Ik had graag een uitgebreid verslag willen schrijven, maar ik ben tijdens Frontliner vs Max Enforcer door me rechter poot gezakt waardoor ik niet veel meer heb meegekregen van de avond. 1 of andere tering debiel trapte me poot weg op het moment dat ik een beetje aan he springen was, zo me voet helemaal dubbel. Lekker avondje bij de EHBO gezeten. Gelukkig had ik al een stabiele linker knie dus dat was top! gotver de gotver
Over wat ik wel heb meegekregen:
Laatste half uur Sound Rush mee gekregen en ja gewoon 1 woord: bazen. Alleen maar lekkere nummers als Headhunterz - A New Day, Brennan Heart - Rockstar DJ, Brennan Heart - Momento en natuurlijk hun eigen parels als world need 2 hear, taking me back, de nieuwe collab met Arkaine(

) Top opening!
Daarna Adrenalize vs Atmozfears, Adrenalize kwam op met Avicii - Wake Me Up als achtergrond muziekje, dat was wel grappig. Verder 3 nieuwe Adrenalize platen gehoord, allemaal met het Adrenalize stijltje, dus top. Atmozfears draaide Release, Reawakening en z'n nieuwe met Devin Wild(zonder vocals) en verder wel een beetje de te verwachten platen. Een paar leuke edits en vaak was er Ha, Gaaaay! en Timmeh!! te horen. Ik heb gewoon heel erg genoten van deze set.
Daarna was Coone vs Psyko Punkz. Coone was te laat vanwege het verkeer werd er omgeroepen dus draaide atmozfears en adrenalize nog 2 tracks, Rocked Up en Raise your hands volgens mij. 10 minuten laten dan gepland begonnen ze dus. Psyko Punkz opende met Love this Life alleen dan met de tekst: He Coone! I fucked your wife! Geniaal natuurlijk. Paar leuke edits maar niet echt bijzonder. Tracks die ik me kan herinneren waren Like A Loco, Survival of the fittest, we stay up, Freight train, words from the gang 2014 edit. Opzich een mindere set maar ik heb er alsnog van genoten.
Toen Max Enforcer vs Frontliner, de set waar ik het meeste naar uitkeek, apart van Bfront dan. Heerlijke nummers gehoord, weinig edits. Nummers die ik voorbij hoorde komen waren on the rise, We forget to live, Senbonzakura remix, Weekend warriors en hun nieuwe collab (waanzinnig

) Toen door me enkel gegaan en de rest van de avond nauwelijks meer iets mee gekregen.
Nog wel speciaal voor Radical vs B-Front de EHBO uitgerend, want ik moest hier bij zijn. Niet kunnen bewegen maar gotver dit zijn echt de twee absolute eindbazen van de hardstyle. Echt helemaal stuk gegaan bij alle edits, de B-Front track van Radical was geniaal, de radical track van B-Front was ook geniaal, en natuurlijk Brutal 38.5 was echt hilarisch

. Er was ook natuurlijk nog een dit met 'Fuck the Radical' en B-Front draaide nog 1 nieuwe track waarbij ik ook echt helemaal werd weggeblazen, deed me een klein beetje denken aan the fusion of sound, alleen dan nog vetter. Niet normaal meer die man. Ben wel tot de conclusie gekomen dat The Endless Path tot nu toe nummer 1 kandidaat is voor TOTY, dat is echt te bizar. Kippenvel van begin tot eind. Verdere tracks die gedraaid zijn waren Blackness, Piece of Shit, Judge Me, Hard Bass Tribute, Witch en B-Frontliner - TBA3.
De avond eindigde met Warface vs Deetox. Ik hou er niet van en ik zal het ook nooit wat vinden. Allemaal geforceerde hardcore kicks op snelheid 160 BPM. Gewoon een uur lang soms gewoon kinderachtige edits en schijtnummers geluisterd. Ik was in een redelijke bui na de vorige set, maar na 10 minuten deze onzin te hebben aangehoord was ik er snel klaar mee. Helaas vinden me maten het wel geweldig, dus maar de avond uitgezeten en daarna lekker naar huis gegaan. Ik had trouwens nog hoop op Fatal, maar ook dat nummer kon ik niet echt waarderen.
+Ergens op de avond nog Subsonic(hard bass remix) gehoord(volgens mij aan het begin)
+B-Front vs Radical
+Sound Rush
+Nieuwe tracks, alles wat ik gehoord heb klonk leuk
-Coone vs Psyko Punkz, te voorspelbaar en soms gewoon zelfs saai
-Tyfus lijer die me avond zo goed als verneukt heeft
-Ran-D die blijkbaar niet het Defqon anthem van dit jaar gedraaid heeft. Waarschijnlijk dus toch nog niet af