Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Intents Festival

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Fuzzylogic wrote: Drugs is leuk <<< ZIJN
IB4 taalnazi's.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
TiMOTHYb wrote:Dat is de nieuwe rage schijnt Davey, binnenkort ff afspreken om te shoppen?
Noooo mang, die kleding is al uit. Wij hebben die ektu swag al.
Die opskeer van je is ook wel swag.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Hard4Us wrote:Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?
jup, het is maar kort, maar ik heb het ff geupload:

View on YouTube
T
Hardtraxxer
93 posts member since 2011
last seen Jun 2019
Niet van de Bavaria stage maar wel van een van de geweldige nummers die Wildstylez heeft gedraaid!

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Wat loopt iedereen hier te zeuren op mensen die drugs gebruiken en dat dat je feest verpest... Snap dat niet zo, je maakt toch je eigen feestje? En velen die zelf net 17 zijn die af lopen te geven op 16-jarigen die drugs gebruiken... Je bent een jaartje ouder gast, t is niet alsof je opeens een stuk ouder en wijzer bent, je komt net kijken!

Niet zo zeuren, t was een goed festival toch? ( zeker voor €22,5!)

Edit:

De setjes zijn zeker niet opgenomen?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
W0uT3R wrote:Wat loopt iedereen hier te zeuren op mensen die drugs gebruiken en dat dat je feest verpest... Snap dat niet zo, je maakt toch je eigen feestje? En velen die zelf net 17 zijn die af lopen te geven op 16-jarigen die drugs gebruiken... Je bent een jaartje ouder gast, t is niet alsof je opeens een stuk ouder en wijzer bent, je komt net kijken!

Niet zo zeuren, t was een goed festival toch? ( zeker voor €22,5!)

Edit:

De setjes zijn zeker niet opgenomen?
Maak daar maar €41 van ;)

en nee ze zijn niet opgenomen
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
urbandesigner wrote:Haha dennis

Intents Festival (01/02-06-2013, Sportpark den Donk, Oisterwijk)
Langs de linkse en middelste hebben ik aan het einde van dag 2 nog gestaan. Ergens vooraan tijdens B-front en Adaro volgens mij
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Middelste ben ik :P. Rechts vooraan stonden we toen idd !
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Hahaha toch een soort van aangenaam kennis te maken. De volgende keer zal ik je aanspreken als ik je weer zie. Ik zal dadelijk eens kijken of ik een foto kan vinden van zondag. Ik had in ieder geval een roze shirt aan met een wit/zwarte zonnebril
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kan me geen hout schelen of iemand 15/16/17 is, als feesten 18+ zijn heb je nog wel mensen van 17 binnen. Als feesten 16+ zijn trek je dus ook mensen van 15 aan (waarvan vriendjes van 16 wel gaan en zij dus ook willen). Vervolgens staan ze tussen stukadoors van 25 die er een totaal andere levensstijl op na houden. Het heeft mijn feest niet verpest verder, maar ik heb ook geen oogkleppen op; zulke jonge kinderen zo ver heen zien is gewoon naar als je enig gevoel in je donder hebt. Het gaat mij trouwens nog niet eens zozeer om een keer van de kaart zijn, experimenteren is niet leeftijdsgebonden (ook al doe je er goed aan zo lang mogelijk te wachten ivm hersengroei). Het ergste vind ik de grote stap in je ontwikkeling die je over slaat, hoe moet het als zij 18 zijn dan? En 25? Kan echt niet goed zijn.
L
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2012
last seen Jun 2023
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
En wie staan er weer vooraan? Bart en Nele xd
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:Kan me geen hout schelen of iemand 15/16/17 is, als feesten 18+ zijn heb je nog wel mensen van 17 binnen. Als feesten 16+ zijn trek je dus ook mensen van 15 aan (waarvan vriendjes van 16 wel gaan en zij dus ook willen). Vervolgens staan ze tussen stukadoors van 25 die er een totaal andere levensstijl op na houden. Het heeft mijn feest niet verpest verder, maar ik heb ook geen oogkleppen op; zulke jonge kinderen zo ver heen zien is gewoon naar als je enig gevoel in je donder hebt. Het gaat mij trouwens nog niet eens zozeer om een keer van de kaart zijn, experimenteren is niet leeftijdsgebonden (ook al doe je er goed aan zo lang mogelijk te wachten ivm hersengroei). Het ergste vind ik de grote stap in je ontwikkeling die je over slaat, hoe moet het als zij 18 zijn dan? En 25? Kan echt niet goed zijn.
Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Onthafloorx wrote:
TiMOTHYb wrote:Kan me geen hout schelen of iemand 15/16/17 is, als feesten 18+ zijn heb je nog wel mensen van 17 binnen. Als feesten 16+ zijn trek je dus ook mensen van 15 aan (waarvan vriendjes van 16 wel gaan en zij dus ook willen). Vervolgens staan ze tussen stukadoors van 25 die er een totaal andere levensstijl op na houden. Het heeft mijn feest niet verpest verder, maar ik heb ook geen oogkleppen op; zulke jonge kinderen zo ver heen zien is gewoon naar als je enig gevoel in je donder hebt. Het gaat mij trouwens nog niet eens zozeer om een keer van de kaart zijn, experimenteren is niet leeftijdsgebonden (ook al doe je er goed aan zo lang mogelijk te wachten ivm hersengroei). Het ergste vind ik de grote stap in je ontwikkeling die je over slaat, hoe moet het als zij 18 zijn dan? En 25? Kan echt niet goed zijn.
Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?
Ik ging al naar feesten toen ik 16 was (Qlimax 2007), begonnen toen ik 15 was, heb m'n VWO prima gehaald, doe nu succesvol een HBO studie, dus de ontwikkeling hoef je denk ik (zolang je niet elke dag/week naar de klote bent) niet zo veel zorgen over te maken... Denk niet dat 't voor die mensen een wekelijks ding is.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
View on YouTube
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Onthafloorx wrote:Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?
Tot je 18e wachten is heel moeilijk hoor haha als je al vanaf je 13e naar hardstyle luistert. Ben ook vanaf me 15e naar 16 plus feesten gegaan en 17e naar 18 plus feesten. Alleen de mensen die totaal niks met de muziek hebben mogen van mij wel oprotten als ze jonger dan de min leeftijd zijn.
J
Daveytl wrote:Haha Jefskii wat doe je met zo'n spijkerjasje met glitters joh?
Trendzetten, zijn geen glitters :mad:

Fresh van du zara mattie, vet hip!
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Skyscraper wrote:
Onthafloorx wrote:Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?
Tot je 18e wachten is heel moeilijk hoor haha als je al vanaf je 13e naar hardstyle luistert. Ben ook vanaf me 15e naar 16 plus feesten gegaan en 17e naar 18 plus feesten. Alleen de mensen die totaal niks met de muziek hebben mogen van mij wel oprotten als ze jonger dan de min leeftijd zijn.
Ik luister ook vanaf m'n 14e hardstyle, maar ik heb braaf gewacht :$
dennis wrote:
View on YouTube
Volgens mij heeft iemand nog van mij een filmpje stiekem zitten maken op de bavaria stage, douchbag :thumbdown: Hij hielt z'n telefoon zo vet sneaky vast bluhh :sick:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
dennis wrote:
View on YouTube
haha kijk die mafkees daar op het balkon boven de stage xd :P
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
De bavaria stage zag er gezellig uit zo te zien :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Ik wil terug :P.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Vik wrote:
View on YouTube

:)
Deelde ze gratis zonnebrillen uit? :P
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
dennis wrote:
View on YouTube
Haha supertof! mezelf gespot in dat blauw oranje jasje langs dat blonde meisje. Echt n toffe set!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Liam wrote:
View on YouTube
Haha dat mannetje in dat rode TC shirt heeft de hele dag zowat daar los staan gaan! Respect
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Das boskabouter van hierzo ;)
Ik heb ook nog een filmpje gemaakt, zal m s uploaden