Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Intents Festival

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
JEFSKIII wrote:Alleen maar? haha, doei.
View on YouTube

Redelijk wat

Gisteren kaartje gekocht voor zondag, krijg ik er net 2 gratis van m'n baas, godverdomme.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
2 vip tickets voor dag 2 gewonnen. Dus wss 2 dagen aanwaziggg
J
Voor mensen die in zijn voor een dansje en een drankje op mijn kostte, als je me herkend links van de mainstage sta ik beetje bij de bar, net als vorig jaar ^^
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik neem aan dat je niet op je avatar lijkt?
G
chicken wrote:Ik neem aan dat je niet op je avatar lijkt?
beter neemt ie een boek mee zodat iedereen em herkend :)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Inderdaad. Jefskii spotten op Hardbass was ook al zo'n succes. :P
J
Ja idd, op Hard Bass had niemand me gevonden alhoewel ik een makkelijk te vinden t-shirt aan had, moet ff kijken wat ik zaterdag aantrek, denk een shirt van Woody Woodpecker dus dat moet ook te doen zijn toch :P
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
chicken wrote:
Rolofss wrote:Ik lees allemaal negatieve dingen over de sfeer.... kan dit te maken hebben met 16+? ivp 18+?
Lijkt me vrij logisch namelijk...
Voelde me af en toe vrij oud (hoewel ik toentertijd ook nog maar 19 was), maar ik denk niet dat het de leeftijd is, waardoor de sfeer niet erg bijzonder was. Het was gewoon voornamelijk volk dat je op Defqon bij de mainstage vindt. Niet mijn favoriete slag mensen voor een festival dus. :P
Eens; mainstagehangers .....
J
Wanneer komt TT? Hopelijk afsluitertje met Frequencerz, maar vrees voor Wildstylez
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
JEFSKIII wrote:Wanneer komt TT? Hopelijk afsluitertje met Frequencerz, maar vrees voor Wildstylez
Morgen komt de Time Table... Maar vrees hetzelfde als bij jou dat Wildstylez afsluit... Maar bij Frequencerz hoef je ook niet blij te zijn als ze afsluiten. Dan krijg je precies hetzelfde als bij Hardbass,, Rebrith. Ga zo maar door waar ze staan.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
dennis wrote:
JEFSKIII wrote:Wanneer komt TT? Hopelijk afsluitertje met Frequencerz, maar vrees voor Wildstylez
Morgen komt de Time Table... Maar vrees hetzelfde als bij jou dat Wildstylez afsluit... Maar bij Frequencerz hoef je ook niet blij te zijn als ze afsluiten. Dan krijg je precies hetzelfde als bij Hardbass,, Rebrith. Ga zo maar door waar ze staan.
Altijd beter dan afsluiten met Year of Summer, Lose My Mind, Back to History, Earth Meets Water terwijl er niks anders dan dronken 16 jarig dagjesvolk om je heen staat
I
Ik kan zeggen dat wildstylez sowieso afsluit en dat de 2 acts ervoor ook niet echt "afsluitwaardig" zijn haha. Achja ik heb zin om te vrijwillige zaterdag! ^^ Zondag ben ik zelf aanwezig!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
IvoWII wrote:Ik kan zeggen dat wildstylez sowieso afsluit en dat de 2 acts ervoor ook niet echt "afsluitwaardig" zijn haha. Achja ik heb zin om te vrijwillige zaterdag! ^^ Zondag ben ik zelf aanwezig!
Mooi, DR en AVIO meepakken op de main en afsluiten in de hardcore/ran-d en adaro tent

Zit ik trouwens goed met BH en Coone/Psyko Punkz als die andere 2? :p
J
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2009
last seen Aug 2013
1 zaterdag ticket te koop. 45 euro. Vanwege tentamens sla ik hem over dit jaar.
I
Basshunterzz wrote:
IvoWII wrote:Ik kan zeggen dat wildstylez sowieso afsluit en dat de 2 acts ervoor ook niet echt "afsluitwaardig" zijn haha. Achja ik heb zin om te vrijwillige zaterdag! ^^ Zondag ben ik zelf aanwezig!
Mooi, DR en AVIO meepakken op de main en afsluiten in de hardcore/ran-d en adaro tent

Zit ik trouwens goed met BH en Coone/Psyko Punkz als die andere 2? :p

Je zit warm :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Ik denk dat voor Wildstylez Brennan Heart komt, daarvoor Coone, daarvoor Psyko Punkz, daarvoor D-Block & S-Te-Fan. daarvoor Donkey Rollers, daarvoor Frequencerz. daarvoor Isaac, Max Enforcer, AVIO, F8trix, Adrenalize, Mark With A K.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Adrenalize opent geloof ik, dat hoorde je althans in zijn warm-up set.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Hard4Us wrote:Adrenalize opent geloof ik, dat hoorde je althans in zijn warm-up set.
Er is altijd al een jump opener, dus ik denk Mark With a K. Bij die warm-up mix stond trouwens ook set time: 13:00 - 14:00 voor Adrenalize.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Delt-A wrote:
Hard4Us wrote:Adrenalize opent geloof ik, dat hoorde je althans in zijn warm-up set.
Er is altijd al een jump opener, dus ik denk Mark With a K. Bij die warm-up mix stond trouwens ook set time: 13:00 - 14:00 voor Adrenalize.
Ja das waar, was vorig jaar ook. Hoop zelf dat geen van beide opent want vind beide wel leuk.
Laat Psycko of Wildstylez maar openen :woot:
J
Nou ben benieuwd naar de Timetable
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Zondag :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Intents Festival (01/02-06-2013, Sportpark den Donk, Oisterwijk)
S
lol
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
A wild code black appeared. Dafuq doet die daar? :lol:
J
B-Front staat ook lekker vroeg :P