Tja, wat zal k zeggen van de timetable.. De opbouw is gewoon kut, ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de switch tussen bijvoorbeeld DR en PP..?!
Van de andere kant vind ik het voor een keer niet zo erg, mooi verdeeld zodat we toch alles een beetje kunnen zien...
Word iig erg veel lopen..
Denk dat het zoiets gaat worden voor mij: (Jap, even creatief geweest

)

Jammer dat B-front tegelijk is met Ruthless, wil ze beiden graag zien..
Begin en eind weet ik nog niet wat we gaan doen..
Waarschijnlijk naar de bussen gaan die k met een maat geregeld heb dan maar
Verder wel nog benieuwd wat ik me bij die Bavaria Stage moet voorstellen, we zullen zien..