hardere muziek bij de hardstyle hoort als dat (en ook harder als op dat moment bij de main stage naar mijn mening) verwacht je dat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 18:56 
 
Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Steffnov schreef:
Ik neem aan dat die hardcore gasten ook niet verder dan Endymion en Evil Activities kwamen?


geen idee, punt is meer dat ze bij hardstyle denken aan top 40 YoS nummers, als je dan hardere muziek bij de hardstyle hoort als dat (en ook harder als op dat moment bij de main stage naar mijn mening) verwacht je dat niet


Ik ken genoeg hardstijl om te zeggen wat ik daar zojuist zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 19:28 
 

Brainweavers schreef:
geen idee, punt is meer dat ze bij hardstyle denken aan top 40 YoS nummers, als je dan hardere muziek bij de hardstyle hoort als dat (en ook harder als op dat moment bij de main stage naar mijn mening) verwacht je dat niet

Wat er op de main gedraaid wordt is naar mijn mening vaak niet eens volwaardige hardcore. En een Ophidian bijvoorbeeld die gewoon op de main staat, blaast heel de hardstyle stage weg met zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 19:49 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Brainweavers schreef:
geen idee, punt is meer dat ze bij hardstyle denken aan top 40 YoS nummers, als je dan hardere muziek bij de hardstyle hoort als dat (en ook harder als op dat moment bij de main stage naar mijn mening) verwacht je dat niet

Wat er op de main gedraaid wordt is naar mijn mening vaak niet eens volwaardige hardcore. En een Ophidian bijvoorbeeld die gewoon op de main staat, blaast heel de hardstyle stage weg met zijn tracks.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit bewijst toch gewoon dat smaken verschillen want ik vond Ophidian weer geen kut aan :lol:
Ik ben meer van de mainstream HC haha maarja das mijn smaak. Industrial is niet echt mijn ding xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 10:20 
 
Hardtraxxer

-------
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 11:33 
 

Hoezo een vreemd mannetje? Waar slaat dat op? Hij geeft gewoon zijn mening over hardstyle en dan ben je vreemd? Ok. Ik vind hardstyle ook totaal niet hard daarom ben ik overgestapt op hardcore wat ook nog een divers genre is i.t.t. hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:54 
 
Hardtraxxer

-
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten