Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Houd het wel een beetje gezellig hier aub.

Deel dan eens bans uit aan die kritiekloze kutkoters...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds 2 kaarten te koop voor zaterdag. Samen voor 100E. Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:59 
 

Citaat:
Lekker dat zonnetje hè? De paashaas heeft vanochtend een gouden ei verstopt op het Intents Festival terrein. Ga jij hem zoeken?


Afbeelding

Citaat:
1 april! hahah. "Daar trapt nooit iemand in op 1 april" was onze eerste gedachte. We hadden dus niet verwacht dat vandaag ruim 30 mensen opzoek zijn gegaan naar een gouden paasei met 4 Intents tickets erin. Ben jij er vandaag wel ingetrapt en sta je op deze foto? Tag jezelf EN stuur een mail naar [email protected] - Je ontvangt dan 2 gastenlijstplaatsen voor Intents Festival Day 2 op zondag 2 juni 2013.


Afbeelding

Ik reed er nog langs vanmiddag en zag een hoop auto's en voetgangers, ik had niet verwacht dat mensen serieus gingen zoeken xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Citaat:
Lekker dat zonnetje hè? De paashaas heeft vanochtend een gouden ei verstopt op het Intents Festival terrein. Ga jij hem zoeken?


Afbeelding

Citaat:
1 april! hahah. "Daar trapt nooit iemand in op 1 april" was onze eerste gedachte. We hadden dus niet verwacht dat vandaag ruim 30 mensen opzoek zijn gegaan naar een gouden paasei met 4 Intents tickets erin. Ben jij er vandaag wel ingetrapt en sta je op deze foto? Tag jezelf EN stuur een mail naar [email protected] - Je ontvangt dan 2 gastenlijstplaatsen voor Intents Festival Day 2 op zondag 2 juni 2013.


Afbeelding

Ik reed er nog langs vanmiddag en zag een hoop auto's en voetgangers, ik had niet verwacht dat mensen serieus gingen zoeken xd.


Je bent ook echt een paasei als je al gaat zoeken :lol: Maarja, ze doen natuurlijk alles voor een kaartje voor intens met WILDSTYLERSSS en Brennan HARDDD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan sta je voor lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha episch, wat een volk komt daar op af dan :P
Afbeelding
Wtf is dit een jongen of een meisje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is een meisje haha :P Weet ik toevallig omdat t het vriendinnetje is van die jongen die erbij staat
(en dat is weer t broertje van n vriend van mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rechts onder is biscuit?






Grapje hoor koekje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:15 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wildstylez has made the Anthem of Intents Festival 2013! #Hardstyle pic.twitter.com/rgPT2xoIwS
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Citaat:
Wildstylez has made the Anthem of Intents Festival 2013! #Hardstyle pic.twitter.com/rgPT2xoIwS


Ik zag t net ook, ben benieuwd.
Hoop wel dat ze hem dan niet laten afsluiten, zoals Brennan Heart vorig jaar..geen zin in heel die hitjes tijdens t laatste uur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:17 
 
Hardtraxx Elite

Maakt het voor mij nog onbegrijpelijker dat Frequencerz op de Main staan... Dacht dat hun daar stonden omdat ze de anthem gingen maken... Raar... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wildstylez - Back To History (Official Intents Festival Anthem 2013)

bron:
Wildstylez Facebook schreef:
For those who missed it.. HWS #22 is out with 2 brand new Wildstylez tracks! "Lose Control" with Max Enforcer and "Back To History" (Intents Theme)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het niet zo'n leuk anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit, in tegenstelling tot de meeste Wildstylez plaatjes van de laatste tijd, juist weer WEL een fijn plaatje.
Kicks zijn dan wel amper hoorbaar, maar het is zeker een zomers plaatje wat naar mijn idee goed bij Intents past :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 03:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Wildstylez kan beter op feestjes met Yellow Claw en FeestDj Ruud blijven draaien. Slappe zooi tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 08:59 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het wel een leuk plaatje. Boven verwachting. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kom op zeg :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 18:42 
 
Hardtraxx Elite

Had het slechter verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar is er voor het eerst ook een house-anthem, gemaakt door Nouveaubeats & Vince Le Fin. Weet niet of iemand er interesse in heeft maar ik plaats hem toch maar :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Dit jaar is er voor het eerst ook een house-anthem, gemaakt door Nouveaubeats & Vince Le Fin. Weet niet of iemand er interesse in heeft maar ik plaats hem toch maar :P



Huh, 2 House anthems?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Huh, 2 House anthems?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:50 
 

Jeh die marketing doen ze wel puik. Godsgruwelijk wat een dames.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten