Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 23:03 
 

Morgen gelijk kaartjes bestellen, vorig jaar was het toch vrij snel uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Morgen gelijk kaartjes bestellen, vorig jaar was het toch vrij snel uitverkocht?

In 20 uur ofzo. En in Maart kwam de line-up, iedereen janken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 23:21 
 

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Morgen gelijk kaartjes bestellen, vorig jaar was het toch vrij snel uitverkocht?

In 20 uur ofzo. En in Maart kwam de line-up, iedereen janken :lol:


Mij hoor je niet zo snel janken om een Line-Up, vond hem vorig jaar nogal te doen.
Ik vermaak me toch wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 12:09 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Morgen gelijk kaartjes bestellen, vorig jaar was het toch vrij snel uitverkocht?

In 20 uur ofzo. En in Maart kwam de line-up, iedereen janken :lol:


Superkut he haha, maar ik hoop toch allebei de dagen te gaan!
Dag 2 was echt heel vet, maar veel mensen hebben dan natuurlijk nog school enzo en krijg ik dus nog niet mee. Ik heb wsl ook school maar heb toch m'n kamer in Bredaaa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2011 stonden B-Front, Deepack, Crypsis Live en Donkey Rollers Live op de main, hopen op nu weer zoiets. Of evt Deepack vervangen door Frequencerz.

En AVIO Live staat er ook altijd dus daar hoop ik weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Morgen gelijk kaartjes bestellen, vorig jaar was het toch vrij snel uitverkocht?

In 20 uur ofzo. En in Maart kwam de line-up, iedereen janken :lol:


Superkut he haha, maar ik hoop toch allebei de dagen te gaan!
Dag 2 was echt heel vet, maar veel mensen hebben dan natuurlijk nog school enzo en krijg ik dus nog niet mee. Ik heb wsl ook school maar heb toch m'n kamer in Bredaaa!

Jaaaaahaaaa afterparteeeeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 13:27 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
In 20 uur ofzo. En in Maart kwam de line-up, iedereen janken :lol:


Superkut he haha, maar ik hoop toch allebei de dagen te gaan!
Dag 2 was echt heel vet, maar veel mensen hebben dan natuurlijk nog school enzo en krijg ik dus nog niet mee. Ik heb wsl ook school maar heb toch m'n kamer in Bredaaa!

Jaaaaahaaaa afterparteeeeh


Who knows! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk vanavond / morgen ff een kaartje halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word mijn 1e feestje :D
is het dag 1 voornamelijk hardstyle of dag 2?
ben in de war ..

Ik ken zelf ook van die mensen die zeggen: ja ik kom voor de mensen, of maar iedereen gaat dus ik ook. Vind dat onzin, als je voor de mensen gaat organiseer dan een kinderfeestje. Maar als ze zeggen dat ze alleen maar gaan omdat de rest ook gaat... 20% van de mensen die daar staan gaat het om de muziek, de rest om te laten zien dat ze naar een hardstyle feestje zijn geweest. Idem met Daydream, I Love 2 Party en Fusion.
Want daar gaat het ookal over. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:39 
 

Hardlover15 schreef:
Word mijn 1e feestje
is het dag 1 voornamelijk hardstyle of dag 2?
ben in de war ..


Dag 1 is alleen de harder styles! Dag 2 is ook in combinatie met house etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Hardlover15 schreef:
Word mijn 1e feestje
is het dag 1 voornamelijk hardstyle of dag 2?
ben in de war ..


Dag 1 is alleen de harder styles! Dag 2 is ook in combinatie met house etc.


Oke bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Ik denk vanavond / morgen ff een kaartje halen :D

Ik zou niet wachten tot morgen aangezien het nogal snel uitverkocht raakt.
Gaat dit meteen het eerste feestje worden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow en nog iets, om kaarten te bestellen moet je een paylogic account hebben, wat ik niet heb. Ik wil alleen kaarten voor Day 1, die kaartverkoop start om half 9. MAAR om 8 uur start de verkoop voor weekenden. Dus mijn vraag is: kan ik om 8 uur al een Paylogic account aanmaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan nu al een Paylogic account aanmaken. ;)

*edit

dat zeg ik nu wel zo snel, maar ik zie nergens een link 'registratie' op hun site....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Wout1997 schreef:
Ik denk vanavond / morgen ff een kaartje halen :D

Ik zou niet wachten tot morgen aangezien het nogal snel uitverkocht raakt.
Gaat dit meteen het eerste feestje worden? :)

Ja, wordt het eerste feestje. Moet het nog ff met vrienden bespreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Je kan nu al een Paylogic account aanmaken. ;)

*edit

dat zeg ik nu wel zo snel, maar ik zie nergens een link 'registratie' op hun site....


Ik ook niet.
Ja jullie moet mij nu echt alles uitleggen. Wil namelijk niet dat het fout gaat. ^^

EDIT: zie op de site van intents dat dat pas tijdens de kaartverkoop kan. :/
Maar er moet een manier om er nu al een aan te maken :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik het me goed herinner, als je er eenmaal doorheen bent is een account maken geen probleem. Net als de eerste keer iets kopen bij een webshop kan je tijdens het bestellen gewoon je account maken en moet je niet eerst een account aanmaken om vervolgens terug te moeten gaan in de rij, maar dat zou iemand voor me moeten bevestigen, aangezien ik het niet meer zo zeker weet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat klopt.
Op hoop van zegen dan maar.

Zeik bekant in mn broek van de zenuwen, kijk hier al 5 jaar naar uit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, hier een tip om nu al een account aan te maken:

1. ga naar paylogictickets.nl
2. selecteer een evenement waarvoor de kaartverkoop nog loopt. (dus niet Intents, want die is nog niet begonnen ;) )
3. selecteer een aantal kaarten en ga naar stap 2: registratie
4. maak een account aan
5. koop GEEN kaartjes voor het gekozen evenement, maar annuleer het bestelproces
6. je hebt nu een account

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:24 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand toevallig al een directe link naar de paylogic bestel site? tickets.kloontjes.nl zal er dalijk wel uitliggen gok ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:43 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Vlk schreef:
Weet iemand toevallig al een directe link naar de paylogic bestel site? tickets.kloontjes.nl zal er dalijk wel uitliggen gok ik..


Volgens mij ligt de Intents site nu al plat :P (bijna)

edit: Heeft het nut al voor half 9 in de wachtrij te gaan?



geen idee, ik heb een tabblad of 10 open staan en ga er 1 refreshen om 8 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:02 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
half uur wachttijd al hier :P


hier al erdoorheen ;) open nieuwe pagina had nut bij ons
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict

Shit, wachttijd van 60 minuten op 5 pagina's :/ . Dat gaat hem dus niet worden ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:06 
 
Hardtraxx Addict

Darknezz schreef:
Shit, wachttijd van 60 minuten op 5 pagina's :/ . Dat gaat hem dus niet worden ben ik bang.


Hier ook :huh:

EDIT: Oh nu 30 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:08 
 
Hardtraxxer

ben er wel doorheen alleen als ik op de pagina kom voor het selecteren van aantal tickets staat er nergens een bevestig knop. :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten