Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi, lekker afsluiten met Ophidian, Partyraiser en een stukje Drokz en Akira :) Voor de rest DR, AVIO, Tommyknocker, E-Force en Luna die ik nog wel zien. De rest bekijken we daar wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:05 
 
Hardtraxx Elite

Word veel lopen... Jammer dat ze Avio tegelijk met Adaro doen, en zo zijn er nog wel meer gevalletjes. Maargoed Adaro zie ik ook al dag 2 dus word even kijken of het schijtdruk is bij Avio, anders mooi daarheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:11 
 

Wat een vertyfte timetable :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jef ga je ook de zondag ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:43 
 

Nope, alleen zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Nope, alleen zaterdag

:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:45 
 

Wat een grap die timetable. Zegt wel weer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:19 
 

Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:26 
 
Hardtraxx Elite

Junkenlul schreef:
Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?

nee denk meer dat ze gewoon random namen neerzetten, daar lijkt het wel op in ieder geval :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een vage timetable zeg. tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:49 
 

tijntjuh120 schreef:
Junkenlul schreef:
Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?

nee denk meer dat ze gewoon random namen neerzetten, daar lijkt het wel op in ieder geval :/

Ben wel benieuwd naar hun denkwijze en hoe ze tot een timetable als dit komen.

Misschien dat iemand uit de organisatie van Intents dit kan toelichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:01 
 

Junkenlul schreef:
Misschien dat iemand uit de organisatie van Intents dit kan toelichten?


Ik denk dat de Kloontjes probeert de populairste artiesten op een leuk tijdstip neer te zetten, bijvoorbeeld 's avonds. Ook niet stom natuurlijk want 80% van het volk wat naar Intents komt zou teleurgesteld zijn als Wildstylez of Psyko Punkz te vroeg staan.

De organisatie gaat voor de timetable waar de meeste vraag voor is (en in hoeverre dit mogelijk is ivm andere boekingen) en ik denk dat ze het hiermee best wel aan het rechte eind hebben. Dat wij daar als doorgewinterde fans geen logica in zien is natuurlijk te begrijpen. Vroeger niet opgelet tijdens economie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jemig, alsof mijn benen niet genoeg te verduren krijgen.... pff ik ga pas rond uur of 2 naar binnen denk ik... ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
De organisatie gaat voor de timetable waar de meeste vraag voor is (en in hoeverre dit mogelijk is ivm andere boekingen) en ik denk dat ze het hiermee best wel aan het rechte eind hebben. Dat wij daar als doorgewinterde fans geen logica in zien is natuurlijk te begrijpen. Vroeger niet opgelet tijdens economie?

Is gewoon weer het gebruikelijke liedje van opbouw tegenover een aantal andere manieren om een TT in te richten inderdaad. Zo lang mogelijk de menigte op je feest houden bijvoorbeeld. Voor in mijn ogen logische TT's moet je toch echt naar Loudness ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:18 
 
Hardtraxx Addict

Ik wil sowieso E-Force & Luna, B-Front, AVIO, DBSFT, Freqz, Donkey Rollers (nog nooit gezien), Crypsis en Ran-D B2B Adaro meemaken.
Tussendoor misschien nog even naar naar de hardcore omdat de vrienden groep daar eigenlijk meer van is. Afsluiten op de main, hopelijk draait Wildstylez tracks als Reputation Game, dan wordt het misschien nog iets...
Heel erg veel zin in zaterdag in ieder geval :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Je kunt er gewoon een goede dag van maken hoor? Wanneer je AVIO, Donkey Rollers, Freqz (main) B-Front, E-Force & Luna, Ran-D en Adaro/Crypsis (Ran-D, Adaro) Ophidian, Partyraiser en Drokz en Akira laat afsluiten zit iedereen weer te klagen dat ze dan niet kunnen kiezen. Nu is alles goed verdeeld en kun je er een leuk lijstje van maken lijkt me, het is toch niet verplicht om af te sluiten op de main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:36 
 

Ausverkauft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het niet eens zo erg, die TT. Ben toch al verrot tegen die tijd. Kan ik bij de laatste drie acts lekker om me heen kijken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alleen verplicht Wildstylez erg (maar wie weet zet ie zo'n set neer als op Emporium).
Nu staan sommige harde artiesten vroeg op de dag maar dat vind ik op zich niet erg, in raw hardstyle valt sowieso weinig op te bouwen in hardheid :P

Ik ben allang blij dat B-Front niet gelijk met AVIO, Freuqencerz of Donkey Rollers staat, verder maakt het me op dit feest echt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik vind alleen verplicht Wildstylez erg (maar wie weet zet ie zo'n set neer als op Emporium).
Nu staan sommige harde artiesten vroeg op de dag maar dat vind ik op zich niet erg, in raw hardstyle valt sowieso weinig op te bouwen in hardheid :P

Ik ben allang blij dat B-Front niet gelijk met AVIO, Freuqencerz of Donkey Rollers staat, verder maakt het me op dit feest echt niet uit.


Wie weet sta je er dadelijk zelf, hoe zou dat zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou het meest epische feestmoment ooit zijn voor mij, maar ik verwacht van niet, kan het alleen maar meevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een rare timetable :S... Code black ook uit t niets...

Ben benieuwd wat voor "rauws" er op die 5e bavaria stage dan wel niet komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 01:30 
 
Hardtraxxer

5e stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond in de nieuwsbrief:

Citaat:
Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat benik toch blij dat ik mijn kaartjes verkocht heb!
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten