Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, excuus. Dan hebben ze het gewoon vreemd opgeschreven bij het bericht van de lineup van zondag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Dan zal die morgen wel bekend worden, ben erg benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:18 
 
Hardtraxxer

Ik heb geruchten gehoord dat Geck-e er zou staan..?
Ben benieuwd..

Verder, volgensmij gaan er stiekem aardig wat hardtraxxers, ergens een meetingkje doen?

Ik zeg tijdens crypsis, vooraan tegen t hek, laten we zeggen rond half 10, en dan 5 meter links van het midden. (lijkt me het handigst, omdat t moelijk afspreken is daar)

Dus, tijdens Crypsis, 21.30, 5 meter links van het midden, vooraan tegen t hek.

Joah?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

ArnoDekkers1995 schreef:
Ik heb geruchten gehoord dat Geck-e er zou staan..?
Ben benieuwd..

Verder, volgensmij gaan er stiekem aardig wat hardtraxxers, ergens een meetingkje doen?

Ik zeg tijdens crypsis, vooraan tegen t hek, laten we zeggen rond half 10, en dan 5 meter links van het midden. (lijkt me het handigst, omdat t moelijk afspreken is daar)

Dus, tijdens Crypsis, 21.30, 5 meter links van het midden, vooraan tegen t hek.

Joah?


Dus als je iemand grote stappen ziet nemen weet je dat het een hardtraxxer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja klinkt best :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ArnoDekkers1995 schreef:
Ik heb geruchten gehoord dat Geck-e er zou staan..?
Ben benieuwd..

Verder, volgensmij gaan er stiekem aardig wat hardtraxxers, ergens een meetingkje doen?

Ik zeg tijdens crypsis, vooraan tegen t hek, laten we zeggen rond half 10, en dan 5 meter links van het midden. (lijkt me het handigst, omdat t moelijk afspreken is daar)

Dus, tijdens Crypsis, 21.30, 5 meter links van het midden, vooraan tegen t hek.

Joah?


Dus als je iemand grote stappen ziet nemen weet je dat het een hardtraxxer is



Gewoon liniaal mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 03:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
ergens een meetingkje doen?



Doen we! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 09:03 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt me tof! Als je een niet al te groot stevig mannetje in een Adaro shirt ziet met (meestal) me zonnebril achter op de kop en 2 oorbellen in ben ik dat, vrees niet om me aan te spreken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 10:10 
 

Zonnebril, zwart woody woodpecker t-shirt, spijker giletje met studs, 2 oorbellen, donkere spijkerbroek en kleurrijke dsquareds ben ik aan te herkennen, als je me aanspreekt krijg je vast een pilsje

Sta het meest van de dag links van de mainstage bij de bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Deetox schreef:
No booking this weekend, that means ... Oh wait, i do have a booking!! But where???? Hihi, i guess more info later today

Wie weet wel op Intents dus :)

Hahaha vast wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En ook blackburn
Citaat:
I'll be playing at a huge event tomorrow! :D
Can you guess which one?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:01 
 
Hardtraxxer

jezus wat wordt dat een bazenactie dan van de kloontjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Beter staan ze hier ja. :D

Over de meeting; weet nog niet of ik aanwezig ben. Ligt eraan of ik tegen die tijd in de buurt ben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:19 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb gehoord dat Deetox deze nieuwe track ging draaien: http://www.youtube.com/watch?v=NPxkff7_dPc
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:59 
 
Hardtraxx Elite

Zou Intents zeker een stuk vetter maken! Zeker een bazenactie als het zo is! Deetox Blackburn yeahbitchessss
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:04 
 
Hardtraxx Elite

Deetox, Blackburn, Prefix en Density, Noisecult, Audio Addicts en DJ UGO.

Word ik toch wel heel vrolijk van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gehoord dat het nog niet eens zeker is dat Deetox hier staat... (hoewel de kans groot is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:08 
 
Hardtraxxer

Vet! Is er ook een timetable beschikbaar van de Beachclub?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:09 
 
Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Ik heb gehoord dat het nog niet eens zeker is dat Deetox hier staat... (hoewel de kans groot is)


Heeft Intents net een paar minuten geleden bekend gemaakt.

http://www.intentsfestival.nl/line-up-i ... abeachclub
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:22 
 
Hardtraxx Elite

http://www.intentsfestival.nl/news/time ... day-1.html Timetable

17:30 19:00 Prefix & Density
19:00 20:30 Blackburn
20:30 22:00 Deetox

Sowieso hier even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:13 
 
Hardtraxx Addict

14:00 - 15:00 Binnenkomen, evt E-Froce & Luna maar denk naar AoF
15:00 - 16:00 B-Front
16:00 - 17:00 Hardcore tent
17:00 - 18:00 Adaro
18:00 - 19:00 P&D
19:00 - 20:30 Blackburn
20:30 - 21:00 Deetox / D-Passion
21:00 - 23:30 Ophidian, Partyraiser en Drokz & Akira

Zoiets zal 't worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:27 
 
Hardtraxx Elite

Uhm ik doe is denken m'n intents t-shirt aan met een G4H pet en natuurlijk een intents waaier en bril, genoeg info? zoek maar een klein meisje met alle kleren die er bestaan van intents aan. Ohja en ik doe denk ik m'n panterlegging ook aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:00 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Uhm ik doe is denken m'n intents t-shirt aan met een G4H pet en natuurlijk een intents waaier en bril, genoeg info? zoek maar een klein meisje met alle kleren die er bestaan van intents aan. Ohja en ik doe denk ik m'n panterlegging ook aan!

Geen verschil met de gemiddelde 16 jarige die daar rondloopt dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:26 
 
Hardtraxxer

Kleine wijziging

Prefix & Density en Blackburn zijn omgedraaid:

14:00 15:30 Dj U-Go
15:30 16:30 Audio Addicts
16:30 17:30 Noisecult
17:30 19:00 Blackburn
19:00 20:30 Prefix & Density
20:30 22:00 Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:22 
 
Hardtraxx Elite

Jorgvv schreef:
Onthafloorx schreef:
Uhm ik doe is denken m'n intents t-shirt aan met een G4H pet en natuurlijk een intents waaier en bril, genoeg info? zoek maar een klein meisje met alle kleren die er bestaan van intents aan. Ohja en ik doe denk ik m'n panterlegging ook aan!

Geen verschil met de gemiddelde 18 jarige die daar rondloopt dus :P
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten