Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:13 
 
Hardtraxxer

Hier is 'ie!


Mooi om te zien op 1.28 gnhehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 07:49 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Liam schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?



Haha dat mannetje in dat rode TC shirt heeft de hele dag zowat daar los staan gaan! Respect

Dankje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Onthafloorx schreef:
Precies ik ken ook een mannetje die net 16 is en naar hardbass ging, waarom wacht je gewoon niet tot je 18e dan heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken als je 18 wordt?


Tot je 18e wachten is heel moeilijk hoor haha als je al vanaf je 13e naar hardstyle luistert. Ben ook vanaf me 15e naar 16 plus feesten gegaan en 17e naar 18 plus feesten. Alleen de mensen die totaal niks met de muziek hebben mogen van mij wel oprotten als ze jonger dan de min leeftijd zijn.


Ik luister vanaf m'n 8e/9e hardstyle en hardcore, om dan nog eens net zoveel jaren te moeten wachten als dat je op de wereld bent is helemaal kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

No offence Wouter, maar dat jij er blijkbaar wel mee om hebt kunnen gaan wil niet zeggen dat iedereen dat kan. Vooral in een vrij land als Nederland, waar je af en toe bijna doodgegooid wordt met drugs, lijkt het mij zaak de ontwikkeling van kinderen hier zover mogelijk vandaan te houden. Nogmaals: als feesten 18+ zijn sneaken er wat 17-jarigen naar binnen, is het 16+ dan heb je wss ook mensen van 14 binnen. Dat kan écht niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
No offence Wouter, maar dat jij er blijkbaar wel mee om hebt kunnen gaan wil niet zeggen dat iedereen dat kan. Vooral in een vrij land als Nederland, waar je af en toe bijna doodgegooid wordt met drugs, lijkt het mij zaak de ontwikkeling van kinderen hier zover mogelijk vandaan te houden. Nogmaals: als feesten 18+ zijn sneaken er wat 17-jarigen naar binnen, is het 16+ dan heb je wss ook mensen van 14 binnen. Dat kan écht niet.

Sterker nog, komt er een deel niet binnen, dan wordt er geklaagd dat de beveiliging veel te streng was :lol: echt de omgekeerde wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rolofss schreef:
Heb mijn pilvriendjes gedag gezegd & ben lekker alleen naar de muziek op zoek gegaan. Ik kwam al snel bij de Bavaria stage uit, & bij de ttowntent.


Je pilvriendjes gedag zeggen om vervolgens een tent binnen te stappen waar het overgrote deel ook aan de pillen zit, die vind ik niet echt logisch :P


Dat neem je eventjes te letterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?



:)


Bazig mooi dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand toevallig welke nummers Wildstylez als laatste draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Weet iemand toevallig welke nummers Wildstylez als laatste draaide?


Jieha (maar dan met 10 e's en a's), Timeless en Earth meets water dat ik me herinner
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
No offence Wouter, maar dat jij er blijkbaar wel mee om hebt kunnen gaan wil niet zeggen dat iedereen dat kan. Vooral in een vrij land als Nederland, waar je af en toe bijna doodgegooid wordt met drugs, lijkt het mij zaak de ontwikkeling van kinderen hier zover mogelijk vandaan te houden. Nogmaals: als feesten 18+ zijn sneaken er wat 17-jarigen naar binnen, is het 16+ dan heb je wss ook mensen van 14 binnen. Dat kan écht niet.


:worship: Mooi verwoord, spijtig genoeg heb je overschot van gelijk ook...

Verder baal ik enorm dat ik niet ben geweest als ik die filmpjes van de Bavaria stage zie. Wat moet dat heerlijk zijn geweest! Dan maar inhalen op Hardshore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:

Verder baal ik enorm dat ik niet ben geweest als ik die filmpjes van de Bavaria stage zie. Wat moet dat heerlijk zijn geweest! Dan maar inhalen op Hardshore!


Ik heb het zelden zo gek meegemaakt, Op Qapital in de kleine zaaltjes misschien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Rolofss schreef:
Jonas schreef:

Verder baal ik enorm dat ik niet ben geweest als ik die filmpjes van de Bavaria stage zie. Wat moet dat heerlijk zijn geweest! Dan maar inhalen op Hardshore!


Ik heb het zelden zo gek meegemaakt, Op Qapital in de kleine zaaltjes misschien...


Dan ben je nog niet op Alcatrazz geweest :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Rolofss schreef:
Jonas schreef:

Verder baal ik enorm dat ik niet ben geweest als ik die filmpjes van de Bavaria stage zie. Wat moet dat heerlijk zijn geweest! Dan maar inhalen op Hardshore!


Ik heb het zelden zo gek meegemaakt, Op Qapital in de kleine zaaltjes misschien...


Dan ben je nog niet op Alcatrazz geweest :love: :love: :love:


Dat geloof ik zeker, volgend jaar alcatraz ipv intens....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Bavaria stage deed me denken aan The Dungeon op WiSH
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Dat geloof ik zeker, volgend jaar alcatraz ipv intens....

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:22 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
De Bavaria stage deed me denken aan The Dungeon op WiSH


ja daar dacht ik ook meteen aan. Zelfde sfeertje ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 10:56 
 
Hardtraxxer

ArnoDekkers1995 schreef:
Hier is 'ie!


Mooi om te zien op 1.28 gnhehe

Krijg je gewoon kippenvel van jonguhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liam schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?



Die climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Haha dennis

Afbeelding


Dafuq, ik sta met jullie alle 3 ook nog op de foto xd
Dennis ken ik wel, maar geen idee wie jullie waren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuur ff via PB dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:04 
 

VET KOELE SONNEBRIL SWAMPIEEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
VET KOELE SONNEBRIL SWAMPIEEEE

hej man jij ook hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intents Festival 2013 - Endshow Day 1


Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 03:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgendsmij staat er gewoon iemand met een aansteekkont achter de stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 03:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lont* Fml >.<

Maaar, ben blij dat ik niet gebleven ben.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten