Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:40 

Hardtraxxer

Heb kaarten :)

Prachtig om al die gezichtjes te zien van de mensen bij mij op school die geen kaartjes hebben. :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

Geen kaarten weten te bemachtigen (vanwege die slechte kaarten service, maja).
Misschien dat dag 2 wat leuks te bieden, even wachten tot de line up. :)
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:40 

Hardtraxx Newbie

Onthafloorx schreef:
Ik ga gewoon dag 1 en 2, omdat het maar 7,50 meer was voor twee dagen, maar ik weet nu al dat ik me flink ga irriteren aan dag 1 dus word een mooi dagje zuipen en chilleeee! :thumbup:

ghaha waar begin je dan ook aan?:P
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:44 

Hardtraxx Newbie

Misschien zal ik ivm een vakantie in de problemen komen om bij intents te zijn, in dat geval wil ik mijn combi ticket in ieder geval kwijtraken aan iemand die het verdiend en de hele dag los zal gaan. Je moet je dan wel inhouden want ik weet nog van vorig jaar dat ik heel wat kokende hoofden heb gekregen van verschrikkelijke year of summer fanaten bij de main. Ik weet dat ik daarmee jullie wel kan vertrouwen. Ik ga ergens volgende week boeken, hou jullie op de hoogte ;) Hopen dat ik toch in ieder geval 1 dag erbij kan zijn..
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat ze, nu ze de zekerheid hebben dat hun feest uitverkocht raakt, niet al hun geld uitgeven aan alle A-Artiesten zoals vorig jaar, maar ook eens wat meer in het geluid investeren.
Ze kunnen het wel want ik herriner me at het in 2010 wel prima was.

Als ze gewoon twee grote namen vervangen door wat kleinere namen hebben ze daar echt het geld wel voor.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:11 

Delt-A schreef:
Ik hoop dat ze, nu ze de zekerheid hebben dat hun feest uitverkocht raakt, niet al hun geld uitgeven aan alle A-Artiesten zoals vorig jaar, maar ook eens wat meer in het geluid investeren.
Ze kunnen het wel want ik herriner me at het in 2010 wel prima was.

Als ze gewoon twee grote namen vervangen door wat kleinere namen hebben ze daar echt het geld wel voor.

Geld hebben ze zat denk ik. Het zit'm meer in de vergunning denk ik.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:47 

Hardtraxx Addict

Als ik zie wie er allemaal uit mijn omgeving gaan dan word dit feest toch wel de ultieme mierenhoop van dagjesmensen. Veel plezier allemaal!
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:50 

Kwisniks schreef:
Als ik zie wie er allemaal uit mijn omgeving gaan dan word dit feest toch wel de ultieme mierenhoop van dagjesmensen. Veel plezier allemaal!

Ik kon geen minuut door de gangen van school lopen zonder dat het over Intents ging, we hadden er zelfs over bij economie. Best sick xd
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:52 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Kwisniks schreef:

Ik kon geen minuut door de gangen van school lopen zonder dat het over Intents ging, we hadden er zelfs over bij economie. Best sick xd

Ja precies hetzelfde hier. En wat voor mensen ook af en toe... Vraag me dan echt af wat je te zoeken hebt op zo'n feest.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:53 

Hardstyle is gewoon enorm populair in deze regio, dan heb je dat snel he.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:13 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Hardstyle is gewoon enorm populair in deze regio, dan heb je dat snel he.

Reken maar dat er genoeg meelopers bijzitten. Ineens gaan er ook allerlei breezers uit Someren haha :P.
Zoals al beschreven hier eerder, van dat 'Year of Summer is geweldig, maar draait Frequencerz op de main ga ik Tim en Dennis vreemd aangapen volk' ...
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:16 

Ik hoop Year Of Summer niet te horen op Intents iig.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:20 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Die kans is nog kleiner dan HIV op te lopen als je zonder condoom heel Afrika verkracht
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:22 

Shit hey, dan begin ik in Kenya en eindig ik in Tsjaad
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:33 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:

Die kans is nog kleiner dan HIV niet op te lopen als je zonder condoom heel Afrika verkracht

Fixed :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:29 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

:lol:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:40 

Hardtraxx Veteran

Eerst oneerlijke winst op hebben gemaakt en nu zeuren dat z'n kaartjes zijn geannuleerd. :')
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:14 

Hardtraxxer

en nu wachten op nog een 2e ronde verkoop
:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:05 

Hardtraxx Newbie

HAHA, was mooi man vorig jaar op de main! Tijdens AVIO en Frequencerz kon je duidelijk zien wie er verstand van had! Dit jaar ga ik ook, niet zozeer speciaal omdat ik erheen MOET maar omdat gewoon een lekker feestje is en het eigenlijk standaard word
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 00:33 

Hardtraxx Veteran

Smekus schreef:
HAHA, Tijdens AVIO en Frequencerz kon je duidelijk zien wie er verstand van had!

Ja man want als je niet van Frequencerz en Avio houdt ben je geen echte HAHA !!!!!!!!!1!1!1!1!1!1!1111!1!
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 00:46 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Smekus schreef:
HAHA, Tijdens AVIO en Frequencerz kon je duidelijk zien wie er verstand van had!

Ja man want als je niet van Frequencerz en Avio houdt ben je geen echte HAHA !!!!!!!!!1!1!1!1!1!1!1111!1!

Precies.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 01:45 

Hardtraxx Veteran

O ja is wel kut man
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 02:36 

Hardtraxxer

Dag 1 is gewoon voor alle meelopers en vriendjes die het aller 1e hardstyle feest beleven. Dag 2 is voor de lovers. Alleen ik denk dat dit jaar dag 2 net zoals dag 1 zal worden helaas..
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 10:40 

MikezDJ schreef:
Dag 1 is gewoon voor alle meelopers en vriendjes die het aller 1e hardstyle feest beleven. Dag 2 is voor de lovers. Alleen ik denk dat dit jaar dag 2 net zoals dag 1 zal worden helaas..

Dag 1 is zo van; Kijk schatje, Lose My Mind!!!! Die ik gister op me telefoon heb gezet, vet he!!!!

Is dag 2 al uitverkocht trouwens?
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:10 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet waarom iedereen dag 2 zo de hemel in prijst..
Tuurlijk, vorig jaar was de sfeer geniaal daar. Maar dat was vorig jaar, ook doordat n hoop volk wegbleef door t slechte weer.
Denk dat iedereen hier en op partyflock 'gewoon' verwacht dat dit jaar de 2e dag weer alleen maar liefhebbers zullen zijn, maar voor hetzelfde geld is t dit jaar 2 dagen mooi weer en is dag 2 niet veel beter dan dag 1 omdat al dat andere volk dan WEL komt. ;)

Mij maakt t niet veel uit, ik ben sowieso 2 dagen aanwezig. Ik vermaak me altijd wel op Intents ^^
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten