Mooi, lekker afsluiten met Ophidian, Partyraiser en een stukje Drokz en Akira
Voor de rest DR, AVIO, Tommyknocker, E-Force en Luna die ik nog wel zien. De rest bekijken we daar wel
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Word veel lopen... Jammer dat ze Avio tegelijk met Adaro doen, en zo zijn er nog wel meer gevalletjes. Maargoed Adaro zie ik ook al dag 2 dus word even kijken of het schijtdruk is bij Avio, anders mooi daarheen.
-
J
Wat een vertyfte timetable 
-
J
Nope, alleen zaterdag
-
B
Wat een grap die timetable. Zegt wel weer genoeg.
-
J
Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
nee denk meer dat ze gewoon random namen neerzetten, daar lijkt het wel op in ieder gevalwrote:Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?
Dit is echt een vage timetable zeg. tering.
-
J
Ben wel benieuwd naar hun denkwijze en hoe ze tot een timetable als dit komen.wrote:nee denk meer dat ze gewoon random namen neerzetten, daar lijkt het wel op in ieder gevalwrote:Heeft zo'n organisatie een speciale afdeling die zich bezighoud met timetables?
Misschien dat iemand uit de organisatie van Intents dit kan toelichten?
-
S
Ik denk dat de Kloontjes probeert de populairste artiesten op een leuk tijdstip neer te zetten, bijvoorbeeld 's avonds. Ook niet stom natuurlijk want 80% van het volk wat naar Intents komt zou teleurgesteld zijn als Wildstylez of Psyko Punkz te vroeg staan.wrote:Misschien dat iemand uit de organisatie van Intents dit kan toelichten?
De organisatie gaat voor de timetable waar de meeste vraag voor is (en in hoeverre dit mogelijk is ivm andere boekingen) en ik denk dat ze het hiermee best wel aan het rechte eind hebben. Dat wij daar als doorgewinterde fans geen logica in zien is natuurlijk te begrijpen. Vroeger niet opgelet tijdens economie?
jemig, alsof mijn benen niet genoeg te verduren krijgen.... pff ik ga pas rond uur of 2 naar binnen denk ik... ;p
Is gewoon weer het gebruikelijke liedje van opbouw tegenover een aantal andere manieren om een TT in te richten inderdaad. Zo lang mogelijk de menigte op je feest houden bijvoorbeeld. Voor in mijn ogen logische TT's moet je toch echt naar Loudness ofzo.wrote: De organisatie gaat voor de timetable waar de meeste vraag voor is (en in hoeverre dit mogelijk is ivm andere boekingen) en ik denk dat ze het hiermee best wel aan het rechte eind hebben. Dat wij daar als doorgewinterde fans geen logica in zien is natuurlijk te begrijpen. Vroeger niet opgelet tijdens economie?
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Ik wil sowieso E-Force & Luna, B-Front, AVIO, DBSFT, Freqz, Donkey Rollers (nog nooit gezien), Crypsis en Ran-D B2B Adaro meemaken.
Tussendoor misschien nog even naar naar de hardcore omdat de vrienden groep daar eigenlijk meer van is. Afsluiten op de main, hopelijk draait Wildstylez tracks als Reputation Game, dan wordt het misschien nog iets...
Heel erg veel zin in zaterdag in ieder geval
.
Tussendoor misschien nog even naar naar de hardcore omdat de vrienden groep daar eigenlijk meer van is. Afsluiten op de main, hopelijk draait Wildstylez tracks als Reputation Game, dan wordt het misschien nog iets...
Heel erg veel zin in zaterdag in ieder geval
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Je kunt er gewoon een goede dag van maken hoor? Wanneer je AVIO, Donkey Rollers, Freqz (main) B-Front, E-Force & Luna, Ran-D en Adaro/Crypsis (Ran-D, Adaro) Ophidian, Partyraiser en Drokz en Akira laat afsluiten zit iedereen weer te klagen dat ze dan niet kunnen kiezen. Nu is alles goed verdeeld en kun je er een leuk lijstje van maken lijkt me, het is toch niet verplicht om af te sluiten op de main?
-
S
Ausverkauft.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vind het niet eens zo erg, die TT. Ben toch al verrot tegen die tijd. Kan ik bij de laatste drie acts lekker om me heen kijken. 
Ik vind alleen verplicht Wildstylez erg (maar wie weet zet ie zo'n set neer als op Emporium).
Nu staan sommige harde artiesten vroeg op de dag maar dat vind ik op zich niet erg, in raw hardstyle valt sowieso weinig op te bouwen in hardheid
Ik ben allang blij dat B-Front niet gelijk met AVIO, Freuqencerz of Donkey Rollers staat, verder maakt het me op dit feest echt niet uit.
Nu staan sommige harde artiesten vroeg op de dag maar dat vind ik op zich niet erg, in raw hardstyle valt sowieso weinig op te bouwen in hardheid
Ik ben allang blij dat B-Front niet gelijk met AVIO, Freuqencerz of Donkey Rollers staat, verder maakt het me op dit feest echt niet uit.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Wie weet sta je er dadelijk zelf, hoe zou dat zijnwrote:Ik vind alleen verplicht Wildstylez erg (maar wie weet zet ie zo'n set neer als op Emporium).
Dat zou het meest epische feestmoment ooit zijn voor mij, maar ik verwacht van niet, kan het alleen maar meevallen 
Wat een rare timetable :S... Code black ook uit t niets...
Ben benieuwd wat voor "rauws" er op die 5e bavaria stage dan wel niet komt...
Ben benieuwd wat voor "rauws" er op die 5e bavaria stage dan wel niet komt...
-
HHardtraxxer
- 58 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
5e stage?
Stond in de nieuwsbrief:
Extra area: Bavaria Beachclub
Omdat Intents Festival 10 jaar bestaat komt er op zaterdag een extra area. Kom lekker loungen of losgaan in deze stage met dansvloeren op verschillende hoogtes. We zijn bezig om hier een rauwe line-up neer te zetten. De line-up van deze stage wordt deze week nog bekend gemaakt via Facebook en de website!