Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik het volgend jaar ook wel lekker laat voor wat het is, op zich wel een aardige dag gehad en eigenlijk continu met leuke mensen gestaan maar vooral naarmate het later werd ging het nergens meer over. Uurtje eerder weggegaan ook trouwens, echt geen zin om te gaan lopen dringen bij de lockers.

Hier in de buurt was ik met 18 jaar een van de eerste, de tijden zijn wel veranderd en het gebeurt hier nu wel vaker met uitgaan maar je ziet hier gewoon nauwelijks kinderen van 16 in de stad, en al helemaal niet aan de drugs. Volgende feestjes gelukkig weer allemaal 18+, wat een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen dag 2 geweest. Wat een fantastische dag heb ik gehad. Ik was de BOB, maar nuchter me toch zeker heel erg goed vermaakt! Hele dag op de main gestaan, vond alle sets echt gruwelijk. Eigenlijk de eerste keer dat ik naar een feestje ging waar vrijwel alleen maar RAW werd gedraaid. Vond echter wel dat Deepack de main een beetje dooddraaide. Kan niet kiezen welke set ik 't allerbest vond, vond 't allemaal mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Freqz draaide een plaat met iets van destroy als vocal, welke is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:10 
 
Hardtraxx Elite

Dat is een nummer die ze al eerder hadden gemaakt, maar nooit hebben afgemaakt. Nu dus wel;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:21 
 
Hardtraxx Elite

Iemand filmpjes van de Bavaria Stage dag 1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:28 
 
Hardtraxx Elite

Dag 2 was sowieso beter als dag 1, maar wat een irritante kutgastjes zeg jeeeezus..

Ik was gewoon los aan t gaan en ineens zie ik achter me gastjes hele tijd kijken, dus ik dacht oke nevermind.. Hoor ik die ene ineens tegen die andere zeggen 'sow die is van de kaart joh dat meisje', kwam zo'n gastje ook nog is vragen of het wel goed met me ging :/ Terwijl ik 101% nuchter was 'zucht'.. Vervolgens blijven ze kijken dus ik dacht nja ik ga er mee praten misschien flikkeren ze dan een end op, maar neehoor.

Later ook nog andere gastjes die het prachtig vonden hoe ik los ging, allemaal oke, maar daarna bleven ze maar naar me kijken en zeggen 'ik doe met je mee' en toen ze zagen dat ik living for the moment op m'n arm had nou joh toen moest iedereen het weten. Ben zelfs een paar keer bij m'n vrienden weg gegaan omdat ik er zo gek van werd.

Sets van dag 1 waren beter dan dag 2, maar sfeer op de main was 100x beter dan dag 1, goed vermaakt dus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
Dag 2 was sowieso beter als dag 1, maar wat een irritante kutgastjes zeg jeeeezus..

Ik was gewoon los aan t gaan en ineens zie ik achter me gastjes hele tijd kijken, dus ik dacht oke nevermind.. Hoor ik die ene ineens tegen die andere zeggen 'sow die is van de kaart joh dat meisje', kwam zo'n gastje ook nog is vragen of het wel goed met me ging :/ Terwijl ik 101% nuchter was 'zucht'.. Vervolgens blijven ze kijken dus ik dacht nja ik ga er mee praten misschien flikkeren ze dan een end op, maar neehoor.

Later ook nog andere gastjes die het prachtig vonden hoe ik los ging, allemaal oke, maar daarna bleven ze maar naar me kijken en zeggen 'ik doe met je mee' en toen ze zagen dat ik living for the moment op m'n arm had nou joh toen moest iedereen het weten. Ben zelfs een paar keer bij m'n vrienden weg gegaan omdat ik er zo gek van werd.

Sets van dag 1 waren beter dan dag 2, maar sfeer op de main was 100x beter dan dag 1, goed vermaakt dus! :D


Ook last van inderdaad, komen ze vragen hoe komt het dat je zo goed kunt hakken? Dus ik zei ja gewoon doen schijt hebben en alles, zegt zo'n klein gastje, jaja zeker een pilletje naar binnen gedaan. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:34 
 
Hardtraxx Addict

lkr hakku jatog
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mannetjes die om 2100 nog met shirt uitliepen. etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Radical draait ook elke keer hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ha ja skr marijn wnr gan we wr krtje hakku hc4lif gap
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso ken ik nauwelijks een feest met een dooiere sfeer dan Intents...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yolo

hakku is me leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Heb opzich wel genoten van de blikken die ik kreeg van kleine meisjes en jongetjes tijdens AVIO bij de main :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
ha ja skr marijn wnr gan we wr krtje hakku hc4lif gap


hep je wel auss andrs moe je ni zo popi dan ben ju geen echte gab
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:46 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol: :lol:

Haha ja van blikken kan ik wel genieten, maar niet van mensen die zeggen 'ik doe met je mee, ik doe met je mee' etcc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:07 
 
Hardtraxxer

Opzich nog prima kunnen vermaken maar als ik volgende jaar nog ga dan ga ik alleen dag 2 denk ik. Mede doordat de sfeer dan veel beter is.
De Bavaria Beachhouse dag 1 was super. Helaas waren mijn vrienden niet echt in de mood daarom niet alle setjes helemaal mee kunnen krijgen. De setjes die ik heb gehoord waren allemaal wel prima.
De ''nieuwe'' van frequencerz en Rockstar zijn wel erg lekker. Ook de set van RR en Crypsis gister waren erg lekker.
Onthafloorx schreef:
Dag 2 was sowieso beter als dag 1, maar wat een irritante kutgastjes zeg jeeeezus..

Ik was gewoon los aan t gaan en ineens zie ik achter me gastjes hele tijd kijken, dus ik dacht oke nevermind.. Hoor ik die ene ineens tegen die andere zeggen 'sow die is van de kaart joh dat meisje', kwam zo'n gastje ook nog is vragen of het wel goed met me ging :/ Terwijl ik 101% nuchter was 'zucht'..
Sets van dag 1 waren beter dan dag 2, maar sfeer op de main was 100x beter dan dag 1, goed vermaakt dus! :D

Ik heb daar de laatste weken ook steeds meer last van. Mensen die komen vragen wat ik heb gebruikt en als ik dan zeg dat ik niks gebruik mij beginnen uit te lachen. En gister stond er ook nog een meisjes mij uit te lachen omdat ik los stond te gaan. Lekker negeren en je ding blijven doen. Ik heb er schijt aan wat ze van mij denken. Ik ga er heen voor de muziek en niet om er bij te horen. Gelukkig waren er gister meer mensen die mee losgingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had ik op de main ook gruwelijk veel last van. Iedereen stond me onbeschaamd aan te kijken. Wat een mongooltjes zeg.

Op het einde toen Oh my sun werd gedraaid stond ik vooraan, totaaal geen ruimte. Maar ik ben heerlijk asociaal hard gaan hakken, al die homos schrokken zich wild en hebben braaf ruimte voor mij gemaakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:34 
 
Hardtraxxer

Weet iemand toevallig wat Deepack gister zoal draaide?
Ik ben toch wel benieuwd naar hun set. Ik heb er zelf niks van mee gekregen omdat ik aan het eten was en ff bij darkraver ben wezen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 16:23 
 
Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Basshunterzz schreef:
Dag 1:
Daarna mijn 1ste Indrustial setje, toen ik de tent binnenkwam dacht ik waar is de logica in die muziek, maar na een tijdje wen je daar wel aan en heb me goed vermaakt.


Ophidian neem ik aan dat je bedoeld? Was niet echt industrial wat ie draaide, vooral veel van zijn oudere iets minder toegankelijke normale hardcore. Maar de logica in zijn mixwerk en effectjes kwam de logica van de nummers niet echt ten goede, vond het regelmatig een beetje te chaotisch, dus dat verklaart het ook een beetje :P

Klopt, ik vond Ophidian ook echt zwaaaar tegen vallen. Zat totaal geen vaart in en ook niet echt een idee achter had ik 't idee. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld zijn Qore 3.0 liveset.. Of zijn set op Thunderdome, of de set samen D-Passion laatst op Masters.. Dan was dit echt bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Weet iemand toevallig wat Deepack gister zoal draaide?
Ik ben toch wel benieuwd naar hun set. Ik heb er zelf niks van mee gekregen omdat ik aan het eten was en ff bij darkraver ben wezen kijken.

Wij zijn toen gaan eten dus heb er niet heel veel van mee gekregen, maar toen ik wat drinken ging halen draaide ze sloopvergunning... wat een knaller blijft dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Freqz draaide een plaat met iets van destroy als vocal, welke is dat?

Atmozfears - Destroy? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
:lol: :lol: :lol:

Haha ja van blikken kan ik wel genieten, maar niet van mensen die zeggen 'ik doe met je mee, ik doe met je mee' etcc..

Mag ik nog wel met je dansen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:51 
 

Afbeelding

Afbeelding

2 feateus van Intents :cool:

Overigens die broodjes kipburger waren goed te eten daar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:10 
 

Dag 2 was top! Dikke sfeer en goede setjes. Crypsis held van de dag.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten