Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Drugs is leuk <<< ZIJN


IB4 taalnazi's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat is de nieuwe rage schijnt Davey, binnenkort ff afspreken om te shoppen?

Noooo mang, die kleding is al uit. Wij hebben die ektu swag al.
Die opskeer van je is ook wel swag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?


jup, het is maar kort, maar ik heb het ff geupload:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 01:00 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?

Niet van de Bavaria stage maar wel van een van de geweldige nummers die Wildstylez heeft gedraaid!

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat loopt iedereen hier te zeuren op mensen die drugs gebruiken en dat dat je feest verpest... Snap dat niet zo, je maakt toch je eigen feestje? En velen die zelf net 17 zijn die af lopen te geven op 16-jarigen die drugs gebruiken... Je bent een jaartje ouder gast, t is niet alsof je opeens een stuk ouder en wijzer bent, je komt net kijken!

Niet zo zeuren, t was een goed festival toch? ( zeker voor €22,5!)

Edit:

De setjes zijn zeker niet opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Wat loopt iedereen hier te zeuren op mensen die drugs gebruiken en dat dat je feest verpest... Snap dat niet zo, je maakt toch je eigen feestje? En velen die zelf net 17 zijn die af lopen te geven op 16-jarigen die drugs gebruiken... Je bent een jaartje ouder gast, t is niet alsof je opeens een stuk ouder en wijzer bent, je komt net kijken!

Niet zo zeuren, t was een goed festival toch? ( zeker voor €22,5!)

Edit:

De setjes zijn zeker niet opgenomen?


Maak daar maar €41 van ;)

en nee ze zijn niet opgenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:30 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Haha dennis

Afbeelding

Langs de linkse en middelste hebben ik aan het einde van dag 2 nog gestaan. Ergens vooraan tijdens B-front en Adaro volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Middelste ben ik :P. Rechts vooraan stonden we toen idd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:13 
 
Hardtraxxer

Hahaha toch een soort van aangenaam kennis te maken. De volgende keer zal ik je aanspreken als ik je weer zie. Ik zal dadelijk eens kijken of ik een foto kan vinden van zondag. Ik had in ieder geval een roze shirt aan met een wit/zwarte zonnebril
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan me geen hout schelen of iemand 15/16/17 is, als feesten 18+ zijn heb je nog wel mensen van 17 binnen. Als feesten 16+ zijn trek je dus ook mensen van 15 aan (waarvan vriendjes van 16 wel gaan en zij dus ook willen). Vervolgens staan ze tussen stukadoors van 25 die er een totaal andere levensstijl op na houden. Het heeft mijn feest niet verpest verder, maar ik heb ook geen oogkleppen op; zulke jonge kinderen zo ver heen zien is gewoon naar als je enig gevoel in je donder hebt. Het gaat mij trouwens nog niet eens zozeer om een keer van de kaart zijn, experimenteren is niet leeftijdsgebonden (ook al doe je er goed aan zo lang mogelijk te wachten ivm hersengroei). Het ergste vind ik de grote stap in je ontwikkeling die je over slaat, hoe moet het als zij 18 zijn dan? En 25? Kan echt niet goed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:15 
 
Hardtraxx Newbie

Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wie staan er weer vooraan? Bart en Nele xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:35 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Kan me geen hout schelen of iemand 15/16/17 is, als feesten 18+ zijn heb je nog wel mensen van 17 binnen. Als feesten 16+ zijn trek je dus ook mensen van 15 aan (waarvan vriendjes van 16 wel gaan en zij dus ook willen). Vervolgens staan ze tussen stukadoors van 25 die er een totaal andere levensstijl op na houden. Het heeft mijn feest niet verpest verder, maar ik heb ook geen oogkleppen op; zulke jonge kinderen zo ver heen zien is gewoon naar als je enig gevoel in je donder hebt. Het gaat mij trouwens nog niet eens zozeer om een keer van de kaart zijn, experimenteren is niet leeftijdsgebonden (ook al doe je er goed aan zo lang mogelijk te wachten ivm hersengroei). Het ergste vind ik de grote stap in je ontwikkeling die je over slaat, hoe moet het als zij 18 zijn dan? En 25? Kan echt niet goed zijn.


Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
TiMOTHYb schreef:
Kan me geen hout schelen of iemand 15/16/17 is, als feesten 18+ zijn heb je nog wel mensen van 17 binnen. Als feesten 16+ zijn trek je dus ook mensen van 15 aan (waarvan vriendjes van 16 wel gaan en zij dus ook willen). Vervolgens staan ze tussen stukadoors van 25 die er een totaal andere levensstijl op na houden. Het heeft mijn feest niet verpest verder, maar ik heb ook geen oogkleppen op; zulke jonge kinderen zo ver heen zien is gewoon naar als je enig gevoel in je donder hebt. Het gaat mij trouwens nog niet eens zozeer om een keer van de kaart zijn, experimenteren is niet leeftijdsgebonden (ook al doe je er goed aan zo lang mogelijk te wachten ivm hersengroei). Het ergste vind ik de grote stap in je ontwikkeling die je over slaat, hoe moet het als zij 18 zijn dan? En 25? Kan echt niet goed zijn.


Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?


Ik ging al naar feesten toen ik 16 was (Qlimax 2007), begonnen toen ik 15 was, heb m'n VWO prima gehaald, doe nu succesvol een HBO studie, dus de ontwikkeling hoef je denk ik (zolang je niet elke dag/week naar de klote bent) niet zo veel zorgen over te maken... Denk niet dat 't voor die mensen een wekelijks ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?


Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:44 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?


Tot je 18e wachten is heel moeilijk hoor haha als je al vanaf je 13e naar hardstyle luistert. Ben ook vanaf me 15e naar 16 plus feesten gegaan en 17e naar 18 plus feesten. Alleen de mensen die totaal niks met de muziek hebben mogen van mij wel oprotten als ze jonger dan de min leeftijd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:10 
 

Daveytl schreef:
Haha Jefskii wat doe je met zo'n spijkerjasje met glitters joh?


Trendzetten, zijn geen glitters :mad:

Fresh van du zara mattie, vet hip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Skyscraper schreef:
Onthafloorx schreef:
Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?


Tot je 18e wachten is heel moeilijk hoor haha als je al vanaf je 13e naar hardstyle luistert. Ben ook vanaf me 15e naar 16 plus feesten gegaan en 17e naar 18 plus feesten. Alleen de mensen die totaal niks met de muziek hebben mogen van mij wel oprotten als ze jonger dan de min leeftijd zijn.


Ik luister ook vanaf m'n 14e hardstyle, maar ik heb braaf gewacht :$

dennis schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?




Volgens mij heeft iemand nog van mij een filmpje stiekem zitten maken op de bavaria stage, douchbag :thumbdown: Hij hielt z'n telefoon zo vet sneaky vast bluhh :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?




haha kijk die mafkees daar op het balkon boven de stage xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De bavaria stage zag er gezellig uit zo te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil terug :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?



:)


Deelde ze gratis zonnebrillen uit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:12 
 
Hardtraxx Elite

dennis schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?




Haha supertof! mezelf gespot in dat blauw oranje jasje langs dat blonde meisje. Echt n toffe set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:14 
 
Hardtraxx Elite

Liam schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?



Haha dat mannetje in dat rode TC shirt heeft de hele dag zowat daar los staan gaan! Respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:05 
 
Hardtraxxer

Das boskabouter van hierzo ;)
Ik heb ook nog een filmpje gemaakt, zal m s uploaden
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten