Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik probeer gewoon een combi ticket te bemachtigen. Het is nou niet dat dit een kneiter goed festival is, maar met zoveel bekende kan ik me super vermaken. Dit wordt overigens de 5de keer! :)

Vorig jaar de zondag, wat een ambiance!

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uhm..? Ik ben, omdat ik dit jaar in het buitenland zat, alleen in 2011 geweest, en het sterke punt vond ik toen de sfeer en dat iedereen vol los ging! Vooral naarmate de dag/avond vorderde.. zo heb ik het nog niet vaak op buitenfeesten meegemaakt.



Genoten van deze after :)

Was het dit jaar écht zo slecht dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:39 
 

Ook 2011 heb me geërgerd aan het geluid en het volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig
Thuis feestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
sowieso NIET aanwezig dit jaar

hoerig kutfeest


Bij headhunterz gaat iedereen los
bij frequencerz live en avio live gaat niemand los omdat niemand het kent :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Fuzzylogic schreef:
stefaneke schreef:
ontzettend uitbundige bezoekers


huh volgens mij was ik dan toch niet op de goede bestemming dit jaar

Dan had je de zondag (day 2) moeten gaan.
Zo uitbundig heb ik t amper meegemaakt afgelopen jaar! ;)


Dag 2 staat wel als optie ja veel goede verhalen over gehoord. Dag 1 wordt hem sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Dag 2 sowieso weer aanwezig komende editie! :) Hoop alleen dat ze dit jaar niet kiezen voor een (happy) Hardcore afsluiter op dag 2. Dag 1 twijfel ik nog over.


Hier hetzelfde. Dag 2 aanwezig, dag 1 daar twijfel ik nog aan. Waarschijnlijk niet. Hopen dat ze nou geen gekke dingen gaan doen en het snoeiwerk op zondag laten staan. Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 19:04 
 
Hardtraxxer

Dag 1 twijfel, dag 2 is bijna een zekerheidje.
Misschien dat ik ook voor een combiticket ga voor dezelfde reden als timmer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Uhm..? Ik ben, omdat ik dit jaar in het buitenland zat, alleen in 2011 geweest, en het sterke punt vond ik toen de sfeer en dat iedereen vol los ging! Vooral naarmate de dag/avond vorderde.. zo heb ik het nog niet vaak op buitenfeesten meegemaakt.


Genoten van deze after :)

Was het dit jaar écht zo slecht dan?

Wat zeg je me nou? xd De sfeer was juist zo dood als wat toen.

Ik vind tot op de dag van vandaag Intents het minste festival wat ik ooit heb bezocht. Ik heb vooral op de main alleen maar stilstaande mensen gezien, het geluid stond overal veel te zacht, er kwam veel te veel volk uit de omgeving dat duidelijk weinig met de muziek had, rond de middag was al het water bij de wc op, Bavaria is smerig.

Ik kom er niet meer natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 14:19 
 

dawasiknie schreef:
er kwam veel te veel volk uit de omgeving dat duidelijk weinig met de muziek had

Wat is daar erg aan? Ik vind het geweldig om zoveel bekenden te zien en bier te drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:23 
 
Hardtraxx Newbie

ben er vorig jaar geweest, was wel een leuk feestje (voor 1 keer) te veel stil staand volk daar, was een beetje
irritant, zulk volk stond zelfs in de hardcore tent te kijke naar hoe andere mensen wel los gingen. waarom ga je
dan naar zo'n feest kende net zo goed thuis blijven tog!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:32 
 
Hardtraxx Newbie

ik bedenk me trouwens iets!!! iedereen zegt wel stil staand dagjes volk (ik zelf ook) maar zijn de mensen die
geweest zijn dan niet bij gunz for hire geweest!!! zo wat was dat een knal set en iedereen stond heel de set lang
te springen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snuifduif-0162 schreef:
ik bedenk me trouwens iets!!! iedereen zegt wel stil staand dagjes volk (ik zelf ook) maar zijn de mensen die
geweest zijn dan niet bij gunz for hire geweest!!! zo wat was dat een knal set en iedereen stond heel de set lang
te springen

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:43 
 

snuifduif-0162 schreef:
ik bedenk me trouwens iets!!! iedereen zegt wel stil staand dagjes volk (ik zelf ook) maar zijn de mensen die
geweest zijn dan niet bij gunz for hire geweest!!! zo wat was dat een knal set en iedereen stond heel de set lang
te springen

Gofferdomme noouw! Da ging me en partytje los daar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hat perongeluk by iemant tandjuhs gepoft maarja ick ga nie op triebune zitte
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snuifduif-0162 schreef:
ik bedenk me trouwens iets!!! iedereen zegt wel stil staand dagjes volk (ik zelf ook) maar zijn de mensen die
geweest zijn dan niet bij gunz for hire geweest!!! zo wat was dat een knal set en iedereen stond heel de set lang
te springen


Ja leuk dat iedereen op Gunz for Hire los staat te gaan.

Als Henk & Thijs DJ Team er had gestaan en precies hetzelfde had gedaan als G4H (minus de maskers) zou iedereen stil gestaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spijt van gehad dat ik vorig jaar niet geweest ben, dit jaar sowieso aanwezig!
Lekker dichtbij, jammer van de dagjesmensen (vorig jaar was bijna heel mijn school aanwezig, terwijl ik nooit iemand over hardstyle hoorde praten...)

Weet iemand of de line-up online komt voordat de kaartverkoop begint? Of pas erna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik me goed herinner kwam de line-up pas na de opening van de kaartverkoop. Zal dit jaar wel hetzelfde zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
Weet iemand of de line-up online komt voordat de kaartverkoop begint? Of pas erna?


Komt erna. Iemand had die vraag al gesteld via Facebook/Twitter. Toen kwam er als antwoord van de organisatie zelf dat de line-up in Maart komt, 2 maanden later dus pas.
Opzich wel jammer, maarja ik ga zelf toch 2 dagen dus maakt mij niet zoveel uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok dan bestel ik voor dag 1 sowieso kaartjes, en wacht ik even de line up van dag 2 af om te kijken welke beter is.
Bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up dag 1 zal wel zoiets worden : DBSTF, Villain, DV8, Deepack, Wildstylez, Frontliner, Ran-D, The Prophet, Brennan Heart, Noisecontrollers, Isaac, Wasted Penguinz, Coone etc.

Dag 2 gok ik op zoiets : Adaro, Psyko Punkz, Theracords, Radical Redemption, Crypsis, B-front, Frequencerz en nog wat...

Ga dus nog nergens kaarten voor kopen, mocht dag 2 me bevallen ga ik daar wel heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:16 
 
Hardtraxx Addict

Tjah, mijn mening is ook niet echt positief meer over Intents eigenlijk.

2011 was ik er, mijn eerste Hardstyle feest, was er echt super positief over. Met de meeste mensen kon je gewoon gezellig een praatje maken. Af en toe was de groep waar ik mee was even weg, nja prima ik ging gewoon tussen de menigte staan en dan werd je vanzelf ertussen opgenomen en kon je lekker los gaan, zonder je zorgen te maken dat je iemand per ongeluk aanstootte.

2012 was dat wel anders! De hele stage stond gewoon stil. Het kwam gewoon niet los! Als ik effe los ging met een paar mensen die wel als liefhebber kwamen, werd je gewoon door de hele groep die stil staat om je heen raar aangekeken. Een zeer groot deel van de mensen kwam er gewoon om te kunnen zeggen tegen z'n vrienden, ja joh ik ben naar een hardstyle feest geweest, super vet!

Toen de avond viel, moest je al helemaal niet proberen om iets te bewegen [!] op de 150bpm. Alle pietjepuks stonden er [Doodstil en helemaal geconcentreerd] met hun dure telefoon te filmen. En owee als je perongeluk iemand aanstootte, dan had je het voor elkaar natuurlijk....

Nee, ook ik sla Intents over. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Ik probeer gewoon een combi ticket te bemachtigen. Het is nou niet dat dit een kneiter goed festival is, maar met zoveel bekende kan ik me super vermaken. Dit wordt overigens de 5de keer! :)

Vorig jaar de zondag, wat een ambiance!



Is dat je eigen filmpje? Zo ja, dan ken ik je maten als die bij je staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:47 
 

Woodside schreef:
Timmer schreef:
Ik probeer gewoon een combi ticket te bemachtigen. Het is nou niet dat dit een kneiter goed festival is, maar met zoveel bekende kan ik me super vermaken. Dit wordt overigens de 5de keer! :)

Vorig jaar de zondag, wat een ambiance!



Is dat je eigen filmpje? Zo ja, dan ken ik je maten als die bij je staan :P


Van Styl0w. Maar daar staan voor mij ook alleen maar bekenden op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen (nog) geen kaarten kopen, was vorig jaar een heel erg dikke teleurstelling toen ik de line-up zag.

Zolang er weer een harde line-up op zondag wordt neergezet, en het geluid wordt verbeterd ben ik op dag 2 aanwezig. En ga nou niet kutten door ineens de vette namen op zaterdag te zetten :P.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten