Tjah, mijn mening is ook niet echt positief meer over Intents eigenlijk.
2011 was ik er, mijn eerste Hardstyle feest, was er echt super positief over. Met de meeste mensen kon je gewoon gezellig een praatje maken. Af en toe was de groep waar ik mee was even weg, nja prima ik ging gewoon tussen de menigte staan en dan werd je vanzelf ertussen opgenomen en kon je lekker los gaan, zonder je zorgen te maken dat je iemand per ongeluk aanstootte.
2012 was dat wel anders! De hele stage stond gewoon stil. Het kwam gewoon niet los! Als ik effe los ging met een paar mensen die wel als liefhebber kwamen, werd je gewoon door de hele groep die stil staat om je heen raar aangekeken. Een zeer groot deel van de mensen kwam er gewoon om te kunnen zeggen tegen z'n vrienden, ja joh ik ben naar een hardstyle feest geweest, super vet!
Toen de avond viel, moest je al helemaal niet proberen om iets te bewegen [!] op de 150bpm. Alle pietjepuks stonden er [Doodstil en helemaal geconcentreerd] met hun dure telefoon te filmen. En owee als je perongeluk iemand aanstootte, dan had je het voor elkaar natuurlijk....
Nee, ook ik sla Intents over.
