waar moet ik op letten?wrote:Ben benieuwd wie ik tegen kom van Hardtraxx, en of ik herkend word
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
"Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!"

Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!"
-
S
wrote:"Extra area: Bavaria Beachclub
![]()
![]()
Is gewoon house
EDIT: op zondag dan... niet goed gekeken.
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Ik schrok al, ben wel super benieuwd!wrote:wrote:"Extra area: Bavaria Beachclub
![]()
![]()
Is gewoon house
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
Voor de geïnteresseerde heb nog 1 combi ticket over. Pm me maar 
-
B
Volgens Thera staat de bezoekers zaterdag een leuke verrassing te wachten, zal wel over die Bavaria stage gaan dan. Overigens is hij er zelf niet bij, maar misschien dan wat andere TC artiesten?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Waar haal jij dat vandaan?wrote:Volgens Thera staat de bezoekers zaterdag een leuke verrassing te wachten, zal wel over die Bavaria stage gaan dan. Overigens is hij er zelf niet bij, maar misschien dan wat andere TC artiesten?
-
B
Thera zei in de shout van Harderstate dat de Intents-gangers op zaterdag een aangename verrassing krijgen, en voegde daaraan toe dat hij er zelf niet zou zijn.wrote:Waar haal jij dat vandaan?wrote:Volgens Thera staat de bezoekers zaterdag een leuke verrassing te wachten, zal wel over die Bavaria stage gaan dan. Overigens is hij er zelf niet bij, maar misschien dan wat andere TC artiesten?
Tot zover de feiten, de rest (over de Bavaria Stage) was een beetje eigen interpretatie
Zal wel iets met Theracords te maken hebben dan .... ;p
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
Mwah, kheb samen met guuzel voor zo'n 200 man een bus gefixt, dus ff ervoor zorgen dat dat allemaal in goede banen loopt enzo.. 11uur is wel vroeg, maar eik niet te laat nee..wrote:@arnodekkers1995 haha dan zullen wij elkaar regelmatig treffen denk ik. Maar wou je om 11 uur al naar de bussen gaan? Of begrijp ik het verkeerd? Gewoon nadat Ran-D en Adaro afgelopen zijn nog ff naar Drokz en dan ff uitrusten in het gras en vuurwerk kijken.
Ik zie nog wel, van de andere kant wel jammer om de eindshow te missen uiteraard..
We zullen wel zien
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ik ga voor:wrote:De stemmen van de DJ Contest van de Ran-D & Adaro stage zijn geteld. De DJ's met de meeste stemmen zijn:
Boy-ke
Delt-A
D-Voltage
Hardstyle Toys
Nemesis
Pulse zero & Razor
The Z.
The Dreamer
Unifier
Vantage Point
De jury gaat deze 10 sets luisteren en beoordelen en kiest daaruit de winnaar!
Vantage Point
Delt-A
The Z (alleen heb ik het idee dat hij bij het inmixen steeds hetzelfde effect gebruikt of iets?)
Snap niet wat sommige namen hiertussen doen, heb ze allemaal even doorgespit maar zoveel bijzonders zijn sommige echt niet. Het is af en toe net of ze een plaat laten stil vallen en de andere aanzetten als het stil is, dan is inmixen inderdaad niet moeilijk nee.
Ze zijn ook gekozen door de meeste "likes" van buitenstaanders. Rampmixers komen zo nog door die rondewrote:Ik ga voor:wrote:De stemmen van de DJ Contest van de Ran-D & Adaro stage zijn geteld. De DJ's met de meeste stemmen zijn:
Boy-ke
Delt-A
D-Voltage
Hardstyle Toys
Nemesis
Pulse zero & Razor
The Z.
The Dreamer
Unifier
Vantage Point
De jury gaat deze 10 sets luisteren en beoordelen en kiest daaruit de winnaar!
Vantage Point
Delt-A
The Z (alleen heb ik het idee dat hij bij het inmixen steeds hetzelfde effect gebruikt of iets?)
Snap niet wat sommige namen hiertussen doen, heb ze allemaal even doorgespit maar zoveel bijzonders zijn sommige echt niet. Het is af en toe net of ze een plaat laten stil vallen en de andere aanzetten als het stil is, dan is inmixen inderdaad niet moeilijk nee.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Nou zet een foto hier in en ik ga je zoeken haha. K loop in een Adaro shirtje rond. Met meestal een blondje erbij.wrote:Ben benieuwd wie ik tegen kom van Hardtraxx, en of ik herkend word
-
J
Ik knal me outfit hier vrijdag wel neerwrote:Nou zet een foto hier in en ik ga je zoeken haha. K loop in een Adaro shirtje rond. Met meestal een blondje erbij.wrote:Ben benieuwd wie ik tegen kom van Hardtraxx, en of ik herkend word
-
T
- 3 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
TK: Kaartje Intents Festival dag 1 (zaterdag) €40.50
Ik zit momenteel in de ziektewet en kan niet gaan. Iemand die mijn kaartje wil kopen?
Graag even een berichtje.
Ik zit momenteel in de ziektewet en kan niet gaan. Iemand die mijn kaartje wil kopen?
Graag even een berichtje.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
waar staat dit?wrote:wrote:"Extra area: Bavaria Beachclub
![]()
![]()
Is gewoon house
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Yess en zaterdag haha! Jij ook dus?wrote:Ga je zondag Anne?
Waar heb je dit vandaan eigenlijkwrote:"Extra area: Bavaria Beachclub
![]()
![]()
is dit een beetje fatsoenlijk bereikbaar met het OV?
Je kunt reizen naar station Oisterwijk. Vanaf daar rijden er gratis pendelbussen naar het terrein en terug. Laatste bus rijdt echter wel om 23:45 dacht ik terug.. dus je zult een uur voor het einde moeten vertrekken wil je nog thuis komenwrote:is dit een beetje fatsoenlijk bereikbaar met het OV?
Een maat zei net dat hij via via had gehoord dat er indd wat Theracords artieste nop intents zullen staan. Wie wat en hoelaat weet iet echter niet 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Heb ik ook gehoord ja. Zou gruwelijk zijn! Al acht ik die kans nog steeds héél klein..
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Achja als er ook echt theracords artiesten staan, puilt die tent vast uit, want het is natuurlijk stoer om naar de echte RAW stage te gaan he