Wildstylez die afsluit 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dag 2 ook uitverkocht, begin in beide dagen wel zin te krijgen!
Wat ben ik blij dat ik niet ga... wat een timetable :')
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Vorig jaar stond iedereen stil met AVIO op de main. Ze wisten gewoon niet wat ze er mee moesten. Laat staan dat 80% van het volk wat op de main stond wist wie AVIO was. Daarna kwam DBSTF en toen kwam het weer een beetje loswrote:Word veel lopen... Jammer dat ze Avio tegelijk met Adaro doen, en zo zijn er nog wel meer gevalletjes. Maargoed Adaro zie ik ook al dag 2 dus word even kijken of het schijtdruk is bij Avio, anders mooi daarheen.
Geeft mij wederom de bevestiging dat intents geen feest is voor mij. AVIO 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Bas, ga jij dit jaar?
Vorig jaar AVIO stonden wij precies met het HT kliekje, dat was nog zeer gezellig vond ik. Rest van de main deed er helemaal niets mee, net zoals met de Freqz trouwens weet nog dat wij dat echt vet vonden maar dat de rest van de main compleet stilstond.
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
Tja, wat zal k zeggen van de timetable.. De opbouw is gewoon kut, ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de switch tussen bijvoorbeeld DR en PP..?!
Van de andere kant vind ik het voor een keer niet zo erg, mooi verdeeld zodat we toch alles een beetje kunnen zien...
Word iig erg veel lopen..
Denk dat het zoiets gaat worden voor mij: (Jap, even creatief geweest
)

Jammer dat B-front tegelijk is met Ruthless, wil ze beiden graag zien..
Begin en eind weet ik nog niet wat we gaan doen..
Waarschijnlijk naar de bussen gaan die k met een maat geregeld heb dan maar
Verder wel nog benieuwd wat ik me bij die Bavaria Stage moet voorstellen, we zullen zien..
Van de andere kant vind ik het voor een keer niet zo erg, mooi verdeeld zodat we toch alles een beetje kunnen zien...
Word iig erg veel lopen..
Denk dat het zoiets gaat worden voor mij: (Jap, even creatief geweest

Jammer dat B-front tegelijk is met Ruthless, wil ze beiden graag zien..
Begin en eind weet ik nog niet wat we gaan doen..
Waarschijnlijk naar de bussen gaan die k met een maat geregeld heb dan maar
Verder wel nog benieuwd wat ik me bij die Bavaria Stage moet voorstellen, we zullen zien..
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Nope ik ga dit jaar niet Joost. 2011 heb ik mij prima vermaakt, maar vorig jaar [2012] was de sfeer zoveel anders dat ik dit jaar lekker pas. 
Volgensmij heb ik met AVIO bij de Hardtraxxers gestaan.
Edit: Adrenalize draait tegelijk met Atmozfears, van Atmozfears naar E-Force & Luna, van Isaac naar AVIO naar DBSTF
, van Coone naar Freqz en van Donkey Rollers naar Psyko Punkz. Leuke uhm, afwisseling. 
Volgensmij heb ik met AVIO bij de Hardtraxxers gestaan.
Edit: Adrenalize draait tegelijk met Atmozfears, van Atmozfears naar E-Force & Luna, van Isaac naar AVIO naar DBSTF
Last edited by Bas on , edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Geen idee, zat toen nog niet op Hardtraxx en ook verder niemand gesproken eigenlijk. Had er wel 1tje een Hardtraxx shirt aan.wrote:Met Stan en Kswoosh enzo?
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
Jap, precies dit dus.. Ik ben benieuwd hoe dat muzikaal in elkaar over gaat lopenwrote:...
Edit: Adrenalize draait tegelijk met Atmozfears, van Atmozfears naar E-Force & Luna, van Isaac naar AVIO naar DBSTF, van Coone naar Freqz en van Donkey Rollers naar Psyko Punkz. Leuke uhm, afwisseling.
Achja, grote groep, dus lachen wordt t toch wel
Edit: En ik hoor zojuist dat een aantal maten van me daar rond lopen met zo'n bierrugzak en dat ze wel bereid waren 'perongeluk' een pilsje in mn handen te laten vallen
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Organisatie zoekt Facebook Arno Dekkers op, checkt vriendenlijst, ah, dat zijn die die en die.Edit: En ik hoor zojuist dat een aantal maten van me daar rond lopen met zo'n bierrugzak en dat ze wel bereid waren 'perongeluk' een pilsje in mn handen te laten vallen
Ik ben ook ff creatief geweest, dit is mijn timetable:

4 uur mainstage en 6 uur tent.

4 uur mainstage en 6 uur tent.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
@arnodekkers1995 haha dan zullen wij elkaar regelmatig treffen denk ik. Maar wou je om 11 uur al naar de bussen gaan? Of begrijp ik het verkeerd? Gewoon nadat Ran-D en Adaro afgelopen zijn nog ff naar Drokz en dan ff uitrusten in het gras en vuurwerk kijken.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Dus je hebt alleen een kaartje voor die 2?wrote:Mijn timetable:
14.00-15.00 Art of Fighters
21.00-21.30 Ophidian
Weet alleen niet of het me gaat lukken eraan te houden
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ga je dit jaar geen hartjes maken op de main dan? 
2011 of 12?wrote:Geen idee, zat toen nog niet op Hardtraxx en ook verder niemand gesproken eigenlijk. Had er wel 1tje een Hardtraxx shirt aan.wrote:Met Stan en Kswoosh enzo?
Ik was er 2011 en toen was G1LL degene met een HT shirt
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Om 3 en 5 uur naar B-Front & Adaro, vanaf 7 tot half 12 in de hardcore tent. Kan best leven met deze TT.
wrote: Edit: Adrenalize draait tegelijk met Atmozfears, van Atmozfears naar E-Force & Luna, van Isaac naar AVIO naar DBSTF, van Coone naar Freqz en van Donkey Rollers naar Psyko Punkz. Leuke uhm, afwisseling.
Puur zaad.
-
J
Ben benieuwd wie ik tegen kom van Hardtraxx, en of ik herkend word 
Beter gaan we zondag weer daten dan!wrote:Hihi wordt leuk zondag.
Ennuhhhhh Zaterdag tijdens 1 van de liveacts maar een mini-meeting doen?
De stemmen van de DJ Contest van de Ran-D & Adaro stage zijn geteld. De DJ's met de meeste stemmen zijn:
Boy-ke
Delt-A
D-Voltage
Hardstyle Toys
Nemesis
Pulse zero & Razor
The Z.
The Dreamer
Unifier
Vantage Point
De jury gaat deze 10 sets luisteren en beoordelen en kiest daaruit de winnaar!
Goed idee, alweer een jaar geledenwrote:Beter gaan we zondag weer daten dan!wrote:Hihi wordt leuk zondag.Te lang niet gezien kjell!
![]()
Ennuhhhhh Zaterdag tijdens 1 van de liveacts maar een mini-meeting doen?