Mijn eerste keer Knockout:
We kwamen aan rond 22:15 en hebben dus bijna het hele setje Sound Rush mee kunnen pakken. Aardig veel classics en een aantal Sound Rush tracks waaronder de nieuwe 'Adventure' met Arkaine. Fijn setje.

Atmozfears vs Adrenalize, had verwacht dat dit mijn set van de avond zou worden (ben van de euforische kant), maar nee. Het heeft me niet veel gedaan op een paar enkele tracks na, en heb weinig diss edits etc gehoord (in het begin bij Adrenalize werd Avicii - Wake me Up gedraaid, en bij Tim het 'gay' verhaaltje. Meer van verwacht.
Coone vs Psyko Punkz, heerlijk setje, heerlijke disses. 'I fucked your wife!'
Frontliner vs Max Enforcer, voor mij het beste setje van de avond, weinig disses maar muzikaal mijn #1 set vd avond. Op het einde nog ff Outside Spacer Hardcore edit oid, zag niet meer wat links of rechts was. Hard losgegaan. (en nog tegen perongeluk tegen mijn maat opgebeukt omdat we niet meer wisten waar me het moesten zoeken)
Hard Driver vs Ran-D, ook echt een hele fijne set.
DP vs Frequencerz, Snelkookpan tool was heerlijk om te horen en de disses waren grappig. Fijn raw setje, maar DP's keuze was weer erg voorspelbaar.
Chain reaction vs E-Force, hier werd het in mijn ogen echt harder en harder, voor de raw liefhebbers begon hier de avond pas echt (ook de DP/Freqz set) maar deze set had in mijn ogen meer energie. Nog wel de originele Answers gehoord
B-Front vs RR, helaas weinig meegekregen want ben met een maat in de hal bijna in slaap gevallen. De volgende keer ga ik niet tijdens de openningsset al vol gas, want rond 4/5 uur was ik echt op.
Deetox/Warface niet meer meegekregen want we zijn naar huis gegaan.
