Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Lont* Fml >.<

Maaar, ben blij dat ik niet gebleven ben.

Je kan je post gewoon aanpassen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:49 
 
Hardtraxxer

Rolofss schreef:
Lont* Fml >.<

Maaar, ben blij dat ik niet gebleven ben.


ik moet zeggen dat op het filmpje de eindshow er ook wel echt schraal uitziet maar in het echt vond ik hem best prima. Een heel stuk beter dan vorig jaar iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Op de een of andere manier sta ik op intents altijd vooraan bij de eindshow. Daar zie je er geen flikker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Op de een of andere manier sta ik op intents altijd vooraan bij de eindshow. Daar zie je er geen flikker van.


Je mag ook gewoon zeggen dat je tijdens Wildstylez persé vooraan moest staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben stiekem een hele grote Wildstylez fan inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mijn aller eerste feestje, ik vond het geweldig vooral de Ran-d & Adaro Stage :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
ArnoDekkers1995 schreef:
Hier is 'ie!


Mooi om te zien op 1.28 gnhehe

Krijg je gewoon kippenvel van jonguhh

Die vent links vooraan in z'n wit/blauwe jas, wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:06 
 
Hardtraxx Elite

Aftermovie dag 1 intents laat goed zien wat voor kutmensen er rondlopen, goed gedaan dus! :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:20 
 
Hardtraxxer

ik vind het toch wel knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat het net lijkt of er een facking goeie sfeer was. Was er totaal niet, dus props voor de makers van de aftermovie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:23 
 

Skyscraper schreef:
ik vind het toch wel knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat het net lijkt of er een facking goeie sfeer was. Was er totaal niet, dus props voor de makers van de aftermovie :thumbup:


Sfeer is subjectief
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:46 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Sfeer is subjectief


ja oke zal ik het zo zeggen dan: Het lijkt net of het heel de dag los ging. terwijl dit op de main zeker niet zo was.

dat is in de meeste aftermovies wel maar hier vind ik het wel een heel groot contrast
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt eraan. Ik vond er ook geen sfeer hangen, maar anderen wellicht wel. Mensen die meededen met dat hee-hoo gedoe zullen waarschijnlijk wel gevonden hebben dat dat een hele vette sfeer was. Dus zoals hierboven al gezegd werd:
stefaneke schreef:
Sfeer is subjectief
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Die vent links vooraan in z'n wit/blauwe jas, wat een held :worship:


Eindbaas 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die geluidseffecten in de aftermovie :lol: Bij elke kleine armbeweging zo'n enorm "whoosh" geluid. En nog meer van dat soort shit. :x xd
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten