Wat een vet feest dankzij de Theracords artiesten bij de bavaria beachclub
Eerst naar Adrenalize geweest, een vriend met wie ik samen was had het toen al niet naar zijn zin. Adrenalize draaide een paar leuke mainstream plaatjes meer vond het niet bijzonder. Toen naar Atmozfears gelopen om daar een kijkje te nemen. Alleen de zin bij de jongen met wie ik mee was kwam er niet. Toen Luna en E-Force wat een leuke set was zo als verwacht. Openen met The Record Breaking en vet dat Torture weer gedraaid werd.

Toen B-Front, de eerste keer dat ik hem alleen live mee maakte. Had er hogen verwachtingen van die hij ook heeft waar gemaakt. Leuk dat hij D.O.N.K.E.Y en Rockstar draaide. Voor de rest nog wat leuke B-Freqz plaatjes en The 4 Kind. Na B-Front is die vriend van mij naar huis gegaan. Daarna gelukkig meteen weer wat bekende gezien van de basisschool alleen die wilde naar D-Block & S-te-Fan dus toen maar gekozen om nog aantal vrienden te zoeken die op de mainstage bij AVIO stonden. Sta je daar en hoor je Guerilia Radio ondanks dat het een edit was kippenvel van top tot teen.

Toen snel door naar de Bavaria Beachclub waar ik al snel gelukkig ook wat bekende tegen kwam en me daar even bij heb aangesloten. De stage was klein alleen gelukkig wel genoeg ruimte. Blackburn draaide een prima set! Toen Prefix en Density die een You Know edit met Where Did I Go Vocals draaide

Tijdens Prefix & Density kwam ik nog twee vrienden van school tegen. Die mij de kans gaven om mee terug te rijden anders had mijn vader mij moeten ophalen. Wat een probleem zou worden wegens dat mijn mobiel veel te snel leeg was.
Daarna nog Deetox. Wat een ontzettend vette set

Welcome, Time Travel, Black Magic en de remix van Advanced Technology

eindelijk een keer iets van die Australische talenten gehoord live
Toen nog even naar Ran-D en Adaro en daarna nog de eindshow van Wildstylez. Maar toen waren mijn benen al gesloopt. Voor mijn gevoel sloot Wildstylez wel beter af dan Brennan Heart vorig jaar wat ik van te voren niet had verwacht. Had namelijk verwacht dat hij het laatste kwartier alle top 40 hitjes ging draaien. Gelukkig draaide hij de mash up van Lose My Mind en Timeless. Gelukkig geen Year Of Summer gehoord. Ook draaide hij nog Break Down Low, Put It On en wat hardcore plaatjes. Dit had ik niet verwacht had. Toen naar huis waar we veel te lang over hebben gedaan :p. Eerst door de menigte, daarna nog naar de kluisjes, toen nog een heel eind lopen naar auto en ook nog is twee keer dezelfde foute afslag genomen bij Ekkersrijt. Dus lag pas half 3 in mijn bed. Dus een dikke 2 uur gedaan over de terug reis van Oisterwijk naar Eindhoven. Van de meeting was weinig gekomen volgens mij :p alleen ArnoDekkers1995 en Rolofss ontmoet.
+++ De sfeer bij de Bavaria Beachclub
+++ De setjes van Deetox, Prefix & Density en Blackburn
++ setjes van B-Front en Luna & E-Froce
+ Een hoop nummers gehoord die ik heel graag live wilde horen zoals Hardstyle Matters

, Time Travel, D.O.N.K.E.Y, Guerillia Radio, Formula (2012 Edit), Black Magic, Still Here (Delete Remix), Rockstar
- Santana zeker 3 keer gehoord waar ik me aan begon te irriteren. ( Octavus Augustus remix ook zeker 3 keer gehoord alleen die verveelt nog zeker niet

)
- vriend die het niet leuk vond beetje misselijk werd en naar huis gaat
Heb me zeker prima vermaakt