Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Idd nu 30 min, laten we hopen dat we er zo doorheen zijn :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:10 
 
Hardtraxxer

Woodside schreef:
ben er wel doorheen alleen als ik op de pagina kom voor het selecteren van aantal tickets staat er nergens een bevestig knop. :/


Opgelost nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Woodside schreef:
ben er wel doorheen alleen als ik op de pagina kom voor het selecteren van aantal tickets staat er nergens een bevestig knop. :/


Opgelost nu.

nee hoor hier het zelfde gezeik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knop valt buiten het scherm, beetje met de 'tab'-knop klooien en t lukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Addict

Is om half 9 pas de verkoop van de normale tickets? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:21 
 
Hardtraxxer

krijgen nu melding dat paylogic druk is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:23 
 
Hardtraxx Newbie

Nog een kwartier wachten, schiet al mooi op!:D.

Wat haat ik wachten :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig het is gelukt. Weer een weekendje Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Nogsteeds 30 minuten. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Hier nog steeds 45... Erg jammer dat ook dit festival zo uit z'n voegen is gegroeid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er staat bij mij al 30 minuten, nog 30 minuten wachten..
Hoeveel kaartjes zouden ze eigenlijk hebben in totaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:30 
 

Ruud_93 schreef:
Er staat bij mij al 30 minuten, nog 30 minuten wachten..
Hoeveel kaartjes zouden ze eigenlijk hebben in totaal?


Tegen de 10.000 per dag ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:33 
 
Hardtraxx Addict

Oh nog 30 minuten, schiet al op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:34 
 
Hardtraxx Addict

dennis schreef:
Woodside schreef:
Woodside schreef:
ben er wel doorheen alleen als ik op de pagina kom voor het selecteren van aantal tickets staat er nergens een bevestig knop. :/


Opgelost nu.

nee hoor hier het zelfde gezeik


Hier ook, en zie nergens een knop. Als ik de pagina refresh ben ik bang om weer naar de wachtrij te moeten :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hoeveel kaarten kan je per account kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Hier ook, en zie nergens een knop. Als ik de pagina refresh ben ik bang om weer naar de wachtrij te moeten :/ .

Iets met meerdere tabbladen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pagina zo klein mogelijk maken.

Twijfel om kaartjes te halen. Vorig jaar was dag 2 wel vet. Dag 1 zal ik wss toch niet kunnen, maar ja, weekendtickets krijg je minder snel kwijt als je toch niet kan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:43 
 
Hardtraxx Newbie

WTF kan niet op verder drukken om te gaan betalen!, hoe kan dat?/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:43 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Pagina zo klein mogelijk maken.

Twijfel om kaartjes te halen. Vorig jaar was dag 2 wel vet. Dag 1 zal ik wss toch niet kunnen, maar ja, weekendtickets krijg je minder snel kwijt als je toch niet kan. :P


Nog steeds niks, die knop krijg ik gewoon niet :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:48 
 
Hardtraxxer

Lekker gefaal bij hun website-design. Even resolutie veranderen doet wonderen.

http://i.imgur.com/JHsEU.png

Rechts zie je hem half eronder staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:51 
 
Hardtraxx Addict

Het duurt ff maar dan heb je ook wat :/

Heb moeten tabben,pagina uitzoomen (ctrl+scrollen) maar nu heb ik ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha half uur wachttijd :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
BEDANKT! Intents Festival DAY 1 uitverkocht binnen 1 uur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag 1 is uitverkocht.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godverdomme man, kut dagjesmensen, kom net thuis van mn werk is het uitverkocht
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten