Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Intents Festival

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Mooi, lekker afsluiten met Ophidian, Partyraiser en een stukje Drokz en Akira :) Voor de rest DR, AVIO, Tommyknocker, E-Force en Luna die ik nog wel zien. De rest bekijken we daar wel
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Word veel lopen... Jammer dat ze Avio tegelijk met Adaro doen, en zo zijn er nog wel meer gevalletjes. Maargoed Adaro zie ik ook al dag 2 dus word even kijken of het schijtdruk is bij Avio, anders mooi daarheen.
J
Wat een vertyfte timetable :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Jef ga je ook de zondag ?
J
Nope, alleen zaterdag
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
JEFSKIII wrote:Nope, alleen zaterdag
:cry: :cry:
B
Wat een grap die timetable. Zegt wel weer genoeg.
J
Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Junkenlul wrote:Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?
nee denk meer dat ze gewoon random namen neerzetten, daar lijkt het wel op in ieder geval :/
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Dit is echt een vage timetable zeg. tering.
J
tijntjuh120 wrote:
Junkenlul wrote:Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?
nee denk meer dat ze gewoon random namen neerzetten, daar lijkt het wel op in ieder geval :/
Ben wel benieuwd naar hun denkwijze en hoe ze tot een timetable als dit komen.

Misschien dat iemand uit de organisatie van Intents dit kan toelichten?
S
Junkenlul wrote:Misschien dat iemand uit de organisatie van Intents dit kan toelichten?
Ik denk dat de Kloontjes probeert de populairste artiesten op een leuk tijdstip neer te zetten, bijvoorbeeld 's avonds. Ook niet stom natuurlijk want 80% van het volk wat naar Intents komt zou teleurgesteld zijn als Wildstylez of Psyko Punkz te vroeg staan.

De organisatie gaat voor de timetable waar de meeste vraag voor is (en in hoeverre dit mogelijk is ivm andere boekingen) en ik denk dat ze het hiermee best wel aan het rechte eind hebben. Dat wij daar als doorgewinterde fans geen logica in zien is natuurlijk te begrijpen. Vroeger niet opgelet tijdens economie?
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
jemig, alsof mijn benen niet genoeg te verduren krijgen.... pff ik ga pas rond uur of 2 naar binnen denk ik... ;p
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
stefaneke wrote: De organisatie gaat voor de timetable waar de meeste vraag voor is (en in hoeverre dit mogelijk is ivm andere boekingen) en ik denk dat ze het hiermee best wel aan het rechte eind hebben. Dat wij daar als doorgewinterde fans geen logica in zien is natuurlijk te begrijpen. Vroeger niet opgelet tijdens economie?
Is gewoon weer het gebruikelijke liedje van opbouw tegenover een aantal andere manieren om een TT in te richten inderdaad. Zo lang mogelijk de menigte op je feest houden bijvoorbeeld. Voor in mijn ogen logische TT's moet je toch echt naar Loudness ofzo.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Ik wil sowieso E-Force & Luna, B-Front, AVIO, DBSFT, Freqz, Donkey Rollers (nog nooit gezien), Crypsis en Ran-D B2B Adaro meemaken.
Tussendoor misschien nog even naar naar de hardcore omdat de vrienden groep daar eigenlijk meer van is. Afsluiten op de main, hopelijk draait Wildstylez tracks als Reputation Game, dan wordt het misschien nog iets...
Heel erg veel zin in zaterdag in ieder geval :) .
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Je kunt er gewoon een goede dag van maken hoor? Wanneer je AVIO, Donkey Rollers, Freqz (main) B-Front, E-Force & Luna, Ran-D en Adaro/Crypsis (Ran-D, Adaro) Ophidian, Partyraiser en Drokz en Akira laat afsluiten zit iedereen weer te klagen dat ze dan niet kunnen kiezen. Nu is alles goed verdeeld en kun je er een leuk lijstje van maken lijkt me, het is toch niet verplicht om af te sluiten op de main?
S
Ausverkauft.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vind het niet eens zo erg, die TT. Ben toch al verrot tegen die tijd. Kan ik bij de laatste drie acts lekker om me heen kijken. :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Ik vind alleen verplicht Wildstylez erg (maar wie weet zet ie zo'n set neer als op Emporium).
Nu staan sommige harde artiesten vroeg op de dag maar dat vind ik op zich niet erg, in raw hardstyle valt sowieso weinig op te bouwen in hardheid :P

Ik ben allang blij dat B-Front niet gelijk met AVIO, Freuqencerz of Donkey Rollers staat, verder maakt het me op dit feest echt niet uit.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Delt-A wrote:Ik vind alleen verplicht Wildstylez erg (maar wie weet zet ie zo'n set neer als op Emporium).
Nu staan sommige harde artiesten vroeg op de dag maar dat vind ik op zich niet erg, in raw hardstyle valt sowieso weinig op te bouwen in hardheid :P

Ik ben allang blij dat B-Front niet gelijk met AVIO, Freuqencerz of Donkey Rollers staat, verder maakt het me op dit feest echt niet uit.
Wie weet sta je er dadelijk zelf, hoe zou dat zijn :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Dat zou het meest epische feestmoment ooit zijn voor mij, maar ik verwacht van niet, kan het alleen maar meevallen :P
Hardtraxxer
296 posts member since 2011
last seen Jul 2016
Wat een rare timetable :S... Code black ook uit t niets...

Ben benieuwd wat voor "rauws" er op die 5e bavaria stage dan wel niet komt...
H
Hardtraxxer
58 posts member since 2013
last seen Oct 2014
5e stage?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Stond in de nieuwsbrief:
Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Wat benik toch blij dat ik mijn kaartjes verkocht heb!