Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:33 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Rowanbass schreef:
pecola-tje schreef:
Ehm..die is helemaal niet gedraaid toch? :lol:
Tenminste dat is wat ik gehoord heb


Ik bedoel niet die van Ran-D, scusi! Jammer dat hij die niet draaide trouwens, had dat wel verwacht.


Anthem van dit jaar en niet die van Ran-D :huh:

Verklaar u nader!!


''Heerlijke melodieën, zoals het DefQon.1 anthem van dit jaar.''

Begrijpend lezen is écht niet zooo moeilijk hoor jongens :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is niet hoe hij het bedoeld en dat weet je best. Anders zou hij ook niet zijn excuses aanbieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Zou wel onlogisch zijn als ze 4 van die grote namen maar een half uurtje draaitijd zouden geven.

A2 Allstars was volgens mij ook een half uur volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:45 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Dat is niet hoe hij het bedoeld en dat weet je best. Anders zou hij ook niet zijn excuses aanbieden.


Niet ? Ik las het toch echt als melodieën zoals de defqon anthem van dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Richardd schreef:
Zou wel onlogisch zijn als ze 4 van die grote namen maar een half uurtje draaitijd zouden geven.

A2 Allstars was volgens mij ook een half uur volgens mij

19:00 - 21:00:
Adaro favoriet
Alpha² favoriet
E-Force favoriet
Ran-D favoriet

Zo stonden ze in 2011 op Dreamfields, en volgens mij heeft MiM ook een keer zo'n blok gehad, best vet. Weet alleen niet of dat nu ook de opzet is. Als ze met z'n 4en live staan is het waarschijnlijk weer een live-act met veel toeters en bellen en vooral heel weinig mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Richardd schreef:
Zou wel onlogisch zijn als ze 4 van die grote namen maar een half uurtje draaitijd zouden geven.

A2 Allstars was volgens mij ook een half uur volgens mij

Dat is/was dan ook een live act en geen (album of label) showcase.

Punthoofd schreef:
Richardd schreef:
Dat is niet hoe hij het bedoeld en dat weet je best. Anders zou hij ook niet zijn excuses aanbieden.


Niet ? Ik las het toch echt als melodieën zoals de defqon anthem van dit jaar..

Wat jij leest en hij bedoeld blijkt van elkaar af te wijken. Je hebt gewoon gelijk hoor, daar niet van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 12:14 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
pecola-tje schreef:
Richardd schreef:
Zou wel onlogisch zijn als ze 4 van die grote namen maar een half uurtje draaitijd zouden geven.

A2 Allstars was volgens mij ook een half uur volgens mij

Dat is/was dan ook een live act en geen (album of label) showcase.

Punthoofd schreef:
Richardd schreef:
Dat is niet hoe hij het bedoeld en dat weet je best. Anders zou hij ook niet zijn excuses aanbieden.


Niet ? Ik las het toch echt als melodieën zoals de defqon anthem van dit jaar..

Wat jij leest en hij bedoeld blijkt van elkaar af te wijken. Je hebt gewoon gelijk hoor, daar niet van. :P


Ik denk dat er 2 discussies doormekaar lopen nu xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha nee joh de discussie loopt prima, maar ik hou er hier mee op. Reageer al niet zo vaak en al helemaal niet op een feest waar ik geen eens ben geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rowanbass schreef:
pecola-tje schreef:
Ehm..die is helemaal niet gedraaid toch? :lol:
Tenminste dat is wat ik gehoord heb


Ik bedoel niet die van Ran-D, scusi! Jammer dat hij die niet draaide trouwens, had dat wel verwacht.


Anthem van dit jaar en niet die van Ran-D :huh:

Verklaar u nader!!


Erik, maak jij je nou maar zorgen over dat er geen treinen rijden tussen Utrecht en Den Bosch zaterdag :thumbsup:. Ik zie je daar wel denk ik?

Mijn fout inderdaad haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:34 
 

Paultheone schreef:
pecola-tje schreef:
flevoboys schreef:
Zo zonde dat er mensen zijn die een avond op deze manier gaan verzieken..

Want het is altijd iemand die bewust je voeten wegtrapt?
Dat staat er namelijk niet bij. Misschien was het wel iemand die er even langs probeerde te lopen, en tijdens het springen/losgaan van Paultheone per ongeluk zijn voet aantikt zonder dat ie t uberhaupt door heeft gehad.. -.-

Dat maakt het niet minder kut natuurlijk, maar lekker makkelijk om ervan uit te gaan dat het een lomp geval is die bewust je avond wil verzieken.


Ik was heel rustig aan het losgaan, ik kon niet meer vanwege me knie die nog niet volledig hersteld was. Verder stond ik achteraan waar redelijk ruimte was om overal te passeren. Het was helaas weer zo'n tyfus debiel die weer te ver VDK was om te snappen waar hij was.

Ik had hem KO geslagen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb het ook wel is vaker meegemaakt dat je gewoon lekker los staat te gaan terwijl er voor je iemand denkt dat ie de hele zaal voor zich alleen heeft en vervolgens moet je ellebogen en stampende voeten ontwijken. en dan rustig aan m vragen of hij ergens anders de debiel wil uithangen of gewoon wat rustiger aan kan doen. doet ie t niet krijgt ie een gooi en dan 9/10 gaan ze dan gelukkig ergens anders staan :D

waar k trouwens ook een pleuris hekel aan heb zijn te dronken/VDK mensen die uit het niets om je nek gaan hangen en de hele avond in je buurt blijven terwijl je ze niet kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende keer dat ik dronken/VDK ben ga ik je zoeken Marc en om je nek hangen. DE HELE DAG/NACHT!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Volgende keer dat ik dronken/VDK ben ga ik je zoeken Marc en om je nek hangen. DE HELE DAG/NACHT!!

Dan kan je alvast een aardige beuk verwachten :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog geen antwoord gehad op mijn vraag, kwam Adaro op het podium tijden E-Force & Chain Reaction?
Heb zoveel zwarte gaten :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
Nog geen antwoord gehad op mijn vraag, kwam Adaro op het podium tijden E-Force & Chain Reaction?
Heb zoveel zwarte gaten :surrender:


Nee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
Nog geen antwoord gehad op mijn vraag, kwam Adaro op het podium tijden E-Force & Chain Reaction?
Heb zoveel zwarte gaten :surrender:


Jij had hem goed zitten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:58 
 
Hardtraxxer

3e jaar op rij, blijft een gigantisch vet concept en het zou zonde zijn als dit concept er mee stopt. Alleen als ik de afgelopen jaren vergelijk qua drukte zou het me niets verbazen als b2s de stekker eruit trekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn eerste keer Knockout:

We kwamen aan rond 22:15 en hebben dus bijna het hele setje Sound Rush mee kunnen pakken. Aardig veel classics en een aantal Sound Rush tracks waaronder de nieuwe 'Adventure' met Arkaine. Fijn setje. :)

Atmozfears vs Adrenalize, had verwacht dat dit mijn set van de avond zou worden (ben van de euforische kant), maar nee. Het heeft me niet veel gedaan op een paar enkele tracks na, en heb weinig diss edits etc gehoord (in het begin bij Adrenalize werd Avicii - Wake me Up gedraaid, en bij Tim het 'gay' verhaaltje. Meer van verwacht.

Coone vs Psyko Punkz, heerlijk setje, heerlijke disses. 'I fucked your wife!' :bomb:

Frontliner vs Max Enforcer, voor mij het beste setje van de avond, weinig disses maar muzikaal mijn #1 set vd avond. Op het einde nog ff Outside Spacer Hardcore edit oid, zag niet meer wat links of rechts was. Hard losgegaan. (en nog tegen perongeluk tegen mijn maat opgebeukt omdat we niet meer wisten waar me het moesten zoeken) :lol:

Hard Driver vs Ran-D, ook echt een hele fijne set.

DP vs Frequencerz, Snelkookpan tool was heerlijk om te horen en de disses waren grappig. Fijn raw setje, maar DP's keuze was weer erg voorspelbaar.

Chain reaction vs E-Force, hier werd het in mijn ogen echt harder en harder, voor de raw liefhebbers begon hier de avond pas echt (ook de DP/Freqz set) maar deze set had in mijn ogen meer energie. Nog wel de originele Answers gehoord :worship:

B-Front vs RR, helaas weinig meegekregen want ben met een maat in de hal bijna in slaap gevallen. De volgende keer ga ik niet tijdens de openningsset al vol gas, want rond 4/5 uur was ik echt op.

Deetox/Warface niet meer meegekregen want we zijn naar huis gegaan.

:)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten