Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te koop wegens tentamenstress:

2x Weekend ticket + VIP-upgrade + 16 drankbonnen

Prijs: 160 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:07 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Net het vervoer geregeld, gaan met 2 auto's, iedereen met wie ik ga slaapt bij ons, erna lekker een afterparty en dag erop barbecue met ze alle.

Tot nu toe word het 20 graden geeft ie aan, wil er best voor tekenen :yay:


Gelukkig verandert het weer per minuut in Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable Day 2 schreef:
Afbeelding


Wat een logica weer om RR vóór Adaro & B-Front en Mental Theo te zetten.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Timetable Day 2 schreef:
Afbeelding


Wat een logica weer om RR vóór Adaro & B-Front en Mental Theo te zetten.. xd


Dat is toch best logisch dat ze dat doen? Volgens mij is het altijd al geweest dat een 'Happy' Hardcore DJ afsluit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"altijd al"..
Vorig jaar was t voor t eerst :P

Ik vind er ook niks mis mee, maar t is nogal n verschil na RR, Adaro & B-Front en dat vind ik zo gaar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
"altijd al"..
Vorig jaar was t voor t eerst :P

Ik vind er ook niks mis mee, maar t is nogal n verschil na RR, Adaro & B-Front en dat vind ik zo gaar haha


Ooh wacht, dacht dat dit het 3e jaar werd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:58 
 

Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.


Huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.

vind het wel fijn dat RR wat vroeger staat, kan ik mooi optijd nog wat van de andere stages mee krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 23:04 
 

Sanderson schreef:
stefaneke schreef:
Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.

vind het wel fijn dat RR wat vroeger staat, kan ik mooi optijd nog wat van de andere stages mee krijgen :)


Ik denk dat het naast jullie setje en Adaro vs B-Front veel Outrageous wordt voor mij. Hoe geniaal was dat wel niet vorig jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.

Intents heeft het zelf over de dag voor liefhebbers qua hardstyle xd. Aan de line-up is ook wel te zien dat het er hier harder aan toe gaat dan de main op zaterdag :P.

En ja, ik hoop ook dat het gezellig is, maar dat geen enkele dj zich in gaat houden ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 09:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tot 19:30 lekker Outrageous :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 12:31 
 
Hardtraxxer

*weg*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit niet echt de plek om jezelf te promoten want er zitten hier wel meer mensen die willen dat er op ze gestemd word. (waaronder ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw is iig in volle gang, en dag 2 is bijna uitverkocht !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 15:41 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Ik vind dit niet echt de plek om jezelf te promoten want er zitten hier wel meer mensen die willen dat er op ze gestemd word. (waaronder ik)


OHNEE :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is toch zo? als iedereen die aan die contest meedoet hier gaat posten of mensen op ze willen stemmen word het echt een teringbende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Polulariteitswedstrijden. :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 17:34 
 
Hardtraxx Elite

ArnoDekkers1995 schreef:
Ik zou jullie allemaal willen vragen om onze mix te beluisteren, en te kijken of je deze een stem waard vind.

We gaan natuurlijk niet schojjen om stemmen.

https://www.facebook.com/intentsfestiva ... 2063751133
En dan de mix van INTELLIUM (Hier staat ie op de 2e pagina)

Danku!
Groeten Intellium & Phetax


Gestemd! Hopelijk stemmen er nog meer op jullie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik lees allemaal negatieve dingen over de sfeer.... kan dit te maken hebben met 16+? ivp 18+?
Lijkt me vrij logisch namelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 16:51 
 

Vorig jaar vond ik het prima, had me uitstekend vermaakt niks te klagen, mooi vrouwvolk, geen geweld, het weer zat mee enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
stefaneke schreef:
Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.

Intents heeft het zelf over de dag voor liefhebbers qua hardstyle xd. Aan de line-up is ook wel te zien dat het er hier harder aan toe gaat dan de main op zaterdag :P.

En ja, ik hoop ook dat het gezellig is, maar dat geen enkele dj zich in gaat houden ;).



de reden dat ik zaterdag niet bij de mainstage te vinden ben!!! commerciele rotzooi.
knallen bij ran-d en adaro stage en hardcore stage tot mijn benen deraf vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rolofss schreef:
Ik lees allemaal negatieve dingen over de sfeer.... kan dit te maken hebben met 16+? ivp 18+?
Lijkt me vrij logisch namelijk...

Voelde me af en toe vrij oud (hoewel ik toentertijd ook nog maar 19 was), maar ik denk niet dat het de leeftijd is, waardoor de sfeer niet erg bijzonder was. Het was gewoon voornamelijk volk dat je op Defqon bij de mainstage vindt. Niet mijn favoriete slag mensen voor een festival dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dag 2 bijna uitverkocht. Ik houd me hart vast. Vorig jaar was die dag geniaal omdat er alleen maar 'echte' liefhebbers waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 18:30 
 

Alleen maar? haha, doei.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten