Nice.wrote: Huh, 2 House anthems?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mijn kut wat god*wrote:Mijn god wat kut.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Door een schoolopdracht waarschijnlijk toch nog 2 dagen (deels) aanwezig 
Kaarten binnen voor dag 2 , heb hier best veel zin in 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Vrienden haken af, fucked up dus//
ben nog op zoek naar 2 kaarten voor dag 1. 100 euro.
Prijs word niet hoger of lager.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Ooh wilde ze eigenlijk voor 70 aan je verkopen, maar als jij toch niet lager dan 100 wil gaanwrote:ben nog op zoek naar 2 kaarten voor dag 1. 100 euro.
wrote:Ooh wilde ze eigenlijk voor 70 aan je verkopen, maar als jij toch niet lager dan 100 wil gaanwrote:ben nog op zoek naar 2 kaarten voor dag 1. 100 euro.
Wouw... eehhh 70... lol. ik ben echt shocked.
laten we er tussenin nemen dan. 85 euro.
Ben je nou echt zo domwrote:Wouw... eehhh 70... lol. ik ben echt shocked.
wrote:Ben je nou echt zo domwrote:Wouw... eehhh 70... lol. ik ben echt shocked.
Eindelijk eens Radical op een mainstage, ben benieuwd
!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
BtB?wrote:Eindelijk eens Radical op een mainstage, ben benieuwd!
Weet niet hoe groot dat is , maar okéwrote:BtB?wrote:Eindelijk eens Radical op een mainstage, ben benieuwd!
Als ik Up Top enzo beluister kan zelfs Atmozfears vs Code Black gaaf worden
Geluid op de main was vorig jaar niet zoveel soeps, dus verwacht er maar niet te veel van 
Was echt drie keer niks inderdaadwrote:Geluid op de main was vorig jaar niet zoveel soeps, dus verwacht er maar niet te veel van
Overal was het geluid kut haha
-
S
In de Hardcore was het niet kut, want op de main kon je van de hc meegenieten.wrote:Was echt drie keer niks inderdaadwrote:Geluid op de main was vorig jaar niet zoveel soeps, dus verwacht er maar niet te veel van. Tijdens Frequencerz stonden we vooraan, konden gewoon gesprekken om ons heen horen
...
Overal was het geluid kut haha
Bij de hardcore en de early vond ik het geluid vorig jaar juist best goed inderdaad! Main wisselde heel erg, dieptepunt was toen inderdaad tijdens Frequencerz.
-
S
Frequencerz waren live (met de Wii controllers), dan is het geluid meestal onder de maat.wrote:Bij de hardcore en de early vond ik het geluid vorig jaar juist best goed inderdaad! Main wisselde heel erg, dieptepunt was toen inderdaad tijdens Frequencerz.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Waarom doen ze dat eigenlijk, live met die Wii controllers?wrote:Frequencerz waren live (met de Wii controllers), dan is het geluid meestal onder de maat.wrote:Bij de hardcore en de early vond ik het geluid vorig jaar juist best goed inderdaad! Main wisselde heel erg, dieptepunt was toen inderdaad tijdens Frequencerz.
Ik ben echt helemaal klaar met Wildstylez wat een tering troep.
Je hoort die kick niet eens..

Je hoort die kick niet eens..
-
J
Net het vervoer geregeld, gaan met 2 auto's, iedereen met wie ik ga slaapt bij ons, erna lekker een afterparty en dag erop barbecue met ze alle.
Tot nu toe word het 20 graden geeft ie aan, wil er best voor tekenen
Jaaa HELMONDD gaat ook !!wrote:Net het vervoer geregeld, gaan met 2 auto's, iedereen met wie ik ga slaapt bij ons, erna lekker een afterparty en dag erop barbecue met ze alle.