Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:56 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Ben benieuwd wie ik tegen kom van Hardtraxx, en of ik herkend word :P


waar moet ik op letten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:59 
 
Hardtraxxer

"Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!"

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:02 
 

Dudejay schreef:
"Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!"

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:



Is gewoon house

EDIT: op zondag dan... niet goed gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:43 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Dudejay schreef:
"Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!"

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:



Is gewoon house

EDIT: op zondag dan... niet goed gekeken.


Ik schrok al, ben wel super benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:57 
 
Hardtraxxer

Voor de geïnteresseerde heb nog 1 combi ticket over. Pm me maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:03 
 

Volgens Thera staat de bezoekers zaterdag een leuke verrassing te wachten, zal wel over die Bavaria stage gaan dan. Overigens is hij er zelf niet bij, maar misschien dan wat andere TC artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Volgens Thera staat de bezoekers zaterdag een leuke verrassing te wachten, zal wel over die Bavaria stage gaan dan. Overigens is hij er zelf niet bij, maar misschien dan wat andere TC artiesten?


Waar haal jij dat vandaan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:27 
 

Basshunterzz schreef:
BeHa schreef:
Volgens Thera staat de bezoekers zaterdag een leuke verrassing te wachten, zal wel over die Bavaria stage gaan dan. Overigens is hij er zelf niet bij, maar misschien dan wat andere TC artiesten?


Waar haal jij dat vandaan? :)


Thera zei in de shout van Harderstate dat de Intents-gangers op zaterdag een aangename verrassing krijgen, en voegde daaraan toe dat hij er zelf niet zou zijn.
Tot zover de feiten, de rest (over de Bavaria Stage) was een beetje eigen interpretatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal wel iets met Theracords te maken hebben dan .... ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:31 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
@arnodekkers1995 haha dan zullen wij elkaar regelmatig treffen denk ik. Maar wou je om 11 uur al naar de bussen gaan? Of begrijp ik het verkeerd? Gewoon nadat Ran-D en Adaro afgelopen zijn nog ff naar Drokz en dan ff uitrusten in het gras en vuurwerk kijken.


Mwah, kheb samen met guuzel voor zo'n 200 man een bus gefixt, dus ff ervoor zorgen dat dat allemaal in goede banen loopt enzo.. 11uur is wel vroeg, maar eik niet te laat nee..
Ik zie nog wel, van de andere kant wel jammer om de eindshow te missen uiteraard..
We zullen wel zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Citaat:
De stemmen van de DJ Contest van de Ran-D & Adaro stage zijn geteld. De DJ's met de meeste stemmen zijn:

Boy-ke
Delt-A
D-Voltage
Hardstyle Toys
Nemesis
Pulse zero & Razor
The Z.
The Dreamer
Unifier
Vantage Point

De jury gaat deze 10 sets luisteren en beoordelen en kiest daaruit de winnaar!


:)


Ik ga voor:

Vantage Point
Delt-A
The Z (alleen heb ik het idee dat hij bij het inmixen steeds hetzelfde effect gebruikt of iets?)

Snap niet wat sommige namen hiertussen doen, heb ze allemaal even doorgespit maar zoveel bijzonders zijn sommige echt niet. Het is af en toe net of ze een plaat laten stil vallen en de andere aanzetten als het stil is, dan is inmixen inderdaad niet moeilijk nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Delt-A schreef:
Citaat:
De stemmen van de DJ Contest van de Ran-D & Adaro stage zijn geteld. De DJ's met de meeste stemmen zijn:

Boy-ke
Delt-A
D-Voltage
Hardstyle Toys
Nemesis
Pulse zero & Razor
The Z.
The Dreamer
Unifier
Vantage Point

De jury gaat deze 10 sets luisteren en beoordelen en kiest daaruit de winnaar!


:)


Ik ga voor:

Vantage Point
Delt-A
The Z (alleen heb ik het idee dat hij bij het inmixen steeds hetzelfde effect gebruikt of iets?)

Snap niet wat sommige namen hiertussen doen, heb ze allemaal even doorgespit maar zoveel bijzonders zijn sommige echt niet. Het is af en toe net of ze een plaat laten stil vallen en de andere aanzetten als het stil is, dan is inmixen inderdaad niet moeilijk nee.

Ze zijn ook gekozen door de meeste "likes" van buitenstaanders. Rampmixers komen zo nog door die ronde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 08:55 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Ben benieuwd wie ik tegen kom van Hardtraxx, en of ik herkend word :P


Nou zet een foto hier in en ik ga je zoeken haha. K loop in een Adaro shirtje rond. Met meestal een blondje erbij. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:33 
 

Hard4Us schreef:
JEFSKIII schreef:
Ben benieuwd wie ik tegen kom van Hardtraxx, en of ik herkend word :P


Nou zet een foto hier in en ik ga je zoeken haha. K loop in een Adaro shirtje rond. Met meestal een blondje erbij. :yay:


Ik knal me outfit hier vrijdag wel neer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:09 
 
Hardtraxx Newbie

TK: Kaartje Intents Festival dag 1 (zaterdag) €40.50

Ik zit momenteel in de ziektewet en kan niet gaan. Iemand die mijn kaartje wil kopen?

Graag even een berichtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:05 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Dudejay schreef:
"Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!"

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:



Is gewoon house

EDIT: op zondag dan... niet goed gekeken.


waar staat dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga je zondag Anne?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:44 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ga je zondag Anne?


Yess en zaterdag haha! Jij ook dus? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
"Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!"

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Waar heb je dit vandaan eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zie ik je zondag ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is dit een beetje fatsoenlijk bereikbaar met het OV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
is dit een beetje fatsoenlijk bereikbaar met het OV?

Je kunt reizen naar station Oisterwijk. Vanaf daar rijden er gratis pendelbussen naar het terrein en terug. Laatste bus rijdt echter wel om 23:45 dacht ik terug.. dus je zult een uur voor het einde moeten vertrekken wil je nog thuis komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een maat zei net dat hij via via had gehoord dat er indd wat Theracords artieste nop intents zullen staan. Wie wat en hoelaat weet iet echter niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Heb ik ook gehoord ja. Zou gruwelijk zijn! Al acht ik die kans nog steeds héél klein..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Achja als er ook echt theracords artiesten staan, puilt die tent vast uit, want het is natuurlijk stoer om naar de echte RAW stage te gaan he -.-
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten