Te koop wegens tentamenstress:
2x Weekend ticket + VIP-upgrade + 16 drankbonnen
Prijs: 160 euro.
2x Weekend ticket + VIP-upgrade + 16 drankbonnen
Prijs: 160 euro.
Gelukkig verandert het weer per minuut in Nederlandwrote:Net het vervoer geregeld, gaan met 2 auto's, iedereen met wie ik ga slaapt bij ons, erna lekker een afterparty en dag erop barbecue met ze alle.
Tot nu toe word het 20 graden geeft ie aan, wil er best voor tekenen
Wat een logica weer om RR vóór Adaro & B-Front en Mental Theo te zetten..wrote:
Dat is toch best logisch dat ze dat doen? Volgens mij is het altijd al geweest dat een 'Happy' Hardcore DJ afsluitwrote:Wat een logica weer om RR vóór Adaro & B-Front en Mental Theo te zetten..wrote:
Ooh wacht, dacht dat dit het 3e jaar werdwrote:"altijd al"..
Vorig jaar was t voor t eerst
Ik vind er ook niks mis mee, maar t is nogal n verschil na RR, Adaro & B-Front en dat vind ik zo gaar haha
Huh?wrote:Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.
vind het wel fijn dat RR wat vroeger staat, kan ik mooi optijd nog wat van de andere stages mee krijgenwrote:Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.
Ik denk dat het naast jullie setje en Adaro vs B-Front veel Outrageous wordt voor mij. Hoe geniaal was dat wel niet vorig jaarwrote:vind het wel fijn dat RR wat vroeger staat, kan ik mooi optijd nog wat van de andere stages mee krijgenwrote:Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.
Intents heeft het zelf over de dag voor liefhebbers qua hardstylewrote:Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.
OHNEEwrote:Ik vind dit niet echt de plek om jezelf te promoten want er zitten hier wel meer mensen die willen dat er op ze gestemd word. (waaronder ik)
Gestemd! Hopelijk stemmen er nog meer op jullie!wrote:Ik zou jullie allemaal willen vragen om onze mix te beluisteren, en te kijken of je deze een stem waard vind.
We gaan natuurlijk niet schojjen om stemmen.
https://www.facebook.com/intentsfestiva ... 2063751133
En dan de mix van INTELLIUM (Hier staat ie op de 2e pagina)
Danku!
Groeten Intellium & Phetax
wrote:Intents heeft het zelf over de dag voor liefhebbers qua hardstylewrote:Ik snap het wel. Ran-D & Adaro draaien in verhouding tot RR een stuk gezelligere muziek, waar het op de zondag toch om gaat.. Aan de line-up is ook wel te zien dat het er hier harder aan toe gaat dan de main op zaterdag
.
En ja, ik hoop ook dat het gezellig is, maar dat geen enkele dj zich in gaat houden.
Voelde me af en toe vrij oud (hoewel ik toentertijd ook nog maar 19 was), maar ik denk niet dat het de leeftijd is, waardoor de sfeer niet erg bijzonder was. Het was gewoon voornamelijk volk dat je op Defqon bij de mainstage vindt. Niet mijn favoriete slag mensen voor een festival dus.wrote:Ik lees allemaal negatieve dingen over de sfeer.... kan dit te maken hebben met 16+? ivp 18+?
Lijkt me vrij logisch namelijk...