Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 18:33 
 

JEFSKIII schreef:
Alleen maar? haha, doei.




Redelijk wat

Gisteren kaartje gekocht voor zondag, krijg ik er net 2 gratis van m'n baas, godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:15 
 
Hardtraxx Elite

2 vip tickets voor dag 2 gewonnen. Dus wss 2 dagen aanwaziggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:05 
 

Voor mensen die in zijn voor een dansje en een drankje op mijn kostte, als je me herkend links van de mainstage sta ik beetje bij de bar, net als vorig jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat je niet op je avatar lijkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:19 
 

chicken schreef:
Ik neem aan dat je niet op je avatar lijkt?

beter neemt ie een boek mee zodat iedereen em herkend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Jefskii spotten op Hardbass was ook al zo'n succes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:22 
 

Ja idd, op Hard Bass had niemand me gevonden alhoewel ik een makkelijk te vinden t-shirt aan had, moet ff kijken wat ik zaterdag aantrek, denk een shirt van Woody Woodpecker dus dat moet ook te doen zijn toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Rolofss schreef:
Ik lees allemaal negatieve dingen over de sfeer.... kan dit te maken hebben met 16+? ivp 18+?
Lijkt me vrij logisch namelijk...

Voelde me af en toe vrij oud (hoewel ik toentertijd ook nog maar 19 was), maar ik denk niet dat het de leeftijd is, waardoor de sfeer niet erg bijzonder was. Het was gewoon voornamelijk volk dat je op Defqon bij de mainstage vindt. Niet mijn favoriete slag mensen voor een festival dus. :P


Eens; mainstagehangers .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:27 
 

Wanneer komt TT? Hopelijk afsluitertje met Frequencerz, maar vrees voor Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wanneer komt TT? Hopelijk afsluitertje met Frequencerz, maar vrees voor Wildstylez

Morgen komt de Time Table... Maar vrees hetzelfde als bij jou dat Wildstylez afsluit... Maar bij Frequencerz hoef je ook niet blij te zijn als ze afsluiten. Dan krijg je precies hetzelfde als bij Hardbass,, Rebrith. Ga zo maar door waar ze staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
JEFSKIII schreef:
Wanneer komt TT? Hopelijk afsluitertje met Frequencerz, maar vrees voor Wildstylez

Morgen komt de Time Table... Maar vrees hetzelfde als bij jou dat Wildstylez afsluit... Maar bij Frequencerz hoef je ook niet blij te zijn als ze afsluiten. Dan krijg je precies hetzelfde als bij Hardbass,, Rebrith. Ga zo maar door waar ze staan.


Altijd beter dan afsluiten met Year of Summer, Lose My Mind, Back to History, Earth Meets Water terwijl er niks anders dan dronken 16 jarig dagjesvolk om je heen staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 00:04 
 

Ik kan zeggen dat wildstylez sowieso afsluit en dat de 2 acts ervoor ook niet echt "afsluitwaardig" zijn haha. Achja ik heb zin om te vrijwillige zaterdag! ^^ Zondag ben ik zelf aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

IvoWII schreef:
Ik kan zeggen dat wildstylez sowieso afsluit en dat de 2 acts ervoor ook niet echt "afsluitwaardig" zijn haha. Achja ik heb zin om te vrijwillige zaterdag! ^^ Zondag ben ik zelf aanwezig!


Mooi, DR en AVIO meepakken op de main en afsluiten in de hardcore/ran-d en adaro tent

Zit ik trouwens goed met BH en Coone/Psyko Punkz als die andere 2? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:32 
 
Hardtraxx Newbie

1 zaterdag ticket te koop. 45 euro. Vanwege tentamens sla ik hem over dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:17 
 

Basshunterzz schreef:
IvoWII schreef:
Ik kan zeggen dat wildstylez sowieso afsluit en dat de 2 acts ervoor ook niet echt "afsluitwaardig" zijn haha. Achja ik heb zin om te vrijwillige zaterdag! ^^ Zondag ben ik zelf aanwezig!


Mooi, DR en AVIO meepakken op de main en afsluiten in de hardcore/ran-d en adaro tent

Zit ik trouwens goed met BH en Coone/Psyko Punkz als die andere 2? :p


Je zit warm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat voor Wildstylez Brennan Heart komt, daarvoor Coone, daarvoor Psyko Punkz, daarvoor D-Block & S-Te-Fan. daarvoor Donkey Rollers, daarvoor Frequencerz. daarvoor Isaac, Max Enforcer, AVIO, F8trix, Adrenalize, Mark With A K.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:58 
 
Hardtraxx Elite

Adrenalize opent geloof ik, dat hoorde je althans in zijn warm-up set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Adrenalize opent geloof ik, dat hoorde je althans in zijn warm-up set.


Er is altijd al een jump opener, dus ik denk Mark With a K. Bij die warm-up mix stond trouwens ook set time: 13:00 - 14:00 voor Adrenalize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:14 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Hard4Us schreef:
Adrenalize opent geloof ik, dat hoorde je althans in zijn warm-up set.


Er is altijd al een jump opener, dus ik denk Mark With a K. Bij die warm-up mix stond trouwens ook set time: 13:00 - 14:00 voor Adrenalize.


Ja das waar, was vorig jaar ook. Hoop zelf dat geen van beide opent want vind beide wel leuk.
Laat Psycko of Wildstylez maar openen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:59 
 

Nou ben benieuwd naar de Timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:46 
 

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A wild code black appeared. Dafuq doet die daar? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:53 
 

B-Front staat ook lekker vroeg :P
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten