TiMOTHYb schreef:
No offence Wouter, maar dat jij er blijkbaar wel mee om hebt kunnen gaan wil niet zeggen dat iedereen dat kan. Vooral in een vrij land als Nederland, waar je af en toe bijna doodgegooid wordt met drugs, lijkt het mij zaak de ontwikkeling van kinderen hier zover mogelijk vandaan te houden. Nogmaals: als feesten 18+ zijn sneaken er wat 17-jarigen naar binnen, is het 16+ dan heb je wss ook mensen van 14 binnen. Dat kan écht niet.
Sterker nog, komt er een deel niet binnen, dan wordt er geklaagd dat de beveiliging veel te streng was

echt de omgekeerde wereld.