LucR schreef:
Natuurlijk kan dat maar dit had toch iedereen kunnen weten? De line-up is hier toch representatief voor het feest? Intents is gewoon een feest waar veel mensen zonder een bijzondere smaak, vandaar dat hier veel populaire artiesten staan. En deze artiesten worden nu eenmaal vaak geboekt en daarom zullen de mensen hier op hardtraxx het niet zo interessant vinden omdat die nou eenmaal vaker wat feestjes bezoeken. Maar je kunt toch niet beweren dat Intents het heel slecht heeft gedaan? Ze hebben vorig jaar gewoon een goed feest neergezet en ze werken verder met deze formule. Gewoon lekker standaard artiesten en het grotendeel vind het leuk. Ik kan ook bij een industrial feest zeggen dat ik de line-up slecht vind omdat ik meer van mainstream houd maar het is toch logisch dat ik de line-up niet goed vind als het mijn smaak niet is. Je zou het wel kunnen zeggen als de line-up nou veel slechter is dan vorig jaar. Als er ineens allemaal plaatselijke dj's komen draaien dan snap ik wel dat je gaat klagen maar je houd er nou eenmaal van of niet en als dit gewoon niet jouw smaak is dan hoef je toch niet te klagen en bezoek je toch gewoon een ander feest.
Je snapt mijn punt niet he

Ik liep hier niet te klagen omdat ik wist dat ik echt niet bij Intents in de buurt hoef te komen, en dat vooroordeel bleek aardig waar. Ik post hier alleen dat ik de reacties van sommige mensen best kan begrijpen, omdat zij wel (mogelijk) interesse in het feest hadden, en de line-up blijkbaar niet bracht wat zij verwacht hadden. Van mij mag jij bij elk industrial feest of wat dan ook je mening uiten en zeggen dat je het een kut line-up vindt, ik zou het alleen nogal zinloos vinden omdat het overduidelijk jouw genre niet is

terwijl de mensen die hier klagen, wel Hardstyle als hun genre hebben