De fouillering... Ik had makkelijk een kilo coke & een dikke blaffer mee naar binnen kunnen nemen, Ze deden ook niet zo moeilijk over Een aftershave fles van glas. Een bus deo mocht ik dan weer niet mee naar binnen nemen, Ook ben ik gratis naar binnen gekomen, vraag me niet hoe maar het is gebeurd. Voor de rest vond ik de voedselaanbod erg slecht. Er schijnt een terrein geweest te zijn, maar ik wist er niks van, dus was ik aangewezen op hotdogs & loempia's.
Maar hoe dan?wrote:.. Ook ben ik gratis naar binnen gekomen, vraag me niet hoe maar het is gebeurd....
Meteen als je het terrein binnenkwam was er rechts wel wat voedselaanbod, met een grote tent met tafels en stoeltjes. Dit was wel nog best een eind lopen als je bijv. van de main ofzo af kwam. Maar zo rond 6 uur stond er voor de frituurkraampjes een rij van 20 meter breed en 5 meter dik. Heb dan ook echt lang moeten wachten voordat ik iets kon bestellen. Wel grappig was weer toen de friet gebracht werd, iedereen in de rij begon te juichen.
Over het festival verder, heb me echt goed vermaakt! Alpha2 draaide nog boven verwachting goed, verder het gebruikelijke van Adaro, Frequencerz en Donkey Rollers
+
Alpha 2
Adaro
Lichtshow in Ran-D & Adaro tent met mijn spacebrillen
-
Lange rijen voor alle voedselkraampjes rond 6 uur, dan is het ook wel etenstijd, maar deze rijen waren echt niet meer normaal.