Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:09 
 

Afbeelding

Op 1 en 2 juni 2013 vieren we een extra groot feest. Het is namelijk de 10de editie van Intents Festival!

Wij zijn enorm trots op wat Intents in 10 jaar tijd is geworden. Niet alleen de aankleding en show maken het feestje. Afgelopen jaren hebben we met een enthousiaste crew, toegewijde partners en vooral de ontzettend uitbundige bezoekers, fantastische edities van Intents beleefd. Wij zijn iedereen die hieraan heeft bijgedragen ontzettend dankbaar en gaan op 1 en 2 juni dan ook all the way om deze jubileum editie onvergetelijk te maken.

Afgelopen jaar hebben we met succes The Harder Styles geïntroduceerd op Day 2 (zondag). Hier is enthousiast op gereageerd en Day 2 werd ook wel de dag voor de liefhebbers genoemd. Ook dit jaar kun je weer een combi van hardstyle, house, 90's dance & happy hardcore verwachten op Day 2. Wij zorgen er voor dat je Day 2 niet wilt missen.

Vorig jaar was Day 1 van Intents binnen 24 uur uitverkocht. Ons meest recente evenement Fusion: The Harder Styles, vaak een goede graadmeter voor Intents, was binnen slechts 30 minuten uitverkocht. Wil jij verzekerd zijn van een kaartje, zorg er dan voor dat je woensdag 9 januari om 20.00 uur klaar zit om een ticket te bestellen. Wanneer je er snel bij bent maak je ook nog eens kans op een gratis VIP upgrade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben al vijf jaar op een rij naar Intents geweest en het is me nog nooit tegengevallen.

Ben erg benieuwd wat ze er dit jaar van gaan maken! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:24 
 

Wordt mijn 4e keer. Ik ben blij met de weg die ze zijn ingeslagen voor dag 2, moet je nagaan dat in 2007 Nick & Simon er nog op de zondag stonden. Wordt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:54 
 

Dit jaar heen geweest, super feest!
Vorig jaar dus uiteraard weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wss niet aanwezig, vorig jaar was leuk maar er zijn veel betere feesten. Ik vond vooral de sfeer slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7e keer voor mij komend jaar,
Ik ben er sowieso weer 2 dagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

twijfel nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:25 
 

sowieso NIET aanwezig dit jaar

hoerig kutfeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
sowieso NIET aanwezig dit jaar

hoerig kutfeest


Why?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:28 
 

Joykill schreef:
KSwoosh schreef:
sowieso NIET aanwezig dit jaar

hoerig kutfeest


Why?

verschrikkelijke kutsfeer daar, niet normaal
alleen maar dagjesmensen die niet losgaan, en ook nog schraal geluid.
heb et na afgelopen jaar helemaal gehad daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:12 
 

KSwoosh schreef:
Joykill schreef:
KSwoosh schreef:
sowieso NIET aanwezig dit jaar

hoerig kutfeest


Why?

verschrikkelijke kutsfeer daar, niet normaal
alleen maar dagjesmensen die niet losgaan, en ook nog schraal geluid.
heb et na afgelopen jaar helemaal gehad daar

Eens, lokale tienerdisco
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Joykill schreef:
KSwoosh schreef:
sowieso NIET aanwezig dit jaar

hoerig kutfeest


Why?

verschrikkelijke kutsfeer daar, niet normaal
alleen maar dagjesmensen die niet losgaan, en ook nog schraal geluid.
heb et na afgelopen jaar helemaal gehad daar


Idd, bij ons kwamen er in de middag wat gasten zitten, vragen ze om een hijs van onze joint en dus geef ik die vriendelijk aan hun. Ik ga weer met mn maat praten, en we kijken op en we zien hun met onze joint weglopen. Ook deed er ongeveer net zo'n groepje beetje stoer en uitdagen tegen mij toen ik ze om een vuurtje vroeg. Kan ook heel toevallig zijn, maar volges mij zegt dit veel over wat voor mensen er komen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk alleen dag 2 aanwezig, dag 1 teveel irritante mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een hele dikke line-up heel misschien aanwezig, maar verwacht niet dat er meer dan 1 of 2 leuke acts staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik koop wss wel een kaartje, en als de Line-Up tegenvalt verkoop ik 'm weer.
Tenzij m'n halve vriendengroep weer mee gaat, dan is het sowieso wel gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Heb me de hele dag prima vermaakt bij de hardkeur vorig jaar.
Mainstage was niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:24 
 

Na vorig jaar besloten niet meer als feestganger heen te gaan! Hoop er wel bij te zijn als vrijwilliger, is me bij Fusion ook heel goed bevallen :)

Edit: Na alle positieve verhalen over zondag vorig jaar, dit jaar met goeie line-up wel aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:31 
 

Wss gewoon weer aanwezig. Hopen op gratis kaartjes via mijn werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was alleen in 2011 aanwezig!
Was een goed feest, maar inderdaad de sfeer was maar matig! veel dagjes volk ;)
Er zijn vele betere buiten feesten en daarom ook niet opnieuw aanwezig geweest afgelopen jaar.
Dit jaar denk ik dus ook niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
ontzettend uitbundige bezoekers


huh volgens mij was ik dan toch niet op de goede bestemming dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
stefaneke schreef:
ontzettend uitbundige bezoekers


huh volgens mij was ik dan toch niet op de goede bestemming dit jaar

Dan had je de zondag (day 2) moeten gaan.
Zo uitbundig heb ik t amper meegemaakt afgelopen jaar! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig bij een leuke line-up (dag 2 ? ), mits het geluid wordt verbeterd, wat echt drama was dit jaar :P.

Kan me wel het geram tijdens Frequencerz nog goed herinneren, ofniet Dennis :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 01:34 
 
Hardtraxxer

Vrienden van m'n willen dit keer wel naar dag 1, maar hun kennende zijn ze toch te laat met tickets kopen dus waarschijnlijk ben ik dan niet aanwezig. :P Dag 2 met een vette line-up ben ik wel van plan, die dag was vorig jaar ondanks het kutweer veeeeel vetter dan dag 1. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Met een hele dikke line-up heel misschien aanwezig

Dit. Na vorig jaar is dit geen zekerheidje meer. Misschien dag 2, al zal ik dan meer moeite moeten doen om een groepje bij elkaar te schrapen :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten