Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 10:25 

Hardtraxx Elite

Respect voor die LucR, hij verwoord precies wat ik niet kan verwoorden haha. En ja, het is nu eenmaal zo dat als je een afwijkende mening hebt van de meeste hardtraxxers heb je iedereen tegen je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 11:55 

Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Respect voor die LucR, hij verwoord precies wat ik niet kan verwoorden haha. En ja, het is nu eenmaal zo dat als je een afwijkende mening hebt van de meeste hardtraxxers heb je iedereen tegen je.

Echt vriend, WTF 'iedereen tegen je' jahoor wat denk je dat wij een forum zijn die alleen mensen accepteert die van RAW Hardstyle houden? Stel je niet zo aan dit forum is voor iedereen dus helemaal niet iedereen tegen je, als je zo naar dit forum kijkt wat doe je dan hier joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:28 

Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Hard4Us schreef:

Echt vriend, WTF 'iedereen tegen je' jahoor wat denk je dat wij een forum zijn die alleen mensen accepteert die van RAW Hardstyle houden? Stel je niet zo aan dit forum is voor iedereen dus helemaal niet iedereen tegen je, als je zo naar dit forum kijkt wat doe je dan hier joh?

Hij heeft echt wel een beetje gelijk hoor :P, ik wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dan iets tegen je heeft maar je krijgt meestal wel een shitload aan commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Dat is een forum, een plek waar gediscussieerd kan worden en waar veel mensen dus ook een andere mening hebben.

Overigens krijgt LucR niet echt iemand tegen zin aangezien de personen die erop reageren gewoon de discussie starten en hun mening duidelijk formuleren en verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 13:03 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Hij heeft echt wel een beetje gelijk hoor :P, ik wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dan iets tegen je heeft maar je krijgt meestal wel een shitload aan commentaar.

Dit is echt bullshit haha, ik hou zelf tegenwoordig ook weer meer van t melodieuze dan van raw, maar naar mijn weten heeft er niemand hier echt problemen met mij :P
En ook ik vind de line-up tegenvallen op de mainstage. 9 acts die er vorig jaar ook stonden, en bijna allemaal namen die vergelijkbare setjes aan elkaar neerzetten over t algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 13:47 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
ik hou zelf tegenwoordig ook weer meer van t melodieuze dan van raw, maar naar mijn weten heeft er niemand hier echt problemen met mij

...denk je dat, ja??

Grapjeeee

Ik vind de line-up ook wat tegenvallen... maar aan de andere kant is de line-up precies wat ik had verwacht xd Ik weet niet precies waarom ik een kaartje heb gekocht voor dag 1, dus die gaat de deur weer uit. Nog liefhebbers die hem willen hebben? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:08 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:

Dat ligt meer aan de manier waarop dan aan de mening zelf. Meesten zijn blijkbaar niet in staat om iets genuanceerd neer te plempen, waardoor het al snel aanvallend overkomt. Dan is het ook niet zo gek dat er dan zo op wordt gereageerd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 16:29 

De formule van Intents is gewoon dagjesvolk handjeklapmuziek op dag 1 en dag 2 voor de liefhebber, zoals laatst aangekondigd. Commentaar geven op de line-up mag natuurlijk maar houdt gewoon in je achterhoofd dat dag 1 veelal niet bedoelt is voor dezelfde doelgroep welke grotendeels actief is op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:43 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
De formule van Intents is gewoon dagjesvolk handjeklapmuziek op dag 1 en dag 2 voor de liefhebber, zoals laatst aangekondigd. Commentaar geven op de line-up mag natuurlijk maar houdt gewoon in je achterhoofd dat dag 1 veelal niet bedoelt is voor dezelfde doelgroep welke grotendeels actief is op dit forum.

En dit is zo! Alhoewel dat handjeklapmuziek alleen op de mainstage te vinden is. Maar denk wel dat je dit begrijpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:45 

Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
Hard4Us schreef:

Sow, je hoeft niet zo agressief te reageren want dat bedoelde ik zo niet. Had het misschien wat anders moeten formuleren. Wilde er alleen maar mee zeggen dat er inderdaad veel kritiek op je mening is als je hem "durft" te uiten, hoever het hier over durven gaat want het gaat natuurlijk om een forum waar veel mensen anoniem op zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:11 

Aan het typen...

stefaneke schreef:

Op dag 2 staan alleen Deepack en Radical Redemption, de rest van de hardstyle artiesten staan er ook al op dag 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:24 

Hardtraxx Veteran

Ja ik snap je stelling ook niet helemaal Stefan.

Enige verschil is dat op dag 2 veel namen die op dag 1 in de tent staan dan buiten staan.
Maarja, dan heb je wel Mental Theo erbij, en de andere area's zijn crap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:27 

Aan het typen...

Ik vind het sowieso een beetje raar dat je een festival over 2 dagen doet en dan nagenoeg dezelfde mensen boekt. Als je nu 4 hardstyle area's had ok, maar er zijn zoveel meer namen. Doe dan geen 2 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:44 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Ik vind het sowieso een beetje raar dat je een festival over 2 dagen doet en dan nagenoeg dezelfde mensen boekt. Als je nu 4 hardstyle area's had ok, maar er zijn zoveel meer namen. Doe dan geen 2 dagen.

Ze hebben sinds vorig jaar op dag 2 Hardstyle gedaan. De jaren daarvoor hadden ze House maar dat liep niet zo heel goed. Daardoor op dag 2 ook Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 12:03 

Aan het typen...

Maar wat is de toevoeging van de hardstyle op de 2e dag dan? Zet dan op zijn minst andere artiesten er neer. Want de artiesten die er staan, staan nu niet bepaald bekend om totaal verschillende tracklists iedere keer dat ze optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 15:12 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Maar wat is de toevoeging van de hardstyle op de 2e dag dan? Zet dan op zijn minst andere artiesten er neer. Want de artiesten die er staan, staan nu niet bepaald bekend om totaal verschillende tracklists iedere keer dat ze optreden.

Nee, maar ze trekken wel bezoekers. Daar boeken ze die artiesten voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Je kan toch ook gewoon 4 headliners neerzetten plus wat artiesten die wel een boeiende line up kunnen neerzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 11:14 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Je kan toch ook gewoon 4 headliners neerzetten plus wat artiesten die wel een boeiende line up kunnen neerzetten?

ja dat kan ook, trek je wel minder bezoekers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 11:22 

Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
The Skribbler schreef:

ja dat kan ook, trek je wel minder bezoekers...

Alleen voor de naam 'Intents' kopen mensen hiervoor al een kaartje... Is de afgelopen twee jaar gewoon zwaar commercieel en bekend geworden bij het grote publiek.
Line-up zal voor velen die dit feest bezoeken niet uitmaken als er maar een grote naam tussen staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:58 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Line-up zal voor velen die dit feest bezoeken niet uitmaken als er maar een grote naam tussen staat.

Dus zullen deze mensen teleurgesteld zijn als ze maar enkele grote namen zie in de line-up. slecht voor het festival dus.

Verder snap ik niet dat lyst zeurt over artiesten die altijd dezelfde nummers draaien en niet verassend zijn in hun setjes. Terwijl hij ook aangeeft maar naar 1 festival er jaar te gaan (hardclassics was het niet?).

Als je nooit naar feesten gaat, dan is toch elk setje wat je hoort uniek. Dus dan kan het toch nooit tegen vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 19:11 

Aan het typen...

Nee ik snap ook niet waar ik over zeur, dezelfde artiesten die dezelfde setjes draaien 2 dagen achter elkaar op hetzelfde festival. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik lijd niet aan alzheimer en bezoek overigens wel meer festivals dan alleen HCOTB. Als je de lat legt bij mensen die nooit naar feestjes gaan, dan kun je alles wel goed praten. Maar dan nog geldt, wat is de toegevoegde waarde van de hardstyle area op zondag als de line-up vrijwel exact hetzelfde is en de artiesten die op de line-up staan ook nog eens vaak vrijwel dezelfde setjes neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 22:08 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Nee ik snap ook niet waar ik over zeur, dezelfde artiesten die dezelfde setjes draaien 2 dagen achter elkaar op hetzelfde festival. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik lijd niet aan alzheimer en bezoek overigens wel meer festivals dan alleen HCOTB. Als je de lat legt bij mensen die nooit naar feestjes gaan, dan kun je alles wel goed praten. Maar dan nog geldt, wat is de toegevoegde waarde van de hardstyle area op zondag als de line-up vrijwel exact hetzelfde is en de artiesten die op de line-up staan ook nog eens vaak vrijwel dezelfde setjes neerzetten.

De toegevoegde waarde is dat je de tweede dag ook hardstyle kunt luisteren in plaats van house, wat eerst wel was. Volgens mij was hardstyle erbij op zondag een stuk beter voor de kaartverkoop dan twee jaar geleden met 'freaky styles'. Ik hoop wel dat de dj's die er twee dagen staan een verschillende set neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 23:41 

Hardtraxx Veteran

Ik ga alleen de zondag dus ben zeer tevreden met die line up :P .

Had alleen liever Psyko Punkz gehad i.p.v. Brennan Heart, maar dan ga ik maar even koekeloeren bij de house / early
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 00:20 

Hardtraxx Veteran

Code Black vs. Atmozfears :huh: Zouden ze Death Of The Night draaien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:00 

Hardtraxx Veteran

Houd het wel een beetje gezellig hier aub.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten