Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:12 
 
Hardtraxxer

2 superdagen gehad. dag 1 was iets gezelliger door de vele bekenden en omdat ik toen wel kon drinken.
dag 2 was ik bob en ik was er pas om 7 uur. Maar toen ging het op de main wel meer los.

en ja die blikken zijn irritant maar we hebben er ook veel mensen mee aangestoken. Mensen die ineens begonnen te stampen omdat wij dat ook deden. (denk ik dan)

setje van wildstylez viel niet tegen (geen yos). Heb even deetox mogen aanschouwen maar ben voor de rest niet in de bavaria geweest. Heb ff met een kerel met een deetox shirt gepraat, iemand van hardtraxx?

Op dag 1 heb ik trouwens 5x answers (adaro remix) gehoord >.< gaat de nieuwe the record breaking worden denk ik zo.

Over het algemeen was intents echt een stuk beter dan vorig jaar. De house tent mogen ze van mij volgend jaar wel weglaten. Na een dag alleen maar hs te hebben gehoord heb ik echt geen zin om house te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:46 
 
Hardtraxx Newbie

Heb me beide dagen prima vermaakt.

Zaterdag om 12 uur in de auto gestapt vanuit Nijmegen en om 3 uur waren we in Oisterwijk. Waren Nijmegen nog niet uit of we stonden al in de file.

Rond 15:15 binnen. Viel me op dat er goed gefouilleerd werd vergeleken met andere feestjes. Hondje was ook aanwezig. Toen gelijk de Ran-D & Adaro tent ingedoken en dit een beetje afgewisseld met de Bavaria Beach Stage en de hardcore. Even op de mainstage wezen kijken maar beviel me totaal niet dus was daar snel weer weg. Veel van de setjes die ik gehoord heb klonken lekker! Vond Art of Fighters (Oh my sun :worship: ) & The Playah erg lekker draaien.

Hele dag beetje op en neer rond gehuppeld. Om 19:30 helaas naar huis moeten gaan omdat mijn vader in maart 50 is geworden en uitgerekend vandaag zijn feestje vierde. Maarja shit happens.

Zondag rond half 3 weg gereden uit Nijmegen en dit keer waren we er aardig op tijd. Kwamen binnen tijdens Brennan Heart en die vond ik een zéér matige set draaien. Daarna Alpha2 en Digital Punk, dit begon er al wat meer op te lijken, Decibel anthem klonk erg lekker! Frequencerz vond ik lekker draaien. Vervolgens Deepack. Heb je net 1,5 uur lekker staan beuken en dan krijg je Deepack. Viel erg tegen. Vervolgens mister Minus is More himself. Wat een held! Heerlijke set en erg vet dat hij Get Hit draaide! Hierna gelijk RR. Hier keek ik het meest naar uit en hij heeft alle verwachtingen (zoals gewoonlijk) weer waar gemaakt. Wat een set. The Black Demon knalt altijd zo lekker :yay: . Ook vet dat hij Art of Fighters - Redemption draaide. Hierna Adaro & B-Front, dit klonk ook erg vet. Van Mental Theo had ik niet zoveel verwachtingen maar het was uiteindelijk nog wel een leuke afsluiter.

Verder heb ik me gister dood staan ergeren aan het volk dat er af en toe rond liep. Sta je tijdens Radical volledig uit je plaat te gaan, bots je tegen iemand aan en begint 'ie jou te duwen.

Wat me echt op viel was dat zaterdag toen ik binnen kwam (rond 15:15!) er al een aantal mannetjes waren die er helemaal van de kaart bij liepen. Ben benieuwd hoe die thuis zijn gekomen.

Al met al een prima weekend en op naar Hardshore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aaah de sfeer ....

Ik zelf (17) heb mij kapot geërgerd aan het volk wat er rond liep. Ruzies, mensen VDK & het meest hinderlijke; De doorsnede bezoeker van Intens. Ouders van deze kinderen hebben compleet geen idee wat er allemaal gebeurd op zo'n feest. Mijn Moeder heeft er ook geen idee bij, Ik vertelde dat wildstylez er stond, waarnaar ze het meteen goedkeurde... (toch nog iets positiefs) Heb iemand weggedragen zien worden, lijkbleek & schuim op z'n mond, Een jonge knaap. Een meisje die met haar hoofd in een dixi onwel geworden. De lol van het feest was er van mij helemaal af. het is ieder zijn eigen keuze maar ken je grens,& Die kan je nog niet weten als je 16/17 bent ben ik wel achter gekomen. Wil niet heilig doen, maar heb wel mijn les geleerd. Je komt wel oog in oog met onvolwassen gedrag & mensen die het niks interesseert aan wie ze zooi verkopen. Was van plan om Misschien voor de 2e keer een tinkeltje te nemen maar nadat ik dat zag ben ik volledig bekeerd & heb besloten om nooit geen zooi meer te gebruiken & Die dag geen druppel alcohol te nuttigen. Beviel top ! sterker nog, ben nog nooit zo hard losgegaan, & heeft uiteindelijk mijn dag nog goed gemaakt. Heb mijn pilvriendjes gedag gezegd & ben lekker alleen naar de muziek op zoek gegaan. Ik kwam al snel bij de Bavaria stage uit, & bij de ttowntent. Ik zelf heb nog niet te leeftijd, maar ik neem telkens weer het risico om binnen te komen op een 18+ feest simpelweg om niet door knikkebollende mafkezen beoordeelt te worden. Ondanks dat 18+ geen zekerheid is. Ik ga niet om drugs te gebruiken, vrouwen te versieren of om populair te gaan doen 'omdat ik op een bepaald feest ben geweest ' Ik hoop dat jullie dat respecteren & begrijpen. Ik kots van het mainstream volk wat het meebrengt, niks positiefs aan. althans, ik kan niks bedenken met mijn cognitieve vermogens. Ik weet nu niet van de artiesten die mainstream produceren & verkondigen dat het 'all about the music' is, of ze dit nou zelf ook erkennen. of het simpelweg niets interesseert, Want het stoort mij.

Sorry dat ik mijn mening op deze manier deel. vraag niet om reacties... hoop wel op wat begrip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:15 
 

''Mainstream volk''

Dat is op elk festival wel, who cares, weet je van te voren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Dat is op elk festival wel, who cares, weet je van te voren

Tja, dan kan je je er nog aan ergeren :P

Als je met de NS gaat, heb je ook de kans dat je trein niet rijd. Kun je ook niet zeggen van 'Je weet van te voren dat het kan gebeuren'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:18 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Onthafloorx schreef:
:lol: :lol: :lol:

Haha ja van blikken kan ik wel genieten, maar niet van mensen die zeggen 'ik doe met je mee, ik doe met je mee' etcc..

Mag ik nog wel met je dansen? :$


Jij wel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:19 
 

Ik wou ook iets zeggen over die knaap met dat schuimbekken en lijkbleek, maar ik dacht laat ik dat maar niet zeggen wat ik ervan vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:20 
 
Hardtraxx Elite

Rolofss schreef:
aaah de sfeer ....

Ik zelf (17) heb mij kapot geërgerd aan het volk wat er rond liep. Ruzies, mensen VDK & het meest hinderlijke; De doorsnede bezoeker van Intens. Ouders van deze kinderen hebben compleet geen idee wat er allemaal gebeurd op zo'n feest. Mijn Moeder heeft er ook geen idee bij, Ik vertelde dat wildstylez er stond, waarnaar ze het meteen goedkeurde... (toch nog iets positiefs) Heb iemand weggedragen zien worden, lijkbleek & schuim op z'n mond, Een jonge knaap. Een meisje die met haar hoofd in een dixi onwel geworden. De lol van het feest was er van mij helemaal af. het is ieder zijn eigen keuze maar ken je grens,& Die kan je nog niet weten als je 16/17 bent ben ik wel achter gekomen. Wil niet heilig doen, maar heb wel mijn les geleerd. Je komt wel oog in oog met onvolwassen gedrag & mensen die het niks interesseert aan wie ze zooi verkopen. Was van plan om Misschien voor de 2e keer een tinkeltje te nemen maar nadat ik dat zag ben ik volledig bekeerd & heb besloten om nooit geen zooi meer te gebruiken & Die dag geen druppel alcohol te nuttigen. Beviel top ! sterker nog, ben nog nooit zo hard losgegaan, & heeft uiteindelijk mijn dag nog goed gemaakt. Heb mijn pilvriendjes gedag gezegd & ben lekker alleen naar de muziek op zoek gegaan. Ik kwam al snel bij de Bavaria stage uit, & bij de ttowntent. Ik zelf heb nog niet te leeftijd, maar ik neem telkens weer het risico om binnen te komen op een 18+ feest simpelweg om niet door knikkebollende mafkezen beoordeelt te worden. Ondanks dat 18+ geen zekerheid is. Ik ga niet om drugs te gebruiken, vrouwen te versieren of om populair te gaan doen 'omdat ik op een bepaald feest ben geweest ' Ik hoop dat jullie dat respecteren & begrijpen. Ik kots van het mainstream volk wat het meebrengt, niks positiefs aan. althans, ik kan niks bedenken met mijn cognitieve vermogens. Ik weet nu niet van de artiesten die mainstream produceren & verkondigen dat het 'all about the music' is, of ze dit nou zelf ook erkennen. of het simpelweg niets interesseert, Want het stoort mij.

Sorry dat ik mijn mening op deze manier deel. vraag niet om reacties... hoop wel op wat begrip.


Maak je niet druk joh, geef je daarom gewoon met je eigen vrienden feestje bouwen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Rolofss schreef:
Heb mijn pilvriendjes gedag gezegd & ben lekker alleen naar de muziek op zoek gegaan. Ik kwam al snel bij de Bavaria stage uit, & bij de ttowntent.


Je pilvriendjes gedag zeggen om vervolgens een tent binnen te stappen waar het overgrote deel ook aan de pillen zit, die vind ik niet echt logisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verslag van de zondag:

Om 12 uur stond m'n maat alweer voor de deur, en na het nuttigen van een tosti (en ketchup) en een paar pilsjes, richting Asten gefietst alwaar de 'uitgaansbus' zou vertrekken. Dit was zo'n discobus, komen we de bus in zaten er op 3 kerels na alleen maar 16 jarige meisjes in de bus :lol: :lol: .... Erg gezellig, niet dus. De ene helft keek constant op hun mobiel, de rest keek doodchagrijnig voor zich uit. De muziek was er ook naar, onder andere L'amour toujours, Vengaboys, Avicii en Year of Summer gehoord. Gelukkig met m'n maat gek genoeg kunnen doen.

Bij binnenkomst werd er weer erg lekker gefouilleerd, niet dus :P. Kluisje en munten gehaald, en de laatste nummers van Noisecult en PRDX meegenomen, paar oude Noisecontrollers en Wildstylez platen gehoord, erg lekker !

Code Black vs Atmozfears was zoals voorspeld : :yawn: :yawn: :yawn: Ene hitje en blije riedeltje na het andere, enige fatsoenlijke nummers in deze set waren Brutal en Revolution. Up Top werd niet eens gedraaid :'). Ondertussen in het reuzenrad en bij de happy hardcore geweest, was wel leuk !

Hierna begon Brennan Heart aan z'n set, hij draaide wel een paar leuke nummers zoals FIFO, Puta Seid, Bang the Bass, One Blade en verder weet ik het niet echt meer (bier vloeide rijkelijk).

Na Brennan Heart werd het tijd voor A2 vs DP, begonnen met The Record Breaking en daarna zijn we gaan eten. Kan me nog Cocaine MF en nog wat andere harde platen herinneren, weet het niet echt meer :P.

Frequencerz live was heel erg vet, wat een verschil met hun set van vorig en dit jaar ... Vooral qua sfeer, iedereen ging echt uit z'n plaat ! Attention blijft uiteraard gruwelijk, heerlijk ook hoe iedereen meezingt !

Hierna kwam Deepack, lekker gevarieerd setje met o.a. Sloopvergunning, Fire in the Hole, On the Go en helaas wel wat rare Anarchy nummers. Sfeertje bloeide een beetje dood hier door.

Na Deepack Crypsis live, dit was gewoon rammen geblazen, met o.a. Torture, Before the Storm, Drug 'n Roll, Lost in the Mist en Nackt :bomb: ! Sfeertje zat er helemaal vooraan lekker in !

De volgende MiM artiest mocht achter de decks verschijnen, Radical Redemption ! Tracklist was al bekend, maar dit sloeg qua beukgehalte nergens meer op. Sinds Q-base geen setje meer gehoord van 'm, dus weinig standaard voor mij :D ! Extreem lomp waren natuurlijk de momenten met God's Child, Unlike Others, Pattern 2 en Fade to Black.

Hierna Adaro vs B-front, vond hier eerlijk gezegd niet zo veel aan. De standaard plaatjes werden weer gedraaid, en natuurlijk afsluiten met Magic :P.

Mental Theo was grappig, keihard lopen hakken op de Wake Up remuxx :lol: :lol: :lol: ! Verder heeeeel erg veel foute platen gehoord, maar doe volgend jaar maar Partyraiser ofzo.

Wat algemene dingen:
- Meisjes die vragen of je rustiger wilt doen bij Crypsis
- Met random mensen een hoopje maken ergens vooraan :lol:
- Sfeertje was heerlijk, ook gewoon met onbekenden los gaan, heerlijk is dat !
- Radical eindbaas
- Bier was lekker
- Op de terugweg nog een chick weten te hosselen in de bus met lekkere tetten.
- Ik neem voortaan een knuffelbeer mee.

- Punten

- Eten was erg duur
- Code Black vs Atmozfears
- Mensen die niks te zoeken hebben op een feest
- Kinderen die drugs gebruiken

+ Punten

- Veeeel beter geluid dan vorig jaar, vond het precies goed
- Lekker sfeertje
- Er een feest van maken met onbekenden
- Sloopvergunning, God's Child en Puta Seid
- Alweer ontzettend hard losgegaan met Dennis (HT)
- Gewoon gek doen met onbekenden
- Foute muziek in de bus
- Lasershow in de bus terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn genoeg mensen die wél met drugs om kunnen gaan. Moeten mensen met een biertje teveel dan ook direct verbannen worden van het terrein? Moet je daar ook maar van weglopen? Wat een bekrompen gedachte, de wereld wordt niet zoals jij het hoopt of wil. Bij niemand niet. Deal with it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Moeten mensen met een biertje teveel dan ook direct verbannen worden van het terrein?

Ligt eraan wat je onder 'teveel' verstaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet in elk geval dat dat 16+ veel schadelijker is dan 10 dB geluid harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:35 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ik weet in elk geval dat dat 16+ veel schadelijker is dan 10 dB geluid harder.


:lol:

Ohja nog een irritatiepuntje, mensen die denken dat ik ook zo'n 16 jaarig huppelkutje ben en me daarom alleen boos aan kunnen kijken of 'flikker op' kunnen zeggen als ik voorbij loop en niks doe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar hing jij eigenlijk uit op dag 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waar hing jij eigenlijk uit op dag 2?

Idd, ze wilde ons niet zien ofzo.. Krijg je met die 16 jarige huppelkutjes die daar maar arrogant staan te doen en me gek aan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:44 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waar hing jij eigenlijk uit op dag 2?

Idd, ze wilde ons niet zien ofzo.. Krijg je met die 16 jarige huppelkutjes die daar maar arrogant staan te doen en me gek aan kijken.


Haha ik vond jullie niet he en jullie mij ook niet ik heb zelfs 2x in iemand z'n nek gezeten, dus het ligt niet aan mij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waar hing jij eigenlijk uit op dag 2?

Idd, ze wilde ons niet zien ofzo.. Krijg je met die 16 jarige huppelkutjes die daar maar arrogant staan te doen en me gek aan kijken.


Haha ik vond jullie niet he en jullie mij ook niet ik heb zelfs 2x in iemand z'n nek gezeten, dus het ligt niet aan mij! :D

Zal de volgende keer wat beter kijken :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:02 
 

Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waar hing jij eigenlijk uit op dag 2?

Idd, ze wilde ons niet zien ofzo.. Krijg je met die 16 jarige huppelkutjes die daar maar arrogant staan te doen en me gek aan kijken.


Haha ik vond jullie niet he en jullie mij ook niet ik heb zelfs 2x in iemand z'n nek gezeten, dus het ligt niet aan mij! :D



In het midden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dennis

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ik ben ook weer bijgekomen van het toch wel heel leuk weekend! Dag 1 was dik.. Op het begin bij de Outrageous gestaan. Heerlijke binnenkomer. De Bavaria Stage was echt heel vet! Vanaf Noisecult daar gestaan! Behalve met Ophidan Live. Daarna het bekende verhaaltje van de Theracords artiesten.. Wat een geniale sfeer daar!

Na Intents ben ik last minute nog naar SubQuak gegaan. Dat was echt heerlijk! Lekker Dubstep en Drum and Bass

Dag 2 ik was nog echt brak van de dag ervoor. Maar na het nodige oude klassiekers op de Outdageres stage! Naar de main voor het echte beuk werk.. Heel veel bekenden gezien. Ik denk dat ik (bijna) iedereen Hier van Hardtraxx heb gezien...

Al met al een super weekend gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In ieder geval liever mensen aan de drugs dan zuipers die ruzie zoeken.
Maar ben het wel eens met wat eerder gezegd is.
Drugs is leuk, maar alleen als je er fatsoenlijk mee omgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
In ieder geval liever mensen aan de drugs dan zuipers die ruzie zoeken.
Maar ben het wel eens met wat eerder gezegd is.
Drugs is leuk, maar alleen als je er fatsoenlijk mee omgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Jefskii wat doe je met zo'n spijkerjasje met glitters joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is de nieuwe rage schijnt Davey, binnenkort ff afspreken om te shoppen?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten