Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Huh, 2 House anthems?

Nice. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Mijn god wat kut.


Mijn kut wat god*
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Door een schoolopdracht waarschijnlijk toch nog 2 dagen (deels) aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen voor dag 2 , heb hier best veel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 23:49 
 
Hardtraxx Elite

Vrienden haken af, fucked up dus//
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben nog op zoek naar 2 kaarten voor dag 1. 100 euro.
Prijs word niet hoger of lager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Rolofss schreef:
ben nog op zoek naar 2 kaarten voor dag 1. 100 euro.
Prijs word niet hoger of lager.


Ooh wilde ze eigenlijk voor 70 aan je verkopen, maar als jij toch niet lager dan 100 wil gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rolofss schreef:
ben nog op zoek naar 2 kaarten voor dag 1. 100 euro.
Prijs word niet hoger of lager.


Ooh wilde ze eigenlijk voor 70 aan je verkopen, maar als jij toch niet lager dan 100 wil gaan :)


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wouw... eehhh 70... lol. ik ben echt shocked.
laten we er tussenin nemen dan. 85 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Wouw... eehhh 70... lol. ik ben echt shocked.
laten we er tussenin nemen dan. 85 euro.


Ben je nou echt zo dom :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Rolofss schreef:
Wouw... eehhh 70... lol. ik ben echt shocked.
laten we er tussenin nemen dan. 85 euro.


Ben je nou echt zo dom :/

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk eens Radical op een mainstage, ben benieuwd :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Eindelijk eens Radical op een mainstage, ben benieuwd :thumbsup: !


BtB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
urbandesigner schreef:
Eindelijk eens Radical op een mainstage, ben benieuwd :thumbsup: !


BtB?

Weet niet hoe groot dat is , maar oké :P , u right.

Als ik Up Top enzo beluister kan zelfs Atmozfears vs Code Black gaaf worden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid op de main was vorig jaar niet zoveel soeps, dus verwacht er maar niet te veel van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Geluid op de main was vorig jaar niet zoveel soeps, dus verwacht er maar niet te veel van :P

Was echt drie keer niks inderdaad :P. Tijdens Frequencerz stonden we vooraan, konden gewoon gesprekken om ons heen horen :/ ...
Overal was het geluid kut haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:17 
 

urbandesigner schreef:
pecola-tje schreef:
Geluid op de main was vorig jaar niet zoveel soeps, dus verwacht er maar niet te veel van :P

Was echt drie keer niks inderdaad :P. Tijdens Frequencerz stonden we vooraan, konden gewoon gesprekken om ons heen horen :/ ...
Overal was het geluid kut haha :P


In de Hardcore was het niet kut, want op de main kon je van de hc meegenieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de hardcore en de early vond ik het geluid vorig jaar juist best goed inderdaad! Main wisselde heel erg, dieptepunt was toen inderdaad tijdens Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:26 
 

STAN- schreef:
Bij de hardcore en de early vond ik het geluid vorig jaar juist best goed inderdaad! Main wisselde heel erg, dieptepunt was toen inderdaad tijdens Frequencerz.


Frequencerz waren live (met de Wii controllers), dan is het geluid meestal onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:29 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
STAN- schreef:
Bij de hardcore en de early vond ik het geluid vorig jaar juist best goed inderdaad! Main wisselde heel erg, dieptepunt was toen inderdaad tijdens Frequencerz.


Frequencerz waren live (met de Wii controllers), dan is het geluid meestal onder de maat.

Waarom doen ze dat eigenlijk, live met die Wii controllers? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben echt helemaal klaar met Wildstylez wat een tering troep.

Je hoort die kick niet eens..

:sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig trouwens

Radical op de main! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand een kaart over? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:46 
 

Net het vervoer geregeld, gaan met 2 auto's, iedereen met wie ik ga slaapt bij ons, erna lekker een afterparty en dag erop barbecue met ze alle.

Tot nu toe word het 20 graden geeft ie aan, wil er best voor tekenen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Net het vervoer geregeld, gaan met 2 auto's, iedereen met wie ik ga slaapt bij ons, erna lekker een afterparty en dag erop barbecue met ze alle.

Tot nu toe word het 20 graden geeft ie aan, wil er best voor tekenen :yay:

Jaaa HELMONDD gaat ook !!
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten