Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

"Is deze jongen wel zo brutaal, en zo bruut, en zo sterk.. Want we hebben beelden dat hij zijn moeder uitzwaait."
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hâhd van Nederland. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die van E-Force is leuk. "E-Force, k ben je grootste fan" :lol:

EDIT: Hahahaha verdomme dat stukje vanaf 1:40 bij het bovenstaande filmpje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
RadicelArmy schreef:
Hahaha, E-Force deelt sws een KO uit met: "Tegenwoordig ben ik vlaggendrager bij Minus Militia." Wat een held.

Deed me ook gelijk denken aan jouw comment toen :lol:

waar stond die ook alweer? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 22:49 
 

yowan schreef:
bloemkool schreef:
RadicelArmy schreef:
Hahaha, E-Force deelt sws een KO uit met: "Tegenwoordig ben ik vlaggendrager bij Minus Militia." Wat een held.

Deed me ook gelijk denken aan jouw comment toen :lol:

waar stond die ook alweer? :lol:


http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/minus-militia-witness-the-thunder-tba-t47764-25.html#p1431026 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ja, hij heeft ook elke keer dat ik Minus Militia heb gezien met die vlag gezwaaid. Inkoppertje voor E-Force; nu nog een leuke dj tool erover. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22.­00 - 23.­00 Sound Rush
23.­00 - 00.­00 Adrenalize vs Atmozfears
00.­00 - 01.­00 Psyko Punkz vs Coone
01.­00 - 02.­00 Max Enforcer vs Frontliner
02.­00 - 03.­00 Hard Driver vs Ran-D
03.­00 - 04.­00 Digital Punk vs Frequencerz
04.­00 - 05.­00 E-Force vs Chain Reaction
05.­00 - 06.­00 Radical Redemption vs B-Front
06.­00 - 07.­00 Warface vs Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb dr zin an. Eerste keer KO in Ahoy. Goede verhalen over gehoord, vooral het geluid/akoestiek. Dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid inderdaad heerlijk :) . Bovendien raakt KO vaak niet uitverkocht, dus vaak ook meer dan genoeg ruimte. Zin an, aanwezig met een grote groep bij dit thuiswedstrijdje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen!
Eindelijk weer eens genieten op een hardstyle feest, laatste tijd erg veel into techno geweest :).

Veel zin in Atmozfears vs Audiotricz, B-front vs Radical en Warface vs Deetox !
Vroeg aanwezig, hopen op oude klappers van Sound Rush!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Kaartje binnen!
Eindelijk weer eens genieten op een hardstyle feest, laatste tijd erg veel into techno geweest :).

Veel zin in Atmozfears vs Audiotricz, B-front vs Radical en Warface vs Deetox !
Vroeg aanwezig, hopen op oude klappers van Sound Rush!


Adrenalize :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Kaartje binnen!
Eindelijk weer eens genieten op een hardstyle feest, laatste tijd erg veel into techno geweest :).

Veel zin in Atmozfears vs Audiotricz, B-front vs Radical en Warface vs Deetox !
Vroeg aanwezig, hopen op oude klappers van Sound Rush!


Toevallig T.immeh op Partyflock? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja die bedoel ik :p .

En ben idd T.immeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel kaarten nog op Ticketswap en het feest isniet uitverkocht. Prijzen liggen nu al rond de 40 en gaan zeker dalen. Vorig jaar op het laatste moment voor 25 euro kaartje kunnen aanschaffen. Wellicht dit jaar maar weer doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Die rap van HD is leuk maar die video van dat gesticht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Veel kaarten nog op Ticketswap en het feest isniet uitverkocht. Prijzen liggen nu al rond de 40 en gaan zeker dalen. Vorig jaar op het laatste moment voor 25 euro kaartje kunnen aanschaffen. Wellicht dit jaar maar weer doen. :)


:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg veel zin in, met de standaard groep aanwezig! Dat word knallen morgen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 03:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
I heard that Mr. radical is still practicing for tomorrow @radicalredemption @officialb2s ‪#‎KO15‬ see you tomorrow


Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnen enkele uren al richting Rotterdam vertrekken, maar een uurtje rijden vanuit België :)
Nestelen op het gehuurde appartement en de stad verkennen, maar wat heb ik hier zin in :D
Het is al even geleden dat ik de euforische jongens heb horen draaien dus wordt sowieso genieten.
Komt ook nog is bij dat ik zondag 22 word haha, laat maar komen!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond voor het eerst weer een klein beetje bewegen, zal helaas wel weer het meeste op de tribune te vinden zijn maar dat gaat de pret niet drukken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zininnnnnn :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prepare for Brutal 38.5 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical Redemption vs B-Front en Warface vs Deetox toch wel de leukste battles naar mijn mening. Leuke dj tools ook.

Digital Punk verdient de prijs voor de meest doorzichtige set ooit. Weer tracks zoals: Still dont give a F, Born to Die, The Black Demon, Firestorm, Satana (Zatox Remix), Hard Bass Junkie etc. :sleep:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten