pecola-tje schreef:
RadicelArmy schreef:
Minus Militia vs B-Freqz
Omdat dat helemaal geen goed idee is
Daarvoor betaal je net zoveel als die 5 artiesten allemaal los van elkaar zouden kosten, plus een bedrag vanwege de exclusiviteit van de act (aantal boekingen per jaar)
Daarnaast vul je er in dat geval maar 1 battle mee, waar ze los al 2 of 3 battles kunnen vormen.
Ook zijn er dan veel minder tracks van die acts om van die diss-tools mee te maken.
Daarnaast denk ik niet dat je veel meer mensen aantrekt met MM vs B-Freqz dan met een Radical Redemption vs B-Front.
Jij bekijkt het nu vanuit het perspectief van b2s en ik fantaseer vanuit mijzelf/de bezoeker. Ik ben niet bekend met de bedragen; heb geen idee wat zo'n live-act kost. Wellicht een tikkeltje naïef dus.
Het feest wordt voor mij in ieder geval wel unieker en denk dat je er ook wel meer mensen mee aantrekt, omdat je zoiets nergens ziet.(zeker met de populariteit van de raw-hardstyle en deze acts op dit moment)
Ik zou het leuk vinden, maar realistisch zal het vast niet zijn als je het bekijkt vanuit het perspectief van een organisatie. Ik zou in ieder geval graag leukere battles zien dan een Frequencerz vs Digital Punk. (Radical Redemption vs Delete bijvoorbeeld)