Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:55 

Hardtraxx Addict

Frequencerz
AVIO LIVE
Adrenalize
Adaro
B-Front
Crypsis
Digital Punk
Luna
E-Force

Zijn wel leuke namen in de Line-up, Donkey Rollers kan leuk zijn maar verwacht er laatste tijd niet veel meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 01:48 

Hardtraxx Elite

Aah 1 ding is zeker, ze hebben wel hun best gedaan voor 't dagjesvolk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 09:27 

Hardtraxx Veteran

Positief verrast. Toch maar niet m'n kaartje verkopen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 09:52 

Hardtraxx Elite

Inderdaad positief verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:04 

Hardtraxxer

Heerlijke line-up, als je hier het niet naar je zin kunt hebben moet je maar lekker naar loudness gaan en geen festivals bezoeken :clap: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:28 

Aan het typen...

Wat een onzin. Als je dus niet van mainstream en een paar net wel net niet raw artiesten houdt, kun je geen festival bezoeken? Want festivals zijn er alleen voor de mainstreamliefhebbers is het niet. :slow:
Overigens staan al deze artiesten vrijwel ieder weekend wel op een festival deze zomer, op AVIO live na is het zo'n beetje de meest standaard lineup die je kunt bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:42 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Wat een onzin. Als je dus niet van mainstream en een paar net wel net niet raw artiesten houdt, kun je geen festival bezoeken? Want festivals zijn er alleen voor de mainstreamliefhebbers is het niet. :slow:
Overigens staan al deze artiesten vrijwel ieder weekend wel op een festival deze zomer, op AVIO live na is het zo'n beetje de meest standaard lineup die je kunt bedenken.

+1, Dat dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
Heerlijke line-up, als je hier het niet naar je zin kunt hebben moet je maar lekker naar loudness gaan en geen festivals bezoeken :clap: :thumbsup:

Oja want alleen de artiesten die er staan zijn bepalend of je het wel of niet naar je zin hebt op een festival... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 13:19 

Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:

Sommige mensen snappen het echt niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:30 

Hardtraxxer

Toch maar laten overhalen om te gaan, en door de line up ben ik wel over de streep getrokken. Word wss heel de dag hardcore en scantraxx tent! Op de main zul je mij niet vinden iig wat een saaie artiesten staan daar zeg bah. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 15:43 

Donateur

Aardige hardcore line-up, helaas dat het geluid op Intents echt zaad met uien is anders had ik het misschien nog overwogen om hier heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:22 

Hardtraxx Veteran

Matige line up. Vooral de main is triest. Wel een voordeel dat die artiesten die op de main staan op dag 1 dat ze iig niet bij Alcatrazz staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

Hoeft niet hoor. Komt vaak zat voor dat artiesten op twee festivals op dezelfde dag staan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:32 

Hardtraxx Elite

Sanderson schreef:

Snap jij het leven, trol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 19:18 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Matige line up. Vooral de main is triest. Wel een voordeel dat die artiesten die op de main staan op dag 1 dat ze iig niet bij Alcatrazz staan ^^

Zou ik niet te snel zeggen, staan er vast wel een paar op beide festivals. Het is immers helemaal niet zo ver weg van elkaar.

Maargoed, best blij met de line-up eigenlijk. Donkey Rollers Avio en misschien Freq's op de main zijn wel nice, Ran-D & Adaro stage heeft B-Front, Crypsis en Digital punk als leuke namen en in de Hardcore tent vermaak ik me wel bij D-Passion, Drokz & Akira en Ophidian Live. Hopen op een gunstige TT, dat ik veel van deze artiesten kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:28 

Hardtraxxer

Waarom klagen jullie zo? Wat hadden jullie dan voor line-up verwacht? Er zijn zat leuke artiesten hoor. Er zijn raw hardstyle artiesten en er zijn meer melodieuze hardstyle artiesten. Natuurlijk zijn Spoontech en Theracords niet vertegenwoordigd, dit is erg toegankelijk feest voor iedereen en ik weet zeker dat het meerendeel dat het feest bezoekt een erg leuke dag zal hebben. De hardcore tent heeft ook een goede line-up met mainstream tot terror. Hierbij hetzelfde als bij hardstyle. Er zijn leuke artiesten maar geen artiesten met een extreme stijl. Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook naar Degos & Re-Done, Titan, Solutio & The I's en dergelijke, maar ik kan me ook zeker vermaken met de dj's die hier te vinden zijn. En het doel is toch om het publiek te vermaken? Intents is nu eenmaal een feest waar veel mensen op af komen die graag artiesten zien die vaak geboekt worden. Ik ben er nu drie keer geweest en iedere keer heb ik me erg vermaakt ook al houd ik meer van wat rauwere hardstyle. Er valt de organisatie niets te verwijten. En er zijn in de zomermaanden genoeg festivals dus als de line-up je niet ligt dan is er nog genoeg aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:40 

Hardtraxx Veteran

LucR schreef:
Waarom klagen jullie zo? Wat hadden jullie dan voor line-up verwacht? Er zijn zat leuke artiesten hoor. Er zijn raw hardstyle artiesten en er zijn meer melodieuze hardstyle artiesten. Natuurlijk zijn Spoontech en Theracords niet vertegenwoordigd, dit is erg toegankelijk feest voor iedereen en ik weet zeker dat het meerendeel dat het feest bezoekt een erg leuke dag zal hebben. De hardcore tent heeft ook een goede line-up met mainstream tot terror. Hierbij hetzelfde als bij hardstyle. Er zijn leuke artiesten maar geen artiesten met een extreme stijl. Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook naar Degos & Re-Done, Titan, Solutio & The I's en dergelijke, maar ik kan me ook zeker vermaken met de dj's die hier te vinden zijn. En het doel is toch om het publiek te vermaken? Intents is nu eenmaal een feest waar veel mensen op af komen die graag artiesten zien die vaak geboekt worden. Ik ben er nu drie keer geweest en iedere keer heb ik me erg vermaakt ook al houd ik meer van wat rauwere hardstyle. Er valt de organisatie niets te verwijten. En er zijn in de zomermaanden genoeg festivals dus als de line-up je niet ligt dan is er nog genoeg aanbod.

Je kunt het ze niet kwalijk nemen, maar daarom kun je het nog steeds een bout line-up vinden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:01 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
LucR schreef:

Je kunt het ze niet kwalijk nemen, maar daarom kun je het nog steeds een bout line-up vinden toch?

Natuurlijk kan dat maar dit had toch iedereen kunnen weten? De line-up is hier toch representatief voor het feest? Intents is gewoon een feest waar veel mensen zonder een bijzondere smaak, vandaar dat hier veel populaire artiesten staan. En deze artiesten worden nu eenmaal vaak geboekt en daarom zullen de mensen hier op hardtraxx het niet zo interessant vinden omdat die nou eenmaal vaker wat feestjes bezoeken. Maar je kunt toch niet beweren dat Intents het heel slecht heeft gedaan? Ze hebben vorig jaar gewoon een goed feest neergezet en ze werken verder met deze formule. Gewoon lekker standaard artiesten en het grotendeel vind het leuk. Ik kan ook bij een industrial feest zeggen dat ik de line-up slecht vind omdat ik meer van mainstream houd maar het is toch logisch dat ik de line-up niet goed vind als het mijn smaak niet is. Je zou het wel kunnen zeggen als de line-up nou veel slechter is dan vorig jaar. Als er ineens allemaal plaatselijke dj's komen draaien dan snap ik wel dat je gaat klagen maar je houd er nou eenmaal van of niet en als dit gewoon niet jouw smaak is dan hoef je toch niet te klagen en bezoek je toch gewoon een ander feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:13 

Hardtraxx Elite

LucR schreef:
Steffnov schreef:
LucR schreef:

Natuurlijk kan dat maar dit had toch iedereen kunnen weten? De line-up is hier toch representatief voor het feest? Intents is gewoon een feest waar veel mensen zonder een bijzondere smaak, vandaar dat hier veel populaire artiesten staan. En deze artiesten worden nu eenmaal vaak geboekt en daarom zullen de mensen hier op hardtraxx het niet zo interessant vinden omdat die nou eenmaal vaker wat feestjes bezoeken. Maar je kunt toch niet beweren dat Intents het heel slecht heeft gedaan? Ze hebben vorig jaar gewoon een goed feest neergezet en ze werken verder met deze formule. Gewoon lekker standaard artiesten en het grotendeel vind het leuk. Ik kan ook bij een industrial feest zeggen dat ik de line-up slecht vind omdat ik meer van mainstream houd maar het is toch logisch dat ik de line-up niet goed vind als het mijn smaak niet is. Je zou het wel kunnen zeggen als de line-up nou veel slechter is dan vorig jaar. Als er ineens allemaal plaatselijke dj's komen draaien dan snap ik wel dat je gaat klagen maar je houd er nou eenmaal van of niet en als dit gewoon niet jouw smaak is dan hoef je toch niet te klagen en bezoek je toch gewoon een ander feest.

Welkom op Hardtraxx! Als je niet tegen klagen kan, moet je maar snel weg gaan op dit forum :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:17 

Hardtraxx Veteran

LucR schreef:

Je snapt mijn punt niet he xd Ik liep hier niet te klagen omdat ik wist dat ik echt niet bij Intents in de buurt hoef te komen, en dat vooroordeel bleek aardig waar. Ik post hier alleen dat ik de reacties van sommige mensen best kan begrijpen, omdat zij wel (mogelijk) interesse in het feest hadden, en de line-up blijkbaar niet bracht wat zij verwacht hadden. Van mij mag jij bij elk industrial feest of wat dan ook je mening uiten en zeggen dat je het een kut line-up vindt, ik zou het alleen nogal zinloos vinden omdat het overduidelijk jouw genre niet is xd terwijl de mensen die hier klagen, wel Hardstyle als hun genre hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:22 

Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Welkom op Hardtraxx! Als je niet tegen klagen kan, moet je maar snel weg gaan op dit forum :)

Ik kan er wel tegen hoor. Ik vind het gewoon interessant om erover te discussiƫren, daarom post ik ook iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:51 

Hardtraxx Veteran

Er staan 10 namen die ik graag wil zien, maar helaas staan 7 ervan in de tent, een groot deel m'n vriendengroep zal waarschijnlijk buiten willen staan, dus dat vind ik vervelend. Tenzij het slecht weer word natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:28 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Er staan 10 namen die ik graag wil zien, maar helaas staan 7 ervan in de tent, een groot deel m'n vriendengroep zal waarschijnlijk buiten willen staan, dus dat vind ik vervelend. Tenzij het slecht weer word natuurlijk.

Je vrienden net buiten de Scantraxx tent zetten en jij zelf er net in gaan staan. Probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:50 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Je vrienden net buiten de Scantraxx tent zetten en jij zelf er net in gaan staan. Probleem opgelost.

Zodat zowel je vrienden als jijzelf midden in de gezellige drukte staat waar iedereen losgaat... :lol: Puik plan
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten