Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Maar goed dan moet je al artiesten hebben die voldoende tijd te hebben om te gaan knutselen.


je kan dat makkelijk doen....als ze gewoon ruim van te voren al een line-up maken....hebben de dj's tijd zat om edits te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 14:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiesten gebruiken hun tijd in de studio liever aan platen waar ze om geboekt zullen worden. Die editjes zijn allemaal maar selectief bruikbaar. Dat is wss het probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz hadden dit jaar 4(/5?) tracks/edits tegen de Wasted Penguinz dus het is zeker mogelijk.
Daarnaast hadden ze ook nog eens hun Tweekay14 project en een hoop andere dingen ongetwijfeld.

Kwestie van moeite doen voor het concept en je publiek om hun zo goed mogelijk te vermaken, en dat zou prioriteit #1 moeten zijn voor elke DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is zeker mogelijk. Nogmaals check BH/HHz van een paar jaar terug. Beiden ook razend populair, maar hadden er toch tijd in gestoken. Die hele editie werd er trouwens veel gespeeld. Wat ik aan setjes van de laatste jaren kan zien viel het allemaal wel mee. KO niet meer onderscheidend dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:01 
 
Hardtraxx Newbie

hoppa dat word rammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het is zeker mogelijk. Nogmaals check BH/HHz van een paar jaar terug. Beiden ook razend populair, maar hadden er toch tijd in gestoken. Die hele editie werd er trouwens veel gespeeld. Wat ik aan setjes van de laatste jaren kan zien viel het allemaal wel mee. KO niet meer onderscheidend dus.


Zojuist deze set teruggeluisterd en je hoort inderdaad dat hier echt veel tijd en moeite in is gestoken. Sommige tracks zijn bijna volledig omgegooid en hebben totaal nieuwe lyrics. En het maakt het ook echt leuker om te beluisteren dan de meeste andere setjes van dezelfde artiesten. Soms net alsof je naar cabaret aan het luisteren bent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie. Lekker dichtbij en altijd al een keer naar KO willen gaan vanwege hun concept. Helaas is de line-up alleen niet zo denderend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 00:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Concept leek me eens leuk maar aan de line-up te zien wordt het een eentonige saaie raw/screechparade.

Frontliner vs Max Enforcer
Radical Redemption vs B-Front

Vind ik als enige interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

jorgraw schreef:
hoppa dat word rammen

Je mag niet eens naar binnen, lutser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stoere boys komen altijd binnen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh. Concept zou ik nog een keer willen proberen, maar line-up is niets voor mij. Battles zijn ook vrij standaard op B-Front/Radical Redemption. Zo lijkt het meer op hard bass: iedere DJ een half uurtje draaitijd zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Aaaahhh so cute.. How the hell can i battle this?


Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Well, hij hád de Jankert van het jaar award...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 02:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Zojuist deze set teruggeluisterd en je hoort inderdaad dat hier echt veel tijd en moeite in is gestoken. Sommige tracks zijn bijna volledig omgegooid en hebben totaal nieuwe lyrics. En het maakt het ook echt leuker om te beluisteren dan de meeste andere setjes van dezelfde artiesten. Soms net alsof je naar cabaret aan het luisteren bent xd

Ja vet man, staan er meer van dat feest online als je daar zin in hebt. B-Front en Frontliner was ook geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Psyko Faggots xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laud schreef:


Psyko Faggots xd


Ik ben benieuwd of het filmpje eerst word voorgelegd aan de dj's voordat ze elkaar te erg gaan beledigen of een van de dj's boos word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Psyko Punkz :lol: Dat scheve mixwerk, ik lag helemaal krom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hahahaha Psyko Punkz :lol: Dat scheve mixwerk, ik lag helemaal krom.


En dan vraag je wel aan jezelf van, wat ben je aan het doen :lol:
Hij is leuk inderdaad.

Die van Coone is ook weer leuk gedaan, die steekt er voor mijn gevoel vaak net wat meer moeite in dan andere artiesten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Bob held :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 16:39 
 
Hardtraxx Addict

Rawmon schreef:

Bob held :lol: :lol:


haha echt hea xd als Radical dan over variatie praat is ie op dit vlak dus al verslagen door B-front :P

Die van Psyko Punka vs Coone is ook goed gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Addict

Warface vs Deetox



Jammer dat Deetox er niet meer mee gedaan heeft, want eerlijk is eerlijk qua filmpje is die van Warface een stuk creativer :P
Winner: Warface


Chain Reaction vs E-Force


Vind beide goed gedaan ik zeg gelijkspel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha, E-Force deelt sws een KO uit met: "Tegenwoordig ben ik vlaggendrager bij Minus Militia." Wat een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 17:36 
 

RadicelArmy schreef:
Hahaha, E-Force deelt sws een KO uit met: "Tegenwoordig ben ik vlaggendrager bij Minus Militia." Wat een held.

Deed me ook gelijk denken aan jouw comment toen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front vs. Radical :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HAhahahahah :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten