Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:49 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Onthafloorx schreef:
Line-up van die bavaria stage mag wel is komen hoor.. :love:

Heeejjj zondag gekdoen


Yiehaaaaaa :bomb: :bomb: :bomb:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:50 
 
Hardtraxx Elite

MrBunni schreef:
Weet iemand hoe het met parkeren zit, ga dit jaar voor het eerst met de auto.
Verzorgen zij (betaalde) parkeerplekken, of kun je beter in een zijstraatje terecht?


Vorig jaar gewoon in een zijstraatje geparkeerd, 10 minuutjes tot een kwartiertje gelopen, beviel uitstekend.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Yup, gewoon in de wijk ernaast zetten, is graties. Al schijnt het parkeerterrein van Intents zelf ook wel mee te vallen.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:58 
 

Ben er in 2011 voor het laatst geweest (en sindsdien is er een hoop veranderd aan het feest ja), maar toendertijd was parkeren bij het festivalterrein zelf nog gratis en goed te doen..
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:09 
 
Hardtraxx Addict

The Z. schreef:
Thx heren! :thumbsup:

Any requests?


Project One - Numbers (Wildstylez Rmx)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb toch maar kaartje gekocht! Hoewel ik me na vorig jaar had voorgenomen niet meer naar deze commerciele nepfeesten te gaan, heb ik me toch laten overhalen haha. Intents is eigelijk gwoon leuk omdat IEDEREEN uit de omgeving gaat en dan neem ik de slechte sfeer maar voor lief. :P

tot zaterdag!
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Heb toch maar kaartje gekocht! Hoewel ik me na vorig jaar had voorgenomen niet meer naar deze commerciele nepfeesten te gaan, heb ik me toch laten overhalen haha. Intents is eigelijk gwoon leuk omdat IEDEREEN uit de omgeving gaat en dan neem ik de slechte sfeer maar voor lief. :P

tot zaterdag!


Dat was dus ook mijn reden, en vermaken doe ik me toch wel :)

Ben benieuwd naar AVIO. Vorig jaar, toen ik eigenlijk best een mainstream fag was, heb ik er niet echt opgelet wat ze draaide. Ik hoor in ieder geval veel goede reacties van ze, alleen zal het op Intents qua sfeer wel tegenvallen met dat publiek wat doof word van harde kicks.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:30 
 
Hardtraxx Addict

Gewoon effe zoeken dat moment naar een plek waar het wel los gaat en dan lekker genieten!
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Basss27 schreef:
Gewoon effe zoeken dat moment naar een plek waar het wel los gaat en dan lekker genieten!


Vorig jaar stonden we helemaal vooraan, maar toen was het echt een grote bassmuur kan ik me herinneren
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Main van Intents voor de liefhebbers :)

**** SPOILER ******

https://partyflock.nl/images/cache/0015d4e90031e6692831049d
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schreef:
Is er iemand die een GRATIS kaartje wil voor de zondag van Intents Festival? Zoek namelijk vervoer naar het festival en weer terug naar Kampen, in ruil daarvoor mag je gratis met mij mee naar binnen. :)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Main van Intents voor de liefhebbers :)

**** SPOILER ******

https://partyflock.nl/images/cache/0015d4e90031e6692831049d


Ziet er erg goed uit weer, Kloontjes zijn weer goed bezig! ^^
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:44 
 

http://img834.imageshack.us/img834/6288 ... wa0003.jpg
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefan, zet die foto even gewoon in een link, voor degenen die het nog niet hoeven te zien..
met je spoiler -.-
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html

Is er ten slotte niet voor niets gekomen. -.-
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Er van uitgaande dat ik er vanaf 12 uur ben is dit mijn timetable,

12:00 13:00 Contest Winner
13:00 14:00 Atmozfears
14:00 15:00 E-Force & Luna
15:00 16:00 B-front
16:00 17:00 Isaac
17:00 17:30 Avio (Live)
17:30 18:00 Adaro
18:00 19:00 Code Black / Eten
19:00 19:30 Coone
19:30 20:30 Frequencerz
20:30 21:00 Donkey Rollers (Live)
21:00 22:00 Crypsis
22:00 23:00 Ran-D & Adaro
23:00 0:00 Wildstylez
0:00 0:15 Endshow
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:19 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Line-up van die bavaria stage mag wel is komen hoor.. :love:


Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zondag een extra area. Met veel plezier presenteren wij de Bavaria Beachclub (Hosted by Groovesum and Youngnick). Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes.
Line-up
- Youngnick
- Cincity’s Yazz
- NERD
- Syben Ray
- EMAS
- Joost Baljon
- Dtroyed
- DJ Kilo
Live by Q on Trumpet
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:38 
 
Hardtraxxer

Zooo, tegenvaller :cry:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:41 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Darknezz schreef:
Dark Oscillators - Trapped (Original Mix) :worship: :love: .

Juist... Solaio of Scantinato mix?
Dan zou ik persoonlijk de Scantinato mix draaien... ALS Trapped wordt gedraaid, draaien ze altijd de Solaio mix xd


Solaio, Titan remix kon ook nog.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Zooo, tegenvaller :cry:

Dit is de line-up van zondag he ;)
Die van zaterdag moet nog bekend gemaakt worden
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:47 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Jorgvv schreef:
Zooo, tegenvaller :cry:

Dit is de line-up van zondag he ;)
Die van zaterdag moet nog bekend gemaakt worden


Ohhh haha schrok al :$
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op Mind Illusion of San Miquel, zou leuk zijn.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zondag een extra area.

Ik denk dat we blij zijn gemaakt met een dooie mus. Er staat namelijk niets over dat die stage er op zaterdag ook is. :/
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Skyscraper schreef:
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zondag een extra area.

Ik denk dat we blij zijn gemaakt met een dooie mus. Er staat namelijk niets over dat die stage er op zaterdag ook is. :/


Afbeelding

Uit hun eigen nieuwbrief.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten