Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:39 
 
Hardtraxx Addict

Valt toch wel mee? Denk dan dat die eerder in de Rand & Adaro tent staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:46 
 
Hardtraxx Elite

Strep schreef:
Valt toch wel mee? Denk dan dat die eerder in de Rand & Adaro tent staan.


Ook idd, maar de raw-area's puilen steeds meer uit was erg goed te zien bij BTB en de helft stond gewoon stil.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Strep schreef:
Valt toch wel mee? Denk dan dat die eerder in de Rand & Adaro tent staan.


Ook idd, maar de raw-area's puilen steeds meer uit was erg goed te zien bij BTB en de helft stond gewoon stil.. :cry:


De grote reden daarvan was wss dat de zon scheen en het dus daar veel beter te doen was dan onder die brug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 18:49 
 
Hardtraxxer

Ben heel benieuwd na die extra stage, stiekem hoop ik op theracords artiesten zo niet dan vermaakt ik mezelf ook wel in de tent van Ran-D en Adaro. Met uitstapjes naar de main voor Adrenalize, Isaac, Frequencerz en Donkey Rollers :)
Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:03 
 

The Z. terechte winnaar!

Citaat:
De jury had het volgende commentaar bij de set van The Z.: "The Z. is één van de weinige die een echte openingsset heeft aangeleverd. Hij draait oude tracks en laat hiermee zien dat hij snapt wat de bedoeling. Zijn mixwerk en track keuze zijn zeer goed."


En terecht! Ik heb te veel van die slechte mixjes met alleen maar huidige raw nrs voorbij zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Heeeel vet :D Sowieso op tijd aanwezig dus :cool:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

Thx heren! :thumbsup:

Any requests?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 21:13 
 
Hardtraxx Addict

The Z. schreef:
Thx heren! :thumbsup:

Any requests?


Dark Oscillators - Trapped (Original Mix) :worship: :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 21:19 
 
Hardtraxx Elite

The Z. schreef:
Thx heren! :thumbsup:

Any requests?


B-front & Frontliner - Magic.

Doet het altijd lekker bij het publiek, en verwacht dat die niet gedraaid gaat worden door de DJ's, misschien door B-front zelf, heb hem in ieder geval allang niet meer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Thx heren! :thumbsup:

Any requests?


Bring That Shit Back, die had je ook in je demo zitten :P


stefaneke schreef:
The Z. terechte winnaar!

Citaat:
De jury had het volgende commentaar bij de set van The Z.: "The Z. is één van de weinige die een echte openingsset heeft aangeleverd. Hij draait oude tracks en laat hiermee zien dat hij snapt wat de bedoeling. Zijn mixwerk en track keuze zijn zeer goed."


En terecht! Ik heb te veel van die slechte mixjes met alleen maar huidige raw nrs voorbij zien komen.


Wat vind/vond je van die van mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 21:29 
 
Hardtraxxer

Begin nu toch wel zin in zondag te krijgen, eerste festival van het jaar. Hopelijk zit het weer een beetje mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Dark Oscillators - Trapped (Original Mix) :worship: :love: .

Juist... Solaio of Scantinato mix?
Dan zou ik persoonlijk de Scantinato mix draaien... ALS Trapped wordt gedraaid, draaien ze altijd de Solaio mix xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:07 
 

Waar kun je de setjes terugluisteren? In dit forum staan er maar 2 of 3..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Waar kun je de setjes terugluisteren? In dit forum staan er maar 2 of 3..


Dit zijn ze allemaal:

Boy-ke: https://soundcloud.com/boy-ke/intents-festival-dj-contest
Delt-A: https://soundcloud.com/delt-a/delt-a-intents-festival-2013
D-Voltage: Zowel de set als het Soundcloud profiel bestaan niet meer :huh:
Hardstyle Toys: https://soundcloud.com/hardstyle_toys/hardstyle-toys-intents
Pulse Zero & Razor: https://soundcloud.com/freekdenotter/pulse-zero-razor-intents-dj
The Z.: https://soundcloud.com/the-z-1/the-z-intents-festival-demo
The Dreamer: https://soundcloud.com/dj-the-dreamer/the-dreamer-for-intents
Unifier: https://soundcloud.com/djunifier/hard-at-heart-raw-mix
Vantage Point: https://soundcloud.com/vantage-point/ran-d-adaro-dj-contest-demo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:27 
 

Delt-A schreef:


Top, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Thx heren! :thumbsup:

Any requests?


DJ Luna - Bring that Shit Back.... heeeeeel vet om die weer eens te horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:56 
 

Ik zou zeggen Plasmaravers - Bust a Move maar ik ben er helaas niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marlon S & Digital Punk - Bringing the Funk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 23:50 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hoe het met parkeren zit, ga dit jaar voor het eerst met de auto.
Verzorgen zij (betaalde) parkeerplekken, of kun je beter in een zijstraatje terecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi eerste dagdeel bij de main staan voor de harde shit, en dan gelijk door naar de hardcore haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 09:48 
 

The Z. schreef:
Thx heren! :thumbsup:

Any requests?


Wat dacht je van Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Thx heren! :thumbsup:

Any requests?


Killer Clown - Tormented
Dutch Master - What Goes Around
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Joegoslaaf schreef:
Mooi eerste dagdeel bij de main staan voor de harde shit, en dan gelijk door naar de hardcore haha


Adrenalize, DBSTF, Max Enforcer, F8trix en Isaac zijn natuurlijk wel de kings of RAW!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 10:47 
 
Hardtraxx Elite

Line-up van die bavaria stage mag wel is komen hoor.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Line-up van die bavaria stage mag wel is komen hoor.. :love:

Heeejjj zondag gekdoen
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten