Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
+B-Front vs Radical

Hier een filmpje van een diss tool van beide heren:

https://www.facebook.com/video.php?v=83 ... nref=story
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Paultheone schreef:
+B-Front vs Radical

Hier een filmpje van een diss tool van beide heren:

https://www.facebook.com/video.php?v=83 ... nref=story


Die kicks gaan volgens mij echt snoeiiiihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik had graag een uitgebreid verslag willen schrijven, maar ik ben tijdens Frontliner vs Max Enforcer door me rechter poot gezakt waardoor ik niet veel meer heb meegekregen van de avond. 1 of andere tering debiel trapte me poot weg op het moment dat ik een beetje aan he springen was, zo me voet helemaal dubbel. Lekker avondje bij de EHBO gezeten. Gelukkig had ik al een stabiele linker knie dus dat was top! gotver de gotver



Ik krijg hier spontaan een deja-vu van.. Alweer iemand die dit overkomt, sommige mensen :/ .
Zo zonde dat er mensen zijn die een avond op deze manier gaan verzieken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Zo zonde dat er mensen zijn die een avond op deze manier gaan verzieken..

Want het is altijd iemand die bewust je voeten wegtrapt?
Dat staat er namelijk niet bij. Misschien was het wel iemand die er even langs probeerde te lopen, en tijdens het springen/losgaan van Paultheone per ongeluk zijn voet aantikt zonder dat ie t uberhaupt door heeft gehad.. -.-

Dat maakt het niet minder kut natuurlijk, maar lekker makkelijk om ervan uit te gaan dat het een lomp geval is die bewust je avond wil verzieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
ik snap niet dat zo een vet concept niet meer mensen aantrekt?


Eens. Er valt echter wel meer uit te halen. Wie verzint het om een battle Frequencerz vs Digital Punk te boeken? Het zou leuker zijn om battles te zien die je nooit ziet, zoals een Radical Redemption vs Delete, Adaro vs Warface, E-Force vs Frequencerz. Of een keer een live act tegen elkaar laten draaien, zoals Minus Militia vs B-Freqz of een Theracords LIVE vs Moridin etc..? Ik noem maar iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Minus Militia vs B-Freqz

Omdat dat helemaal geen goed idee is xd

Daarvoor betaal je net zoveel als die 5 artiesten allemaal los van elkaar zouden kosten, plus een bedrag vanwege de exclusiviteit van de act (aantal boekingen per jaar)
Daarnaast vul je er in dat geval maar 1 battle mee, waar ze los al 2 of 3 battles kunnen vormen.
Ook zijn er dan veel minder tracks van die acts om van die diss-tools mee te maken.
Daarnaast denk ik niet dat je veel meer mensen aantrekt met MM vs B-Freqz dan met een Radical Redemption vs B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:25 
 
Hardtraxx Newbie

Dat moment toen Chain Reaction de originele Answers erop gooide :yay: (L) . Ik had toen net 2 kroketten besteld en moest nog wachten tot ze klaar waren. Was toen direct de zaal terug in gerend en heb die twee kroketten maar later opgehaald ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
flevoboys schreef:
Zo zonde dat er mensen zijn die een avond op deze manier gaan verzieken..

Want het is altijd iemand die bewust je voeten wegtrapt?
Dat staat er namelijk niet bij. Misschien was het wel iemand die er even langs probeerde te lopen, en tijdens het springen/losgaan van Paultheone per ongeluk zijn voet aantikt zonder dat ie t uberhaupt door heeft gehad.. -.-

Dat maakt het niet minder kut natuurlijk, maar lekker makkelijk om ervan uit te gaan dat het een lomp geval is die bewust je avond wil verzieken.


Ik was heel rustig aan het losgaan, ik kon niet meer vanwege me knie die nog niet volledig hersteld was. Verder stond ik achteraan waar redelijk ruimte was om overal te passeren. Het was helaas weer zo'n tyfus debiel die weer te ver VDK was om te snappen waar hij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
RadicelArmy schreef:
Minus Militia vs B-Freqz

Omdat dat helemaal geen goed idee is xd

Daarvoor betaal je net zoveel als die 5 artiesten allemaal los van elkaar zouden kosten, plus een bedrag vanwege de exclusiviteit van de act (aantal boekingen per jaar)
Daarnaast vul je er in dat geval maar 1 battle mee, waar ze los al 2 of 3 battles kunnen vormen.
Ook zijn er dan veel minder tracks van die acts om van die diss-tools mee te maken.
Daarnaast denk ik niet dat je veel meer mensen aantrekt met MM vs B-Freqz dan met een Radical Redemption vs B-Front.


Jij bekijkt het nu vanuit het perspectief van b2s en ik fantaseer vanuit mijzelf/de bezoeker. Ik ben niet bekend met de bedragen; heb geen idee wat zo'n live-act kost. Wellicht een tikkeltje naïef dus. :P

Het feest wordt voor mij in ieder geval wel unieker en denk dat je er ook wel meer mensen mee aantrekt, omdat je zoiets nergens ziet.(zeker met de populariteit van de raw-hardstyle en deze acts op dit moment)

Ik zou het leuk vinden, maar realistisch zal het vast niet zijn als je het bekijkt vanuit het perspectief van een organisatie. Ik zou in ieder geval graag leukere battles zien dan een Frequencerz vs Digital Punk. (Radical Redemption vs Delete bijvoorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha @ Dennis met jou zou ik me wel vermaken, helemaal naar de klote zuipen op feesten :lol:

Puur uit enthousiasme binnen no-time je munten er doorheen jagen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:12 
 

Southstylers vs Donkey Rollers

Een uur lang

boooooooh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Minus Militia vs B-Freqz

Wat is deze :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Knock-out en wat was het gruwelijk vet! Last-minute op de zaterdag nog een kaartje gekocht en dus niet lang naar toegeleefd/niet veel van verwacht. Ahoy is, afgezien van de afstand vanuit mijn woonplaats gezien, echt een top locatie. Het was niet helemaal uitverkocht, maar toch vol genoeg waardoor je lekker de ruimte had om los te gaan wat ik veeel beter vond dan een afgeladen opgepropte avond. Het meest genoten van Radical Redemption vs. B-front, de heerlijke melodieën zoals het DefQon.1 anthem van dit jaar en van (hoewel niet bijzonder speciale 'battle') Frontliner vs Max enforcer en de afsluiter van de avond!
Snelle service aan de balie was ook goed en inderdaad die bewakers waren overdreven aan het rondlopen. Ze stonden letterlijk met zijn 3en een minuut naast mij stil om te kijken wat ik allemaal aan het doen was om vervolgens een gast achter mij en een vriend van mij mee te nemen voor een grondige drugscontrole. Hij sloot een half uurtje later weer bij ons aan. Volgend jaar zéker weer bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:01 
 
Hardtraxx Elite

Rowanbass schreef:
Eerste keer Knock-out en wat was het gruwelijk vet! Last-minute op de zaterdag nog een kaartje gekocht en dus niet lang naar toegeleefd/niet veel van verwacht. Ahoy is, afgezien van de afstand vanuit mijn woonplaats gezien, echt een top locatie. Het was niet helemaal uitverkocht, maar toch vol genoeg waardoor je lekker de ruimte had om los te gaan wat ik veeel beter vond dan een afgeladen opgepropte avond. Het meest genoten van Radical Redemption vs. B-front, de heerlijke melodieën zoals het DefQon.1 anthem van dit jaar en van (hoewel niet bijzonder speciale 'battle') Frontliner vs Max enforcer en de afsluiter van de avond!
Snelle service aan de balie was ook goed en inderdaad die bewakers waren overdreven aan het rondlopen. Ze stonden letterlijk met zijn 3en een minuut naast mij stil om te kijken wat ik allemaal aan het doen was om vervolgens een gast achter mij en een vriend van mij mee te nemen voor een grondige drugscontrole. Hij sloot een half uurtje later weer bij ons aan. Volgend jaar zéker weer bij :thumbsup:


Defqon anthem van dit jaar is niet eens gedraaid :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanbass schreef:
de heerlijke melodieën zoals het DefQon.1 anthem van dit jaar

Ehm..die is helemaal niet gedraaid toch? :lol:
Tenminste dat is wat ik gehoord heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Rowanbass schreef:
de heerlijke melodieën zoals het DefQon.1 anthem van dit jaar

Ehm..die is helemaal niet gedraaid toch? :lol:
Tenminste dat is wat ik gehoord heb


Ik bedoel niet die van Ran-D, scusi! Jammer dat hij die niet draaide trouwens, had dat wel verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RadicelArmy schreef:
Minus Militia vs B-Freqz

Wat is deze :/


Zoals ik al zei, het is slechts een voorbeeld. Ik kan ook B-Frontliner vs Donkey Rollers noemen. Gaat mij om het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom zou je vanuit muzikaal aspect 4 artiesten een half uur tegen elkaar zetten? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja verdomme Tim wat wil je nou? In het WJD toppa zeg je nog dat die b4b van Roughstate wel leuk is voor een keertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom zou je vanuit muzikaal aspect 4 artiesten een half uur tegen elkaar zetten? xd


Omdat je zoiets nooit ziet en het in mijn ogen een stuk interessanter is dan een Frequencerz vs Digital Punk of Warface vs Deetox. Daarnaast hoeft het geen half uur te zijn, want je kunt met deze acts makkelijk een uur vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers vs B-front *zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 02:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha @ Dennis met jou zou ik me wel vermaken, helemaal naar de klote zuipen op feesten :lol:

Puur uit enthousiasme binnen no-time je munten er doorheen jagen haha

Komt me erg bekend voor :lol: Op craft vorig jaar was ik voor etenstijd al aardig in de olie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 08:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Ja verdomme Tim wat wil je nou? In het WJD toppa zeg je nog dat die b4b van Roughstate wel leuk is voor een keertje!

Is dat ook live? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanbass schreef:
pecola-tje schreef:
Rowanbass schreef:
de heerlijke melodieën zoals het DefQon.1 anthem van dit jaar

Ehm..die is helemaal niet gedraaid toch? :lol:
Tenminste dat is wat ik gehoord heb


Ik bedoel niet die van Ran-D, scusi! Jammer dat hij die niet draaide trouwens, had dat wel verwacht.


Anthem van dit jaar en niet die van Ran-D :huh:

Verklaar u nader!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Richardd schreef:
Ja verdomme Tim wat wil je nou? In het WJD toppa zeg je nog dat die b4b van Roughstate wel leuk is voor een keertje!

Is dat ook live? :/

Geen idee eigenlijk. Die showcases van album's en dergelijke zijn meestal 45 minuten ofzo toch? Zou wel onlogisch zijn als ze 4 van die grote namen maar een half uurtje draaitijd zouden geven.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten