Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 08:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez die afsluit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 08:55 
 
Hardtraxx Elite

Dag 2 ook uitverkocht, begin in beide dagen wel zin te krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat ik niet ga... wat een timetable :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 09:52 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Word veel lopen... Jammer dat ze Avio tegelijk met Adaro doen, en zo zijn er nog wel meer gevalletjes. Maargoed Adaro zie ik ook al dag 2 dus word even kijken of het schijtdruk is bij Avio, anders mooi daarheen.


Vorig jaar stond iedereen stil met AVIO op de main. Ze wisten gewoon niet wat ze er mee moesten. Laat staan dat 80% van het volk wat op de main stond wist wie AVIO was. Daarna kwam DBSTF en toen kwam het weer een beetje los -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geeft mij wederom de bevestiging dat intents geen feest is voor mij. AVIO :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Bas, ga jij dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar AVIO stonden wij precies met het HT kliekje, dat was nog zeer gezellig vond ik. Rest van de main deed er helemaal niets mee, net zoals met de Freqz trouwens weet nog dat wij dat echt vet vonden maar dat de rest van de main compleet stilstond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:59 
 
Hardtraxxer

Tja, wat zal k zeggen van de timetable.. De opbouw is gewoon kut, ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de switch tussen bijvoorbeeld DR en PP..?!
Van de andere kant vind ik het voor een keer niet zo erg, mooi verdeeld zodat we toch alles een beetje kunnen zien...
Word iig erg veel lopen..
Denk dat het zoiets gaat worden voor mij: (Jap, even creatief geweest ;) )
Afbeelding

Jammer dat B-front tegelijk is met Ruthless, wil ze beiden graag zien..

Begin en eind weet ik nog niet wat we gaan doen..
Waarschijnlijk naar de bussen gaan die k met een maat geregeld heb dan maar :P

Verder wel nog benieuwd wat ik me bij die Bavaria Stage moet voorstellen, we zullen zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:59 
 
Hardtraxx Addict

Nope ik ga dit jaar niet Joost. 2011 heb ik mij prima vermaakt, maar vorig jaar [2012] was de sfeer zoveel anders dat ik dit jaar lekker pas. :)

Volgensmij heb ik met AVIO bij de Hardtraxxers gestaan. :D

Edit: Adrenalize draait tegelijk met Atmozfears, van Atmozfears naar E-Force & Luna, van Isaac naar AVIO naar DBSTF :lol: , van Coone naar Freqz en van Donkey Rollers naar Psyko Punkz. Leuke uhm, afwisseling. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met Stan en Kswoosh enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:03 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Met Stan en Kswoosh enzo?


Geen idee, zat toen nog niet op Hardtraxx en ook verder niemand gesproken eigenlijk. Had er wel 1tje een Hardtraxx shirt aan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:05 
 
Hardtraxxer

Basss27 schreef:
...
Edit: Adrenalize draait tegelijk met Atmozfears, van Atmozfears naar E-Force & Luna, van Isaac naar AVIO naar DBSTF :lol: , van Coone naar Freqz en van Donkey Rollers naar Psyko Punkz. Leuke uhm, afwisseling. >.<


Jap, precies dit dus.. Ik ben benieuwd hoe dat muzikaal in elkaar over gaat lopen :/
Achja, grote groep, dus lachen wordt t toch wel :P

Edit: En ik hoor zojuist dat een aantal maten van me daar rond lopen met zo'n bierrugzak en dat ze wel bereid waren 'perongeluk' een pilsje in mn handen te laten vallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:08 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Edit: En ik hoor zojuist dat een aantal maten van me daar rond lopen met zo'n bierrugzak en dat ze wel bereid waren 'perongeluk' een pilsje in mn handen te laten vallen ;)


Organisatie zoekt Facebook Arno Dekkers op, checkt vriendenlijst, ah, dat zijn die die en die. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook ff creatief geweest, dit is mijn timetable:

Afbeelding

4 uur mainstage en 6 uur tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:27 
 
Hardtraxx Elite

@arnodekkers1995 haha dan zullen wij elkaar regelmatig treffen denk ik. Maar wou je om 11 uur al naar de bussen gaan? Of begrijp ik het verkeerd? Gewoon nadat Ran-D en Adaro afgelopen zijn nog ff naar Drokz en dan ff uitrusten in het gras en vuurwerk kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Mijn timetable:

14.00-15.00 Art of Fighters
21.00-21.30 Ophidian

Weet alleen niet of het me gaat lukken eraan te houden :/


Dus je hebt alleen een kaartje voor die 2? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ga je dit jaar geen hartjes maken op de main dan? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Met Stan en Kswoosh enzo?


Geen idee, zat toen nog niet op Hardtraxx en ook verder niemand gesproken eigenlijk. Had er wel 1tje een Hardtraxx shirt aan. :D

2011 of 12? :P
Ik was er 2011 en toen was G1LL degene met een HT shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:29 
 
Hardtraxx Addict

Om 3 en 5 uur naar B-Front & Adaro, vanaf 7 tot half 12 in de hardcore tent. Kan best leven met deze TT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Edit: Adrenalize draait tegelijk met Atmozfears, van Atmozfears naar E-Force & Luna, van Isaac naar AVIO naar DBSTF :lol: , van Coone naar Freqz en van Donkey Rollers naar Psyko Punkz. Leuke uhm, afwisseling. >.<


Puur zaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:59 
 

Ben benieuwd wie ik tegen kom van Hardtraxx, en of ik herkend word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hihi wordt leuk zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hihi wordt leuk zondag.


Beter gaan we zondag weer daten dan! :loving: Te lang niet gezien kjell! :D

Ennuhhhhh Zaterdag tijdens 1 van de liveacts maar een mini-meeting doen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De stemmen van de DJ Contest van de Ran-D & Adaro stage zijn geteld. De DJ's met de meeste stemmen zijn:

Boy-ke
Delt-A
D-Voltage
Hardstyle Toys
Nemesis
Pulse zero & Razor
The Z.
The Dreamer
Unifier
Vantage Point

De jury gaat deze 10 sets luisteren en beoordelen en kiest daaruit de winnaar!


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
urbandesigner schreef:
Hihi wordt leuk zondag.


Beter gaan we zondag weer daten dan! :loving: Te lang niet gezien kjell! :D

Ennuhhhhh Zaterdag tijdens 1 van de liveacts maar een mini-meeting doen? :D

Goed idee, alweer een jaar geleden (L). Zal extra lief doen zondag :whistle:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten