Je kan je post gewoon aanpassenwrote:Lont* Fml
Maaar, ben blij dat ik niet gebleven ben.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
ik moet zeggen dat op het filmpje de eindshow er ook wel echt schraal uitziet maar in het echt vond ik hem best prima. Een heel stuk beter dan vorig jaar iigwrote:Lont* Fml
Maaar, ben blij dat ik niet gebleven ben.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Op de een of andere manier sta ik op intents altijd vooraan bij de eindshow. Daar zie je er geen flikker van.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Je mag ook gewoon zeggen dat je tijdens Wildstylez persé vooraan moest staanwrote:Op de een of andere manier sta ik op intents altijd vooraan bij de eindshow. Daar zie je er geen flikker van.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ik ben stiekem een hele grote Wildstylez fan inderdaad.
Mijn aller eerste feestje, ik vond het geweldig vooral de Ran-d & Adaro Stage
.
Die vent links vooraan in z'n wit/blauwe jas, wat een heldwrote:Krijg je gewoon kippenvel van jonguhh
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Aftermovie dag 1 intents laat goed zien wat voor kutmensen er rondlopen, goed gedaan dus!

-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
ik vind het toch wel knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat het net lijkt of er een facking goeie sfeer was. Was er totaal niet, dus props voor de makers van de aftermovie 
-
S
Sfeer is subjectiefwrote:ik vind het toch wel knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat het net lijkt of er een facking goeie sfeer was. Was er totaal niet, dus props voor de makers van de aftermovie
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
ja oke zal ik het zo zeggen dan: Het lijkt net of het heel de dag los ging. terwijl dit op de main zeker niet zo was.wrote:Sfeer is subjectief
dat is in de meeste aftermovies wel maar hier vind ik het wel een heel groot contrast
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ligt eraan. Ik vond er ook geen sfeer hangen, maar anderen wellicht wel. Mensen die meededen met dat hee-hoo gedoe zullen waarschijnlijk wel gevonden hebben dat dat een hele vette sfeer was. Dus zoals hierboven al gezegd werd:
wrote:Sfeer is subjectief
Eindbaas 2.0wrote: Die vent links vooraan in z'n wit/blauwe jas, wat een held