Groesbeek tja. Snap hem wel, die heeft doekoes nodig om drugs te financieren.wrote:Deze doerak biedt een kaartje aan voor maar €95,-
http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en- ... ousPage=lr
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Oohja als beginvraag: Hoe schrijf je de festivalnaam. Fout word jou IP-adres geblokkeerd op elke Paylogic of andere verkoopsite.
Intens, jezus zeg meer dan 1/3 kan de naam nog niet eens goed spellen
Ongelooflijk inderdaad, bijna vaker intens tegen gekomen dan de goede naam op het internet.wrote:Oohja als beginvraag: Hoe schrijf je de festivalnaam. Fout word jou IP-adres geblokkeerd op elke Paylogic of andere verkoopsite.
Maar ach wie zijn wij als liefhebbers om iets tegen die dagjesmensen te hebben. Alle festivalorganisatoren hebben waarschijnlijk toch liever de 'intens' mensen dan wij.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Nog liefhebbers hier om mee te gaan naar de Efteling? Zal lekker rustig zijn als al dat dagjesvolk in Oisterwijk staat 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Als iemand niets te doen heeft, hier heb je die gozer zn nummer...wrote:http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/evenementen-en-festivals/m633168130-intents-kaartjes-2-stuks-voor-200euro-ook-los-te-koop.html?c=178bad54c6700be11ff2d898a4d529b1&previousPage=lr
200 euro voor 2? Waar gaat het heeen![]()
![]()
![]()
Ik ben bereikbaar op het nummer 0639276080 u kunt mij altijd bellen of via whatsapp berichtje sturen.
mvg Rico
'T menneke is zelf ook nog maar net 16, neem het hem niet kwalijk
Die ziet gewoon bergen met geld nu haha
http://www.facebook.com/rico.delaat.3
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Na het vergelijken van dit filmpje:
View on YouTube
Met dit filmpje:
View on YouTube
Heb ik toch maar besloten om wel naar dag 2 te gaan, dat was vorig jaar toch wel behoorlijk vet.
View on YouTube
Met dit filmpje:
View on YouTube
Heb ik toch maar besloten om wel naar dag 2 te gaan, dat was vorig jaar toch wel behoorlijk vet.
-
S
kijk me gaan
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Beste idee ooit. Ik ken mensen die hardstyle bekant haten en toch naar Intents gaan... Stelletje meeloperswrote:Wanneer ik een festival organiseer krijg je bij mij, voordat je je kaarten kunt bevestigen, een plaatje met vraag bijvoegen.
Wie is deze dj?
Heb je het fout, dan kun je niks meer bestellen met jou IP-Adres
En, zodat de dagjesmensen elkaar niet gaan helpen, het is bij iedereen een andere Hardstyle/Hardcore DJ
Why the actual fuck is er uberhaupt zo'n storm op al die kaartjes. Vroeger sloegen mensen elkaar dood voor Defqon-kaartjes, in die tijd bestond Intents uit 2 feesttenten voor nog geen 1000 verdwaalde mensen die toevallig in dat dorp woonden.
En Defqon is (was) een feest waarvoor ik iemand wel dood zou slaan maar dit
En Defqon is (was) een feest waarvoor ik iemand wel dood zou slaan maar dit
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Herkenbaar.wrote:Toch kaartje voor dag 1 omdat de rest van de groep niet naar dag 2 wil...
Ik vind het ook een geniaal idee!wrote:Beste idee ooit. Ik ken mensen die hardstyle bekant haten en toch naar Intents gaan... Stelletje meeloperswrote:Wanneer ik een festival organiseer krijg je bij mij, voordat je je kaarten kunt bevestigen, een plaatje met vraag bijvoegen.
Wie is deze dj?
En, zodat de dagjesmensen elkaar niet gaan helpen, het is bij iedereen een andere Hardstyle/Hardcore DJToch kaartje voor dag 1 omdat de rest van de groep niet naar dag 2 wil...
Zo voorkom je een heleboel dagjes volk inderdaad!
Dan blijven er hooguit 500 mensen over. 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik ga gewoon dag 1 en 2, omdat het maar 7,50 meer was voor twee dagen, maar ik weet nu al dat ik me flink ga irriteren aan dag 1 dus word een mooi dagje zuipen en chilleeee! 
-
J
Des te meer ruimte ik heb om de hak te zetten jeweetwrote:Dan blijven er hooguit 500 mensen over.
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Ik snap de hype rondom dit feest echt totaal niet. En als ik kijk wie er uit mijn omgeving gaan, dan snap ik er helemaal niks meer van.
Alleen locals horen dit leuk te vinden, maar dat ben in je Brabant al snel.
Alleen locals horen dit leuk te vinden, maar dat ben in je Brabant al snel.
Hardstyle is gewoon extreem populair in deze regio.wrote:Ik snap de hype rondom dit feest echt totaal niet.
WiSH en Rebirth zullen ook wel binnen een mum van tijd uitverkocht raken denk ik zo.
-
THardtraxxer
- last seen Oct 2013
Ook in deze regio hoor ik veel blagen die ook gaanwrote:Hardstyle is gewoon extreem populair in deze regio.wrote:Ik snap de hype rondom dit feest echt totaal niet.
WiSH en Rebirth zullen ook wel binnen een mum van tijd uitverkocht raken denk ik zo.
-
J
WiSH zal denk ik niet binnen 1 dag uitverkocht zijn, maar iig wel sneller als vorig jaar verwacht ik.wrote:Hardstyle is gewoon extreem populair in deze regio.wrote:Ik snap de hype rondom dit feest echt totaal niet.
-
THardtraxxer
- last seen Oct 2013
Haha, helaas maar waar
Hij bedoelt dat dat soort mensen het Intens noemenwrote:Bij nader inzien is het gewoon wel "Intents"wrote:Er had eigenlijk ''Intens'' Festival moeten staan.![]()
Kijk naar de banner
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Niet als je maar 10 tot 15 seconden hebt om te antwoordenwrote:Makkelijk te omzeilen:wrote:Wanneer ik een festival organiseer krijg je bij mij, voordat je je kaarten kunt bevestigen, een plaatje met vraag bijvoegen.
Wie is deze dj?
En, zodat de dagjesmensen elkaar niet gaan helpen, het is bij iedereen een andere Hardstyle/Hardcore DJ
http://makeyoudancebookings.nl/makeyoud ... rtists.php
-
S

-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
zekers te weten!!!!!!!!111!!!wrote:Hahaha nu is ie nog grappiger!!!