Deel dan eens bans uit aan die kritiekloze kutkoters...wrote:Houd het wel een beetje gezellig hier aub.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nog steeds 2 kaarten te koop voor zaterdag. Samen voor 100E. Iemand?
-
S
Lekker dat zonnetje hè? De paashaas heeft vanochtend een gouden ei verstopt op het Intents Festival terrein. Ga jij hem zoeken?

1 april! hahah. "Daar trapt nooit iemand in op 1 april" was onze eerste gedachte. We hadden dus niet verwacht dat vandaag ruim 30 mensen opzoek zijn gegaan naar een gouden paasei met 4 Intents tickets erin. Ben jij er vandaag wel ingetrapt en sta je op deze foto? Tag jezelf EN stuur een mail naar klantenservice@intentsfestival.nl - Je ontvangt dan 2 gastenlijstplaatsen voor Intents Festival Day 2 op zondag 2 juni 2013.

Ik reed er nog langs vanmiddag en zag een hoop auto's en voetgangers, ik had niet verwacht dat mensen serieus gingen zoeken
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Je bent ook echt een paasei als je al gaat zoekenwrote:Lekker dat zonnetje hè? De paashaas heeft vanochtend een gouden ei verstopt op het Intents Festival terrein. Ga jij hem zoeken?
1 april! hahah. "Daar trapt nooit iemand in op 1 april" was onze eerste gedachte. We hadden dus niet verwacht dat vandaag ruim 30 mensen opzoek zijn gegaan naar een gouden paasei met 4 Intents tickets erin. Ben jij er vandaag wel ingetrapt en sta je op deze foto? Tag jezelf EN stuur een mail naar klantenservice@intentsfestival.nl - Je ontvangt dan 2 gastenlijstplaatsen voor Intents Festival Day 2 op zondag 2 juni 2013.
Ik reed er nog langs vanmiddag en zag een hoop auto's en voetgangers, ik had niet verwacht dat mensen serieus gingen zoeken.
Haha episch, wat een volk komt daar op af dan 

Wtf is dit een jongen of een meisje

Wtf is dit een jongen of een meisje
Dat is een meisje haha
Weet ik toevallig omdat t het vriendinnetje is van die jongen die erbij staat
(en dat is weer t broertje van n vriend van mij)
(en dat is weer t broertje van n vriend van mij)
Rechts onder is biscuit?
Grapje hoor koekje
Grapje hoor koekje
-
G
Wildstylez has made the Anthem of Intents Festival 2013! #Hardstyle pic.twitter.com/rgPT2xoIwS
Ik zag t net ook, ben benieuwd.wrote:Wildstylez has made the Anthem of Intents Festival 2013! #Hardstyle pic.twitter.com/rgPT2xoIwS
Hoop wel dat ze hem dan niet laten afsluiten, zoals Brennan Heart vorig jaar..geen zin in heel die hitjes tijdens t laatste uur..
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Maakt het voor mij nog onbegrijpelijker dat Frequencerz op de Main staan... Dacht dat hun daar stonden omdat ze de anthem gingen maken... Raar... 
View on YouTube
Wildstylez - Back To History (Official Intents Festival Anthem 2013)
bron:
Wildstylez - Back To History (Official Intents Festival Anthem 2013)
bron:
wrote:For those who missed it.. HWS #22 is out with 2 brand new Wildstylez tracks! "Lose Control" with Max Enforcer and "Back To History" (Intents Theme)
Ik vind dit, in tegenstelling tot de meeste Wildstylez plaatjes van de laatste tijd, juist weer WEL een fijn plaatje.
Kicks zijn dan wel amper hoorbaar, maar het is zeker een zomers plaatje wat naar mijn idee goed bij Intents past
Kicks zijn dan wel amper hoorbaar, maar het is zeker een zomers plaatje wat naar mijn idee goed bij Intents past
Hey Wildstylez kan beter op feestjes met Yellow Claw en FeestDj Ruud blijven draaien. Slappe zooi tegenwoordig.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vind het wel een leuk plaatje. Boven verwachting. 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Had het slechter verwacht.
Dit jaar is er voor het eerst ook een house-anthem, gemaakt door Nouveaubeats & Vince Le Fin. Weet niet of iemand er interesse in heeft maar ik plaats hem toch maar
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Huh, 2 House anthems?wrote:Dit jaar is er voor het eerst ook een house-anthem, gemaakt door Nouveaubeats & Vince Le Fin. Weet niet of iemand er interesse in heeft maar ik plaats hem toch maar![]()
View on SoundCloud
-
S
Jeh die marketing doen ze wel puik. Godsgruwelijk wat een dames.