Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:29 
 
Hardtraxx Addict

Iemand die de set van Deetox gaat aanschouwen en een paar minuutjes de tijd heeft om te filmen? :$
Mijn track Thyron & Psyclopz - Lucid Dream wordt daar gedraaid (staat een rip van op YouTube, kan nu even niet erbij zetten op mijn mobiel :P ). Mijn dank is groot als iemand deze zou kunnen filmen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:47 
 
Hardtraxxer

Stereorockerz schreef:
Iemand die de set van Deetox gaat aanschouwen en een paar minuutjes de tijd heeft om te filmen? :$
Mijn track Thyron & Psyclopz - Lucid Dream wordt daar gedraaid (staat een rip van op YouTube, kan nu even niet erbij zetten op mijn mobiel :P ). Mijn dank is groot als iemand deze zou kunnen filmen :D

Als ik hem herken en aan het filmen denk zal ik het voor je doen.

Heel blij dat er wat theracords artiesten zijn! Probeer er bij Deetox bij te zijn. Jammer dat ik dan Crypsis moet missen maarja het is zo. Te herkennen aan een rood Do The Happy Face T-Shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Die meeting die gepland stond bij Crypsis kun je nu misschien beter bij Deetox doen, daar is het ook minder druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet naar de meeting. Mensen die me herkennen zijn natuurlijk wel altijd welkom om n biertje te komen doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik ga niet naar de meeting. Mensen die me herkennen zijn natuurlijk wel altijd welkom om n biertje te komen doen :D


Ben jij op dit feest weer te herkennen aan je hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben te herkennen aan

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:11 
 

Joykill schreef:
pecola-tje schreef:
Ik ga niet naar de meeting. Mensen die me herkennen zijn natuurlijk wel altijd welkom om n biertje te komen doen :D


Ben jij op dit feest weer te herkennen aan je hoofd?



Pilsje op jouw afstuderen en mijn verjaardag dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:40 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Die meeting die gepland stond bij Crypsis kun je nu misschien beter bij Deetox doen, daar is het ook minder druk.


Jap, dit stel ik ook voor!

Dus word dan:

Tijdens Deetox, laten we zeggen rond 21.30, vooraan tegen het hek, 5 meter links van het midden

Deancen verplicht!

Iedereen eensch?

(Ik ben hoogstwaarschijnlijk trouwens te herkennen aan een oranje zonnebril met spiegelende glazen, zo een zegmaar Afbeelding)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 21:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Dus word dan:

Tijdens Deetox, laten we zeggen rond 21.30, vooraan tegen het hek, 5 meter links van het midden



Gezellig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen heel veel plezier morgen, en voor degenen die gaan : Tot zondag :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 01:41 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
ArnoDekkers1995 schreef:
Dus word dan:

Tijdens Deetox, laten we zeggen rond 21.30, vooraan tegen het hek, 5 meter links van het midden



Gezellig ^^


Nou Diana, je ziet ons wel een keer staan :D

Ik zeg, tot dan allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in!! ^^

Alleen minder dat m'n vrienden vooral bij die jumptent en bij de hardcore willen staan..
Ook nog is precies tijdens de artiesten die ik graag in de ran-d & adaro tent zou willen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:20 
 

Hard4Us schreef:
Die meeting die gepland stond bij Crypsis kun je nu misschien beter bij Deetox doen, daar is het ook minder druk.


Meeting my ass, wie me herkent krijgt een drankje, ga niet speciaal naar een plek iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intentsgangers veel plezier vandaag en morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Zin in!! ^^

Alleen minder dat m'n vrienden vooral bij die jumptent en bij de hardcore willen staan..
Ook nog is precies tijdens de artiesten die ik graag in de ran-d & adaro tent zou willen zien

Mijn vrienden willen vooral main staan, maarja. Over een paar weken alweer het volgende festival waar ik wél voor de muziek naartoe ga. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edit:

Gevonden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Ik zoek nog een kaartje voor de zondag. Wie oh wie kan mij blij maken!?


Partyflock miss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox :worship: Geef theracords volgend jaar een eigen stage. ik heb Flink staan hossen in iedergeval. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 02:29 
 

D-Block & S-te-Fan, Donkey Rollers en Noisecult waren de toppers. Helaas bijna de gehele avond met een hoofdpijn rondgelopen dus echt gezellig was ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF, Adaro, Frequencerz & Donkey Rollers waren leuk. Mainstage ziet er erg mooi uit.
Verder vond ik het allemaal eerlijk gezegd maar mwaah.. Hoop dat t vandaag leuker wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 10:29 
 
Hardtraxx Elite

was erg gezellig bij de bavaria stage :D
verder bijna alleen maar bij ran-d & adaro stage gestaan, alleen donkey rollers en afsluiting op de main
leuk dagje gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 10:30 
 

Heerlijk feestje weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 11:09 
 
Hardtraxxer

Wat een vet feest dankzij de Theracords artiesten bij de bavaria beachclub :worship:
Eerst naar Adrenalize geweest, een vriend met wie ik samen was had het toen al niet naar zijn zin. Adrenalize draaide een paar leuke mainstream plaatjes meer vond het niet bijzonder. Toen naar Atmozfears gelopen om daar een kijkje te nemen. Alleen de zin bij de jongen met wie ik mee was kwam er niet. Toen Luna en E-Force wat een leuke set was zo als verwacht. Openen met The Record Breaking en vet dat Torture weer gedraaid werd. :thumbsup: Toen B-Front, de eerste keer dat ik hem alleen live mee maakte. Had er hogen verwachtingen van die hij ook heeft waar gemaakt. Leuk dat hij D.O.N.K.E.Y en Rockstar draaide. Voor de rest nog wat leuke B-Freqz plaatjes en The 4 Kind. Na B-Front is die vriend van mij naar huis gegaan. Daarna gelukkig meteen weer wat bekende gezien van de basisschool alleen die wilde naar D-Block & S-te-Fan dus toen maar gekozen om nog aantal vrienden te zoeken die op de mainstage bij AVIO stonden. Sta je daar en hoor je Guerilia Radio ondanks dat het een edit was kippenvel van top tot teen. :drool: Toen snel door naar de Bavaria Beachclub waar ik al snel gelukkig ook wat bekende tegen kwam en me daar even bij heb aangesloten. De stage was klein alleen gelukkig wel genoeg ruimte. Blackburn draaide een prima set! Toen Prefix en Density die een You Know edit met Where Did I Go Vocals draaide :worship: Tijdens Prefix & Density kwam ik nog twee vrienden van school tegen. Die mij de kans gaven om mee terug te rijden anders had mijn vader mij moeten ophalen. Wat een probleem zou worden wegens dat mijn mobiel veel te snel leeg was.
Daarna nog Deetox. Wat een ontzettend vette set :worship: Welcome, Time Travel, Black Magic en de remix van Advanced Technology :loving: eindelijk een keer iets van die Australische talenten gehoord live :thumbsup:
Toen nog even naar Ran-D en Adaro en daarna nog de eindshow van Wildstylez. Maar toen waren mijn benen al gesloopt. Voor mijn gevoel sloot Wildstylez wel beter af dan Brennan Heart vorig jaar wat ik van te voren niet had verwacht. Had namelijk verwacht dat hij het laatste kwartier alle top 40 hitjes ging draaien. Gelukkig draaide hij de mash up van Lose My Mind en Timeless. Gelukkig geen Year Of Summer gehoord. Ook draaide hij nog Break Down Low, Put It On en wat hardcore plaatjes. Dit had ik niet verwacht had. Toen naar huis waar we veel te lang over hebben gedaan :p. Eerst door de menigte, daarna nog naar de kluisjes, toen nog een heel eind lopen naar auto en ook nog is twee keer dezelfde foute afslag genomen bij Ekkersrijt. Dus lag pas half 3 in mijn bed. Dus een dikke 2 uur gedaan over de terug reis van Oisterwijk naar Eindhoven. Van de meeting was weinig gekomen volgens mij :p alleen ArnoDekkers1995 en Rolofss ontmoet.

+++ De sfeer bij de Bavaria Beachclub
+++ De setjes van Deetox, Prefix & Density en Blackburn
++ setjes van B-Front en Luna & E-Froce
+ Een hoop nummers gehoord die ik heel graag live wilde horen zoals Hardstyle Matters :loving: , Time Travel, D.O.N.K.E.Y, Guerillia Radio, Formula (2012 Edit), Black Magic, Still Here (Delete Remix), Rockstar


- Santana zeker 3 keer gehoord waar ik me aan begon te irriteren. ( Octavus Augustus remix ook zeker 3 keer gehoord alleen die verveelt nog zeker niet :) )
- vriend die het niet leuk vond beetje misselijk werd en naar huis gaat

Heb me zeker prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Stond pas rond 17:00 op het terrein. Kwamen binnen toen AVIO hun edit van Where did i go draaide. Bazenplaatje. :P DBSTF draaide ook wel vet, hun nieuwe nummers zijn wel dik. Toen Coone begon maar even snel richting de Ran-D & Adaro tent gevlucht. Kwamen binnen bij Code-Black, draaide wel een aantal leuke plaatjes, weet even niet meer welke.

Ran-D was wel een hele vette set. Baas dat ie Destination nowhere draaide. :worship: Ook Octavius Augustus remix ging weer lekker, rest van de set kan ik even niet meer terughalen..

Terug naar de main waar de rest van de groep stond. Frequencerz waren inmiddels begonnen. Toen we aankwamen dacht ik de Crypsis remix van Bitch te horen. Ook de Adaro remix van Answers gehoord. Leuke plaatjes. :D

Even eten en rondlopen. Toen even naar de Bavaria stage. Deetox was bezig en allejezus wat een set. :D Ik kan oprecht zeggen dat de korte tijd die ik in de Bavaria stage stond tijdens Deetox, de enige tijd was op Intents waar ik het écht naar m'n zin had. Jammer dat de groep het daar niet mee eens was, en ik me had voorgenomen voornamelijk bij de groep te blijven (Intents is slechts één van de twee festivals waar m'n vriendengroep heen gaat jaarlijks, dusja). Maar goed, het had m'n dag helemaal goed gemaakt. :D

Kwamen weer terug op de main bij Psyko Punkz en dit is het punt waarop ik me mateloos begon te irriteren aan het publiek. Vlak na Grote dikke bassplaat begonnen de belgische toestanden met dat vreselijke gehannes van links naar rechts. Tot mijn grote afschuw deden m'n vrienden ook vrolijk mee... Ook hebt ik me weer mateloos geïrriteerd aan hele colonnes 16-jarigen die in treinen langs je heen moesten lopen op de main. Leek af en toe geen eind aan te komen. Brennan Heart draaide wel een aantal leuke plaatjes (Satana en nog één waar ik even niet op kom), maar vervolgens kapt ie ze allebei voor de climax af. :thumbdown: Wildstylez draaide ook wel een aantal leuke plaatjes (Break down low eindelijk live gehoord :D ), maar allejezus wat was het druk.

Conclusie; volgend jaar zeer waarschijnlijk niet aanwezig, tenzij de lineup goed is en er een grotere groep van Hardtraxx aanwezig is waar me bij aan kan sluiten.

Had trouwens een rood vest aan met een Do the happy face shirt eronder. Stond voornamelijk stil op de main. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 12:29 
 

Bosskabouter schreef:
Toen Luna en E-Force wat een leuke set was zo als verwacht.


Wat mij op viel is dat die E-Force platen eigenlijk best slecht zijn. Klinken allemaal hetzelfde met die eentonige sound.

De sfeer was matig op het festival. De Ran-D & Adaro tent was te klein. Het was één groot zweethok terwijl het nog niet eens zo warm was.

Overigens waren er te veel bekenden, een maat en ik hebben een poging gedaan om ons naar het voedselterrein naast de kluisjes te begeven, daar hebben we dacht ik meer dan een uur over gedaan en we hadden nog niet eens gegeten. Maar dat is meer een persoonlijk probleempje.

Verder naast mijn hoofdpijn wel goed gemaakt, maar half uurtje voor het einde toch maar ergens gaan zitten met een bekende en naar huis gefietst.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten