Grendiner schreef:
Heb toch maar kaartje gekocht! Hoewel ik me na vorig jaar had voorgenomen niet meer naar deze commerciele nepfeesten te gaan, heb ik me toch laten overhalen haha. Intents is eigelijk gwoon leuk omdat IEDEREEN uit de omgeving gaat en dan neem ik de slechte sfeer maar voor lief.

tot zaterdag!
Dat was dus ook mijn reden, en vermaken doe ik me toch wel
Ben benieuwd naar AVIO. Vorig jaar, toen ik eigenlijk best een mainstream fag was, heb ik er niet echt opgelet wat ze draaide. Ik hoor in ieder geval veel goede reacties van ze, alleen zal het op Intents qua sfeer wel tegenvallen met dat publiek wat doof word van harde kicks.