Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:10 

Hardtraxxer

De fouillering... Ik had makkelijk een kilo coke & een dikke blaffer mee naar binnen kunnen nemen, Ze deden ook niet zo moeilijk over Een aftershave fles van glas. Een bus deo mocht ik dan weer niet mee naar binnen nemen, Ook ben ik gratis naar binnen gekomen, vraag me niet hoe maar het is gebeurd. Voor de rest vond ik de voedselaanbod erg slecht. Er schijnt een terrein geweest te zijn, maar ik wist er niks van, dus was ik aangewezen op hotdogs & loempia's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:21 

Hardtraxx Addict

Rolofss schreef:
.. Ook ben ik gratis naar binnen gekomen, vraag me niet hoe maar het is gebeurd....

Maar hoe dan? :P

Meteen als je het terrein binnenkwam was er rechts wel wat voedselaanbod, met een grote tent met tafels en stoeltjes. Dit was wel nog best een eind lopen als je bijv. van de main ofzo af kwam. Maar zo rond 6 uur stond er voor de frituurkraampjes een rij van 20 meter breed en 5 meter dik. Heb dan ook echt lang moeten wachten voordat ik iets kon bestellen. Wel grappig was weer toen de friet gebracht werd, iedereen in de rij begon te juichen.

Over het festival verder, heb me echt goed vermaakt! Alpha2 draaide nog boven verwachting goed, verder het gebruikelijke van Adaro, Frequencerz en Donkey Rollers :thumbsup: . Ondanks dat mijn vrienden eigenlijk geen hardstyle liefhebbers zijn zoals mij, en meer van het commerciële zijn, ben ik heel blij dat ik ze ook nog mee heb gekregen naar laatste halfuur Crypsis, en Ran-D & Adaro. Grote kans dat ik hier volgend jaar weer ben.

+
Alpha 2
Adaro
Lichtshow in Ran-D & Adaro tent met mijn spacebrillen :D

-
Lange rijen voor alle voedselkraampjes rond 6 uur, dan is het ook wel etenstijd, maar deze rijen waren echt niet meer normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:38 

Hardtraxx Addict

Na B-Front helaas enorm veel last gehad van mijn knieholtes, dus helaas wat rustiger aan moeten doen, desondanks een topfeestje gehad. Adaro (met Ran-D en solo), Donkey Rollers, Frequencerz, B-Front, E-Force & Luna en Avio Live waren toch wel de beste setjes.

Edit: Was ook nog heel even bij Deetox komen kijken, daar heb ik vast wel hardtraxxers gezien maar niemand die mij herkende (Kan ook want heb jullie nooit gezien), stond daarna nog even boven met een vriend en een gast die volgens mij aan de drugs was. Ik had een Oranje/Rood Refill vest aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:28 

Hardtraxx Addict

Alpha2 draaiden zo random xd , in het stukje dat ik er was heb ik Gangster's Don't Dance Rmx, Carnage, Shade, Decibel anthem, Cocaine MF remix en Magic gehoord, allemaal door elkaar :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:46 

Hardtraxx Elite

Om 2 uur waren wij binnen. Toen gelijk naar de RAW stage gegaan daar draaide atmozfears nog, vond er niet veel aan. Toen even het terrein verkend, in het begin trouwens een vriend eruit gepikt door de drugshond (wat een sfeerverpester) zijn 2 pillen afgenomen, maar gelijk daarna had hij weer nieuwe dus geen probleem. Toen een half uurtje met de groep bij de hardcore gestaan, geen idee wie er op dat moment draaide maar we stonden in de midden en ik vond het geluid al te zacht. Toen ben ik samen met mijn vriendin even naar de Main geweest (meer haar muziek) toen kwamen we de rest weer tegen en zijn we wat meer in de midden gaan staan van de main, daar draaide Max Enforcer, vond er ook geen bal aan.

Toen werd het leuker, bij B-front en Alpha2 heb ik me redelijk vermaakt, toen bij Adaro met de hele groep, dat was echt top! Toen ging iedereen weer een beetje zijn eigen weg, even naar de hardcore geweest, maar toen besefte ik dat er nog een stage was waar blackburn moest staan... Na lang zoeken gevonden en ooh, had ik die stage maar eerder gevonden, dat was echt knallen, vooral ook bij Deetox.

Toen bij ran-d en adaro geweest, veelste druk dus snel weg, jammer. Toen nog even bij de main en hardcore geweest en toen was het feestje alweer voorbij.

+ punten

beach bavaria stage
geluid bij RAW en later op de dag bij de Main.
gezellige dag gehad met z'n alle.
topservice bij de EHBO
Top busreis geregeld door arnodekkers1995 en guusvdblom

+- punten

het aantal mensen dat er VDK bij liep, belachelijk gewoon, maar sommige waren wel gezellig!!

- punten

Geluid bij de hardcore
Eten
Paar bekende opgepakt, maar goed eigen schuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:59 

Hardtraxx Veteran

Er werd dit jaar gelukkig veel meer losgegaan op de main dan vorig jaar. ook bij AVIO en Freuqencerz deze keer.
Ik vond de main wel veel te druk, maar er was achterin vrij goed geluid (af en toe een beetje dof, volgens mij door de windvlagen), dus bij Frequencerz en Donkey Rollers mooi daar gestaan en alle ruimte gehad om los te gaan. Tijdens Donkey Rollers in m'n eentje want de rest van de groep wilde per sé naar het midden, waar je zelfs je armen niet eens kwijt kon.
The Z. opende wel lekker, jammer dat ie Bring That Shit Back niet heeft gedraaid (stond hier wel 2 keer als verzoekje, waarvan 1 va mij :P ) complimenten voor het draaien van Mad Lay Number Three, dat was een mooie track om m'n dag mee te beginnen :D

Ran-D & Adaro ook even meegepakt, tot aan de tweede hardcore track, jammer dat ze al zo vroeg hardcore gingen draaien. Wel vette tracks gehoord, de originele Struggle For Existance (eindelijk weer eens), Do You Want Heavy, Bitcrusher Remix. Toen we aan kwamen lopen bij de main hoorde ik Brennan Heart - Wide Awake (ft. Shanokee), een track die hij op Defqon 2010 en Feestfabriek heeft gedraaid en verder vrijwel nooit meer. De track had wel een andere climax en melodie dan eerst, maar ik hoop echt dat ie iets gaat doen met die track, een van de weinige zang-nummers van Brennan Heart die me wél aanspreekt. oh ja, D-Block & S-Te-Fan en Wildstylez waren kut. Enter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 17:19 

Artiest

Héél erg gezellig en vet feest was dit voor mij :D

Mijn tracklist:
01. Jon The Baptist And Dj Chuck-e ft. Mc Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
02. Blackburn ft. Yuna-X - Shelter
03. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit)
04. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
05. Phrantic - In The Mix
06. Phuture Noize & Phrantic - On With The Show
07. Klonez vs Busho - Wreak Havoc (Alphaverb Re-venge Mix)
08. Dj Thera - The Coast (Is Clear)
09. Digital Punk & Nitrouz - Shadows Of The Day (Climax Cut)
10. Blackburn - Without Warning
11. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
12. A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
13. The Pitcher vs Donkey Rollers - To The End (Original Mix)
14. Blackburn - Stay Alert
15. B-Front - Undiscovered
16. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
17. Digital Punk & Crypsis - Radiant
18. Zany and Nitrouz - Lonely Dark (Original Mix)
19. Blackburn - Hunt Down
20. Brooklyn Bounce - X2X We Want More (Deepack Remix)
21. B-Front & Digital Punk - For The Girls
22. Zany - Psychedelic Trip (Original Mix)
23. Dj Thera - The Battle
24. Geck-o & Wavolizer - Punk!
25. Phrantic & Blackburn - In Your What?
26. Degos & Re-Done - Crisis
27. Deepack - The Prophecy

https://www.facebook.com/notes/blackburn/tracklist-blackburn-intents-festival-01-06-2013/470388083038782
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 17:33 

Hardtraxxer

Geweldig feest gehad. Volgens mij was 't geluid wel een stuk verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Ook de eindshow heel dik. De setjes op de main (Dbstf, donkeys, wildstylez) waren vrij matig. Avio was nog wel okee, maar ook niet meer dan dat.

Maar dat eerste half uur van Ran-D en Adaro :woot: echt heel vet. Oa mindgame, do you want heavy, bitcrusher, shiverz, night after night remix, acid nightmare remix en the massacre. 't was daardoor echt zonde dat ze na een half uur op hardcore overgingen. Daarom maar eerder naar de main gegaan voor de afsluiter, waar Brennan heart er nog ff gauw wake up en KOTU oplegde xd weer heerlijk om gelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 18:12 

Hardtraxx Elite

Zou Deetox ook haar tracklist van Intents kunnen plaatsen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 18:40 

Artiest

Hard4Us schreef:
Zou Deetox ook haar tracklist van Intents kunnen plaatsen? :)

Zal morgen even kijken of ik nog alles weet, nu eerst ff chille!

T was iig een te gek feessie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 21:16 

Hardtraxxer

Ik had afgesproken met Brabanders, die mijn kaartje hadden. Ik had hun nog geen geld gegeven daarvoor. Ik had aan een vriendin gevraagd of ze mijn kaart wou afgeven bij die gast van paylogic, omdat ik ov vertraging had. & ze anders 1,5 uur moest wachten om hem aan mij te geven, na lang aandringen wilde ze dat van paylogic wel. Hadden ze haar kaart vergeten af te scannen... & mijn kaart daar afgegeven. Zei was dus gratis naar binnen.... Toen ik daar aankwam had die gast van paylogic een kaart in kleur ipv. zwartwit. Al die mensen hadden zwartwit kaarten dus vond het al vreemd. Toen ik eenmaal daar aankwam gaf die vriendin mij daar die kaart die oorspronkelijk van mij was & heb hem buiten verkocht aan een gast die verboden middelen bij zich had. Mocht ook gewoon weer naar binnen.... heel raar... heb nog nooit zo'n soepel beleid gezien als bij de stichting kloontjes, overigens een prima organisatie. Het geld weer gegeven aan mijn vriendin & erg genoten van mijn gratis feest.

Eenmaal bij je lockers kwam ik erachter dat ik nog een pakje sigaretten & een kurkentrekker in een voorvakje zat waar je toch iemand lelijk mee kan verwonden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

Gezellige fissa met mijn papa ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 08:35 

Hardtraxx Addict

Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 09:07 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Gezellige fissa met mijn papa ^^

:lol: held
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 10:10 

Hardtraxx Veteran

Holy shit wat was Radical Redemption dik :bomb: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 10:12 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag was meer een bijbuurt reünie, daar stond het geluid ook op afgesteld. Zondag een leuke partij gedanst, mooi dagje ook al was ik de bob :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:10 

Hardtraxx Veteran

Dag 1:

Begonnen met Mark with a k, maat van me wilde een keer een tek setje horen. Vond het niet veel bijzonders, waren vooral hitjes. Daarna naar Atmozfears gegaan, arrogante ventjes vind ik het maar vond de set ook niet heel bijzonder. Luna en E-Force even gedaan en die set was wel lekker. Na een half uur naar Art of Fighters gelopen omdat daar 2 gasten stonden die met ons mee waren gereden, ik dacht dat die altijd met tweeën waren? Oh my sun live vond ik trouwens wel vet, toen half uurtje Tha Playah set was best standaard en niet heel spetterend. Hierna even wat gaan eten en daarna AVIO. Vond het een lekker setje, maar dat publiek... :thumbdown: gelukkig was het toen niet al te druk, zoals het wel bij Isaac was.
Na een paar minuten DBSTF gingen we naar de Bavaria tent, niet wetend dat P & F omgedraaid was met Blackburn dus zijn we maar even ergens gaan zitten. Om 7 uur Prefix en Density, dat was echt genieten (Tanya live :worship:) en eindelijk een Theracords sticker :D. Daarna besloten naar Freqz en DR te gaan. Rockstar klinkt live echt vet en DR voor de 1ste keer beviel me ook wel, het was niet al te druk dus we hadden lekker veel ruimte.
Daarna mijn 1ste Indrustial setje, toen ik de tent binnenkwam dacht ik waar is de logica in die muziek, maar na een tijdje wen je daar wel aan en heb me goed vermaakt. Partyraiser was voor mij echt de held van de avond, wat kan die man draaien en het tempo erin houden. Laatste uurtje afgesloten met Wildstylez die niet tegen viel, maar ik was helemaal kapot. Nog genoten van de eindshow en daarna lekker lang in de rij staan voor de uitgang. Al met al een leuke dag :thumbup:

Dag 2:

Voor school achter de bar gestaan bij de main, wat was de sfeer goed zeg. Heb echt staan genieten van Crypsis LIVE en Radical :worship: Iemand toevallig een tracklist, of in ieder geval welke nummers ongeveer gedraaid zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:25 

Hardtraxxer

Alleen dag 1 geweest prima vermaakt over, heb me wel kapot gelachen om sommige kleine mannetjes van een jaar of 15/16 die niet meer wisten wat onder of boven was.

Mooiste moment van de dag voor mij was een denk 16 jarig mannetje al aardig van de wereld (kwart voor 3 ongeveer :thumbdown:­). Die vroeg tijdens Max Enforcer wie er aan het draaien was toen ik zei dat het Evil Activities was begreep hij het niet toen ik herhaalde dat het Kel was trok hij een nog vreemdere bek en vertelde dat hij maar om half 7 naar de hardcore moest voor Max Enforcer.

Kom ik hem in de avond tegen met zijn kaken nog verder op ze knieën -.- jah ik heb hem gezien hoor weet alleen niet wanneer Kel draait. Nou je kon mij wegdragen :lol:

Heeft er iemand nog die 2 gasten rond een uur of 2 bij de ingang zien wegrennen toen de beveiliger met hond de auto uitstapte. 2 politie mannen gingen achter ze aan.

Volgens jaar zeker weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:42 

Donateur

Radical:
Pattern 2
Atomic Warfare
Give Me Pain Till I Die
Brutal 2.0
Brutal 3.0
CTRL.ALT.DEL
Be Amazed
One by One
Unlike Others
Resurrected Soul
Devastation & Disorder
Acccucuasfisfd Filth
Black Demon
Everyone Has Died
God's Child
Drug 'n Roll
Chronic Counter (hardcore)

Begon volgens mij met Jealousy. Verder werden volgens mij alle 4 de platen van die oude Chain Reaction EP gedraaid. Crypsis gooide gewoon wat werk van z'n album erop, en daarnaast Get Hit en Transmission + Torture. Beide erg dikke sets, al kon je bij Crypsis duidelijk het verschil merken ten opzichte van toen hij live stond op Loudness. Dat zat veel beter en gedurfder in elkaar. Oh hij sloot af met Bitch remix trouwens, die ging nog wel aardig hard ook.

Oh mogen ze gewoon The Watcher laten staan als Crypsis hem daarvoor toch al heeft gebruik. Villain en RR is niet echt een combinatie om over naar uis te schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:51 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Radical:
Pattern 2
Atomic Warfare
Give Me Pain Till I Die
Brutal 2.0
Brutal 3.0
CTRL.ALT.DEL
Be Amazed
One by One
Unlike Others
Resurrected Soul
Devastation & Disorder
Acccucuasfisfd Filth
Black Demon
Everyone Has Died
God's Child
Drug 'n Roll
Chronic Counter (hardcore)
Tuatara
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:31 

Donateur

Oh en Joey gooide Angerfist - From The Blackness er nog op.

Ik vond het trouwens wederom totaal niet grappig en in en in triest om jochies van 16 (soms jonger) er zo aan toe te zien. Bij meisjes is het nog veel erger, het is gewoon schrijnend om te zien hoe zon schaapje over het terrein dwaalt helemaal strak, ogen als planeten en totaal geen idee meer van hoe of wat. Had het er nog over met Hooli maar dit kan toch nooit goed zijn voor je ontwikkeling? En dan viel het op zondag nog mee qua publiek, op zaterdag sta je bij de hardcore als 16 jarige gewoon naast de pep tikkende anabolen. Ouders hebben er totaal geen grip meer op, zijzelf ook niet (want het is op dat moment gaaf en YOLO) en festivalaanbieders weten dondersgoed wat ze aan het doen zijn (getuige bijvoorbeeld de controle die echt nergens op sloeg). Zelfde geval in de Kdanz altijd, bah bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:37 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Oh en Joey gooide Angerfist - From The Blackness er nog op.

Ik vond het trouwens wederom totaal niet grappig en in en in triest om jochies van 16 (soms jonger) er zo aan toe te zien. Bij meisjes is het nog veel erger, het is gewoon schrijnend om te zien hoe zon schaapje over het terrein dwaalt helemaal strak, ogen als planeten en totaal geen idee meer van hoe of wat. Had het er nog over met Hooli maar dit kan toch nooit goed zijn voor je ontwikkeling? En dan viel het op zondag nog mee qua publiek, op zaterdag sta je bij de hardcore als 16 jarige gewoon naast de pep tikkende anabolen. Ouders hebben er totaal geen grip meer op, zijzelf ook niet (want het is op dat moment gaaf en YOLO) en festivalaanbieders weten dondersgoed wat ze aan het doen zijn (getuige bijvoorbeeld de controle die echt nergens op sloeg). Zelfde geval in de Kdanz altijd, bah bah.

Ik moet zeggen dat ik ook redelijk jong ben begonnen (17 jaar), maar inderdaad. Ik vind het ook wel pijnlijk om te zien. Ouders hebben er totaal geen grip meer op en hier in de buurt is het eigenlijk vanzelfsprekend geworden om op 'dat soort feesten' drugs te gebruiken. En dan ook de kleintjes (15-16 jaar).
Ik ben wel blij om te zien dat het je feest niet de das heeft om gedaan. Ik zou me denk ik mateloos irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:37 

Hardtraxx Veteran

Dat is toch denk ik wel de grootste reden voor mij om nooit naar Intents te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:38 

Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Dat is toch denk ik wel de grootste reden voor mij om nooit naar Intents te gaan

Dit is ook mijn voornaamste reden geweest om dit jaar niet te gaan, ondanks dat ik de zondag toch wel graag mee had willen maken. Broertjes van vrienden die gaan, en dan nog niet te spreken over mensen/meisjes hier uit de buurt die totaal geen affiniteit met hardstyle hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:41 

Hardtraxx Elite

Ik heb me echt uitstekend vermaakt op zondag! Radicale en Frequencerz waren ook aardige bazen!
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten